mwha.. 60 is erg veel.. maar het feit dattie digital is doet niet veel met de prijs, al zou je dat wellicht verwachten..quote:Op zondag 20 januari 2013 13:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Koop het retail, 60 euro voor digital slaat nergens op,
Ik zit ook te wachten maar ik denk niet dat we hem nog krijgenquote:Op zondag 20 januari 2013 09:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Überhaupt iemand hier een code ontvangen?
http://www.cddiski.ru/pc/(...)-limited-edition.htmquote:Op zondag 20 januari 2013 13:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Koop het retail, 60 euro voor digital slaat nergens op,
27 euro voor een oude simcityquote:Op zondag 20 januari 2013 14:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.cddiski.ru/pc/(...)-limited-edition.htm
De titels roept twijfels op, maar de cover is wel de goede. Maar dit is in ieder geval een aantrekkelijkere prijs.
(Je hebt denk ik wel een EN/NL language pack nodig.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:43 schreef mschol het volgende:
[..]
27 euro voor een oude simcityDe cover en de beschrijving (zover ik kan zien) zijn van de nieuwe. Van SC4 bestaat er ook geen Limited Edition voor zover ik weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast staat "SimCity 4 Deluxe Edition" er zelf ook op, met de goede cover, voor ongeveer een tientje.
ik zou het voor geen cent vertrouwen.. een site hoort z'n zaakjes op orde te hebben.. en dat is niet op orde hebben.. beter gewoon bestellen bij g2play of prijsvergelijken via dlcompare.dequote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De cover en de beschrijving (zover ik kan zien) zijn van de nieuwe. Van SC4 bestaat er ook geen Limited Edition voor zover ik weet.
Daarnaast staat "SimCity 4 Deluxe Edition" er zelf ook op, met de goede cover, voor ongeveer een tientje.
Fair enough.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou het voor geen cent vertrouwen.. een site hoort z'n zaakjes op orde te hebben.. en dat is niet op orde hebben.. beter gewoon bestellen bij g2play of prijsvergelijken via dlcompare.de
Is dit de moeite waard denk je?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef TigerXtrm het volgende:
In de limited edition zit een helden en schurken set en een mystery pakket ofzo.
opzich is het geen afzetterij, vroeger was dat normaal.. betalen voor expansions..quote:Op zondag 20 januari 2013 16:49 schreef GigaNova het volgende:
Betaal je serieus meer voor 2 expansions? Afzetterij.
Expansions waren HET ding vroeger, nu alleen nog maar die klote DLC.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich is het geen afzetterij, vroeger was dat normaal.. betalen voor expansions..
echter is de prijs die EA vraagt voor de DLC te hoog.. daarnaast is het DLC die bij release wordt vrijgegeven, dat vind ik ook niet kunnen
move along people , nothing to see here...quote:Op maandag 21 januari 2013 02:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Luie SimCity-testers riskeren Origin-ban
Maar nog steeds ¤10,- duurder dan de normale versie bij g2playquote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef Flitskikker het volgende:
Volgens dit overzicht is de prijs van de standaardversie en Limited Edition bij sommige winkels gelijk:
http://www.simcitynet.nl/kopen/
EAquote:Op maandag 21 januari 2013 02:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Luie SimCity-testers riskeren Origin-ban
MUH DLC GIBBE MONEY XDDDDDquote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik sla deze over, te veel meuk weg uit de voorgaande delen, dag 1 DLC, 0/10 zou niet pirateren.
Ik weet nou niet of je positief of negatief op mijn post reageert.quote:
Ea is kut, dlc is kut, day 1 dlc is kut 0/10 would piratequote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of je positief of negatief op mijn post reageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |