Nee, als een uitgever iets specifieks wil laten zien ga je dat laten zien. Niet andere dingen, want die wil je in een nieuwe trailer of gewoonweg niet tonen.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 06:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem de vragen mee, bedankt.
Wel mooi hoe men hier reageert op een gameplaytrailerNatuurlijk laten ze iets kleins zien, anders zie je namelijk niet hoe het speelt
Het eerste gedeelte was van : ik neem ze mee naar het persevenement, zodat ik ze kan vragen (of zien).quote:
wat een onzinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als een uitgever iets specifieks wil laten zien ga je dat laten zien. Niet andere dingen, want die wil je in een nieuwe trailer of gewoonweg niet tonen.
Nee, ik denk echt niet dat de steden groter worden dan nu getoond is. Zeker gezien de hoeveelheid klachten die hierover al zijn geweest zouden ze dat beeld allang gecorrigeerd hebben als het wel mogelijk was. Nogmaals, je kan prima dingen afleiden uit preview trailers e.d., als je weet waar je op moet letten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte was van : ik neem ze mee naar het persevenement, zodat ik ze kan vragen (of zien).
Het tweede gedeelte was algemeen gericht in dit topic, ik vind het grappig te zien dat mensen op basis van een gameplayfilmpje al meningen hebben over dingen die niet eens getoond zijn. Het zit er niet in, dus het kan niet.
Wat jij wil denken, ik ga het gewoon vragen, lijkt me handiger dan aannames maken gebaseerd op een filmpje die iets niet laat zien. "Het zit er niet in, dus het is er niet" vind ik raarder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wat een onzin
je ziet duidelijk dat die steden verschrikkelijk klein zijn, dat hebben ze echt niet gedaan omdat je anders afgeleid wordt oid dat is zo omdat je gewoon alleen maar kleine steden kunt maken. mocht het anders zijn dan eet ik mn schoen op.
EA en luisteren naar klachten? Is dat hun goede voornemen voor 2013?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt niet dat de steden groter worden dan nu getoond is. Zeker gezien de hoeveelheid klachten die hierover al zijn geweest zouden ze dat beeld allang gecorrigeerd hebben als het wel mogelijk was. Nogmaals, je kan prima dingen afleiden uit preview trailers e.d., als je weet waar je op moet letten.
bij elk spel, en zeker zo'n spel als dit, laat je in een trailer zien wat het allemaal kan, ze gaan in een command & conquer trailer ook geen beelden laten zien van 3 soldaatjes en 1 tank, tenzij ze bijv. een bepaald A.I. element willen laten zien. Ik vind het raar en naief dat jij denkt dat de steden groter zullen zijn. Wedden voor een tientje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat jij wil denken, ik ga het gewoon vragen, lijkt me handiger dan aannames maken gebaseerd op een filmpje die iets niet laat zien. "Het zit er niet in, dus het is er niet" vind ik raarder..
Ik zeg toch niet dat het niet zo is dat het zo klein is? Ik zeg dat ik de aannames apart vind.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
bij elk spel, en zeker zo'n spel als dit, laat je in een trailer zien wat het allemaal kan, ze gaan in een command & conquer trailer ook geen beelden laten zien van 3 soldaatjes en 1 tank, tenzij ze bijv. een bepaald A.I. element willen laten zien. Ik vind het raar en naief dat jij denkt dat de steden groter zullen zijn. Wedden voor een tientje?
Inderdaad, dit wilde ik ook vragen. Ik heb tot nu toe altijd zonder mods gespeeld, en zou nu toch weleens iets mooiers willen crieeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Is er een ultiem mod pakket voor sim city 4 deluxe wat jullie aanraden? Gezien hier toch de harde kern een beetje post.
Same here. Ik heb al even gecheckt, maar die modding community is echt gigantisch. Een of ander modpack zou errug handig zijn..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Inderdaad, dit wilde ik ook vragen. Ik heb tot nu toe altijd zonder mods gespeeld, en zou nu toch weleens iets mooiers willen crieeren.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ga me ook in dit topic mengen, zit er toch wel op te wachten.
En om dan gelijk hierop te reageren.
Oftewel, multi-sims ipv simcity.
Tevens, al wel wat trailers gezien van "Met vrienden spelen"
Maar ik heb helemaal geen vrienden, hoe moet dat dan![]()
hoop dat ze daar ook wel over hebben nagedacht
Kunnen jullie mooi elkaars eerste vriendje worden.quote:
Wil ik dat wel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Kunnen jullie mooi elkaars eerste vriendje worden.
Geen idee, misschien moet eerst even je foto's uitwisselen?quote:
NAM is een must have. Verbetert de manier waarop het spel met verkeer omgaat en zorgt ervoor dat je steden groter kan bouwen voordat je problemen krijgt met leegstand. Een mooie water texture is mooi voor je regio en ik heb ook een mod voor mooiere bomen enzo. Het resultaat ziet er bij mij dan ongeveer zo uit:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Is er een ultiem mod pakket voor sim city 4 deluxe wat jullie aanraden? Gezien hier toch de harde kern een beetje post.
Zelf gebruik ik eigenlijk nooit pakketten, je krijgt toch vaak een hoop gebouwen mee die je zelf misschien niet mooi vindt. Ik weet ook niet echt namen, maar misschien zijn er wel torrents van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Same story hier, de NAM is de eerste mod die je moet downloaden (van Simtropolis). Het verkeer was eigenlijk buggy in SimCity4, ze hadden niet goed geprogrammeerd hoe sims naar hun werk gingen, en dat geeft gigantische files.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
NAM is een must have. Verbetert de manier waarop het spel met verkeer omgaat en zorgt ervoor dat je steden groter kan bouwen voordat je problemen krijgt met leegstand. Een mooie water texture is mooi voor je regio en ik heb ook een mod voor mooiere bomen enzo. Het resultaat ziet er bij mij dan ongeveer zo uit:
[...]
Over de loop der jaren heb ik een plugin map opgebouwd van zo'n 800MB waar honderden mods en gebouwen in zitten. Op Simtropolis kan je volgens mij ook een DVD bestellen met de beste content van een bepaald jaar er op. Is ook zeker een aanrader als je geen zin hebt om door de duizenden mods te bladeren.
bij de dvd's die ik via torrent binnen heb gehaald waren gewoon 4 of 8GB aan plugins op de dvd hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef timp0e het volgende:
Je kan inderdaad een DVD bestellen bij Simtropolis, maar die stelt niks voor. Er staan duizenden contents op, maar het zijn links. Je wordt dus per content dus doorgelinkt naar de site van Simtropolis waar je het zelf handmatig moet dowloaden... Dus helaas geen grote installatie zodat je in 1x alle content in je download map heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |