abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121426775
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

wat een onzin :')
Nee, als een uitgever iets specifieks wil laten zien ga je dat laten zien. Niet andere dingen, want die wil je in een nieuwe trailer of gewoonweg niet tonen.

maar zoals gezegd, ik ga er woensdag op letten. En de producer vragen stellen ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121426983
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 06:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik neem de vragen mee, bedankt.

Wel mooi hoe men hier reageert op een gameplaytrailer :') Natuurlijk laten ze iets kleins zien, anders zie je namelijk niet hoe het speelt :')
Hoe bedoel je?
pi_121427235
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:50 schreef Kiyoaki het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Het eerste gedeelte was van : ik neem ze mee naar het persevenement, zodat ik ze kan vragen (of zien).

Het tweede gedeelte was algemeen gericht in dit topic, ik vind het grappig te zien dat mensen op basis van een gameplayfilmpje al meningen hebben over dingen die niet eens getoond zijn. Het zit er niet in, dus het kan niet.
pi_121427264
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, als een uitgever iets specifieks wil laten zien ga je dat laten zien. Niet andere dingen, want die wil je in een nieuwe trailer of gewoonweg niet tonen.

je ziet duidelijk dat die steden verschrikkelijk klein zijn, dat hebben ze echt niet gedaan omdat je anders afgeleid wordt oid dat is zo omdat je gewoon alleen maar kleine steden kunt maken. mocht het anders zijn dan eet ik mn schoen op.
Wie dit leest is hek.
pi_121427399
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het eerste gedeelte was van : ik neem ze mee naar het persevenement, zodat ik ze kan vragen (of zien).

Het tweede gedeelte was algemeen gericht in dit topic, ik vind het grappig te zien dat mensen op basis van een gameplayfilmpje al meningen hebben over dingen die niet eens getoond zijn. Het zit er niet in, dus het kan niet.
Nee, ik denk echt niet dat de steden groter worden dan nu getoond is. Zeker gezien de hoeveelheid klachten die hierover al zijn geweest zouden ze dat beeld allang gecorrigeerd hebben als het wel mogelijk was. Nogmaals, je kan prima dingen afleiden uit preview trailers e.d., als je weet waar je op moet letten.
pi_121427539
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:01 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

je ziet duidelijk dat die steden verschrikkelijk klein zijn, dat hebben ze echt niet gedaan omdat je anders afgeleid wordt oid dat is zo omdat je gewoon alleen maar kleine steden kunt maken. mocht het anders zijn dan eet ik mn schoen op.
Wat jij wil denken, ik ga het gewoon vragen, lijkt me handiger dan aannames maken gebaseerd op een filmpje die iets niet laat zien. "Het zit er niet in, dus het is er niet" vind ik raarder. :').
pi_121427556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef Kiyoaki het volgende:

[..]

Nee, ik denk echt niet dat de steden groter worden dan nu getoond is. Zeker gezien de hoeveelheid klachten die hierover al zijn geweest zouden ze dat beeld allang gecorrigeerd hebben als het wel mogelijk was. Nogmaals, je kan prima dingen afleiden uit preview trailers e.d., als je weet waar je op moet letten.
EA en luisteren naar klachten? Is dat hun goede voornemen voor 2013? :D
pi_121427637
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat jij wil denken, ik ga het gewoon vragen, lijkt me handiger dan aannames maken gebaseerd op een filmpje die iets niet laat zien. "Het zit er niet in, dus het is er niet" vind ik raarder. :').
bij elk spel, en zeker zo'n spel als dit, laat je in een trailer zien wat het allemaal kan, ze gaan in een command & conquer trailer ook geen beelden laten zien van 3 soldaatjes en 1 tank, tenzij ze bijv. een bepaald A.I. element willen laten zien. Ik vind het raar en naief dat jij denkt dat de steden groter zullen zijn. Wedden voor een tientje? :P
Wie dit leest is hek.
pi_121427929
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:15 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

bij elk spel, en zeker zo'n spel als dit, laat je in een trailer zien wat het allemaal kan, ze gaan in een command & conquer trailer ook geen beelden laten zien van 3 soldaatjes en 1 tank, tenzij ze bijv. een bepaald A.I. element willen laten zien. Ik vind het raar en naief dat jij denkt dat de steden groter zullen zijn. Wedden voor een tientje? :P
Ik zeg toch niet dat het niet zo is dat het zo klein is? Ik zeg dat ik de aannames apart vind.

Elk spel, tegenwoordig, heeft meerdere trailers. Omdat ze meer features willen laten zien en meer op sites genoemd willen worden, dus meer trailers is meer nieuwtjes. maar dan moet er wel iets nieuw te zien zijn :P It's that simple. Ik hoef niet te wedden, ik vraag het gewoon, zonder aannames. Heb je nog meer vragen, dan ga ik er op letten bij het spelen of vraag het de producer.

Tot nu vind ik de gameplay overigens erg tof, maar hoop inderdaad dat je ook bizar grote steden kan maken en dat ze vooral mods toestaan. Maar EA kennende vermoed ik dat laatste iig niet. Ze willen juist zelf geregeld updates uitbrengen begrijp ik, maar ja, modcommuncities werken en sneller, en zijn vaak creatiever :+
pi_121447121
Vind het er wel tof uitzien op basis van de video's.
Zitten die Franse, Britse en Duitse steden trouwens alleen bij de Deluxe edition of ?

Het ziet er alleen niet naar uit dat ik mijn ghetto's met die oostblok style flats weer kan gaan maken, beetje jammer -O-
  vrijdag 11 januari 2013 @ 23:46:24 #36
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_121456684
Tof een nieuwe SimCity ^O^

Ik hou juist wel van wat kleinere overzichtelijke steden. Ben benieuwd.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:09:44 #37
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_121463462
Is er een ultiem mod pakket voor sim city 4 deluxe wat jullie aanraden? Gezien hier toch de harde kern een beetje post. w/
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_121464467
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Is er een ultiem mod pakket voor sim city 4 deluxe wat jullie aanraden? Gezien hier toch de harde kern een beetje post. w/
Inderdaad, dit wilde ik ook vragen. Ik heb tot nu toe altijd zonder mods gespeeld, en zou nu toch weleens iets mooiers willen crieeren.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:54:14 #39
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_121464647
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Inderdaad, dit wilde ik ook vragen. Ik heb tot nu toe altijd zonder mods gespeeld, en zou nu toch weleens iets mooiers willen crieeren.
Same here. Ik heb al even gecheckt, maar die modding community is echt gigantisch. Een of ander modpack zou errug handig zijn..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:16:31 #40
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_121465024
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ga me ook in dit topic mengen, zit er toch wel op te wachten.

En om dan gelijk hierop te reageren.
Oftewel, multi-sims ipv simcity.

Tevens, al wel wat trailers gezien van "Met vrienden spelen"
Maar ik heb helemaal geen vrienden, hoe moet dat dan ;(
hoop dat ze daar ook wel over hebben nagedacht
Dat heb ik ook.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:17:09 #41
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_121465037
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat heb ik ook.
Kunnen jullie mooi elkaars eerste vriendje worden.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:17:51 #42
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_121465054
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:17 schreef Bart het volgende:

[..]

Kunnen jullie mooi elkaars eerste vriendje worden.
Wil ik dat wel?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:19:30 #43
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_121465085
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wil ik dat wel?
Geen idee, misschien moet eerst even je foto's uitwisselen?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:35:23 #44
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_121465343
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_121473784
quote:
NAM is een must have. Verbetert de manier waarop het spel met verkeer omgaat en zorgt ervoor dat je steden groter kan bouwen voordat je problemen krijgt met leegstand. Een mooie water texture is mooi voor je regio en ik heb ook een mod voor mooiere bomen enzo. Het resultaat ziet er bij mij dan ongeveer zo uit:

Over de loop der jaren heb ik een plugin map opgebouwd van zo'n 800MB waar honderden mods en gebouwen in zitten. Op Simtropolis kan je volgens mij ook een DVD bestellen met de beste content van een bepaald jaar er op. Is ook zeker een aanrader als je geen zin hebt om door de duizenden mods te bladeren.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_121475049
quote:
Zelf gebruik ik eigenlijk nooit pakketten, je krijgt toch vaak een hoop gebouwen mee die je zelf misschien niet mooi vindt. Ik weet ook niet echt namen, maar misschien zijn er wel torrents van.

Wat ik doe is naar sc4devotion.com gaan, en dan eerst de NAM en daarna de Colossus mod erop zetten (eerste is voor betere netwerken, tweede staat meer "fases" van gebouwen toe, waardoor je dus grotere en geavanceerdere dingen kan bouwen, die je wel eerst moet downloaden). Vervolgens zoek je een setje goede water en landmods (bijvoorbeeld de Columbus terrain mod, gebruikt zo ongeveer iedereen) en een tree mod (bijpassende Columbus tree controller).

Vervolgens zou ik eerst even alle basis dependency packs downloaden, BSC essentials bijvoorbeeld, en dan gewoon beginnen met gebouwen die je mooi vindt. Het klinkt als veel werk, maar wat ik hierboven zei duurt misschien 10 minuten, en zo heb je wel meer controle over wat je op je PC zet.

Let wel altijd op de dependency lijsten bij de gebouwen, op SC4devotion zijn de gebouwen vaak ondergebracht in enkele grote verzameldependencies, dus die moet je wel even hebben, maar daarna wordt het vrij makkelijk om veel te downloaden. Tip: zet je WinRAR default directory op documents/games/simcity 4/plugins zodat je dat niet bij elke file opnieuw hoeft te selecteren.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 17:57:37 #47
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_121476094
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:36 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

NAM is een must have. Verbetert de manier waarop het spel met verkeer omgaat en zorgt ervoor dat je steden groter kan bouwen voordat je problemen krijgt met leegstand. Een mooie water texture is mooi voor je regio en ik heb ook een mod voor mooiere bomen enzo. Het resultaat ziet er bij mij dan ongeveer zo uit:

[...]

Over de loop der jaren heb ik een plugin map opgebouwd van zo'n 800MB waar honderden mods en gebouwen in zitten. Op Simtropolis kan je volgens mij ook een DVD bestellen met de beste content van een bepaald jaar er op. Is ook zeker een aanrader als je geen zin hebt om door de duizenden mods te bladeren.
Same story hier, de NAM is de eerste mod die je moet downloaden (van Simtropolis). Het verkeer was eigenlijk buggy in SimCity4, ze hadden niet goed geprogrammeerd hoe sims naar hun werk gingen, en dat geeft gigantische files.

Verder kan je op simtroplis echt zo'n gigantische hoeveelheid mods vinden dat het moeilijk is om hier in een post samen te vatten. Ga er gewoon eens naartoe, zou ik zeggen.

Voor die DVD wil ik trouwens wel waarschuwen. Ik heb die ooit besteld en aangekregen, maar niks werkte. Je kan volgens mij beter zelf downloaden van Simtropolis.
pi_121478948
Je kan inderdaad een DVD bestellen bij Simtropolis, maar die stelt niks voor. Er staan duizenden contents op, maar het zijn links. Je wordt dus per content dus doorgelinkt naar de site van Simtropolis waar je het zelf handmatig moet dowloaden... Dus helaas geen grote installatie zodat je in 1x alle content in je download map heb :)
pi_121489945
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef timp0e het volgende:
Je kan inderdaad een DVD bestellen bij Simtropolis, maar die stelt niks voor. Er staan duizenden contents op, maar het zijn links. Je wordt dus per content dus doorgelinkt naar de site van Simtropolis waar je het zelf handmatig moet dowloaden... Dus helaas geen grote installatie zodat je in 1x alle content in je download map heb :)
bij de dvd's die ik via torrent binnen heb gehaald waren gewoon 4 of 8GB aan plugins op de dvd hoor
pi_121672593

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')