quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef Linguine het volgende:
Inderdaad.. Niks mis met samen Greys Anatomy kijken
vooral als ze verliezen is het leuk om te zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef Linguine het volgende:
Inderdaad.. Niks mis met samen ajax kijken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
vooral als ze verliezen is het leuk om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
Ga op dit moment voor de Divizia Națională maar dat is nogal een opgave om daarin te winnen.quote:
Wel als je met een moldavier contact aan het maken bentquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Dit heeft dus echt geen reet met datingsites te maken.
Haha, ligt het toch niet aan mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Elk persoontje die op alle momentjes met zijn/haar vingertjes lettertjes intypt, en dat doet in verkleinwoordjes, is per definitie een afknappertje.
Ja come oonnnn, aan de taalkennis kun je toch wel iets aflezen over iemands intelligentie?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, ligt het toch niet aan mij.
Ook een berichtje "jou profiel bevalt me wel".
Die missende w doet zo veel pijn.
Ja, ik vind dat ik niet meteen alles af moet wijzen. Maar zulke berichten...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ja come oonnnn, aan de taalkennis kun je toch wel iets aflezen over iemands intelligentie?
Dan is het geen zonde om het direct af te schrijven.
Absoluut niet. Zit gewoon best wel een verschil in cultuur hoe men zich gedraagt en wat men uiteindelijk wil in een relatie daarom zit ik er. Niet voor zoiets wat jij nu suggereert.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Linguine het volgende:
Waarom richt je je op de Russische sites eigenlijk? Op zoek naar een importbruid?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:50 schreef Linguine het volgende:
Wat zoek jij dan in een relatie wat een Russin je misschien beter kan bieden dan iemand anders?Bedoel het niet denigrerend oid hoop niet dat het zo overkomt.
Word net door 3 verschillende mensen ongeveer tegelijkertijd op Paiq op date gevraagdHelaas zijn ze niet zo leuheuk.
Ben specifiek in wat ik zoek in iemand. En dat zal hier in Nederland niet snel gebeuren... De omringende landen van Rusland is waar mijn wijzertje op staat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:50 schreef Linguine het volgende:
Wat zoek jij dan in een relatie wat een Russin je misschien beter kan bieden dan iemand anders?Bedoel het niet denigrerend oid hoop niet dat het zo overkomt.
Word net door 3 verschillende mensen ongeveer tegelijkertijd op Paiq op date gevraagdHelaas zijn ze niet zo leuheuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |