Hoe krijg je zo'n gevoel nog voor je iemand kent?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef eefje801 het volgende:
Date met Hopman afgezegd. Had er steeds minder zin in dus geen goed teken. Beter zo
Goedzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef eefje801 het volgende:
Date met Hopman afgezegd. Had er steeds minder zin in dus geen goed teken. Beter zo
Oh heb ik ook wel eens gehad hoor. Als je dan gaat na denken en uit eindelijk de conclusie trekt dat het toch niks voor je is en dan hop afzeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n gevoel nog voor je iemand kent?
Combinatie van niet helemaal zeker zijn na de eerste date en het contact erna dat moeizaam verliep. Niet zin hebben in de tweede date. Opgeteld: beter afzeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n gevoel nog voor je iemand kent?
ow ok.. er was al een eerste date geweest. Dat had ik gemistquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Combinatie van niet helemaal zeker zijn na de eerste date en het contact erna dat moeizaam verliep. Niet zin hebben in de tweede date. Opgeteld: beter afzeggen.
Ja dat is de fout. Maar die chat was dan ook om 2AM met enkele glazen bier in m'n nek....quote:
Elk persoontje die op alle momentjes met zijn/haar vingertjes lettertjes intypt, en dat doet in verkleinwoordjes, is per definitie een afknappertje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hmm, zit sinds kort ook op een datingsite. Nu krijg ik een berichtje warin hij het steeds over 'profieltje' heeft, ipv gewoon over mijn/zijn profiel. Is het kinderachtig dat ik dat best een beetje een afknapper vind?
Het was de 2e date en de 3e keer dat ik haar zagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ik dacht 1 date
Nee dan ga ik met je mee in je mening ja
Maar toch smsen! Ben wel benieuwd.
Ben je iig wat losser... Meestal wel fijner voor beide partijen. Mits niet te veel op natuurlijk..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Over een uurtje weer een date...zo maar een ibuprofennetje want net een nieuwsjaars-wijn-proef-workshop-borrel gehad...aiiiiii...Dat zal een leuke eerste indruk geven![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Elk persoontje die op alle momentjes met zijn/haar vingertjes lettertjes intypt, en dat doet in verkleinwoordjes, is per definitie een afknappertje.
Inothatfeelbro... Inooooothatfeel!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het was gewoon een erg leuke meid ook in de omgang, beetje zelfde als ik, lekker elkaar irriteren/plagen (op een humoristische manier)... hou ik wel van
En eerlijk gezegd had ik dit helemaaaaaaaaaaaaal niet zien aankomen.... Ik had weken vol dates en heerlijk gezoen verwacht
Dat is waar, maar dit was wel even wat teveel voor mij, gelukkig zwakt het wel weer wat af na wat eten en wat fris drinken. Hij is tenminste wel op de hoogte van de borrel op zich en zou ook alvast een wijntje bij het eten drinken zodat we niet meteen totaal op een ander niveau zitten. Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben je iig wat losser... Meestal wel fijner voor beide partijen. Mits niet te veel op natuurlijk..
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef Mryc het volgende:
Heb mezelf na ruim een half jaar single zijn ook maar weer eens aangemeld op een datingsite. Maar wat hebben al die mannen toch met knuffelen en praten over gevoelens? Grow a penis for heaven's sake.
Simpel. Al die mannen roepen wat vrouwen graag willen horen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef Mryc het volgende:
Heb mezelf na ruim een half jaar single zijn ook maar weer eens aangemeld op een datingsite. Maar wat hebben al die mannen toch met knuffelen en praten over gevoelens? Grow a penis for heaven's sake.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef Mryc het volgende:
Willen vrouwen van nu dit nog horen dan? Ik krijg er persoonlijk echt de kriebels van. Dan maar Studio Sport.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:10 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Simpel. Al die mannen roepen wat vrouwen graag willen horen.
niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef Linguine het volgende:
Inderdaad.. Niks mis met samen ajax kijken
fixedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef Linguine het volgende:
Inderdaad.. Niks mis met samen Formule 1 kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |