wat voor een heb je? even snel offtopic.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik kan veel maken voor het raar gaat worden inderdaad![]()
Felt ElGuapoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
wat voor een heb je? even snel offtopic.
en jaloers, ik zou ook wel een lowrider willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Felt ElGuapoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht een echte.
Mogelijk, maar niet via een datingsite. Offtopic dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ga es snel ontopic dan!
geen dates meer in het verschiet?
niet gezien, toen ik eenmaal lowrider zag staan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:02 schreef theKiD het volgende:
[..]welk gedeelte van 'fiets' had je niet begrepen?
Doe maar gewoon wel, veel relevanter dan de meeste bagger die voorbij komt. en bruggetje naar internet is zo te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogelijk, maar niet via een datingsite. Offtopic dus.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
Oke oke, maar ik had het stiekem al besloten...
Dinsdag a.s. ga ik maar wat sturen, ten eerste heeft zij dan haar zogenaamde drukke week en weekend achter de rug en ten tweede vind ik dat zelf prettig omdat ik mijn hele weekend ook al volgestouwd heb en ik dan niet het idee heb dat ik te opdringerig ben
Was overigens ook een tip van een (vrouwelijke) collega, dinsdag of woensdag ff wat luchtigs sturen
En Eef heeft het ook al twee keer gezegdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
Oke oke, maar ik had het stiekem al besloten...
Dinsdag a.s. ga ik maar wat sturen, ten eerste heeft zij dan haar zogenaamde drukke week en weekend achter de rug en ten tweede vind ik dat zelf prettig omdat ik mijn hele weekend ook al volgestouwd heb en ik dan niet het idee heb dat ik te opdringerig ben
Was overigens ook een tip van een (vrouwelijke) collega, dinsdag of woensdag ff wat luchtigs sturen
Het is puur voor je eigen gemoedsrust. Voor je zelf het idee hebben dat je alles geprobeerd hebt, en later niet denkt "wat als" en "stel dat"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Waarom zou je als een hondje achter iemand aan gaan lopen. Als zij je de moeite waard vindt dan neemt ze wel contact met je op.
Ze hebben drie keer een date gehad en het bedlinnen gekreukt. Als je dan al het idee hebt dat je er alles aan moet proberen voor je eigen gemoedsrust. Daarnaast heeft ze te kennen gegeven deze week druk te zijn en niets tot weinig met berichtjes te willen doen. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is puur voor je eigen gemoedsrust. Voor je zelf het idee hebben dat je alles geprobeerd hebt, en later niet denkt "wat als" en "stel dat"
..
Oh ik dacht 1 datequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ze hebben drie keer een date gehad en het bedlinnen gekreukt. Als je dan al het idee hebt dat je er alles aan moet proberen voor je eigen gemoedsrust. Daarnaast heeft ze te kennen gegeven deze week druk te zijn en niets tot weinig met berichtjes te willen doen. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Tja, wellicht ben ik er te nuchter voor, dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |