Dit dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met een vrolijk bericht, maar elke keer hihi of ghighi of welke andere variant te moeten lezen zou bij mij ook wel de kriebels veroorzaken... en niet op de positieve manier.
Hihi staat gelijk aan, geen idee wat ik moet zeggen, dan maar hihi. Leuk vind ik het ook niet! Anders reageer ik maar met hahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo raar
Meestal bij hihi-meisjes blijven de berichtjes in het begin stromen. Zelfde met heel veel smileys gebruiken.
Inderaad... vind het een beetje kinderachtig overkomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met een vrolijk bericht, maar elke keer hihi of ghighi of welke andere variant te moeten lezen zou bij mij ook wel de kriebels veroorzaken... en niet op de positieve manier.
Ik heb wel eens tevergeefs meerdere berichten met "ha ha!" gereageerd maar die kerel bleef maar "hihi!" sturen. Bleuh!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hihi staat gelijk aan, geen idee wat ik moet zeggen, dan maar hihi. Leuk vind ik het ook niet! Anders reageer ik maar met hahaha
Geweldig toch!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tevergeefs meerdere berichten met "ha ha!" gereageerd maar die kerel bleef maar "hihi!" sturen. Bleuh!
Anaalquote:
Dat klopt, je moet niks te veel doen. Dus ook geen hahaha of hihiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een enkele maal kan ik wel mee leven, maar constant "hihi" is recept voor een ramp.
hihiquote:
Want je wilt ontmaagd worden ja?quote:
Een vent die met droge ogen 'hihi' stuurt moet eens controleren of zijn ballen wel zijn ingedaald. Gatverdamme.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tevergeefs meerdere berichten met "ha ha!" gereageerd maar die kerel bleef maar "hihi!" sturen. Bleuh!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een vent die met droge ogen 'hihi' stuurt moet eens controleren of zijn ballen wel zijn ingedaald. Gatverdamme.
PI gebruiken.
Een smiley kan ik best waarderen, en ik gebruik af en toe ook wel eens "haha!" als ik een tekst leuk vind. Gaat erom de juiste dosering te vinden, al ben ik meestal qua smiley's wel erg zuinigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef peleetje het volgende:
[..]
Inderaad... vind het een beetje kinderachtig overkomen.
Hoewel reacties hier ook altijd volstaan met smiley's...
LOL + LOL = HIHI.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig ben ik meer van de haha en de lol
Vraag die ene keeper van ADO Den Haag ff om raad, die weet wel hoe het moet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Aangezien ik alles wel wil proberen, ja,
Maar ik denk wel liever door een vrouw.
Thanks for the supportquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Spirit82 het volgende:
SC, balen manLeeftijd zegt daarin ook weer niks... ik zou idd gewoon afwachten en niks meer sturen, sowieso deze week/dit weekend niet meer. Misschien vond ze het gewoon gezellig dat je bent blijven slapen, maar niet meer. Je kunt volgende week nog een keer een berichtje sturen als je wilt, maar ze komt niet echt hoteldebotel over. Zoals eerder gezegd, een berichtje is zo gestuurd, hoe druk je het ook hebt...
Bummer
Er zijn meer vissen in de zee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks for the support
Ik denk dat ik het hier bij hou eigenlijk... kom je er misschien ook sneller overheen
En dan ergens na m'n wintersport als ik er volledig overheen ben een berichtje sturen van: joh jammer ik had meer verwacht en jammer dat je het niet van te voren had aangegeven...
ciao!
Je wilt anaal ontmaagd worden door een vrouw.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Aangezien ik alles wel wil proberen, ja,
Maar ik denk wel liever door een vrouw.
In principe geeft ze het hiermee ook al aan tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks for the support
Ik denk dat ik het hier bij hou eigenlijk... kom je er misschien ook sneller overheen
En dan ergens na m'n wintersport als ik er volledig overheen ben een berichtje sturen van: joh jammer ik had meer verwacht en jammer dat je het niet van te voren had aangegeven...
ciao!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |