Zijn Russen ongeveer hetzelfde als Roemenen? Want dan wil ik prima met je ruilen.. Ik trek Roemenen aan. Niet klagen als ze geld van je willen, Johnny!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ben specifiek in wat ik zoek in iemand. En dat zal hier in Nederland niet snel gebeuren... De omringende landen van Rusland is waar mijn wijzertje op staat.
Romaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef Linguine het volgende:
Ja dat blijkt. Mijn vraag was dus wat dat specifieke waar jij naar op zoek bent is.
Uiteraard zijn er veel nep profielen en personen op je geld uit. Vooral als je een man bent welke een vrouw zoekt. Zelf moet ik meestal uitkijken voor Aziaten en Serieus Nigerianen maar die laatste zitten overalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Zijn Russen ongeveer hetzelfde als Roemenen? Want dan wil ik prima met je ruilen.. Ik trek Roemenen aan. Niet klagen als ze geld van je willen, Johnny!
Altijd jammer heb dat ook weleens hoor lees je een profiel het begin klinkt belovend lees je verder blijkt het helaas erg tegen te vallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Bah, denk ik eindelijk een boeiend profiel tegen te komen staat er onderaan ineens 'lezen sucks'. Meteen geen interesse meer.
Hij is levensmoe.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
En toen besloot je verder zonder interpunctie door het leven te gaan?
Kijk even naar een ander topic van hem in R&Pquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zag het net toevallig!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kijk even naar een ander topic van hem in R&P
"Ik vind je wel leuk, maar niet leuk genoeg om moeite te doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:55 schreef Mryc het volgende:
Wat ik ook bijzonder blijf vinden zijn die mannen die interesse-berichten sturen maar zelf niks ingevuld hebben behalve 'komt nog' of iets in die trant + geen foto in hun profiel hebben staan. Wat verwachten die kerels eigenlijk?
Maar wie reageert er op een niet ingevuld profiel zonder foto?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:55 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
"Ik vind je wel leuk, maar niet leuk genoeg om moeite te doen.
Als je reageert, ga ik pas werk van je maken."
Dat is koudwatervrees. Bang om herkend te worden op een datingsite. Rust toch nog een soort taboe op. Ze komen vanzelf tot de conclusie dat het op deze manier geen zoden aan de dijk zet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Mryc het volgende:
[..]
Maar wie reageert er op een niet ingevuld profiel zonder foto?
smooothhhhhhh hoor!quote:Keek je tegen de zon in toen de foto werd genomen of kijk je altijd zo ondeugend
Zijn nieuwsgierige aagjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:55 schreef Mryc het volgende:
Wat ik ook bijzonder blijf vinden zijn die mannen die interesse-berichten sturen maar zelf niks ingevuld hebben behalve 'komt nog' of iets in die trant + geen foto in hun profiel hebben staan. Wat verwachten die kerels eigenlijk?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:59 schreef Silenus het volgende:
Oneliner ontvangen
[..]
smooothhhhhhh hoor!
Hahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb geen Paiq vond het allemaal wat tegenvallen. Maar dat kan verschillen per persoon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:33 schreef Dennisweb het volgende:
Betalen jullie eigenlijk voor Paiq? Krijg je daardoor meer contacten?
Als ik het me goed herinner is het gratis. Maar dan kun je niet super veel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:33 schreef Dennisweb het volgende:
Betalen jullie eigenlijk voor Paiq? Krijg je daardoor meer contacten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |