Nu gaat me wannabee autisme opspelen en twijfel ik sowieso om hem tegen de muur te zettenquote:
Wat ga je dan doen op woensdag?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
maar nu heb ik midden in de week vrij ook wel fijnen dan is vriendin ook vrij die full time werkt.
nou enquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu gaat me wannabee autisme opspelen en twijfel ik sowieso om hem tegen de muur te zetten!
Maar dan staat die niet meer recht voor de TV!
met de vriendin chillen duhquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen op woensdag?
weet niet hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen op woensdag?
Ik heb puist. Bij mijn mond.quote:
En dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet hahamaar met haar afspreken ofzo.
Doe je toch nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou enik wil tegen de muur liggen verdomme
Watskebeurtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Faux. het volgende:
een mens kan zich niet chagrijniger voelen dan ik me op dit moment voel
aawh Fauxje tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Faux. het volgende:
weet nietquote:
Oke vertel wij helpen je wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Faux. het volgende:
wedden van wel?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe je toch niet
En dan klinkt dolby geluid slechter bij films etc etc etc
Oke we kijken morgen wel
ohnee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Druk hem uit neem het op en post het in die gore puisten topic
ja interessant toch.quote:
quote:
dingen waarop ik me verheugd had gaan niet door, ik ben te moe om voor morgen economie aardrijkskunde en wiskunde in m'n hoofd te stampen, mijn weekend wordt kut en heb daardoor niets om naar uit te kijken tot volgende week vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |