abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121414154
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef DaMart het volgende:
Tim wordt wel erg verdacht in beeld gebracht, dus mijn mol zal de mol wel weer niet zijn :').

En typisch wat Zara..dinges deed toen ze vertelde over waakhond Tanja: met haar vingers een brilletje maken voor haar ogen. Een slechtziende mol misschien?
Zarayda is (voorlopig) mijn mol, en dat viel me ook op... hmmmmz
pi_121414309
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
Als ik puur op het 'follow the money' principe afga dan zijn Tania, Paulien en Zarayda het meest verdacht. Maar er zal dit jaar ook wel weer een geld uit de pot actie komen, want anders kan Carolien sowieso al weggestreept worden. En Tim bij de veld opdracht.
Hoeveel heeft Carolien nu opgehaald dan? Bij die lasers heeft ze alleen de jokers gepakt; terwijl zij in de bunker liep, kwamen de portoproblemen, waar Tim de schuld van kreeg, want die zou het kanaal veranderd hebben. Maar wie zegt dat zij niet eerst het kanaal veranderd heeft en dat Tim slechts haar frequentie weer op wilde zoeken?

Tijdens de tweede opdracht vroeg Kees meerdere malen iets aan haar door de porto, maar bleef ze vrolijk doorlullen tegen iemand anders. Ook heb je haar maar 1 keer zien rennen door het veld, dat was met Tim. Alleen Tim heb je toen geld zien pakken met zijn karatetrap tegen die paal aan.

Was zij in de eerste aflevering dan zo actief of zie ik iets compleet over het hoofd? Ik streep dr voorlopig nog niet weg in ieder geval.
pi_121415825
De special van de tweede aflevering: http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-2.html
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:51:27 #279
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121415828
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Masspa het volgende:

[..]

Hoeveel heeft Carolien nu opgehaald dan? Bij die lasers heeft ze alleen de jokers gepakt; terwijl zij in de bunker liep, kwamen de portoproblemen, waar Tim de schuld van kreeg, want die zou het kanaal veranderd hebben. Maar wie zegt dat zij niet eerst het kanaal veranderd heeft en dat Tim slechts haar frequentie weer op wilde zoeken?

Tijdens de tweede opdracht vroeg Kees meerdere malen iets aan haar door de porto, maar bleef ze vrolijk doorlullen tegen iemand anders. Ook heb je haar maar 1 keer zien rennen door het veld, dat was met Tim. Alleen Tim heb je toen geld zien pakken met zijn karatetrap tegen die paal aan.

Was zij in de eerste aflevering dan zo actief of zie ik iets compleet over het hoofd? Ik streep dr voorlopig nog niet weg in ieder geval.
Je vergeet voor het gemak even de duizend euro die zij uiteindelijk pakt. Ze had daar makkelijk zich kunnen laten raken door een laser. En dan was het dus min duizend ipv plus duizend. Uiteraard heeft verder niet veel goeds gedaan. Maar ze heeft wel degelijk het meeste geld in de pot gebracht. Of Tim of Kees bij de veld opdracht, maar buiten Daniel is niet bekend hoeveel er in zat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:57:40 #280
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121416235
Dagboek van de Mol

quote:
'Ik vind 't leuk! De mol zijn bedoel ik. Als ik niet de mol was geweest had ik het ook leuk gevonden denk ik, maar nu...!' Ik kan het echt iedereen aanraden eens een keer de mol te zijn. Deze aflevering had er ¤ 8000,- in de pot kunnen komen, maar er is maar ¤ 3250,- verdiend. Enig minpuntje bij dit alles is, dat er in deze aflevering bij elke opdracht wel iets is verdiend. Daar baal ik wel van. Ik zal de komende afleveringen nóg beter mijn best doen om nóg minder geld in de pot te laten komen.

Wat betreft mijn medekandidaten: overal om mij heen worden verbondjes gesloten en complotten gesmeed. Ik vind dat erg grappig, omdat het voelt alsof dat allemaal om mij is... die complotten... En dat is natuurlijk ook zo... De vraag is of ik daar aan meedoe natuurlijk...
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_mol_afl2.aspx

Daboek van Joep _O_
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_afvaller_afl2.aspx

[ Bericht 3% gewijzigd door jcdragon op 10-01-2013 23:10:10 ]
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:22:05 #281
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_121417661
Ik denk dat Zarayda, Daniel of Carolien de mol is en dat Carolien of Tim gaat winnen.

Ik twijfel of Janine er bij de volgende al uitgaat want op zich zijn er niet super gevaarlijke opdrachten. Je zag alleen Tim in zo'n pak het water inspringen, terwijl de rest in een toren aan de kant staat. Misschien dat Janine ook is geprongen en met haar rug in het water op een rotspunt terecht is gekomen?

Verder heb ik nog weinig clues voorbij zien komen... Dat is wel jammer want dat is juist het leukste.

Houd iemand de radio-shows bij met eventuele (muzikale) tips?
  One tough cookie donderdag 10 januari 2013 @ 23:23:24 #282
169210 liesje1979
pi_121417744
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Daarnaast had hij een groen t-shirt aan, net als de kleur van de enveloppen

Ok? :D
Verder kan ik me in je woorden vinden hoor, ik zit nog op Tim maar neig erg naar Daniel.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 10 januari 2013 @ 23:30:07 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121418104
quote:
Geweldig dagboek van Joep _O_
Schrijven kan ie wel ^O^
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:31:06 #284
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121418167
Jullie kunnen de moltalk wel kijken heb op facebook al gevraagd en hier maar zie geen moltalk van vanavond!
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:32:14 #285
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121418225
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:

Geweldig dagboek van Joep _O_
Schrijven kan ie wel ^O^
Dagboek van Joep heb ik wel gelezen erg mooi :)
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:34:41 #286
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121418367
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Jullie kunnen de moltalk wel kijken heb op facebook al gevraagd en hier maar zie geen moltalk van vanavond!
Op http://live.avro.nl komt er 10 minuten voor en 10 minuten erna Moltalk.
Ik denk dat de Moltalk van vandaag morgen op de website van wieisdemol.nl zullen staan.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:57:45 #287
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_121419498
Zarayda, Tim of Kees. Grrr of ik zit op het verkeerde spoor.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:17:57 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121420298
quote:
Dat dagboek van Joep is erg leuk ja! :) Hoe hij ook gewoon direct twee hamstrings verrekt bij die veld opdracht :D

Wat betreft het dagboek van de Mol. Mijn inziens heeft de Mol het vandaag niet echt geweldig gedaan. Ik begrijp volkomen hoe moeilijk het als Mol moet zijn in het spel (en dat ik er uiteraard te makkelijk over denk). Maar doen alsof het goede dagen waren? Enig minpuntje aldus de Mol/productie dat er elke opdracht geld in de pot is gekomen.

De Mol heeft de eerste opdracht nog mazzel dat Joep niet meer heeft ingezet. Bij de tweede opdracht was het denk ik onmogelijk om 2000 euro te winnen, dus dan heeft de Mol hooguit 500 euro gekost. Bij de derde opdracht heeft de Mol mogelijk wel aardig wat geld verspeeld (volgens de Mol zou er totaal 8250 binnengehaald kunnen worden, wat dus betekend dat er totaal 3250 euro te verdienen was bij opdracht drie en er 1750 is opgehaald). Maar echt veel laten liggen tijdens die opdracht zelf, lijkt het niet of er moet veel buiten beeld gebeurd zijn met verdwenen vlaggetjes etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_121422865
Heb 'm zonet nog teruggekeken, vond deze aflevering weer ouderwets leuk! Eerste aflevering viel wat tegen, maar dit vond ik weer typische WidM opdrachten. Heb alleen nog niet echt de mol aan het werk gezien, meer kandidaten die de anderen op willen naaien omdat ze het zelf nog niet weten.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 06:05:54 #290
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_121423315
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe weten jullie dat dan nu al van joep?
jouw digitale tv heeft 2 minuten vertraging :)
pi_121423490
Hoewel het toch weer ontzettend spannend is, vond ik opdracht 2 van gisteravond (dictee) een beetje slaapverwekkend eerlijk gezegd. Leuke opdracht, maar dat had iets korter gemonteerd kunnen worden...
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_121423935
quote:
Wat is dit voor rare foto? Paulien heeft een soort van extra arm die even in Kees zijn ballen wil knijpen :D

Joep eruit :N
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 11 januari 2013 @ 08:48:39 #293
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121424218
quote:
Wie is de Mol heeft donderdagavond een absoluut record neergezet. De tweede aflevering van het dertiende seizoen trok afgerond 2,2 miljoen kijkers en daarmee is het de meest bekeken aflevering ooit. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Tot nu toe stond het record op de opener van het twaalfde seizoen, waar in januari 2012 ruim 2,1 miljoen mensen naar keken. Het huidige seizoen opende vorige week met bijna 2,1 miljoen kijkers, nu de vierde meest bekeken aflevering ooit.
1
WIE IS DE MOL
2.153.000
pi_121424253
Ik vind de laser opdracht wel een prima indicatie om te zien hoe fanatiek iemand is en dus niet de Mol kan zijn. Wat dat betreft sprongen Tim, Kees, Daniel enigszins en Carolien die de 1000 euro veilig stelde er voor mij uit.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_121424719
Op basis van de lasergame opdracht ging ik Tim verdenken. Hij kwam zelf wel ver, opende zo'n hokje, maar ging daarna in mijn ogen toch wel erg makkelijk af. Goede wil getoond, maar toch net niet. Dat idee. En dan vind ik het geen gekke gedachte om te denken dat Carolien het niet zou halen... Daarbij natuurlijk het al genoemde laten falen van Joep.

Bij de jageropdracht was hij minder aan het mollen. Sterker, eigenlijk helemaal niet. Bracht zelfs geld binnen. Althans, zo leek het allemaal. Maar waarom die karatetrap? Misschien om de enveloppe op de grond te krijgen zodat hij ongezien toch dat geld eruit kon krijgen, ondanks de aanwezigheid van Carolien?

Hele toffe aflevering. En een geweldige opdracht in het theater. Prachtige taal zeg O+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_121425803
Mijn mol is toch Paulien. Door de jaren heen heb ik gezien dat een mol eigenlijk altijd iemand is die zeker de eerste helft van het seizoen vooral heel onopvallend is. 'Laat de rest maar praten, ik stuur het straks zó de mist in met mijn informatie'. Ze heeft geen geld opgehaald bij de laser-opdracht, ze zat op de ideale plek tijdens de gedicht-opdracht en tijdens het jagen op geld werd ze afgeschoten zonder geld. Daarvóór heeft ze alle tijd doorgebracht in de tent, bij het geld..
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:16:04 #297
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_121425967
Ik verdenk Zarayda of Kees. Eigenlijk baseer ik dat maar op een hint, het getal 82 dat in de eerste aflevering voorbij kwam op een muur. Zij zijn beide in 1982 geboren.

[ Bericht 0% gewijzigd door D.Licious op 11-01-2013 11:20:01 ]
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_121427758
Ik gok op Tania, meest verdachte persoon in mijn ogen, doet niet echt d'r best alleen met het maken van vriendjes staat ze met haar bek vooraan.

Maar wat vind ik dit een saaie groep en wat zijn ze allemaal aan het overacteren. Vooral die Daniel in de 'biecht' vind ik super irritant. Maar ook Zarayda, Tim en Paulien vind ik te overdreven acteren, het lijken me allemaal geen echte emoties. Volgens mij denken ze dat dit soort gedrag 'hoort' bij een Wie is de Mol kandidaat..
Nee, zeker niet mijn favoriete jaar (net als vorig jaar overigens).
pi_121428216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef GeileHond het volgende:
Ik gok op Tania, meest verdachte persoon in mijn ogen, doet niet echt d'r best alleen met het maken van vriendjes staat ze met haar bek vooraan.

Maar wat vind ik dit een saaie groep en wat zijn ze allemaal aan het overacteren. Vooral die Daniel in de 'biecht' vind ik super irritant. Maar ook Zarayda, Tim en Paulien vind ik te overdreven acteren, het lijken me allemaal geen echte emoties. Volgens mij denken ze dat dit soort gedrag 'hoort' bij een Wie is de Mol kandidaat..
Nee, zeker niet mijn favoriete jaar (net als vorig jaar overigens).
Twee afleveringen onderweg :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_121428851
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Twee afleveringen onderweg :').
En vorig jaar had ik precies hetzelfde gevoel na twee afleveringen en vond ik dat seizoen ook niet bijster interessant. Natuurlijk kan het nog veranderen, maar de eerste indrukken van de groep zijn niet geweldig en dat heb ik bij bepaalde kandidaten. De leuksten in mijn ogen zijn (was) Joep, Kees en Carolien. De opdrachten vind ik tot nog toe wel heel leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')