ik heb honingdropjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
ok, nu ga ik echt even wat te vreten maken
Nee m'n pa z'n schuldquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende: [..] Het is weer donderdag
Voorspelbaarheid
![]()
Goeden timing.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef Diconnected het volgende:
ehrmahgerd de 18e van februari begint mijnen vakantie
Vind ik leuk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee m'n pa z'n schuld"drinken we aperitiefje?" "Wijn bij het eten?" Damn you Bourgondische familie
M'n dieetquote:
yepquote:
Zeker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, ik had ranzig avondeten dus ik mag me even te buiten gaan toch?
Bitterballen uit de magnetron, liefde voor nu
sorryquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En er is niks in huis, want vrijdag boodschappendag.
lindehhhhhhhquote:
Het faalt behoorlijk.quote:
IK HOOR NIKS IK HOOR NIKS LALALALLALALALAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Is iedereen hier op de hoogte van de Illamasque sale? En dat o.a. Load eruit gaat?
Load hebbikal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Is iedereen hier op de hoogte van de Illamasque sale? En dat o.a. Load eruit gaat?
het is serieus lekker, en dat zeg ik, als culi-snobquote:
Worden ze dan niet helemaal zacht en zompig?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is serieus lekker, en dat zeg ik, als culi-snob
wel alleen met Mora-ballen, huismerk wordt ranzig (been there, done that)
Zelfs ik vind het smerig klinken, dat is heel veelzeggendquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is serieus lekker, en dat zeg ik, als culi-snob
wel alleen met Mora-ballen, huismerk wordt ranzig (been there, done that)
nee redelijk crispy aan de buitenkantquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Worden ze dan niet helemaal zacht en zompig?
mag ik uw handtekening, oh grote blocherquote:
Oh ja, ik ging nog facepalmen om masssssja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mag ik uw handtekening, oh grote blocher
Voor een tientje mag je best mijn handtekeningquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mag ik uw handtekening, oh grote blocher
oh ja, doen, ze is weer onovertroffenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging nog facepalmen om masssssja.
Hoe, wat, waar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging nog facepalmen om masssssja.
sjaal voor mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog een x nagels lakken versus sjaal breien
ok thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor een tientje mag je best mijn handtekening
Meh... ik skip. Misschien ook wel omdat ik net een beenhammetje op heb met whiskeysaus. Omnomnomnomquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee redelijk crispy aan de buitenkant
beetje als wanneer je het vet ieeeeetjes te koud hebt gezet en ieeeetsjes te lang doorgebakken hebt.
Ik vind het wel lekker
foundationmixfilmpje op d'r zaaitquote:
nomnomnom!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meh... ik skip. Misschien ook wel omdat ik net een beenhammetje op heb met whiskeysaus. Omnomnomnom
Dat zal ik doen, nadat jij 20 euro hebt overgemaakt naar 157836945 tnv Bjoetiegoeroe Lindy te Blogstadquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ok thanks!
dat tientje mag je overmaken op giro 56743528 tnv B. Kip te Fokstad
ZOMG!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zal ik doen, nadat jij 20 euro hebt overgemaakt naar 157836945 tnv Bjoetiegoeroe Lindy te Blogstad
Hmm... vooruit dan maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nomnomnom!
ik had ranzig eten dus dit is mijn avondeten zeg maar
Oeh, spannend!! Eens even kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
foundationmixfilmpje op d'r zaait
Uhm, ja, zo heet dat ding geloof ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin jij hebt toch een galaxy note?
Wil je een OOK GRATIS hoesje in de vorm van een cassettebandje?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, ja, zo heet dat ding geloof ik
Matig is het. Heel matig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, spannend!! Eens even kijken
JAquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wil je een OOK GRATIS hoesje in de vorm van een cassettebandje?
Ik heb em gefaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Dat is het altijdquote:
Mag je hebben tijdens de meetquote:
Ebay verkopersquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag je hebben tijdens de meet
Ik had er 1 besteld voor de galaxy s3 en ik kreeg er 1 voor de note
Dus ik mailen dat het zo een faalverkoper is, stuurt hij terug dat hij binnen 24 uur geld terugstort en of ik hem dan wel alsjeblieft een positieve beoordeling wil geven
schaar is net zo'n kinderlokker die mensen naar de meet loktquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag je hebben tijdens de meet
Ik had er 1 besteld voor de galaxy s3 en ik kreeg er 1 voor de note
Dus ik mailen dat het zo een faalverkoper is, stuurt hij terug dat hij binnen 24 uur geld terugstort en of ik hem dan wel alsjeblieft een positieve beoordeling wil geven
Hij is ubertof, ik heb hem nu opnieuw besteld voor mijn eigen telefoonquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ebay verkopers![]()
Maar vette shit, ik kijk er al met smart naar uit![]()
Als jij komt mag je aan m'n tetten zittenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
schaar is net zo'n kinderlokker die mensen naar de meet lokt
quote:
Hoe, waar, wat?? Geef link, ik volg meteen jonguh!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
En lin doe mijn über belangrijke Twitter blog dinges eens volgen![]()
![]()
Doe eens een plaatje! Of linkje, ook goed!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is ubertof, ik heb hem nu opnieuw besteld voor mijn eigen telefoon![]()
(Bij een andere verkoper)
Je hebt zelfs al gereageerd allesquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe, waar, wat?? Geef link, ik volg meteen jonguh!!
Ik zei het toch, matig.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef Joysa het volgende:
oh ik heb die paarse voor een iphone 3gs.. iemand hebben?
Neequote:
Ja true ook welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neeheb zelf ook een 4
mja, dat ding kost niks op ebay
Ermahgerd al 3 er bij!!!! Het helpt wel whiiiiiiiquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef Lindytje het volgende:
En, en, en, heb je al veel nieuwe volgers???
Haha, mooiquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd al 3 er bij!!!! Het helpt wel whiiiiiiiuberlief
quote:
Turkijequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ja alles helpt natuurlijk! Moet ergens een begin maken
AWW lin Turkije helpt dat
baas
Welluk??quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ja alles helpt natuurlijk! Moet ergens een begin maken
AWW lin Turkije helpt dat
baas
Briljanten typo welquote:
Pitten, altijd de betere optiequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dubio, ga ik Dakar nog kijken of zal ik gewoon gaan pitten?
Dakar is pas om middernacht of?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dubio, ga ik Dakar nog kijken of zal ik gewoon gaan pitten?
Begint over een minuut of vijf, maar duurt wel een uur.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dakar is pas om middernacht of?ik zit darten te kijken met pa, nouja hij kijkt ik iPad
Jupquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:23 schreef Lindytje het volgende:
Waarom zijn trouwkaarten zo duur? Wat is deze?
Hoe laat op? Imho kan nog netquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Begint over een minuut of vijf, maar duurt wel een uur.
Zelf painten johquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:23 schreef Lindytje het volgende:
Waarom zijn trouwkaarten zo duur? Wat is deze?
Ik ga toch niet zelf zitten knutselen.. daar heb ik heul geen zin inquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jupje kan ze ook zelf maken (goeikoop) maar ja.... Dan moet je er iets voor doen, dus dat deden wij niet
Ja dat en datquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zelf zitten knutselen.. daar heb ik heul geen zin inPlus: ik ben lui.
Ja, dan wil ik wel mijn hond er opquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier op Fok zijn ze ook altijd best behulpzaam met zulke vraagstukken
Ja, doe eens!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat en datmoet ik eens kijken wat wij hebben betaald?
Moet om negen uur rijden.quote:
Ja en dan moet je nog zelf een drukker zoeken en welk papier en enveloppen en en en.... Dat was me ook al te veel gedoequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier op Fok zijn ze ook altijd best behulpzaam met zulke vraagstukken
Kan bestquote:
Ik heb het opgezet, kan de rest altijd morgen nog kijken.quote:
ECHT??quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan zelfs bij de HEMA trouwkaarten laten maken![]()
Enkel de trouwkaarten: 80 stuks aan 2,99quote:
Mag best!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar wij hebben uitnodigingen destijds dus altijd gewoon bij de copyshop op net wat steviger papier laten printen, vervolgens snijden met de machine en voor het vouwen hebben ze ook een machine.
Daarna is het vooral heul veul postzegels plakken![]()
Maar dat mag allemaal zeker niet met een bruiloft?
Hoppakee, BAM!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel de trouwkaarten: 80 stuks aan 2,99
Inc. 1 tekstwissel: 322 euro.
Dit is dus exclusief de naamkaarten en menukaarten....
Zo serieus bedoelde ik het eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en dan moet je nog zelf een drukker zoeken en welk papier en enveloppen en en en.... Dat was me ook al te veel gedoe
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag best!
Hallo, wij doen t ook maar lekker simpel hoor
Maar ik ben te lui om zelf te gaan snijden en vouwen. Ze moeten gewoon zo, hoppa, bezorgd worden
Idd teleurstellend. Ik had graag janneke en janneke gehadquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Hema is al 1,75 per stuk.
Je kan natuurlijk ook een postkaartprincipe doen, dat dubbelzijdig bedrukt wordt.
Teleurstellend dat ze bij Hema geen jip-en-janneke-trouwkaart hebben
Ja want die die we allebei leuk vonden was uiteraard de duurste fuuuuuquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoppakee, BAM!
Maar die van jullie waren ook wel heel erg mooi <3
Ik heb die postzegel heul niet eens bekeken man!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en dan nog aparte kaarten voor de daggasten en postzegels met onze foto er op, want leuk
Zal je altijd zien jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want die die we allebei leuk vonden was uiteraard de duurste fuuuuu
NAJAAAAquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb die postzegel heul niet eens bekeken man!!Nooit gezien dat jullie daar op stonden
![]()
![]()
Godsammequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier, goedkoop:
http://www.kaartje2go.nl/trouwkaarten/
En:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:
Omg die is nog best tof lollerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZE HEBBEN EEN POTTENKAART![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vette shit!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZE HEBBEN EEN POTTENKAART![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jongeuhhhhh geef toe, hij was baasquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
WE MOETEN POSTZEGELS OMDAT HET KAN EINZ NU GENIET
*mental image*
Ik vind m ook best tofquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg die is nog best tof loller
ERMAHGERD DOE DIEquote:
ZO TOF!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Van die twee op de fiets zijn ook nog de haarkleuren aanpasbaarHoe briljant!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ik duik ook maar eens m'n bed in
Truste meiden![]()
Trusten chickie!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ik duik ook maar eens m'n bed in
Truste meiden![]()
Ze moeten eigenlijk op een scooter....quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze kunnen ook de andere kant op fietsen
[ afbeelding ]
U bent uitgenodigd op ons duivelsfeest. Trek je zwarte cape aan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo subtiel ende vrolijk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
Iemand op tv die jarenlang eigenaresse is geweest van een modellenbureau. Wordt nu opgemaakt door haar dochter "die heeft het beautyvak met de paplepel ingegoten gekregen", gebruikt ze een sponsapplicator voor de oogschaduw
EN O WEE ALS JE LACHT!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
U bent uitgenodigd op ons duivelsfeest. Trek je zwarte cape aan.
Ja, ik ook.... DISCRIMINATIE!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie alleen maar mannetjes en vrouwtjes op scooters
EN ALS JE ONS NIET ACCEPTEERT VERVLOEKEN WE JE!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN O WEE ALS JE LACHT!
EN WIJ ZIJN POTTEN JA! EN DAT IS HELEMAAL NIET ERG JA! ACCEPTEER ONS EINZ!
Dan zal je met een vent moeten trouwenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil geen auto of taart, ik wil een scooter
Neequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zal je met een vent moeten trouwen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan doe je een algemene voorkant, is het ook een grotere verrassing
[ afbeelding ]
Ja ik vind hem ook leuk, zeker als je haarkleur kan veranderenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik vind deze:
[ afbeelding ]
Serieus tof!!
Ja, iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook leuk, zeker als je haarkleur kan veranderen![]()
Je hebt goeden vermaak gevonden?quote:
Jij bent toch wel de eindbaas in het vinden van slechte sitesquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zelfs met je bedankt-zooi kan je benadrukken dat jullie twee vrouwen zijn
[ afbeelding ]
van de site twogirlsinlove.nl
Het is een gavequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de eindbaas in het vinden van slechte sites
Een link-dump-blog beginnen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ZekerIk zou er wat mee gaan doen als ik jou was
Nou, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een link-dump-blog beginnen?
Ook echt met zo'n manwijfquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef Lindytje het volgende:
Lesbische taarttopper![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, wij gaan allebei in jurkquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook echt met zo'n manwijf![]()
Jullie gaan allebei in jurk toch?![]()
Wanneer ga je jurken kijken?![]()
![]()
Doen jullie het dus samen? Vind ik alleen maar leuk eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, wij gaan allebei in jurk
We gaan jurken uit Engeland bestellen, dus die komen hier gewoon heen en dan gaan we heel hard hopen dat ze leuk zijn en passen
Ja, we doen het gewoon lekker samenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doen jullie het dus samen? Vind ik alleen maar leuk eigenlijk![]()
En ga je het ook geheim houden tot het huwelijk?
IK OOK NIETquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, we doen het gewoon lekker samen
Jep, alleen mijn moeder mag het zien, want die kan niet zo lang wachten geloof ik
ik vind die topper stom waarom niet 2 vrouwen in jurkquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, wij gaan allebei in jurk
We gaan jurken uit Engeland bestellen, dus die komen hier gewoon heen en dan gaan we heel hard hopen dat ze leuk zijn en passen
Die is leuk Lin!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik vind deze:
[ afbeelding ]
Serieus tof!!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://cutie-cles.blogspo(...)ches-review.html?m=1
Opi euro centrale swatches.
Ik vind ze eigenlijk niet zo boeiendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk niet zo boeiend
Ben je nakend?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
De glitter vind ik wel leuk![]()
Maar goed dan zal ik eerst een nagellak moeten gaan dragen
Ik wil er 4quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe kommut?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Al zeker een maand als het niet meer is...
Ik probeer zo weinig mogelijk swatches te kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:49 schreef Miezziej het volgende:
Hoe meer swatches ik zie, hoe langer mijn lijstje wordt
My Vampire is Buff vind ik echt zo'n doods kleurtje, dat soort dingen draag ik echt nooit..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
OPI You're Such a BudaPest
OPI Oy - Another Polish Joke (alhoewel.. hier twijfel ik over)
OPI My Vampire is Buff
OPI Polka.com
Goed ideequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik probeer zo weinig mogelijk swatches te kijken![]()
![]()
Zondequote:
De rest komt volgende week.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde![]()
Ben trouwens wel blij dat je die eerste Zoya's al opgestuurd had, heb ze allebei al gedragen en ze zijn zo mooi
Ik heb het in periodes... Momenteel ben ik echt in mijn 'alle lichte kleuren zijn tof' periodequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
My Vampire is Buff vind ik echt zo'n doods kleurtje, dat soort dingen draag ik echt nooit..
Maar ik heb in het algemeen niet echt wat met pastels en hele lichte kleuren, het liefst draag ik donkere shimmers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik heb eigenlijk niet echt periodes, wil het liefst altijd donkere shimmersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb het in periodes... Momenteel ben ik echt in mijn 'alle lichte kleuren zijn tof' periode![]()
A-england iseult is ook 1 van mijn favo's momenteel
Maar over een maand kan het weer: ermahgerd alle donkere shimmers dit dat alles zijn
Heb ik ook, Holland collectie was de laatste waarvan ik dacht ZOMG NEEDquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan de OPI collecties ook vrij goed negeren tot dusver, heb al tijden niks gezien dat ik MOET hebben
Mogge trouwens!
Zelfs daar heb ik nog steeds niks vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook, Holland collectie was de laatste waarvan ik dacht ZOMG NEED
Najaar/winter is vaak veel meer mijn ding.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik nog steeds niks van
Volgens mij zijn voorjaarscollecties gewoon niet mijn ding
Bij mij ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Najaar/winter is vaak veel meer mijn ding.
en je kunt niet gewoon lief vragen of ze ergens anders gaan staan omdat je er last van hebt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd er wordt weer al bijna een uur vergaderd naast mijn bureau
(er is iemand in ons team bij gekomen en die praat VEUL. Mijn baas praat ook VEUL. De combinatie is vreselijk)
Tuurlijk kan dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
en je kunt niet gewoon lief vragen of ze ergens anders gaan staan omdat je er last van hebt?
Duitsland binnenvallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat kom je doen? Ga terug naar je eigen land!![]()
Ohai ! Koffie staat klaarquote:
Ik heb geen controle over waar we heen gaan.quote:
Noodremquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen controle over waar we heen gaan.
Dan krijg ik patsen van mijn zus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NoodremNee
![]()
je hebt ook niks voor mij over
Poets alles?quote:
Nu krijg je patsen van mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan krijg ik patsen van mijn zus.
poets alles (nouja in ieder geval de woonkamerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Poets alles?
[..]
Nu krijg je patsen van mij
zomg ik wil ook een poets.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
in mijn huis is mijn poets nu alles schoon aan het maken![]()
jonge, jij hebt tijd zatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zomg ik wil ook een poets.
en een bad
en een Eny.
Viel het mee?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo de eerste keer grote boodschappen op de fiets zijn binnen
Heel verstandig, zo hoort hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep de zware dingen bij M. op de fiets
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb gisteren een e-reader gekocht en mn moeder heeft heel veel boeken dus ze mailt er nu een bups naar mij, die passen niet allemaal in 1 mail. Dus nu krijg ik allemaal mailtjes met als ondertekening:
Xxx
*insert 2 ZEER matigen kattennamen*
Ze was gisteren naar de Primark geweest en blijkbaar hebben ze leuke babykleertjes. Krijg ik wa:
'Kan ik ook babykleertjes kopen voor de poesjes??'
'Ben net bij Primark geweest!'
'Soooo cute!'
- Hahaha.
'Wanneer neem je een baby?'_
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb gisteren een e-reader gekocht en mn moeder heeft heel veel boeken dus ze mailt er nu een bups naar mij, die passen niet allemaal in 1 mail. Dus nu krijg ik allemaal mailtjes met als ondertekening:
Xxx
Ze was gisteren naar de Primark geweest en blijkbaar hebben ze leuke babykleertjes. Krijg ik wa:
'Soooo cute!'
- Hahaha.
rammelende omastokkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Xxx
'Soooo cute!'
- Hahaha.
Ik vrij weinig, we zijn mijn pa naar zijn auto aan het taxiën. Iets minder ongezellig voor mijn zus straks.quote:
je kan ze ook aam en bei noemen. Put en lucht. Schaam en lip.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had verteld dat de kat van Schaar Miepie heet. Dat vond ze briljant![]()
Ze roept ook de hele tijd dat ik ze hup en sakee moet noemen WANT DAN HEB JE HUPSAKEE![]()
![]()
Zo kijkt ze er dan ook serieus bij
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ze ook aam en bei noemen. Put en lucht. Schaam en lip.
Doet me te veel aan bubba sparxxx (een rapper) denkenquote:
heeft die downsyndroom?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]alles kan.
[..]
Doet me te veel aan bubba sparxxx (een rapper) denken
[ afbeelding ]
Die associatie heb ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]alles kan.
[..]
Doet me te veel aan bubba sparxxx (een rapper) denken
[ afbeelding ]
quote:
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had verteld dat de kat van Schaar Miepie heet. Dat vond ze briljant![]()
Ze roept ook de hele tijd dat ik ze hup en sakee moet noemen WANT DAN HEB JE HUPSAKEE![]()
![]()
Zo kijkt ze er dan ook serieus bij
Ik heb ooit een shoplog van jou gezien waarin je steeds zei: MmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmIEPIE tegen dat beestquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik blijf het ook een bazennaam vinden
Hoewel hoerenkat ook vaak toepasselijk is
Of brokjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
overigens heeft een pousse helemaal geen naam nodig, dus ik zou me niet te druk maken over of het eventueel zielig is voor het beest. Je roept iets naar ze en als ze het vaak genoeg horen gaan ze er vanzelf op reageren. Dat kan ook "Poes", "hond" of "teringlijer" zijn
rotzak en haarbal hierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
overigens heeft een pousse helemaal geen naam nodig, dus ik zou me niet te druk maken over of het eventueel zielig is voor het beest. Je roept iets naar ze en als ze het vaak genoeg horen gaan ze er vanzelf op reageren. Dat kan ook "Poes", "hond" of "teringlijer" zijn
ja dan rennen zie hier constant naar de keukenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of brokjes
Al is het voor het zoek-rondje buiten toch handiger om een leuke naam te roepen dan 'Teringlijer!!!!!'
True,quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of brokjes
Al is het voor het zoek-rondje buiten toch handiger om een leuke naam te roepen dan 'Teringlijer!!!!!'
Laat je tieten zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef Diconnected het volgende:
Der zit een man met een baret mij de hele tijd al aan te staren in de trein, beetje creepy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |