ik heb honingdropjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
ok, nu ga ik echt even wat te vreten maken
Nee m'n pa z'n schuldquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende: [..] Het is weer donderdag
Voorspelbaarheid
![]()
Goeden timing.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef Diconnected het volgende:
ehrmahgerd de 18e van februari begint mijnen vakantie
Vind ik leuk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee m'n pa z'n schuld"drinken we aperitiefje?" "Wijn bij het eten?" Damn you Bourgondische familie
M'n dieetquote:
yepquote:
Zeker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, ik had ranzig avondeten dus ik mag me even te buiten gaan toch?
Bitterballen uit de magnetron, liefde voor nu
sorryquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En er is niks in huis, want vrijdag boodschappendag.
lindehhhhhhhquote:
Het faalt behoorlijk.quote:
IK HOOR NIKS IK HOOR NIKS LALALALLALALALAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Is iedereen hier op de hoogte van de Illamasque sale? En dat o.a. Load eruit gaat?
Load hebbikal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Debsterr het volgende:
Is iedereen hier op de hoogte van de Illamasque sale? En dat o.a. Load eruit gaat?
het is serieus lekker, en dat zeg ik, als culi-snobquote:
Worden ze dan niet helemaal zacht en zompig?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is serieus lekker, en dat zeg ik, als culi-snob
wel alleen met Mora-ballen, huismerk wordt ranzig (been there, done that)
Zelfs ik vind het smerig klinken, dat is heel veelzeggendquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is serieus lekker, en dat zeg ik, als culi-snob
wel alleen met Mora-ballen, huismerk wordt ranzig (been there, done that)
nee redelijk crispy aan de buitenkantquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Worden ze dan niet helemaal zacht en zompig?
mag ik uw handtekening, oh grote blocherquote:
Oh ja, ik ging nog facepalmen om masssssja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mag ik uw handtekening, oh grote blocher
Voor een tientje mag je best mijn handtekeningquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mag ik uw handtekening, oh grote blocher
oh ja, doen, ze is weer onovertroffenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging nog facepalmen om masssssja.
Hoe, wat, waar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging nog facepalmen om masssssja.
sjaal voor mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog een x nagels lakken versus sjaal breien
ok thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor een tientje mag je best mijn handtekening
Meh... ik skip. Misschien ook wel omdat ik net een beenhammetje op heb met whiskeysaus. Omnomnomnomquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee redelijk crispy aan de buitenkant
beetje als wanneer je het vet ieeeeetjes te koud hebt gezet en ieeeetsjes te lang doorgebakken hebt.
Ik vind het wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |