HEY JIJ BENT DEGENE DIE PERSEE AAN DIE ENE KANT WILT LIGGENquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jij bent echt verschrikkelijk, ook perse aan een kant van het bed moeten liggen
SOS, Umbrellaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jep die is kut.
Rihanna's oude muziek 2005-2009 is wel goed en Loud is ook oke.
homo :Squote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jep die is kut.
Rihanna's oude muziek 2005-2009 is wel goed en Loud is ook oke.
Oh okquote:
ja maar je quote mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vraag: heb je dat ja tax?
dus eigenlijk aan tax.
Maar hoe erg is het dan bij jou
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar je quote mij
Nou alles moet op dezelfde plek liggen anders kan ik het gewoon niet meer vinden en raak ik in paniek, als er bijvoorbeeld 21 toastjes zijn eet ik er 1 op zodat er 20 toastjes zijn en nog wat van die kleine kutdingetjes
oh ik dacht dat jij dat wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
HEY JIJ BENT DEGENE DIE PERSEE AAN DIE ENE KANT WILT LIGGEN!
Peter zijn hoofd net dan... ik zo "uhhh ik moet me wekker eigenlijk aan de andere kant want die kant van het bed is niet van mij"... Peter trok echt het meest rare hoofd ooit
ja ik lachte eerst om jouw postquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar je quote mij
Nou alles moet op dezelfde plek liggen anders kan ik het gewoon niet meer vinden en raak ik in paniek, als er bijvoorbeeld 21 toastjes zijn eet ik er 1 op zodat er 20 toastjes zijn en nog wat van die kleine kutdingetjes
shut up and drive is ook leukquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oeh en If It's Lovin That You Want
Pon de Replay
nee alleen als ik iets opdien moet het een rond getal zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik lachte eerst om jouw post
maar dan eet je er weer een en dan moet je er per se nog een eten?
Ja. Maar niet leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
at the drive-in dat is nog eens goede muziek kinderen van technewoordign !!!
Nee jij begon daarmee dat ik ineens aan de andere kant moest liggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij dat was![]()
Haha peter is echt geniaal gewoon
ooh zo hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee alleen als ik iets opdien moet het een rond getal zijn
ja ik lig altijd het liefst bijna tegen de muur aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee jij begon daarmee dat ik ineens aan de andere kant moest liggen
En nu heb je verplicht die kant gekregen
take a bow is mooi. en love the way you lie. en who's that chick.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohja fuck helemaal vergeten, die is de beste ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |