abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 11:23:14 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_354505
Ben ik nu echt de enige die wil dat Ali blijft?
De jongen met de mooie bruine ogen die zo'n dramatiek en onschuld uitstralen.
Ach, hij bedoelt het allemaal zo goed,
iedereen ergert zich zo heerlijk aan hem,
prachtige televisie.

Hij wordt gewoon door niemand begrepen....
Laat hem alsjeblieft zitten, levert vast nog mooie beelden op

Alleen voor de streamvolgers mag hij ietsjes minder zingen :0

Verder, toppie, klasse

Heeeeee, ideetje, hij en Jop samen een plaatje maken????

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 22 september 2000 @ 11:25:55 #2
1169 BigDick
size DOES matter
pi_354510
Yvonne je bent een vrouw naar mijn hart!

Ali in de dagboekkamer, twijfelend en huuilend of ie nou wel of niet een goeie jongen is, Heeeeerlijk!

Yvonne, wat doen we eraan
Hoe voeden we Fok en de Nederlanders op?

Of zijn het allemaal Desirees?!

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_354513
Lees ff een pasar andere topics, er zijn genoeg mensen die Ali in het huis willen houden. Ik ook. Waar moeten we ons anders aan ergeren. Mensen die met elkaar gaan meelullen en zo een nieuw hoogtepunt aan het woord saai geven. Nee, laat "irritante" Ali AUB blijven, anders is de lol snel weg.

Ali Rulz, Ali must Stay.

Pls Nederland ontneem mij niet van de enige reden om te kijken

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  vrijdag 22 september 2000 @ 11:33:34 #4
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_354521
Ja van mij mag Ali ook nog wel een tijdje lezen, wil wel zien hoe hij steeds weer genomineerd wordt

Kunnen we nog tig keer zijn standaard zinnen horen en hoe geweldig hij wel niet voor iedereen is, dat ie altijd verkeerd begrepen wordt, dat ie altijd zo recht voor zijn raap is en zo heerlijk zijn mening aan iedereen opdringt, dat ie toch echt geen oogkleppen op hebt, en maar een half woord nodig heeft om iemand te kennen, en hoe iedereen zijn kont mag kussen (is er groot genoeg voor )

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_354536
Van mij mag M.A. meteen weg. Hij is veel te aanwezig. Met ieder gesprek bemoeit hij zich en betrekt hij op zichzelf. Ik heb inmiddels wel genoeg van zijn praatjes.
Ik wil meer weten van de andere bewoners en zolang M.A. in het huis rond loopt zie ik dat er nog niet van komen.
  vrijdag 22 september 2000 @ 11:50:20 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_354552
Ali moet blijven!!

Je ziet het heel vaak. Voor aanvang van BB wil iedereen mensen van de extreemste pluimage in het huis hebben, maar als ze er eenmaal inzitten, mensen die gewoon anders zijn dan de meesten gewend zijn, moeten ze er ineens weer uit.

Ali is een onruststoker omdat de groep geen antwoord op hem heeft, ze weten niet hoe ze met hem om moeten gaan. Toegegeven, ik zou het ook niet weten.
Maar hij zorgt er wel voor dat er iets gebeurt in dat huis. Ik voel geen enkel medelijden of compassie voor de bewoners. Ze zitten met Ali opgescheept, deal with it. Hoort bij het spelletje. Ik hoop dat hij tot het laatst blijft.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 11:52:04 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_354558
Hoop ik ook, anders krijgen we net als verleden jaar een ingeslapen zooitje na het wegstemmen van de interessante mensen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 22 september 2000 @ 11:55:19 #8
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_354567
quote:
Op 22 september 2000 11:52 schreef yvonne het volgende:
Hoop ik ook, anders krijgen we net als verleden jaar een ingeslapen zooitje na het wegstemmen van de interessante mensen
Yeah. Vorig jaar beschuldigde het gros van de kijkers Willem van 'stab-in-the-back' politiek. Zo heb ik het overigens nooit gezien, maar je ziet dat als mensen deze eigenschap denken te bespeuren, ze gaan schreuwen en krijsen en kwaad worden op die persoon. Terwijl ze het eigenlijk ook wel willen! Maar nee, zo'n persoon is dan fout.

Men wil sensatie, men krijgt sensatie, men wil er weer van af. Een Veroncia-kijker is niet snel tevree.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_354579
Ali moet blijven omdat:
hij zo mooi kan oreren

hij ervoor zorgt dat er wat gebeurt in het huis

hij het opneemt voor zwervend Nederland

hij master 'ik kijk dwars door je heen' is

hij zo'n klein hartje heeft en mensen altijd uit de put zou halen als hij ze er eerst in heeft gepraat

hij de juiste KISS MY ASS mentaliteit heeft

hij zichzelf beter moet leren kennen (Ben ik dan echt zo slecht?)

* einde bericht *
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 september 2000 @ 12:07:21 #10
862 Arcee
Look closer
pi_354596
Ali moet BLIJVEN! Hij is één van de kleurrijkste personen in het huis en dat soort mensen willen we zien. Ik wel in elk geval. Veel beter dan nietszeggende types als Annet of Georgie.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 22 september 2000 @ 12:11:20 #11
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_354602
Net op Ferdi gestemd met ander woorden Ali Bla Bla moet blijven.

Meer mensen die zijn gaan stemmen? Misschien handig om allemaal op 1 te stemmen zodat de stemmen niet versnipperen.

pi_354626
Ferdi mot eruit en ALI moet blijven...Absolute top entertainment met die goser. Vooral als hij weer emotioneel wordt en gaat janken..Geweldig. Met hem in dat huis gebeurd er tenminste nog iets.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 september 2000 @ 12:34:30 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_354644
Nee hoor Yvonne, je bent absoluut niet de enige!

http://www.fokforum.nl/showtopic/18734

Ali is fokking tof man!
Echt een gouwe goser.

Iedereen die Ali er uit stemt ken z'n fokking jankbek houwe als het programma saai wordt!

Ja ik ken jullie wel hoor, die vuile Ali wegstem types! Stelletje burgertrutjes en sukkels die niet tegen extreem kunnen. En daarna maar lope seike dat 't so saai is. Sukkels, man. Echt man, KISS MY ASS! Hij is gewoon REAL man! Hij zou je gewoon de PUT uithalen al viel hij er self voor in. En jullie douw so'n gast er in weet je wel. KISS MY ASS.

Sonder Ali wordt 't saaier. Is dat wat jullie willen!

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 22-09-2000 12:40]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 13:38:44 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_354757
quote:
Op 22 september 2000 11:25 schreef BigDick het volgende:
Yvonne je bent een vrouw naar mijn hart!

Ali in de dagboekkamer, twijfelend en huuilend of ie nou wel of niet een goeie jongen is, Heeeeerlijk!

Yvonne, wat doen we eraan
Hoe voeden we Fok en de Nederlanders op?

Of zijn het allemaal Desirees?!

Nederland is reddeloos verloren

Maarre FOK! opvoeden?

Onmogelijk

vrijdag 22 september 2000 @ 16:07:07 #15
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_355101
Er was toch al een topic met dezelfde strekking?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage zaterdag 23 september 2000 @ 01:58:09 #16
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_356207
Heb je hem vandaag gezien ? Begon ineens te zeiken dat er zoveel werd gerookt in het huis. Ali moet niet zeuren, volgende week donderdag is hij toch weg!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_356209
de rook trekt wel op!!! en ali ook !!!!!!hehehehe
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')