Ik zeg: Bring it on!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:28 schreef Freddeh het volgende:
Narcotical
Neo-Mullen
Freddeh
KnutdeIJsbeer
hetgrotesucces
Captain_Fabulous
BMI <25, oftewel een "gezond" gewicht voor je lengtequote:Goed bezig! Wat bedoel je met een groen BMI?
ah okayquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef cafca het volgende:
[..]
BMI <25, oftewel een "gezond" gewicht voor je lengte
Dit dus. veel waarde hecht ik er niet aan. Maar het is wel leuk om tussen doelen te hebben. Is ook goed voor de motivatie!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef cafca het volgende:
[..]
BMI <25, oftewel een "gezond" gewicht voor je lengte
In ieder geval een indicatie dat je uit de theoretische gevarenzone bent. Sowieso goed bezig, piepkuiken ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:53 schreef janatwork het volgende:
[..]
Dit dus. veel waarde hecht ik er niet aan. Maar het is wel leuk om tussen doelen te hebben. Is ook goed voor de motivatie!
Heb je goed gedaan! Flink ingehouden tijdens de feestdagen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ondanks niet gesport sinds half december, toch op de sportschool anderhalf kilo lichter dan voor kerst! Heb een half uurtje gefietst, matig tempo, totdat de infectie uit m'n luchtpijp is kan ik niet 'diep' gaan zonder te hoesten helaas. maar ik hoef er geen kilo's van kerst af te sporten, dat scheelt!
Als ik niet op de straat hardloop gaat het wel oke, maar ik zak er af en toe nog steeds doorheen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is je enkel eigenlijk piep?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef Mylene het volgende:
sinepedraap, je ziet hier verkeerd, open een topic in KLB
Ja, om geld in te zamelen voor de Alpe d'Huzes. De laatste 2 uur ben ik instructeur, ik hoop dat ik dan nog voldoende adem hebquote:
Wiel uit je fiets halen, naar de fietsenmaker brengen omdat je denkt dat de as stuk is, terug krijgen met bericht dat hij niet stuk is...en dan weet je niet meer waar je je snelspanner hebt gelaten.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:15 schreef cafca het volgende:
Maar hoe raak je in hemelsnaam een snelspanner kwijt
De niet gemiddelde fiets ook...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:40 schreef cafca het volgende:
Na 3000 km zonder onderhoud begint de gemiddelde fiets wel te protesteren, sowieso.
Dan weet ik het wel... Teveel gepoetst waardoor er nu slijtage is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik sta m elke dag schoon te maken, er is in november een nieuw achterderailleur op gegaan en de ketting zit er zo'n 1500 km op
hij begint gewoon kleine dingetjes te hebben, niet direct storend maar heb bijvoorbeeld het idee dat de achteras niet zuiver looptquote:
Ik wist dat deze open deur er aan zat te komen, maar ik kan mezelf er gewoon echt niet toe zetten om in de sportschool met die gewichten te gaan smijten. Ik vind dat wel zo saaiquote:Op zondag 3 maart 2013 17:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mag ik gewichten voorstellen? Bij wijze van open deur...
Misschien een groepsles als Bodypump of Club Power?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:21 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik wist dat deze open deur er aan zat te komen, maar ik kan mezelf er gewoon echt niet toe zetten om in de sportschool met die gewichten te gaan smijten. Ik vind dat wel zo saai
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |