Ik neem aan dat je Belgisch bent en dat de waarheid ontnuchterend hard voor je is. Maar ik was zeer serieus, de feiten liegen er niet om. Zulte werd tot twee keer toe kansloos afgedroogd door PSV, Anderlecht verliest thuis van NAC. Op basis van wat ben je het niet eens met mijn stelling?quote:
Ik ga niet in discussies met trolls. Doe ik niet meer.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Belgisch bent en dat de waarheid ontnuchterend hard voor je is. Maar ik was zeer serieus, de feiten liegen er niet om. Zulte werd tot twee keer toe kansloos afgedroogd door PSV, Anderlecht verliest thuis van NAC. Op basis van wat ben je het niet eens met mijn stelling?
Dat was juli vriend, laten we wel bij het heden blijven. Ooit domineerde de Nederlandse clubs in Europa en hadden clubs als Ajax en Feyenoord niet misstaan in de Premier League of Primera Division.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:05 schreef zwaaien het volgende:
Even op het niveau van deze troll voortgaan
Lierse zou op dit moment eerste staan in de eredivisie: http://www.lierse.com/nl/(...)se-galamatch-met-2-1
Reageer dan helemaal niet, want inhoudelijk voegt het niets toe.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:06 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussies met trolls. Doe ik niet meer.
Ooit, dat is nu voorbijquote:Op donderdag 14 november 2013 18:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was juli vriend, laten we wel bij het heden blijven. Ooit domineerde de Nederlandse clubs in Europa en hadden clubs als Ajax en Feyenoord niet misstaan in de Premier League of Primera Division.
Datzelfde geldt voor Belgische clubs, die kunnen qua niveau gewoon niet mee met de Eredivisie.quote:
Kenner.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Belgische clubs, die kunnen qua niveau gewoon niet mee met de Eredivisie.
Ja, dank je, maar hier hoef je geen kenner voor te zijn. Dit is overduidelijk.quote:
Score: 2-4quote:Op donderdag 14 november 2013 18:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dank je, maar hier hoef je geen kenner voor te zijn. Dit is overduidelijk.
We praten hier over NACquote:Op donderdag 14 november 2013 18:21 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Score: 2-4
Doelpunten: 15' Poepon (0-1), 56' Vargas (1-1), 73' Schalk (1-2), 75' Mbemba (2-2), 79' Hadouir (2-3), 86' Lurling (2-4)
Anderlecht: Proto, de Zeeuw (46' Vargas), Cyriac (77' Leya Iseka), Acheampong (77' Bourard), Mbemba, Vico (46' Jaadi), Vanden Borre, D'alberto, Lukovic (77' Bastien), Matthys, Sissoko
Bank: Roef, Bourard, Leya Iseka, Vargas, Jaadi, Bastien
Mag ik er even op wijzen dat, op het moment van de 2-3 en 2-4, er 8 spelers op het veld stonden die dit seizoen nog geen minuut gespeeld hebben in de jupiler pro league?
Baseer je mening over een beneliga beter op basis van begroting, europese coëfficiënt etc in plaats van deze match
Genk en AZ zou er bij moeten, en dan nog kijken voor een 10de club, dan heb je een perfecte competitie .quote:Op donderdag 14 november 2013 18:40 schreef zwaaien het volgende:
In de beneliga zijn er 7 grote ploegen als je op facebook afgaat (volgers)
Ajax 861.790
Feyenoord 185.079
PSV 159.213
Twente 114.811
Anderlecht 239.070
Standard 116.624
Club Brugge 112.470
Daaronder is in beide landen geen enkele club die meer haalt dan 40.000 volgers. (Genk de 8ste met 39.694)
We kunnen met andere woorden spreken over de 7 Grote
Dat is toch mooi al deze traditieclubs in 1 competitie
Onzin, Bayern is kwa begroting gewoon de 4e club. De ploeg die er echt bovenuit stak vergeleken met de begroting van de club was Borussia (11 Borussia Dortmund 189.1)quote:Op donderdag 14 november 2013 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We praten hier over NAC![]()
Europese Coëfficiënt is gemeten over de afgelopen 5 jaar, er is echt veel veranderd in die tijd.
Begroting zegt niets, dat blijkt wel vaker. Bayern Müchen won de CL (Dortmund tweede) met een veel kleinere begroting dat de topclubs uit Engeland en Spanje.
Kortom, begroting zegt niet allesquote:Op donderdag 14 november 2013 18:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onzin, Bayern is kwa begroting gewoon de 4e club. De ploeg die er echt bovenuit stak vergeleken met de begroting van de club was Borussia (11 Borussia Dortmund 189.1)
1 Real Madrid 512.6 Spain 1 Disc Plain yellow dark.svg —
2 Barcelona 483.0 Spain 2 Disc Plain yellow dark.svg —
3 Manchester United 395.9 England 3 Disc Plain yellow dark.svg —
4 Bayern Munich 368.4 Germany 4 Disc Plain yellow dark.svg —
5 Chelsea 322.6 England 6 Green-Up-Arrow.svg +1
6 Arsenal 290.3 England 5 RedDownArrow.svg −1
7 Manchester City 285.6 England 12 Green-Up-Arrow.svg +5
De populariteit van een club zegt niets over de kwaliteiten en de sportieve prestaties van de club, doe niet zo dom.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:40 schreef zwaaien het volgende:
In de beneliga zijn er 7 grote ploegen als je op facebook afgaat (volgers)
Ajax 861.790
Feyenoord 185.079
PSV 159.213
Twente 114.811
Anderlecht 239.070
Standard 116.624
Club Brugge 112.470
Daaronder is in beide landen geen enkele club die meer haalt dan 40.000 volgers. (Genk de 8ste met 39.694)
We kunnen met andere woorden spreken over de 7 Grote
Dat is toch mooi al deze traditieclubs in 1 competitie
Op korte termijn niet, op lange termijn wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kortom, begroting zegt niet alles
Populaire ploegen zijn interessant voor sponsoren, kunnen makkelijker een stadium vullen etc.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De populariteit van een club zegt niets over de kwaliteiten en de sportieve prestaties van de club, doe niet zo dom.
Kijk maar naar Glasgow Rangers jaquote:Op donderdag 14 november 2013 19:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Populaire ploegen zijn interessant voor sponsoren, kunnen makkelijker een stadium vullen etc.
Daarom hebben ze vrijwel altijd een hogere begroting en komen ze op den duur altijd wel bovendrijven.
Dat zou een competitie zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Genk en AZ zou er bij moeten, en dan nog kijken voor een 10de club, dan heb je een perfecte competitie .
PSV
Ajax
Feyenoord
FC Twente
Club Brugge
Anderlecht
Standard
AZ
RC Genk
Misschien Vittese erbij nemen volgens budget
Die zijn failliet gegaan en dat is dus een uitzondering, hoewel ze na de herstart over een jaar of 5 wel weer boven komen drijven.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk maar naar Glasgow Rangers ja
Dat neemt niet weg dat een Beneliga zou alleen zinvol, interessant zal zijn en sportieve meerwaarde zal hebben als de clubs in sportief opzicht van hetzelfde kaliber zijn. Begroting biedt geen garanties, kijken naar aantal ''Facebook volgers'' (quote:Op donderdag 14 november 2013 19:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die zijn failliet gegaan en dat is dus een uitzondering, hoewel ze na de herstart over een jaar of 5 wel weer boven komen drijven.
Als clubs in een andere competitie gaan spelen groeien de speelstijlen en het niveau vanzelf naar elkaar toe verwacht ik. Een overgangsfase zal nooit gemakkelijk zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:28 schreef Shreyas het volgende:
Dat neemt niet weg dat een Beneliga zou alleen zinvol, interessant zal zijn en sportieve meerwaarde zal hebben als de clubs in sportief opzicht van hetzelfde kaliber zijn. Begroting biedt geen garanties, kijken naar aantal ''Facebook volgers'' ( hoe kom je er op ) slaat al helemaal nergens op.
Die facebook volgers zegt iets over hoe sterk een merk isquote:Op donderdag 14 november 2013 19:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als clubs in een andere competitie gaan spelen groeien de speelstijlen en het niveau vanzelf naar elkaar toe verwacht ik. Een overgangsfase zal nooit gemakkelijk zijn.
Aantal facebookvolgers kun je inderdaad weinig mee. Het aantal bezoekers bij thuiswedstrijden lijkt me een betere vergelijking.
België heeft 11 miljoen inwoners, er is 1 club die echt bekend is namelijk Anderlecht.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Die facebook volgers zegt iets over hoe sterk een merk is
Er zijn 3 clubs die mondiaal gezien een sterk merk zijn: Ajax, PSV, Feyenoord.quote:In de beneliga zijn er duidelijk 7 sterke merken namelijk Ajax, Feyenoord, PSV, Twente, Anderlecht, Brugge en Standard. Rond hen zal het draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |