abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121421935
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Spreken ze dat uit naar jou?
Ik bedoel, dat je niet echt versierd wordt vind ik geen reden omdat ik ook ''afgeschrokken'' zou zijn.
Als ik eroverna denk zou ik wel een date willen met zo iemand, nouja.. Als haar persoonlijkheid gewoon leuk is dan.
De meesten vinden het te moeilijk/gecompliceerd etc.
pi_121421962
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Spreken ze dat uit naar jou?
Ik bedoel, dat je niet echt versierd wordt vind ik geen reden omdat ik ook ''afgeschrokken'' zou zijn.
Als ik eroverna denk zou ik wel een date willen met zo iemand, nouja.. Als haar persoonlijkheid gewoon leuk is dan.
Ja! Ze willen wel afspreken maar verder niks serieus... Dus dan begrijp je het al wel :')
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121421965
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Volgende maand dus? :@
Diploma in combinatie met je leeftijd hè. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben het er gewoon niet mee eens.

Ik vraag me dan ook af hoeveel gasten er echt zo over denken, ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Het is puur mijn visie en hoe ik in het leven sta toen ik begin 20 was.
Als ik denk aan mijn studententijd... Het was flink studeren, bijbaantje en in het weekend neuken wat los en vast zat. Dan zit je echt niet te wachten op een vriendin en al helemaal niet ene mét kind.
Ik heb op m'n 23ste gedate met een vrouw die 5 jaar ouder was met een kind van 8. Is vooral stukgelopen op mijn levensvisie van toen. Op dit moment (27jr) kijk ik er anders op terug, maar dat zal wel komen omdat ik nu zelf werk en verantwoordelijkheid moet nemen voor álles terwijl de studietijd vooral een loltijd was.
pi_121421984
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ja! Ze willen wel afspreken maar verder niks serieus... Dus dan begrijp je het al wel :')
Nooiksecks willen ze! en niks anders!
pi_121421999
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:15 schreef Hamast het volgende:

[..]

Nooiksecks willen ze! en niks anders!
Exactly
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121422000
Nouja ik ben dan 20, ik zie het eigenlijk vrij weinig dat ''geneuk'' en losbandige, volgens mij valt het allemaal wel mee... In ieder geval bij mijn vrienden dan.
Ze gaan allemaal aan een vast meisje als ze iemand tegenkomen.
Rustig aan.
pi_121422005
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Exactly
Jeeeej ik snap een meisje!
pi_121422011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja ik ben dan 20, ik zie het eigenlijk vrij weinig dat ''geneuk'' en losbandige, volgens mij valt het allemaal wel mee... In ieder geval bij mijn vrienden dan.
Hmm ik denk het ook.

Maar het is gewoon makkelijker om niks serieus met zo'n meisje te beginnen..

Is toch altijd gecompliceerder, en dalijk staat die vader met een honkbalknuppel voor je deur. :')
pi_121422013
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef Hamast het volgende:

[..]

Jeeeej ik snap een meisje!
Woohooo. Moet ik de krant bellen?
pi_121422019
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Woohooo. Moet ik de krant bellen?
Laten we het nog maar even tussen ons houden :@
pi_121422065
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
Dat kan wel maar dan zonder de 'bagage', omdat ze de verantwoordelijkheid niet willen dragen. Weg vrijheid, hallo verplichtingen. En onder die verplichtingen kom je niet uit omdat het je vriendin is, of je moet het uitmaken.
pi_121422082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:20 schreef karton2 het volgende:

[..]

Dat kan wel maar dan zonder de 'bagage', omdat ze de verantwoordelijkheid niet willen dragen. Weg vrijheid, hallo verplichtingen. En onder die verplichtingen kom je niet uit omdat het je vriendin is, of je moet het uitmaken.
Exactly, maar dat snapt hij niet. :+
pi_121422088
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:20 schreef karton2 het volgende:

[..]

Welke verantwoordelijkheid vraag jij aan een jongen Jalees?
Rustig aan.
pi_121422142
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo zeer 'vragen' maar dat zoiets vanzelf er bijkomt als het wat serieuzer wordt... Je kunt niet zomaar spontaan met een idee komen om wat te gaan drinken etc.

Je moet gewoon rekening met dingen gaan houden.
pi_121422149
quote:

[..]

Vergeet ook niet aan te geven welke vrijheden je kwijtraakt als je iets krijgt met iemand die al een kind heeft.
Vrijheid is een belangrijke factor voor iedereen maar vooral voor de 20er.
"Op kinderen passen kan ik de rest van m'n leven altijd nog" Dat is de reden waarop zoiets vaak stukloopt.
pi_121422155
quote:

[..]

Niks eigenlijk. Het is absurd om te zeggen dat ze zn papa moeten zijn :') het is en blijft mijn kind. Alleen zal diegene hem wel moeten accepteren
pi_121422163
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:24 schreef karton2 het volgende:

[..]

Vergeet ook niet aan te geven welke vrijheden je kwijtraakt als je iets krijgt met iemand die al een kind heeft.
Vrijheid is een belangrijke factor voor iedereen maar vooral voor de 20er.
"Op kinderen passen kan ik de rest van m'n leven altijd nog" Dat is de reden waarop zoiets vaak stukloopt.
Wij zeggen de hele tijd hetzelfde in een iets andere bewoording :+
pi_121422172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:25 schreef Hamast het volgende:

[..]

Wij zeggen de hele tijd hetzelfde in een iets andere bewoording :+
Dadelijk denken ze nog dat jij mijn kloon bent...
..sssst..
pi_121422189
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:26 schreef karton2 het volgende:

[..]

Dadelijk denken ze nog dat jij mijn kloon bent...
..sssst..
Jij bent toch een kloon van mij, andersom dus? :+
pi_121422209
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:27 schreef Hamast het volgende:

[..]

Jij bent toch een kloon van mij, andersom dus? :+
ohja! O-)
pi_121422220
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Niks eigenlijk. Het is absurd om te zeggen dat ze zn papa moeten zijn :') het is en blijft mijn kind. Alleen zal diegene hem wel moeten accepteren
Maar waarom zoek je per sé iemand die veel ouder is dan jij?
pi_121422228
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Zoiets zou ik ook denken eigenlijk.. Tjah, tis niet dat je gelijk gaat samen wonen ofzo.
Rustig aan.
pi_121422250
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:28 schreef Hamast het volgende:

[..]

Maar waarom zoek je per sé iemand die veel ouder is dan jij?
Wie zegt dat ik dat zoek? Ik heb liever een jongen van 25. Maar zoals jullie al zeggen, zijn er in die leeftijdscategorie weinig jongens die voor een relatie kiezen + kind
pi_121422288
Mwa, mannen die enkel af willen spreken om te seksen doen dat zo bij bepaalde meisjes. Omdat makkelijk en simpelweg geen relatiemateriaal.
pi_121422312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:32 schreef Ziba het volgende:
Mwa, mannen die enkel af willen spreken om te seksen doen dat zo bij bepaalde meisjes. Omdat makkelijk en simpelweg geen relatiemateriaal.
Zoals ik. :@ :$ :@ :$
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')