De meesten vinden het te moeilijk/gecompliceerd etc.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spreken ze dat uit naar jou?
Ik bedoel, dat je niet echt versierd wordt vind ik geen reden omdat ik ook ''afgeschrokken'' zou zijn.
Als ik eroverna denk zou ik wel een date willen met zo iemand, nouja.. Als haar persoonlijkheid gewoon leuk is dan.
Ja! Ze willen wel afspreken maar verder niks serieus... Dus dan begrijp je het al welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spreken ze dat uit naar jou?
Ik bedoel, dat je niet echt versierd wordt vind ik geen reden omdat ik ook ''afgeschrokken'' zou zijn.
Als ik eroverna denk zou ik wel een date willen met zo iemand, nouja.. Als haar persoonlijkheid gewoon leuk is dan.
Diploma in combinatie met je leeftijd hè.quote:
Het is puur mijn visie en hoe ik in het leven sta toen ik begin 20 was.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben het er gewoon niet mee eens.
Ik vraag me dan ook af hoeveel gasten er echt zo over denken, ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Nooiksecks willen ze! en niks anders!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja! Ze willen wel afspreken maar verder niks serieus... Dus dan begrijp je het al wel
Exactlyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:15 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nooiksecks willen ze! en niks anders!
Hmm ik denk het ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja ik ben dan 20, ik zie het eigenlijk vrij weinig dat ''geneuk'' en losbandige, volgens mij valt het allemaal wel mee... In ieder geval bij mijn vrienden dan.
Ze gaan allemaal aan een vast meisje als ze iemand tegenkomen.
Woohooo. Moet ik de krant bellen?quote:
Laten we het nog maar even tussen ons houdenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Woohooo. Moet ik de krant bellen?
Dat kan wel maar dan zonder de 'bagage', omdat ze de verantwoordelijkheid niet willen dragen. Weg vrijheid, hallo verplichtingen. En onder die verplichtingen kom je niet uit omdat het je vriendin is, of je moet het uitmaken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja ik ben dan 20, ik zie het eigenlijk vrij weinig dat ''geneuk'' en losbandige, volgens mij valt het allemaal wel mee... In ieder geval bij mijn vrienden dan.
Ze gaan allemaal aan een vast meisje als ze iemand tegenkomen.
Exactly, maar dat snapt hij niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:20 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar dan zonder de 'bagage', omdat ze de verantwoordelijkheid niet willen dragen. Weg vrijheid, hallo verplichtingen. En onder die verplichtingen kom je niet uit omdat het je vriendin is, of je moet het uitmaken.
Welke verantwoordelijkheid vraag jij aan een jongen Jalees?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:20 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar dan zonder de 'bagage', omdat ze de verantwoordelijkheid niet willen dragen. Weg vrijheid, hallo verplichtingen. En onder die verplichtingen kom je niet uit omdat het je vriendin is, of je moet het uitmaken.
Lijkt me niet zo zeer 'vragen' maar dat zoiets vanzelf er bijkomt als het wat serieuzer wordt... Je kunt niet zomaar spontaan met een idee komen om wat te gaan drinken etc.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke verantwoordelijkheid vraag jij aan een jongen Jalees?
Vergeet ook niet aan te geven welke vrijheden je kwijtraakt als je iets krijgt met iemand die al een kind heeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Het is absurd om te zeggen dat ze zn papa moeten zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij zeggen de hele tijd hetzelfde in een iets andere bewoordingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet aan te geven welke vrijheden je kwijtraakt als je iets krijgt met iemand die al een kind heeft.
Vrijheid is een belangrijke factor voor iedereen maar vooral voor de 20er.
"Op kinderen passen kan ik de rest van m'n leven altijd nog" Dat is de reden waarop zoiets vaak stukloopt.
Dadelijk denken ze nog dat jij mijn kloon bent...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:25 schreef Hamast het volgende:
[..]
Wij zeggen de hele tijd hetzelfde in een iets andere bewoording
Jij bent toch een kloon van mij, andersom dus?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dadelijk denken ze nog dat jij mijn kloon bent...
..sssst..
ohja!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:27 schreef Hamast het volgende:
[..]
Jij bent toch een kloon van mij, andersom dus?
Maar waarom zoek je per sé iemand die veel ouder is dan jij?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Het is absurd om te zeggen dat ze zn papa moeten zijnhet is en blijft mijn kind. Alleen zal diegene hem wel moeten accepteren
Zoiets zou ik ook denken eigenlijk.. Tjah, tis niet dat je gelijk gaat samen wonen ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Het is absurd om te zeggen dat ze zn papa moeten zijnhet is en blijft mijn kind. Alleen zal diegene hem wel moeten accepteren
Wie zegt dat ik dat zoek? Ik heb liever een jongen van 25. Maar zoals jullie al zeggen, zijn er in die leeftijdscategorie weinig jongens die voor een relatie kiezen + kindquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:28 schreef Hamast het volgende:
[..]
Maar waarom zoek je per sé iemand die veel ouder is dan jij?
Zoals ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:32 schreef Ziba het volgende:
Mwa, mannen die enkel af willen spreken om te seksen doen dat zo bij bepaalde meisjes. Omdat makkelijk en simpelweg geen relatiemateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |