PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
nettekesquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef Voltreffer het volgende:
Al 15k winst met fitness kaartjes sinds gisternacht.
Aah ok, ja ik wil 451 een keer proberen.. 352 lukt me laatste tijd niks meer mee, dus wil overstappen (352 team hou ik wel denk ik)quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou Lulic LM doen en Ogbonna ipv Barzagli. Verdedigend ga je het wel zwaar krijgen met alleen Pirlo denk ik. Had een zilver 451 met Ki van Swansea op CM en dat was niet ideaal.
Ik heb de laatste weken best veel geluk. Eerste potje tegen Iwan/BDIL stond ik na 14 minuten 3-0 achter en na 30 min weer 3-3. En dan nog een goaltje in 45'. Later ook nog 120' win enzovoortquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, ja ik wil 451 een keer proberen.. 352 lukt me laatste tijd niks meer mee, dus wil overstappen (352 team hou ik wel denk ik)
Gelukkig vermeld je mij nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken best veel geluk. Eerste potje tegen Iwan/BDIL stond ik na 14 minuten 3-0 achter en na 30 min weer 3-3. En dan nog een goaltje in 45'. Later ook nog 120' win enzovoort
Wachten tot na het weekend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
Wat is wijsheid? Nu mijn team bij elkaar kopen, wachten tot vannacht, wachten tot het weekend?
Zijn prijs stijgt echt heel snel nu, misschien kon je nog wel meer krijgen omdat er nu maar 5 op de markt staan met als laagste BIN 1.1 milquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Maver24 het volgende:
Alves verkocht voor 900k !!!, haha, das nog eens effe winst maken, 600k gekocht, 900k verkocht, hoppa
Die 1,1m BIN, die was van mij. hahah. Weet nu precies wie hem heeft gekocht en hoeveel hij em dus erop heeft gezet. Misschien had ik meer kunnen krijgen maar ach, so be itquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn prijs stijgt echt heel snel nu, misschien kon je nog wel meer krijgen omdat er nu maar 5 op de markt staan met als laagste BIN 1.1 mil
Ik ben al blij met 5k winst maar dit is in 1x 255k winst.
Ja een Lulic en een Ogbonna zullen toch niet echt lager uitvallen dan nu, dus die koop ik gewoon alvastquote:
Dat soort spelers kun je inderdaad gerust kopen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja een Lulic en een Ogbonna zullen toch niet echt lager uitvallen dan nu, dus die koop ik gewoon alvast
Ik had ook een TOTY kaart moeten kopen maar ik wist niet dat ze zo snel duurder zouden wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Maver24 het volgende:
wtf, die van 1,1m coins is gewoon ook verkocht, OUCH, daar had ik dus echt veel meer voor kunnen vangen
Ik koop er zondag 1 wanneer de prijzen hopelijk het laagst zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had ook een TOTY kaart moeten kopen maar ik wist niet dat ze zo snel duurder zouden worden
Is bij mij nog niet bekend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
@Ozz.
Fener is afgehaakt in de strijd om Belhanda. Las ik net.![]()
Een paar Franse kranten gaven aan dat ze er niet meer uit kwamen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is bij mij nog niet bekend.Heb vandaag wel gelezen dat Belhanda graag de overstap wilde maken vanwege het geld die hij aangeboden krijgt en bij Montpellier blijven geen optie meer was voor hem.
HAHAH you so funnyquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:01 schreef Baje het volgende:
[..]
HAHAH you so funny
ZELDENZOGELACHEN.JPG
HAHAHAHAHAHAHHA ongelofelijk
niveau van een ajacied ligt weer behoorlijk hoog zo te zien.
Volgens mij ook 1 hele dag inderdaad ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou zweren dat vorig jaar de spelers allemaal tegelijk nog 1 DAG gereleased zijn, maar op EA forum las ik dat het maar 1 UUR was..iemand die nog weet hoe dat zat?
Jij hebt de flows van GJE.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:
Lekker kerstmuziek luisteren
Like a baws
De flows van GJE? Bitch pleasequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:10 schreef Baje het volgende:
[..]
Jij hebt de flows van GJE.
Definitie van een baas
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:12 schreef Baje het volgende:
voel die beats in me waggie.
heb die rolex om en die chicks om
Wie neemt er nou boterhammen mee naar een concert van de RHCPquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ooit bij een voor-act van een concert van de RHCP iemand over z'n rolex en zn waggies horen rappen. Die kerel kreeg letterlijk boterhammen en appels naar z'n hoofd gegooid, man man wat was hij slecht.
+1 daar komen al die nep niggasquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie neemt er nou boterhammen mee naar een concert van de RHCP
Bewijs het tegendeel eens. Met onze pricefix heb ik gemerkt dat jij best wel normaal kunt zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:01 schreef Baje het volgende:
[..]
HAHAH you so funny
ZELDENZOGELACHEN.JPG
HAHAHAHAHAHAHHA ongelofelijk
niveau van een ajacied ligt weer behoorlijk hoog zo te zien.
Tja.. het duurde ook wel van ergens in de middag tot een uur of 10 savonds dus hij had ze vast wel goed kunnen gebruiken denk ik zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie neemt er nou boterhammen mee naar een concert van de RHCP
Die gast was zo slechtquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ooit bij een voor-act van een concert van de RHCP iemand over z'n rolex en zn waggies horen rappen. Die kerel kreeg letterlijk boterhammen en appels naar z'n hoofd gegooid, man man wat was hij slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:24 schreef StijnDa het volgende:
Basis voor het volgende team is gemaakt![]()
Als de aanvallers in packs komen de rest (NIFs) binnenhalen.
[ afbeelding ]Wat kost die cdm van arsenal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Niet als je er ook online wedstrijden mee wil spelen. Silver account kan wel, dus als je er alleen mee wil traden op FUT is het primaquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:25 schreef Voltreffer het volgende:
Is het mogelijk om een extra account te hebben op de xbox zonder daar voor te betalen?
[ afbeelding ]Ook nog een extra pace kaartje er over heen gedaan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🍆
Wilshere. Ik heb er ruim aan verdiend, heb er een stuk of 10 verhandeld afgelopen dagen, gekocht voor ongeveer 32k, CDM gemaakt en formatie 352 of 4231 overheen gegooid (kaartjes kostte bijna niks) en verkocht voor 42kquote:
Haha nee, zijn passing kaartjes. Ik had ruimte nodig in mijn consumables en vond deze nog ergens.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ook nog een extra pace kaartje er over heen gedaan??
Hoe doe ik dit dan? Gewoon met een ander acount fifa opstarten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet als je er ook online wedstrijden mee wil spelen. Silver account kan wel, dus als je er alleen mee wil traden op FUT is het prima
[ afbeelding ]Ik heb ongeveer het zelfde gedaan: IF Walcott en IF Wilshere gehaald, en de rest komt zondag of maandag wel. Ohja, en IF Skrtel ook nog. Maar is de juiste tactiek. Ik weet niet wat de prijzen nu doen, maar vanochtend was de prijs van IF Walcott al 146K goedkoopste BIN, gisteren voor 131K gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nieuwe gamertag aanmaken en daarmee FIFA opstarten, registreren en naar FUT gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:31 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Hoe doe ik dit dan? Gewoon met een ander acount fifa opstarten?
[ afbeelding ]Hoe wordt de rest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Ja ze gaan weer snel omhoogquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer het zelfde gedaan: IF Walcott en IF Wilshere gehaald, en de rest komt zondag of maandag wel. Ohja, en IF Skrtel ook nog. Maar is de juiste tactiek. Ik weet niet wat de prijzen nu doen, maar vanochtend was de prijs van IF Walcott al 146K goedkoopste BIN, gisteren voor 131K gehaald
Dat is jammerquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:36 schreef Reemi het volgende:
Koscielny schijnt tegen te vallen.Verder mooi team.
Dan zou ik Aguero nooit op CAM zetten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik de coins eens zou hebben....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou ook Smalling kunnen proberen ipv Koscielny?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Wel zieke interceptions en tackle, maar niet zo sterk.
Ga het gewoon proberen. Heb hem ook nodig vanwege Wilshere.
Dankjewel.
M'n persoonlijke ervaring is dat die daar prima kan staan in een 4-5-1 opstelling.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan zou ik Aguero nooit op CAM zetten.
oei, das niet al te bestquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En hoe.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
silver pack gehaald want hipster, niet eens agbonlahor... moet het doen met stomme spelers van de deense league..quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef Johnbon het volgende:
Ook zoon packet gehaald... Sneijder er in!!!! 7000 coins.....
Vooral Engelse bronzes, die heb ik zelf ook maar het erge is dat de meeste Engelse bronze users pace abusers zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef Reemi het volgende:
In het bronzen toernooi kom je ook bijna gegarandeerd kutteams tegen.
squad fitness of de normale? of beide?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:11 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Nice, dat is weer fitness kaarten inslaan
je kan hem aanpassen toch naar een lw?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef poker4lifee het volgende:
ohja toty Ronaldo komt natuurlijk niet als lw zeker?Al dat gekut voor dat team van Lex voor niks
Hoezo niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef poker4lifee het volgende:
ohja toty Ronaldo komt natuurlijk niet als lw zeker?Al dat gekut voor dat team van Lex voor niks
Als hij als spits uit komtquote:
Alles wat je pakken kan. Squad gaat nu voor +- 1200 dus zit je rond de 700 heb je een mooie profit. Normale probeer ik rond de 150, al gaat nu alles rond 200 / 300 / 350. Als je ze er dan voor 350 / 400 BIN opgooid is dat toch +- 200 coins per kaartje. Ik verkoop er per uur ong. 10. Vaak kijk ik ook naar de 4 atb positie kaarten. Oppikken voor +- 500 verkopen voor 1200+.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef quer het volgende:
[..]
squad fitness of de normale? of beide?
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef quer het volgende:
[..]
squad fitness of de normale? of beide?
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef Voltreffer het volgende:
Alles wat je pakken kan,
[..]
Alles wat je pakken kan. Squad gaat nu voor +- 1200 dus zit je rond de 700 heb je een mooie profit. Normale probeer ik rond de 150, al gaat nu alles rond 200 / 300 / 350. Als je ze er dan voor 350 / 400 BIN opgooid is dat toch +- 200 coins per kaartje. Ik verkoop er per uur ong. 10. Vaak kijk ik ook naar de 4 atb positie kaarten. Oppikken voor +- 500 verkopen voor 1200+.
Het gaat niet heel snel, maar even 5 minuten kopen en vervolgens listen tijdens het studeren is prima te doen.
ah beterquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon LW lijkt me. Hij heeft maar 1 of 2 keer spits gestaan.
Vidal is fucking goed ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef DuTank het volgende:
Vidal als CM dan? Ik dacht eerst aan Pirlo/Marchisio. Ik wil sowieso altijd een reserve hebben per positie, dus wat is de beste keus?
kut zit ik even niet op te letten, mis ik er eentje voor 1500quote:
Het werkt ook af en toe..en iedereen doet het. Echt niet normaal, iedere speler die ik volg zit er minimaa 1 tussen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef TJV het volgende:
Denken dat bidbumpen nog werkt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |