PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
nettekesquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef Voltreffer het volgende:
Al 15k winst met fitness kaartjes sinds gisternacht.
Aah ok, ja ik wil 451 een keer proberen.. 352 lukt me laatste tijd niks meer mee, dus wil overstappen (352 team hou ik wel denk ik)quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou Lulic LM doen en Ogbonna ipv Barzagli. Verdedigend ga je het wel zwaar krijgen met alleen Pirlo denk ik. Had een zilver 451 met Ki van Swansea op CM en dat was niet ideaal.
Ik heb de laatste weken best veel geluk. Eerste potje tegen Iwan/BDIL stond ik na 14 minuten 3-0 achter en na 30 min weer 3-3. En dan nog een goaltje in 45'. Later ook nog 120' win enzovoortquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah ok, ja ik wil 451 een keer proberen.. 352 lukt me laatste tijd niks meer mee, dus wil overstappen (352 team hou ik wel denk ik)
Gelukkig vermeld je mij nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken best veel geluk. Eerste potje tegen Iwan/BDIL stond ik na 14 minuten 3-0 achter en na 30 min weer 3-3. En dan nog een goaltje in 45'. Later ook nog 120' win enzovoort
Wachten tot na het weekend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
Wat is wijsheid? Nu mijn team bij elkaar kopen, wachten tot vannacht, wachten tot het weekend?
Zijn prijs stijgt echt heel snel nu, misschien kon je nog wel meer krijgen omdat er nu maar 5 op de markt staan met als laagste BIN 1.1 milquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Maver24 het volgende:
Alves verkocht voor 900k !!!, haha, das nog eens effe winst maken, 600k gekocht, 900k verkocht, hoppa
Die 1,1m BIN, die was van mij. hahah. Weet nu precies wie hem heeft gekocht en hoeveel hij em dus erop heeft gezet. Misschien had ik meer kunnen krijgen maar ach, so be itquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn prijs stijgt echt heel snel nu, misschien kon je nog wel meer krijgen omdat er nu maar 5 op de markt staan met als laagste BIN 1.1 mil
Ik ben al blij met 5k winst maar dit is in 1x 255k winst.
Ja een Lulic en een Ogbonna zullen toch niet echt lager uitvallen dan nu, dus die koop ik gewoon alvastquote:
Dat soort spelers kun je inderdaad gerust kopen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja een Lulic en een Ogbonna zullen toch niet echt lager uitvallen dan nu, dus die koop ik gewoon alvast
Ik had ook een TOTY kaart moeten kopen maar ik wist niet dat ze zo snel duurder zouden wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Maver24 het volgende:
wtf, die van 1,1m coins is gewoon ook verkocht, OUCH, daar had ik dus echt veel meer voor kunnen vangen
Ik koop er zondag 1 wanneer de prijzen hopelijk het laagst zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had ook een TOTY kaart moeten kopen maar ik wist niet dat ze zo snel duurder zouden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |