abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121420362
Iemand hier een beetje DIG-mentaliteit en verstand van techniek, die ik iets mag vragen over specs van twee laptops? :D
pi_121420382
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:13 schreef Keyos het volgende:

[..]

Geldt voor mij ook, niemand is gestopt toe nu toe (al verwacht ik dat één bepaald persoon na dit blok weg is, heeft tot nu toe geen voldoende gehaald, na het cijfer staats- en bestuursrecht is hij weg).

Het probleem van ons systeem zit hem in de hogere jaren. Het is niet verkeerd om jaar 1 iets 'schoolser' aan te pakken, maar 4 jaar lang zoals nu kan niet, zeker niet met stages e.d.

Net de film Gangster Squad gezien trouwens, was aardig teleurstellend. Film had goed kunnen zijn maar is cheesy as fuck.
Het gaat er volgens mij om dat je in jaar 1 al je punten haalt. Volgens mij is dat het doel van deze aanpak, hoe het verder zal gaan weet ik ook niet.

Heb je Goodfellas nou al gezien? Ik heb je gisteren trouwens echt iets van 100 keer gezien maar elke keer als ik "hoi" ofzo wilde zeggen riep iemand je en liep je weg.

Ik heb je in de metro gezien en toen ging je opeens weg, met de tram ofzo. Bij hoorcollege zag ik je en ik zag je daarna weer richting metro lopen.

Ik stalk je niet :') het is echt weird dat ik jou sinds die intro met Balkenende en de foto-gate echt overal zie :D
pi_121420418
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb je gisteren trouwens echt iets van 100 keer gezien (...) Ik heb je in de metro gezien (...) Bij hoorcollege zag ik je (...) ik zag je daarna weer richting metro lopen.
:{
quote:
Ik stalk je niet :')
Neuuuuuhhh.
pi_121420456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

:{

[..]

Neuuuuuhhh.
:{w Hou je mond.

Wat vind jij hier trouwens van als strafrechtheld :

quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef NotGuilty het volgende:
Een gerechtelijk vooronderzoek was in Nederland een strafrechtelijk onderzoek waarbij een rechter-commissaris inhoudelijk betrokken was. Op 1 januari 2013 verviel het gerechtelijk vooronderzoek in de Nederlandse strafvordering.
pi_121420470
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:20 schreef Ties02 het volgende:
OMG STALKER
Hou je mond noviet, ga dansen ofzo :)
pi_121420534
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:21 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

[..]

Ik ben geen strafrechtheld. Maar, wat bedoel je precies? Het vervallen van het GOV of mijn mening over het GOV in het algemeen?
pi_121420539
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:21 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

[..]

quote:
Beste studenten,

Per 1 januari aanstaande treden twee wetten in werking die het Wetboek van Strafvordering op een aantal punten behoorlijk wijzigen: de Wet versterking positie RC en de Wet herziening regels betreffende de processtukken in strafzaken. In het volgend hoorcollege besteed ik aandacht aan een aantal bepalingen uit de eerste van deze beide wetten: de Wet versterking positie RC. Om dat hoorcollege te kunnen volgen, is het van belang dat u de tekst van een aantal artikelen voor u hebt. Daarom heb ik niet alleen de ppt, maar ook een handout onder documenten geplaatst, u wordt verzocht deze handout uit te draaien en mee te nemen naar het hoorcollege. U mag de handout te zijner tijd ook meenemen naar het tentamen, in verband met de hoorcollegevraag; die kan betrekking hebben op wat ik over deze nieuwe wet vertel. Op de werkgroepen, en in de andere vragen op het tentamen, behoeft u niet met deze handout te werken.

Vriendelijke groeten,
interesting
Mensen met straf2 die dit nog nodig hebben gehad?
pi_121420549
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zij maakte mannen dood met haar benen :{

[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit niet wil weten :X
pi_121420617
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:22 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Hou je mond noviet, ga dansen ofzo :)
Haha ik ben helemaal geen noviet meer
pi_121420625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben geen strafrechtheld. Maar, wat bedoel je precies? Het vervallen van het GOV of mijn mening over het GOV in het algemeen?
Jouw mening met betrekking tot het vervallen

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:23 schreef Ties02 het volgende:

[..]

[..]

interesting
Mensen met straf2 die dit nog nodig hebben gehad?
Aha, bedankt. Ik kreeg dat dus vandaag te horen, toen ik er een heel verhaal over hield. :+
pi_121420632
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:25 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Haha ik ben helemaal geen noviet meer
Ik wel
pi_121420657
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:26 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Ik wel
Ga dansen dan
pi_121420701
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:26 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ga dansen dan
Nee, mijn naam staat niet boven dat berichtendingetje.
pi_121420740
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:25 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Jouw mening met betrekking tot het vervallen.
Hmm. Tsja. Lastig. Ik moet zeggen dat ik me er niet heel intensief in verdiept heb, aangezien het dus vervallen is en ik geen idee heb of er in de praktijk veel verandert, maar in zijn algemeenheid lijkt het me tijd te besparen voor een proces. En dus geld.

Trouwens wel ironisch dat in de 'Wet versterking positie Rechter-Commissaris' hem vrijwel al zijn belangrijke functies worden afgenomen :')
pi_121420779
Lekker strafrecht colleges kijken *O*

-O-
pi_121420814
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef Ties02 het volgende:
Lekker strafrecht colleges kijken *O*

-O-
ieww
This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_121420846
Die kerel propt me trouwens ook een materiaal in 1 college daar word je niet vrolijk van.
pi_121420948
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:31 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Die kerel propt me trouwens ook een materiaal in 1 college daar word je niet vrolijk van.
Ja, ik begin nu met die eerste inleidende ik kijk gewoon wel alles

Wanneer weet je eigenlijk of jij hem gehaald hebt?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:35:56 #220
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121420990
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:19 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Het gaat er volgens mij om dat je in jaar 1 al je punten haalt. Volgens mij is dat het doel van deze aanpak, hoe het verder zal gaan weet ik ook niet.

Heb je Goodfellas nou al gezien? Ik heb je gisteren trouwens echt iets van 100 keer gezien maar elke keer als ik "hoi" ofzo wilde zeggen riep iemand je en liep je weg.

Ik heb je in de metro gezien en toen ging je opeens weg, met de tram ofzo. Bij hoorcollege zag ik je en ik zag je daarna weer richting metro lopen.

Ik stalk je niet :') het is echt weird dat ik jou sinds die intro met Balkenende en de foto-gate echt overal zie :D
Ik heb afgelopen dinsdag Goodfellas gezien, was inderdaad een geweldige film ^O^ .

Wel toevallig dat je mij in de metro heb gezien, gezien het aantal metrostellen. Iemand uit mijn werkgroep adviseerde om met de tram te gaan (dat heb je misschien wel gezien/gehoord) dus heb dat maar eens geprobeerd. Heb niet echt de indruk dat ik moeilijk ben om over het hoofd te zien trouwens met mijn lange jas en kleding :D .

Enige onhandige is dat mensen op het forum mij kunnen spotten, maar op N0rah na ik niemand ;) (heb je natuurlijk wel eens eerder gezien maar ik ben niet goed in dingen uithouden, zeker als dat onbewust is).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_121421025
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja, ik begin nu met die eerste inleidende ik kijk gewoon wel alles

Wanneer weet je eigenlijk of jij hem gehaald hebt?
Nee is morgen pas week geleden dus dat duurt nog wel een tijdje.
pi_121421043
Trouwens: bol.com is kut :{ "Vóór 22:30 besteld, volgende dag in huis" my ass.
pi_121421149
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hmm. Tsja. Lastig. Ik moet zeggen dat ik me er niet heel intensief in verdiept heb, aangezien het dus vervallen is en ik geen idee heb of er in de praktijk veel verandert, maar in zijn algemeenheid lijkt het me tijd te besparen voor een proces. En dus geld.

Trouwens wel ironisch dat in de 'Wet versterking positie Rechter-Commissaris' hem vrijwel al zijn belangrijke functies worden afgenomen :')
Als ik het allemaal zo lees, de wet Versterking Positie Rechter-Commissaris, is dit eigenlijk veel logischer.

Wat ik me nu afvraag is wat ze met de tentamens gaan doen. De boeken vertellen iets heel anders en de wettenbundels kloppen dus opeens niet meer.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:42:23 #224
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121421176
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
Wacht je op de verzendbevestiging? Die komt vaak midden in de nacht.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_121421183
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
Klaag ze aan!11
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')