Ik zou inderdaad even bellen. Ze zijn vaak opvallend formalistisch en van stricti iuris als iets hun meer werk kan gaan opleveren. (zoals het moeten nakijken van een 2e tentamen)quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:22 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik vraag me nu dus af of ik dan heel die na-inschrijvingsprocedure moet volgen of dat ik gewoon deel kan nemen nu ik al ingeschreven sta..
Ik ga morgen wel even langs die inschrijfbalie
Dat behoort tot één van jullie taken ? Lees die zin nog eens ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat behoort immers tot één van onze taken.
Eén van de taken is novieten hoeden en ze rustig houden behoort daartoe. Probleem?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat behoort tot één van jullie taken ? Lees die zin nog eens ?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén van de taken is novieten hoeden en ze rustig houden behoort daartoe. Probleem?
Dat vind jij niet rammelen ? En dan zeker als reactie op het corrigeren van andermans taalgebruik ?quote:
Ja, natuurlijk rammelt het. Maar we zijn hier juristen, die kunnen alles recht praten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat vind jij niet rammelen ? En dan zeker als reactie op het corrigeren van andermans taalgebruik ?
Natuurlijk. Maar juristen moeten ook rekening houden met de context.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk rammelt het. Maar we zijn hier juristen, die kunnen alles recht praten.
Is dat ook mogelijk bij het herhalen van een tentamen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef Speedy_T het volgende:
Volgens mij is het altijd nog mogelijk om op het tentamen zelf aan te geven dat je niet wil dat het wordt nagekeken. Dat heb ik zelf ook twee keer gedaan toen ik zeker wist ik het niet ging halen.
Gefeliciteerd alsnog.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:
6'je voor burgerlijk 2![]()
mixed feelings
Lol ik sta nog steeds ingeschreven voor de herkansing, omdat ik dat meteen na het tentamen heb gedaan
Kan ik bij de her er dan gewoon weer bij gaan zitten?
Gewoon niet inleverenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef Speedy_T het volgende:
Volgens mij is het altijd nog mogelijk om op het tentamen zelf aan te geven dat je niet wil dat het wordt nagekeken. Dat heb ik zelf ook twee keer gedaan toen ik zeker wist ik het niet ging halen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thanks old sport.
Toch wil ik hem herhalen denk ik, 2e kans is de 18e
Ik had het goed voorbereid op de arresten na, en ik vind het vak leuk en wil verder met privaatrecht en ik heb inderdaad het gevoel dat er meer in zat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Want je had het heel goed voorbereid en hebt zeker het gevoel dat er meer in zit?
Nouja dan is het nog niet eens een heel gek idee. Zou ik wel nog naar de nabespreking gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had het goed voorbereid op de arresten na, en ik vind het vak leuk en wil verder met privaatrecht en ik heb inderdaad het gevoel dat er meer in zat.
Ja zeker, was ook mijn plan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja dan is het nog niet eens een heel gek idee. Zou ik wel nog naar de nabespreking gaanalle tips meepakken, de arresten goed voorbereiden en de tweede kans ownen.
Af en toe is het best handig om naar die jongen te luisteren ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja zeker, was ook mijn plan.![]()
Had gewoon naar haarbal moeten luisteren die benadrukte het belang van de arresten bij burgerlijk 2 aan de RuG
Grappig dat bij bestuurs de arresten er opeens heel soepel uitrolden
Jaja nu je geen noviet meer bent moet je dat soort beslissingen allemaal zelf maken hè.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Vanaf nu ben ik een en al oor naar het grote orakel Maharbal
Hoeveel arresten zaten er volgens jou in het tentamen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja zeker, was ook mijn plan.![]()
Had gewoon naar haarbal moeten luisteren die benadrukte het belang van de arresten bij burgerlijk 2 aan de RuG
Grappig dat bij bestuurs de arresten er opeens heel soepel uitrolden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |