100% accuracy? Waarom zou je dat willen als tank? Je kunt die punten beter besteden aan tanking stats.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tanken gaat steeds makkelijker met 162/168 gear :p
alleen die 100% accuracy, 25% defence, 40% shield en 35% absorbtion is lastig te halen met alle gear.
Jij speelt vaak he?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:50 schreef Rhalius het volgende:
Game is nog springlevend, updates komen nu ook regelmatiger.
Maar ja, voor Roleplayers is er altijd wel wat te doen.
Eigenlijk nooit meer PvP sinds de expansion uit is. Ik heb het idee dat het sterk gaat om de gear tegenwoordig. Tot level 29 gaat het nog wel, maar vanaf level 30 als je in een nieuwe PvP groep gaat lijkt het al even erg te zijn als level 50 PvP eerst was. Geen barst aan als het gear based is, het zou compleet om skill moeten gaan. Dat domme Expertise gedoe moeten ze zowiezo afschaffen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij speelt vaak he?
PvE/PvP? Boel al beetje gecleared?
zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het beginquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:40 schreef DaFan het volgende:
Nee Pvp is sinds 2.0 juist helemaal niet om gear! Zolang je zorgt dat je in de <55 brackets geen expertise hebt wordt iedereen gebolsterd naar hetzelfde niveau (1800 expertise ongeveer). Het is erg leuk sinds die tijd!
Ops zijn in mijn ogen ook juist het leukste deel van Swtor, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als jij zegt alts maken en levelen. Verhaal blijft sterk maar moet vaak wel erg doorbijten om wéér door Balmorra of Tatooine heen te gaan
Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zijn die bugs in ops nou al weg? was echt een drama in het begin
Die SOA was toch bugged toenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jawel, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen voor TFB en S&V maar in EV/KP en EC wel.
Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die SOA was toch bugged toen(weet de afkortingen van ops namen niet meer
)
ik was na ev/kp nightmare gestopt toen der tijd en nu moet ik eerst mijn authenticator laten verwijderenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:54 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja dat is een jaar geleden. Sindsdien geen enkel probleem meer in de eerste drie Ops.
EV = Eternity Vault (Story/Hard/Nightmare)
KP = Karagga's Palace (SM/HM/NiM)
EC = Explosive Conflict (SM/HM/NiM)
TFB = Terror from Beyond (SM/HM/Nim)
S&V = Scum and Villainy (SM/HM, NiM binnenkort)
Je hebt ook nog Makeb 'world boss', telt ook als ops - Toborro's Courtyard (SM/HM).
En nu ook nog hardmode flashpoints naar lvl 55 (4 stuks).
Op zich genoeg te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |