om te neuken toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Tja... Of je houdt van haar, of niet. Als je dat niet doet, waarom dan een relatie?
Dan kan TS het beter een ''neukrelatie'' noemen. Verkapt gevalletje partner voor de gek houden?quote:
Omdat er niets beters beschikbaar is op het moment dat is een mogelijkheid.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dan kan TS het beter een ''neukrelatie'' noemen. Verkapt gevalletje partner voor de gek houden?
Alleen dat is niet zo ''vertrouwd''quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
600 KM reizen voor een date en dan niet ketsen
Voor het geld had je 6x naar de rosse buurt kunnen gaan man. Daar vind je ook 'genegenheid'.
Niet alles is zo zwart-wit. Wat houdt 'houden van' precies in? Ik geef om haar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Tja... Of je houdt van haar, of niet. Als je dat niet doet, waarom dan een relatie?
Wanneer de meeste mensen haar lelijk zouden vinden en ik haar knap, dan is die toepasbaar. Maar dat is niet het geval.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef Lienekien het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder.
Kijk je dan met je eigen blik of met de blik die is gevormd door wat anderen knap en aantrekkelijk vinden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef Neve het volgende:
[..]
Niet alles is zo zwart-wit. Wat houdt 'houden van' precies in? Ik geef om haar.
[..]
Wanneer de meeste mensen haar lelijk zouden vinden en ik haar knap, dan is die toepasbaar. Maar dat is niet het geval.
Waarom is dit een "neukrelatie" en een relatie die op lust is gebaseerd niet? Is het niet andersom?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dan kan TS het beter een ''neukrelatie'' noemen. Verkapt gevalletje partner voor de gek houden?
Dat is alsnog gebeurd, maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
600 KM reizen voor een date en dan niet ketsen
Voor het geld had je 6x naar de rosse buurt kunnen gaan man. Daar vind je ook 'genegenheid'.
Ik vind dat wel belangrijk ja, en je stelt een goede vraag waar ik het antwoord nog niet zeker op weet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:07 schreef Disana het volgende:
Is haar uiterlijk belangrijk in jouw eigen ogen, of denk je dat je niet met haar voor de dag kunt komen bij je familie en vrienden.
Dan zou ik het niet doen, het gaat je vermoedelijk toch altijd dwars zitten. En nou kan iedereen wel zeggen dat het om " innerlijk " gaat, maar bij mij in ieder geval ook voor een heel groot deel om uiterlijk, je moet er toch naast wakker worden he? En het is ook wel leuk als je trots bent op je vriendinnetje als je ermee over straat loopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:13 schreef Neve het volgende:
[..]
Ik vind dat wel belangrijk ja, en je stelt een goede vraag waar ik het antwoord nog niet zeker op weet.
Je moet nadenken over wat er over die 20 jaar nog over is van dat "uiterlijk"quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen, het gaat je vermoedelijk toch altijd dwars zitten. En nou kan iedereen wel zeggen dat het om " innerlijk " gaat, maar bij mij in ieder geval ook voor een heel groot deel om uiterlijk, je moet er toch naast wakker worden he? En het is ook wel leuk als je trots bent op je vriendinnetje als je ermee over straat loopt.
Als je in de kroeg bent spreek je ook iemand aan op uiterlijk bijvoorbeeld. Dus raar is het gewoon niet, wat mensen ook zullen zeggen.
Jawel, dat is wel aanwezig. Maar ik ben een man, dat zou met wel meer vrouwen zo zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:10 schreef Cue_ het volgende:
Kan je het erop doen? Of vind je haar ook fysiek niet aantrekkelijk genoeg daarvoor? Is er een lichamelijke aantrekkingskracht?
Eigen blik! Er zijn echt wel vrouwen die ik heel aantrekkelijk vind maar die niet aan het 'objectieve' schoonheidsideaal voldoen. Dat maakt me echt niet uit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk je dan met je eigen blik of met de blik die is gevormd door wat anderen knap en aantrekkelijk vinden?
dus je vindt haar leuk, je vindt haar blijkbaar aantrekkelijk genoeg, want er is lichamelijke aantrekkignskracht.. Waar maak je je dan druk over?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Neve het volgende:
Jawel, dat is wel aanwezig. Maar ik ben een man, dat zou met wel meer vrouwen zo zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |