quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:41 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Hi lieve schattige snoezige FOK!ertjes,
Hier iemand die heel lang geleden wel een keer een FOK!-accountje had, maar deze zich eigenlijk niet meer kan herinneren, want dat is al weer een paar jaar terug. Alleen zag ik een paar weekjes geleden dat mijn nu vriendjeaan het FOK!en was. Dus ik dacht, ohja, dat bestaat ook nog. Nu kon ik vannacht niet echt slapen en heb ik me maar weer eens aangemeld!
Dus, tja hier ben ik en wie ben ik! Haha. Ik ben Bustin, 18 jaartjes oud en ik kom uit Almere. Volg een studie journalistiek en in het weekend werk ik overdag bij een Amsterdamse koffiebar en 's avonds in een kroeg in Almere. Verder doe ik zo nu en dan modellenwerk en hou ik van zingen. Ik hou van mensen en ben erg sociaal, maar dat was wel duidelijk denk ik, haha.
In ieder geval, HOI FOK!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:10 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Hier ook even gedag zeggen:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:10 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bazen eindbeoordeling voor stage gehad
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:21 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb tussenuur entertain mij.
Ik kom ook uit Almere.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:10 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Almere, leuke stadquote:
Alloha.quote:
xdxdquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:53 schreef badschaap het volgende:
damn de documenten van de leerlingen hier zijn zo slecht beveiligd xd
Eigenlijk niet beveiligd xdEcht een top school waar ik op zit xd
ik kan letterlijk bij elk document van elke leerling komen, zelfs zonder te hacken. Je kan namelijk zo op de leerlingenschijf hier komen. Noggeeneens een password ofzoquote:
hihihhhi xd xd wat spannend xd xdquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:53 schreef badschaap het volgende:
damn de documenten van de leerlingen hier zijn zo slecht beveiligd xd
Eigenlijk niet beveiligd xdEcht een top school waar ik op zit xd
waar doe je journalistiek? ik zat op de huquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:10 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
promquote:
alweer een uurtje thuis, naar de Riga Ranch geweest en daar baileys gedronken van paardenmelkquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef supersof het volgende:
[..]
prom![]()
aan het vervelen op je stage of school of alweer thuis?
hup ga dat product zoeken jij!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:57 schreef Taexon het volgende:
Er gaat hier zo iemand doordraaienkan geen getal meer zien
666quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:57 schreef Taexon het volgende:
Er gaat hier zo iemand doordraaienkan geen getal meer zien
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
450 dat is echt fantastisch hihaho xD
riga ranch? nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alweer een uurtje thuis, naar de Riga Ranch geweest en daar baileys gedronken van paardenmelk
Jij lekker gewerkt?
het zit ook in Nieuwveenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
riga ranch? nog nooit van gehoord
ja best veel gelachen nog terwijl ik er in de ochtend geen enkele zin in had.
ook nog nooit van Nieuwveen gehoord haha.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zit ook in Nieuwveen
Niet echt om de hoek bij jou
Mooizo! Heb ik ook wel eens en dan maken collega's je toch wel aan het lachenmooi dat je het er wel naar je zin hebt
Nieuwveen ligt in Noord-Hollandquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ook nog nooit van Nieuwveen gehoord haha.
ja als je eenmaal bezig bent en er gebeuren leuke dingen dan houd je het wel vol
joaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is dat zoiets als tuinieren maar dan trainen in de tuin?
ik ben niet zwart, ik ben hindoestaan en hindoestanen zijn niet zwart maar donkerwit!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik ben spannend? Jij bent spannend!
onbeskoft!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet zwart, ik ben hindoestaan en hindoestanen zijn niet zwart maar donkerwit!
Wat heb jij mij genoeme??quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je wat pas onbeskoft is?
Jouw kop
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ZIE JE NIET DAT IK BEZIG BEN? ONBESKOFT
hahaah ja of onhandig doen in koelcellen waardoor je college zichzelf bijna omver rijdtquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nieuwveen ligt in Noord-Hollandja precies, met collega's om sommige klanten lachen
ahh gekke chineesquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij aankoop van een menu krijg je poppetje, oh poppetje is op, jammer
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval aan m'n trekken gekomen
haha ja zulke dingen zijn geweldigquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaah ja of onhandig doen in koelcellen waardoor je college zichzelf bijna omver rijdtmaar meestal om klanten ja hahaha.
Bedoel je misschien bumbaclot? Dat is het enige logische wat ik daar nog uit kan halen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HOE HEB JE MIJ GENOEME?
Judeska zegt bambokladquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bedoel je misschien bumbaclot? Dat is het enige logische wat ik daar nog uit kan halen.
!ueHquote:
Nee, dat is wat jij er van maakt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Judeska zegt bamboklad
Ik heb nog wel een wekker voor je. Maar na een week loopt hij al 15 minuten voor ofzoquote:
alleen die eckte jamaicanen wetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bedoel je misschien bumbaclot? Dat is het enige logische wat ik daar nog uit kan halen.
?quote:
op die joeptjoep filmpjes staat ook bambokladquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, dat is wat jij er van maakt.
Net als "focktop", net zo debiel en tenenkrommend.
ok okquote:
Als ik "teotsenbort" in de titel van een filmpje zet, betekent het nog niet dat het klopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op die joeptjoep filmpjes staat ook bamboklad
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op die joeptjoep filmpjes staat ook bamboklad
Wat deze spierbundel zegt^^quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als ik "teotsenbort" in de titel van een filmpje zet, betekent het nog niet dat het klopt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als ik "teotsenbort" in de titel van een filmpje zet, betekent het nog niet dat het klopt.
doei!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:35 schreef supersof het volgende:
Nu weer helemaal fietsen naar de winkels omdat ik dacht dat ik nog een paar dagen had om een cadeautje te kopen, maar ik heb er nog maar een
toedels
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar ik zeg alleen wat er staatje hoeft me niet te bijten
have funquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:35 schreef supersof het volgende:
Nu weer helemaal fietsen naar de winkels omdat ik dacht dat ik nog een paar dagen had om een cadeautje te kopen, maar ik heb er nog maar een
toedels
Jij maakt de fout ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dat dan lekker tegen degene die dat filmpje heeft gemaakt
Je bent dus gewoon onwetend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja omdat ik dacht dat ze dat zei door dat filmpje
Ziekelijke counter vriend!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon onwetend.
Oh, dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een wekker voor je. Maar na een week loopt hij al 15 minuten voor ofzo
Ik zag 'm welquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Deze baas weet.
Deze baas is niet onwetend.
alsof het zo boeiend is wat ze wel of niet zegt, heb wel boeiendere zaken die ik nodig vind om te wetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon onwetend.
Het gaat hier om wat jij zegt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof het zo boeiend is wat ze wel of niet zegt, heb wel boeiendere zaken die ik nodig vind om te weten
ja en dat gaat over wat zij zegt wat schijnbaar wat anders zou zijn wat me dus niet zoveel boeitquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het gaat hier om wat jij zegt. [ afbeelding ]
Wat jij zegt zou wat anders moeten zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dat gaat over wat zij zegt wat schijnbaar wat anders zou zijn wat me dus niet zoveel boeit
ik snap der gin kut meer vanquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat jij zegt zou wat anders moeten zijn. [ afbeelding ]
ja maar dat wist ik niet en het boeit me ook niksquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat jij zegt zou wat anders moeten zijn. [ afbeelding ]
Mij wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat wist ik niet en het boeit me ook niks
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat wist ik niet en het boeit me ook niks
maandag: 12 tot 3 geslapen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
paracetamol slikken en gaan
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tuurlijk joh, wat jij wil
ja kan gebeurenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
maandag: 12 tot 3 geslapen.
dinsdag: 11 tot 3
woensdag: 12 tot 5
donderdag: 7 tot 10 - 2 tot 5
Thug Life motherfucker I lick shots
Raad maar raak.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat zegt die UI van jou nou dan.
zegt degene die hele dag niks doetquote:
Nope, te weinig ervaring. Maar dinsdag gesprek bij uitzendbureau over een andere baanquote:
Zou goed kunnen.quote:
ik doe elke dag watquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
zegt degene die hele dag niks doet
ah jammer! Succes alvastquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, te weinig ervaring. Maar dinsdag gesprek bij uitzendbureau over een andere baan.
[..]
Zou goed kunnen.
Dank u.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah jammer! Succes alvast
weet niet ik lees die woordenquote:
Doe's lief.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klap je tegen de vlakte, flappie
nee, was iets andersquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
weet niet ik lees die woorden
Ikzelf. En ik had 't niet tegen jou.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
wie heeft jou authorisatie gegeven om me te beledigen?
sorry foute quote ;pquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ikzelf. En ik had 't niet tegen jou.
Dat kan niet 24/7.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon iets doen waar je warm van wordt
warme kleren aantrekkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat ik 24/7 kan doen én warm van word.
Heb ik niet genoeg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
warme kleren aantrekken
wow wat een baas ben jij zegquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:18 schreef Rockiejj het volgende:
Zo, lekker pokemon op de wc gespeeld
Jeweet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wow wat een baas ben jij zeg
Haha wtf did I just read?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef supersof het volgende:
Ik heb tijdschriften gekocht voor een vriendin en nog wat andere dingen. En ik ga zo die tijdschriften lezen omdat ik ze nooit meer koop omdat ik een arme sloeber ben
Watjequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:22 schreef ChesterPerry het volgende:
soms doe ik 3 truien en een winterjas aan
Dat ik niet veel geld heb en daarom de tijdschriften lees die ik morgen cadeau ga doen aan een vriendin die jarig is.quote:
ik had de bank overvallen en de vrouw van de burgemeester gegeven en de auto was net in de verkeerde plaats op de verkeerde tijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:25 schreef ChesterPerry het volgende:
hier kwam ik net langs met de bus gayuim, jij weer iets mee te maken? http://www.gelderlander.n(...)itiebureau-1.3600961
Waarom post je dit, Rik?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:26 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt kut he! Dat heb ik ook! EN IK HEET NIET EENS RIK!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:26 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Echt kut he! Dat heb ik ook! EN IK HEET NIET EENS RIK!
succesquote:
Als je dan een typo maakt en izan schrijft, heb je een omgekeerde nazi.quote:
Ja echt welquote:
widmquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:01 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Het is donderdag. Weten jullie wat dat betekent?
WIE IS DE MOL!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:01 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Het is donderdag. Weten jullie wat dat betekent?
kan ik toch niet wetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
NeeMijn stiefpa is niet thuis dus daar lekker alleen chillen jwz.
jepquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Maak maar een grapje
Maar jullie gaan allemaal widm kijken dus?
kat.phquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:27 schreef Taexon het volgende:
Yeuh ben er weer!
Kamer net verbouwd en heb nu lekker een 2 persoonsbed, moet alleen wennen aan dat ik ineens veel minder ruimte heb om troep te maken!
Ja, school en werk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef plopkweker het volgende:
wat is deze.
anderhalve maand geleden was het behoorlijk druk hier.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:31 schreef supersof het volgende:
iedereen is druk met school en werk enzo :/
en mensen zijn aan het eten denk ik?
Ik in ieder geval wel
profielwerkstukquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef plopkweker het volgende:
wat is deze.
anderhalve maand geleden was het behoorlijk druk hier.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:31 schreef supersof het volgende:
iedereen is druk met school en werk enzo :/
en mensen zijn aan het eten denk ik?
Ik in ieder geval wel
coden?quote:
Ik niet meer, Hallonquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
Iedereen is inderdaad druk met school, werk en op dit tijdstip eten natuurlijk!
Ach minder oppervlak om op te ruimenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:27 schreef Taexon het volgende:
Yeuh ben er weer!
Kamer net verbouwd en heb nu lekker een 2 persoonsbed, moet alleen wennen aan dat ik ineens veel minder ruimte heb om troep te maken!
Hoiquote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach minder oppervlak om op te ruimen
Je UI is awesome.quote:
ah goedzoquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef LETMEIN het volgende:
M'n boosheid is weg na het horen van deze muziek... Skippen naar 3:45
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoed, dan voel je je morgen weer goed!
jong sc wel.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een hont doet dan nog woef of waf niet blaf
Niet alle honden zijn hetzelfde. Mijn hond blaft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zijn keiharde feiten
nee kan er pas om 11 uur zijn en dat heeft dan geen zin meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:48 schreef Taexon het volgende:
Mensen zin in een ouderwetse TC?
Tc / JNGSC
Aw inderdaad jammurrrquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee kan er pas om 11 uur zijn en dat heeft dan geen zin meer
het ging ook om het geluidquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:48 schreef supersof het volgende:
Een hond blaft, maar het geluid is niet blaf.
Een mens praat, maar het geluid is niet praat.
Heel goed idee, dat gaan we even regelen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgen na half 6 dan maar?
ik zit vol met goede ideeënquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel goed idee, dat gaan we even regelen!
weet ik tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit vol met goede ideeën
Is leuk toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:00 schreef ChesterPerry het volgende:
waarom willen mensen de laatste post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |