Die V160 doet het toch best goed de laatste tijd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:21 schreef James1988 het volgende:
Fyra doet waar hij goed in is, stilstaan. Ditmaal in de buurt van station Breda, en neemt meteen de rest van de treindienst mee. Minder treinen Dordrecht - Breda.
In het voorwoord van International Rail Journal op pagina 2 staat ook wel een mooi stukje over de conventionele spoorbedrijven (zoals NSR) tegen de nieuwe spoorbedrijven (zoals Arriva)quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:17 schreef DriekOplopers het volgende:
Pats. Snoeiharde kritiek van de hoogste ambtenaar van EZ op zijn collega's van IenM en vooral op de NS.
Van harte mee eens.
http://www.voorbeterov.nl/page8.php
Groeten,
Rikus
De prestaties van Fyra zijn altijd al heel grillig geweest. Soms gaat het wekenlang goed, dan gaat het dagen achtereen fout. Er is niet echt een patroon in te ontdekken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Die V160 doet het toch best goed de laatste tijd?
Zou wel makkelijk zijn als er een patroon in zatquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
De prestaties van Fyra zijn altijd al heel grillig geweest. Soms gaat het wekenlang goed, dan gaat het dagen achtereen fout. Er is niet echt een patroon in te ontdekken.
Dat komt door de grilligheid. Soms gaat het even wat beter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn als er een patroon in zat![]()
Maar goed, wat ik zie te Amsterdam is dat de Fyra vrij consequent rijdt en veel minder uitvalt door materieelproblemen en dat het nu vooral aan de infrazijde ligt als het gebeurd.
Indicatie van de prijzen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef greavy het volgende:
De trolley met catering is niet van NS Stations/Stervex, maar Hispeed heeft een eigen bedrijf aangenomen om de catering te verzorgen.
Maarja, de prijzen zijn nog misselijk hoog.
2,50 is wel een stuk duurder. Wij hadden het vorig jaar op 2,30 euro. Toch 20 cent duurder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef greavy het volgende:
¤2,50 voor een koffie. En bier niet helemaal zeker, maar ¤2,95 voor een biertje dacht ik. Fris was ¤2,00 dacht ik.
Dat is niet erg, het stoelenplan staat op Fyra.com en een loket kan vast ook wel helpen daarbij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Bitlord het volgende:
Heb verzuimd net te noteren wat de stoelnummers zijn van de vierzitters in het midden van de Fyra.
Dat is prima. Stuur me tegen die tijd maar een pm met daarin die info, anders vergeet ik het.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:47 schreef greavy het volgende:
Prima. Ik weet 't zaterdagavond, is dat akkoord?
Voor mij is voor de Fyra alleen het Supplement nodig. Grenskaartje fix ik zelf wel, en GoPass heb ik nog liggen.
Kunnen ze wel regelen aan de balie neem ik aan? Of bij Telesales..quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Bitlord het volgende:
Heb verzuimd net te noteren wat de stoelnummers zijn van de vierzitters in het midden van de Fyra.
Nu hopen dat je geen Eva aan de lijn krijgt. Stel je voor zeg, dat er daar echt een Eva werkt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Kunnen ze wel regelen aan de balie neem ik aan? Of bij Telesales..
Je kan toch helemaal geen plaatsen kiezen als je Fyra boektquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef James1988 het volgende:
Dat is niet erg, het stoelenplan staat op Fyra.com en een loket kan vast ook wel helpen daarbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |