Wat een bazenvogel is het tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Oscar zit op hun hok, die vindt hun geluidjes wel heel leuk
Dat zal je snel tegenvallen heurquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuu.
Ik doe gewoon krant en hooi/ stro hoor, niks ingewikkels
van alles en nogwat !quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Non, welke diersoorten heb jij allemaal in huis?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo'n zingende aan de muur bedoel je?
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook ja. Ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook ja. Ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
Ik kan me goed voorstellen dat het wel heel leuk was geweest, Bosquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Het is dat ik nog steeds geen huisdieren mag, anders had ik best wel gezelschap van zo'n beestje willen hebben op mijn nieuwe stekkie![]()
![]()
Ligt misschien nog wel op zolder bij mijn moeder.quote:
sexy !quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hotlinkbeveiliging. Het is een man met konijnenoren in een luier met een teddybeer.
Lolquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ligt misschien nog wel op zolder bij mijn moeder.
Mij heeft ze ooit zo'n schilderij cadeau gedaan met goedkope watergeluiden. Kon je elke keer piesen
Ja en Sjef mag gewoon bij me op bezoek komenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat het wel heel leuk was geweest, Bos![]()
Wel fijn dat je lekker met den Sjef kunt kroelen en oppas kunt zijn.
Er komt deze of volgende maand een nieuwe. Een eckte smart furby ook nog.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja die furby, ooit nog eens gekocht (100 gulden) .
Mijn vader won 100 gulden met een staatslot, dus toen kreeg ik hem <3quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja die furby, ooit nog eens gekocht (100 gulden) .
Oplichterij eigenlijk, in de vs is hij 60 dollarquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wacht, de nieuwe is 90 euro. Dan wacht ik wel ff
Nou jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oplichterij eigenlijk, in de vs is hij 60 dollar
Ja, dan is het dus jammer, maar dat doe ik niet. 60-70 euro had nog gekund, alles daarboven is afzetterijquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
Echt he, normaal kan je de prijs in dollars in de vs één op én overzetten naar euro's. Wat al jammer is. Nee, je kan nog harder genaaid worden blijkbaar.
Ik zie er maar tweequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, en de octopussalade van de Shabu is dus gewoon een bakje met iets van 15 volledige octopusjes in saus met sesamzaadjes![]()
[ afbeelding ]
awwww, en maar een centimeter of twee groot allemaal
Ja, maar in het bakje kan je niet echt onderscheiden wat het is met de 2 micropixel camera van m'n moeders Nokia uit 1920quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem dr Schaampie, tis net schaamhaar
Vanavond ook gekeken naar de X-files?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Voor de jonkies heb ik Skinner en Scully ieg so far als namen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |