En de fruithapjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
He bah. Tussen de bammetjes zeker.
afvalpillenquote:
Echt niemand gebruikt dat woord hierquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
He bah. Tussen de bammetjes zeker.
Tuurlijk lukt dat, ze zijn zo duur, dan moet het wel werken toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen diee zich dik hebben gegeten en denken dat ze daar wel een pilletje voor kunnen slikken en dan weer dun worden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zeg ook altijd bammetje... En ik heb heul geen kantoorbaan
Echt ook al zeker 10 jaarquote:
Ja, van die ultramega geweeeeeeeldige vetverbrandersquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen diee zich dik hebben gegeten en denken dat ze daar wel een pilletje voor kunnen slikken en dan weer dun worden
ken je die afslankbonbons?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, van die ultramega geweeeeeeeldige vetverbranders![]()
Een pil voor de maaltijd absorbeert alle ongewenste vetten, van je eten wordt alleen dat gebruikt wat jij wil en dus val je af! Kilo's!![]()
![]()
![]()
Oeh die wil ik, afvallen en chocoladequote:Op donderdag 10 januari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken je die afslankbonbons?
Slank worden door vetabsorberende chocolade
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken je die afslankbonbons?
Slank worden door vetabsorberende chocolade
ga je je huis kindvriendelijk maken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd dat ze voor mij dan vetabsorberende chips maken![]()
Woei vandaag komt m'n paps langsPa en schoonpa gaan onze trap dichten
![]()
![]()
Ik heb - voor de zekerheid - maar wat bier koud gelegd voor hem
Dit klinkt echt fantastischquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand die al jaren weigert iemand verschuldigd geld terug te geven onder het motto "ik krijg ook wel eens geen geld terug van mensen en dan ga ik ook niet jaren zitten zeiken"
Wat een bazenprogramma
Neenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je je huis kindvriendelijk maken?
maak je dan een deur bovenaan oid?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen
Zorgen dat niet alle warmte verloren gaat naar de zolder toe
Gewoon doorgaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Wil je net ff lekker gaan kakken, loopt de schoonmaakster achter je aan de WC in
Boven aan de trap komt een deur en de bovenste trap; naar de zolder; daar komen planken tegenaan.. Zoiets.. Ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak je dan een deur bovenaan oid?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja ik heb 4000 euro niet betaald, maar ik ben mishandeld door mijn vriend![]()
![]()
![]()
![]()
wut?
Jij zorgt voor bierquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boven aan de trap komt een deur en de bovenste trap; naar de zolder; daar komen planken tegenaan.. Zoiets.. Ik heb er geen verstand van![]()
En voor eten vanavondquote:
Gewoon beginnenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En voor eten vanavondDe rest moeten ze maar kijken HOE ze het willen regelen
Als het maar dicht is
oh mèn, ik moet dit zien!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar het is heul niet zoveel geld. En ik was mishandeld dus ik ga er niet alleen voor opdraaien
wutwutwut?![]()
En dan een vent ernaast die maar loopt te roepen "HET IS SCHANDALIG WAT JULLIE HAAR AANDOEN EN JE STAAT NU ZEKER IN JE BROEK TE PISSEN ALS IK ZO DICHTBIJ KOMT HE HE HE HE?"
Het gaat trouwens (onder andere) over een dierenarts-rekening omdat haar rotweiler heeft geprobeerd hun schoothondje aan stukken te scheuren![]()
Ik GENIET enorm
magnetron?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
En kut, vlees vergeten uit te leggen voor eten van vanavond
Vegetarisch is geen optie voor B, maar ik wil ook niet naar de friettent
Zijn maar twee afleveringen in deze trant. Rest schijnt vooral over slachtoffers van zinloos geweld te gaan die hun daders confronteren, dat lijkt me minder grappig... Maar je weet het nooit, ik ga ze proberenquote:
Ben ik nie zo'n fan van, vaak wordt het daar heel taai vanquote:
Wat maak je dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben ik nie zo'n fan van, vaak wordt het daar heel taai van![]()
Misschien kijken of ik bij de AH to go nog iets zie liggen, of B moet nog ff langs de C1000 rijden of zo..
jammer, ik hou wel van eeen goede dosis tokkie-tv.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn maar twee afleveringen in deze trant. Rest schijnt vooral over slachtoffers van zinloos geweld te gaan die hun daders confronteren, dat lijkt me minder grappig... Maar je weet het nooit, ik ga ze proberen
Die twee afleveringen zijn volledig sbs-tokkie-tv min de matige schreeuw-presentator.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jammer, ik hou wel van eeen goede dosis tokkie-tv.
oh, dat kan dan nog alle kanten op jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op het menu stond 'aardappels, groenten en vlees'. Dus nog nader te bepalen
Door ontdooien in magnetron? Heb ik eik nooit zoveel last van..quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben ik nie zo'n fan van, vaak wordt het daar heel taai van![]()
Misschien kijken of ik bij de AH to go nog iets zie liggen, of B moet nog ff langs de C1000 rijden of zo..
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die twee afleveringen zijn volledig sbs-tokkie-tv min de matige schreeuw-presentator.
Als je het heel rustig aan doen misschien niet, maar ik wil dan wel dat het schnell gaat, misschien zit daar het probleemquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Door ontdooien in magnetron? Heb ik eik nooit zoveel last van..
Ik weet niet wat voor magnetron je hebt; maar ik geef aan dat ik vlees wil ontdooien; hoeveel gram... 3 a 4 minuten wachten. Klaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je het heel rustig aan doen misschien niet, maar ik wil dan wel dat het schnell gaat, misschien zit daar het probleem
En als je dan toch zo lang moet wachten, ben je misschien net zo snel langs de supermarkt gereden![]()
Ik vrees alleen dat B z;n oplossing zal zijn: friettent
En dat wil ik niet
als je kipfilet in de vriezer hebt kun je chicken tonight maken zonder magnetron.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je het heel rustig aan doen misschien niet, maar ik wil dan wel dat het schnell gaat, misschien zit daar het probleem
En als je dan toch zo lang moet wachten, ben je misschien net zo snel langs de supermarkt gereden![]()
Ik vrees alleen dat B z;n oplossing zal zijn: friettent
En dat wil ik niet
Ja?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je kipfilet in de vriezer hebt kun je chicken tonight maken zonder magnetron.
Een heel oud aftands ding wat een enorme teringherrie maakt als je hem aanzet. Waar knopjes op zitten waarvan ik niet weet wat ze doen. Ik gebruik hem ook zo goed als nooit eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor magnetron je hebt; maar ik geef aan dat ik vlees wil ontdooien; hoeveel gram... 3 a 4 minuten wachten. KlaarOndertussen heb ik de aardappelen al geschild en opgezet
![]()
Heb ik inderdaad wel liggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je kipfilet in de vriezer hebt kun je chicken tonight maken zonder magnetron.
is wel beter maar niet noodzakelijk. En bevroren kip snijdt fijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja?die doe ik ook altijd eerst ontdooien voor ik et erin pleur
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ernstig, maar ook die van zinloos geweld zijn grappig![]()
![]()
![]()
Slachtoffer: "ja die jongen zei ik steek je neer en toen voelde ik iets scherps in m'n nek"
Dader: "ik prikte met m'n vinger in z'n nek, zo prik, hihi"
Slachtoffer: "ik heb de dood in de ogen gekeken"
eh...
En het zijn nog steeds allen tokkies![]()
"ja als ik agressief wordt dan houdt dat niet zomaar op, dan moet je me laten uitrazen, dat is gewoon zo"
of datquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
als je kip bevoren is kun je t ook op het aanrecht laten ontdooien en vijf minuten later de kat er mee vandoor zien gaan
En dan friet halenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
als je kip bevoren is kun je t ook op het aanrecht laten ontdooien en vijf minuten later de kat er mee vandoor zien gaan
Ja, dat werkt hier ook!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja dat welquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is wel beter maar niet noodzakelijk. En bevroren kip snijdt fijn
Ja bevoren kip snijden is zoveel beterquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja snijdt idd beterquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"aan bank gekrabt. Was leuk #kattenkwaad"quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
oh my, het kan nog erger dan een facebook voor je kint. Vampy Varnish heeft een twitter voor d'r kat.![]()
ja dat idee, zo walgelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"aan bank gekrabt. Was leuk #kattenkwaad"
"Lekker tukje aan het doen @Home"quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
oh my, het kan nog erger dan een facebook voor je kint. Vampy Varnish heeft een twitter voor d'r kat.![]()
echt, het is een wonder dat ze zichzelf nog niet helemaal uitgemoord hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
"waarom werd je zo agressief?"
"ja, ik had een treinkaartje, maar was vergeten de datum te stempelen, dus toen kreeg ik gelijk een boete. Niet eens een waarschuwing. Terwijl ik normaal sowieso geen kaartje koop! Koop ik eens een kaartje, is het weer niet goed"
Tokkies
Hij was onderweg naar agressietrainingquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt, het is een wonder dat ze zichzelf nog niet helemaal uitgemoord hebben.
Dan ga je doodquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net gegeten en ik word me opeens misselijk
Bij mijn katten zouden het zijn:quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of gewoon
"miauw mauw miauw MAUW!"
"mauw prrrrrrrr"
"shhhhhh miauw #miauw"
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij mijn katten zouden het zijn:
" .... #fart"
HET KAN OOK NIET ANDERS.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij was onderweg naar agressietraining![]()
wss ook meer volgers dan mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij een twitter voor je katten zou maken zouden ze het nog voor elkaar krijgen om zelf een bericht te plaatsen ook
+ honing want anders vind m'n keel me niet meer leukquote:
Ik ben benieuwd naar een pic van jou als je hem hebt, zo vind ik het een beetje mehquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:19 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond hem in het echt trouwens een stuk mooier.Maar daar was ie ook nog een stuk duurder. 92 euro.
Komt goed. Hij was in echt erg vet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar een pic van jou als je hem hebt, zo vind ik het een beetje meh
Eeeh?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Veiligheidsmeneer komt in gevecht met een meneer, die hem eerst probeert te wurgen (wat niet ging want veiligheidsmeneer had er een hand tussenzitten) en uiteindelijk bijt en roept dat hij aids heeft. vooraankondiging: Hij heeft de dood in de ogen gekeken!
"wat wil je nou bereiken met de confrontatie?"
Slachtoffer: "dat de dader begrijpt dat het onacceptabel is wat hij heeft gedaan".
Als die vent dat zelf niet verzonnen heeft, zal een confrontatie ook niet echt helpen
Het verbaast me oprecht dat "dat het kan in Nederland" nog niet langsgekomen is![]()
![]()
Hij had geen aids trouwens
Mijne wil ook altijd persé de stats van mijn oude blogspot eerst laten zien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Google analytics is aids en ik snap er de ballen van dus ik hou het wel bij statcounter
Kamillethee met honing van de Pickwick was mijn redder toen ik na kerst zo'n keelpijn had. Heb zo'n doosje van 20 zakjes in 3 dagen leeggedronken geloof ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
+ honing want anders vind m'n keel me niet meer leuk
UPSquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, hij wordt met UPS bezorgd dus het zal mij benieuwen.
Datquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar een pic van jou als je hem hebt, zo vind ik het een beetje meh
Ja, daarom ben ik ook benieuwd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
UPS
Die eikels gaven mijn iPhone bij de buren af terwijl er duidelijk op de verpakking stond dat het alleen op huisadres bezorgd mocht worden
quote:
Ditquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, alleen die proef ik bijna nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kamillethee met honing van de Pickwick was mijn redder toen ik na kerst zo'n keelpijn had. Heb zo'n doosje van 20 zakjes in 3 dagen leeggedronken geloof ik
Ik laat het zakje er altijd best lang in hangen, want die thee is wel het lekkers als hij heel sterk is, anders proef je hem inderdaad bijna niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, alleen die proef ik bijna nietdus heb nu gewone thee met honing
UPSquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, hij wordt met UPS bezorgd dus het zal mij benieuwen.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja prima. Gewoon snel en geen gezeik.
Uhm, beter laat dan nooit: knippenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik weiger een schaar te gebruiken bij m'n etenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Uhm, beter laat dan nooit: knippenkipfilet knippen werkt als de tering.
ieder zijn meug maar ik zie daar absoluut geen voordeel van, snijden is velen sneller.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Uhm, beter laat dan nooit: knippenkipfilet knippen werkt als de tering.
gewoon op standje kanker bakken. Proef je niets meer van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:00 schreef megamandy het volgende:
Zelf ben ik ook altijd heel precies dat ik alle pezen er fatsoenlijk af wil hebben
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gewoon op standje kanker bakken. Proef je niets meer van.
Dan is de cuisson niet goed meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gewoon op standje kanker bakken. Proef je niets meer van.
ik ook, elk fliebertje moet er af en gooi ik naar de poussequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:00 schreef megamandy het volgende:
Zelf ben ik ook altijd heel precies dat ik alle pezen er fatsoenlijk af wil hebben
Sinds ik zelf kook snapte ik ook niet meer hoe mijn moeder altijd het vlees anderhalf uur op kon hebben staanquote:
was er iemand boos dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:12 schreef Incantrix het volgende:
Ja heuj, ik vind het makkelijker en geef een tip. Mijn nederig excuus
Je geeft dat aan de kat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, elk fliebertje moet er af en gooi ik naar de pousse
wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maak vanavond Surinaamse zuurkool
zolang er geen bot in zit niet. Scheelt een hoop stank in de prullenbak! En ze zijn er dol opquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je geeft dat aan de kat?is het niet slecht voor ze? anders krijgen ze t hier voortaan ook wel
Okayquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang er geen bot in zit niet. Scheelt een hoop stank in de prullenbak! En ze zijn er dol op
Vogeltjes eten ze toch ook helemaal op? Behalve de maag, die is te taai en kunnen ze niet verterenquote:
en de veertjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vogeltjes eten ze toch ook helemaal op? Behalve de maag, die is te taai en kunnen ze niet verteren
wat is romantisch koekjes bakken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef megamandy het volgende:
Zondag gaan we romantisch koekjes bakken
Gedoemd te mislukken
Met z'n tweeën in een keuken staan klooien een poging te doen om koekjes te makenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is romantisch koekjes bakken?
Sowieso nakend!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
nakend met Lovesongs op de radio en kaarsjes aan?
kan bijna niks mis gaan, 1 tip wel: ze worden pas hard als ze zijn afgekoeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met z'n tweeën in een keuken staan klooien een poging te doen om koekjes te maken
en terecht, ze verloten gratis vakanties!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:32 schreef Dwyn het volgende:
Mijn baas shared een foto van die faalcaravancampingmeet-bedrijf.
Nakend met hete ovens omgaan.quote:
Vaak begin ze direct te eten als ze nog warm zijn (ook met wafels enzo) en dan krijg ik buikpijn omdat ze eigenlijk moeten afkoelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan bijna niks mis gaan, 1 tip wel: ze worden pas hard als ze zijn afgekoeld.
Ja, het ziet er erg gezellig uit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en terecht, ze verloten gratis vakanties!
ERMAHGERD CAKE DIE NET UIT DE OVEN KOMT SNOEPEN, END AN ALTIJD JE BEK VERBRANDEN MAAR JE DOET HET TOCH WANT HET IS ZO LEKKERquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vaak begin ze direct te eten als ze nog warm zijn (ook met wafels enzo) en dan krijg ik buikpijn omdat ze eigenlijk moeten afkoelen
Maar ik kan het nooit laten
En toch haske dun zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vaak begin ze direct te eten als ze nog warm zijn (ook met wafels enzo) en dan krijg ik buikpijn omdat ze eigenlijk moeten afkoelen
Maar ik kan het nooit laten
de wat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan is de cuisson niet goed meer
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ERMAHGERD CAKE DIE NET UIT DE OVEN KOMT SNOEPEN, END AN ALTIJD JE BEK VERBRANDEN MAAR JE DOET HET TOCH WANT HET IS ZO LEKKER
het enige vlees wat ik lang in de pan laat zitten zijn spareribs.quote:
neem wel een koekjesdeeg dat je veilig op je tetters kan smeren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef megamandy het volgende:
Zondag gaan we romantisch koekjes bakken
Gedoemd te mislukken
Ja ik weet de normale benaming niet meerquote:
kip moet bij mij gewoon gaar zijn. De rest vreet ik wanneer ik geen zin meer heb om te wachten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet de normale benaming niet meerTeveel kookprogramma's gekeken denk ik. Jeweetwel, rare/medium/doorbakken, dat ding.
bij mij kip en varken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kip moet bij mij gewoon gaar zijn. De rest vreet ik wanneer ik geen zin meer heb om te wachten.is het dan ook al wel redelijk gaar...
Varken hier ook ja.quote:
het zou slecht zijn wanneer je eventueel wellicht per ongeluk zwanger zou kunnen zijn!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want dan vallen je tieten er af?
Nee dan zou het alleen maar goed zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zou slecht zijn wanneer je eventueel wellicht per ongeluk zwanger zou kunnen zijn!
tog keigaav een bebbietje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dan zou het alleen maar goed zijn
Dit!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja mijn lijf klopt gewoon niet![]()
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren hoor.
Als het gewenst was dan had je ook geen pil gesliktquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tog keigaav een bebbietje.
Soms lees je wel eens:
totaal onverwacht maar geheel gewenst
op van die kaartjens.
ja, maar de heer had een ander planquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als het gewenst was dan had je ook geen pil geslikt
Want dat kan niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tog keigaav een bebbietje.
Soms lees je wel eens:
totaal onverwacht maar geheel gewenst
op van die kaartjens.
vraag me dan af waar het 'mis' is gegaan...quote:
nu jij weer, biaaatch.quote:
Of ze proberen al tien jaar zwanger te worden zonder resultaat en zijn het ineens?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vraag me dan af waar het 'mis' is gegaan...
gestopt met de pil zonder dat hij het wist,
pil verzopen in alcohol en pillen,
condoom kwijt,
zonder voorbehoedsmiddelen geneukt,
bedoel, als je seks hebt kan je altijd een baby verwachten... hoe klein of groot de kans ook is.
dan stond er wel eits anders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ze proberen al tien jaar zwanger te worden zonder resultaat en zijn het ineens?
Een kindje was wel welkom maar niet gepland?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD ga niet staan vergaderen naast mijn bureau!!![]()
Ik zou stoppen met typen en heel haard gaan zuchten en met de ogen rollen endezoquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD ga niet staan vergaderen naast mijn bureau!!![]()
Nee, maar het klonk zo 'MET EEN SCHAAR BEN JE NIET GOED'quote:
maakt dat nou uit dat je het met een schaar doet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, maar het klonk zo 'MET EEN SCHAAR BEN JE NIET GOED'
En nee, vanavondmaar al wel bijna aan bakje 3 filet
Dat is je net bevallen hormoonbrein!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, maar het klonk zo 'MET EEN SCHAAR BEN JE NIET GOED'
En nee, vanavondmaar al wel bijna aan bakje 3 filet
ja dat deed ik, met 1 vinger in mijn oor, maar de hint kwam niet overquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met typen en heel haard gaan zuchten en met de ogen rollen endezo
En rauw bot kan ook primaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang er geen bot in zit niet. Scheelt een hoop stank in de prullenbak! En ze zijn er dol op
De sukkelsquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat deed ik, met 1 vinger in mijn oor, maar de hint kwam niet over
niet als het van die kleine splintertjes zijn die je soms in de kipfilet vindt toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En rauw bot kan ook primagaar niet!
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is je net bevallen hormoonbrein!
3 bakjes filet?
(ik geef helemaal niks om Filet Americain, wel om ossenworst)
Oh, ik geef het gewoonquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet als het van die kleine splintertjes zijn die je soms in de kipfilet vindt toch?
oh okee! Naja, ik vis ze er wel uit, ik zie Eny er voor aan om daar wel in te stikken en te sterven, zo dom is ie welquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik geef het gewoonde mijnese eten ook rauwe vleugels en dan kraken ze zelf het bot. Bot is niet scherp en heel flexibel als het rauw is.
wat zouden ze er van kunnen krijgen dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B gaat straks kip halen voor de chicken tonight, dus hoef niks meer te ontdooien
Maar ik geef niks van de pezen aan de katten, ben altijd bang dat ze er toch wat van krijgen. B laat soms wel zijn hand helemaal aflebberen als ie klaar is met snijden
Geen idee..ik zou het zelf never nooit niet eten dus dan geef ik het ook niet aan hun, wil niet dat ze ziek wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zouden ze er van kunnen krijgen dan?
Dat is wel zwaar klote ja...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Diconnected het volgende:
Zo dan, hoor net dat de buurvrouw van 88 uitgezaaide kanker heeft door der hele lichaam en dat ze er niks aan gaan doen. Arme vrouwtje heeft vorig jaar ook al een borst moeten laten amputeren vanwege kanker, en eigenlijk moest ze dit jaar der andere borst laten amputeren maar ze hebben verder onderzocht waar het zat, en het zit dus in der hele lichaam, zelfs in der botten. Gelukkig heeft ze (nog) geen pijn, maar dit vind ik echt heel erg...
Had de oma van mijn moeder ook (mijn overgootoma dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Diconnected het volgende:
Zo dan, hoor net dat de buurvrouw van 88 uitgezaaide kanker heeft door der hele lichaam en dat ze er niks aan gaan doen. Arme vrouwtje heeft vorig jaar ook al een borst moeten laten amputeren vanwege kanker, en eigenlijk moest ze dit jaar der andere borst laten amputeren maar ze hebben verder onderzocht waar het zat, en het zit dus in der hele lichaam, zelfs in der botten. Gelukkig heeft ze (nog) geen pijn, maar dit vind ik echt heel erg...
Haha, jah, die van mij zijn dan wel weer getraind natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh okee! Naja, ik vis ze er wel uit, ik zie Eny er voor aan om daar wel in te stikken en te sterven, zo dom is ie wel
Dat klinkt echt superfijn Trixquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, jah, die van mij zijn dan wel weer getraind natuurlijk![]()
Miss, je weet dat katten carnivoren zijn?
Dico, wat triest..
En sinds ik mezelf geen zeikerd mocht voelen en alles mag spillen: wat een belachelijk makkelijke baby heb ik!!alles gaat zo goed, ik voel me helemaal niet alsof ik gister ben bevallen en ik word alleen maar verwend
Zo'n baby wil ik ook wel als ik ooit ga biggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dico, wat triest..
En sinds ik mezelf geen zeikerd mocht voelen en alles mag spillen: wat een belachelijk makkelijke baby heb ik!!alles gaat zo goed, ik voel me helemaal niet alsof ik gister ben bevallen en ik word alleen maar verwend
Yeayquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dico, wat triest..
Ik zou haar terugbrengen! Wegens voldoet niet aan de omschrijvingquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dico, wat triest..
die producten zijn niet bedoeld voor mensen die elke dag hun nagels lakken hequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Chanel nagellakremover, 50ml voor 16 euro!
I know, maar dan nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die producten zijn niet bedoeld voor mensen die elke dag hun nagels lakken he
Wat is dezen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
http://vintagevixon.blogspot.nl/
have fun.
dit is spees, grgr
Al uitgerekend wat die nagellak per liter kost?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
I know, maar dan nog
Dat is 320 euro per liter
Ja maar nagellak > nagellakremover.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al uitgerekend wat die nagellak per liter kost?.
Het is een high-end merk, als ze er minder voor vragen denken mensen dat het nep is
Ik vind haar een vette stijl hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
http://vintagevixon.blogspot.nl/
have fun.
dit is spees, grgr
Ja en dan kan Bjoetiesien weer kwijlen op hoe geweldig het werkt en dat het het stiekem toch wel waard is, als je bereid bent wat meer uit te gevenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al uitgerekend wat die nagellak per liter kost?.
Het is een high-end merk, als ze er minder voor vragen denken mensen dat het nep is
Heb er positieve dingen over gelezen, nooit zelf geprobeerd, want Revlonquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Iemand ervaring met The Shield topcoat van A England? Is die nog specifiek sneldrogend, goed over holo's te dragen of iets waardoor hij het kopen waard is?
Dan is het voor nagellak toch eigenlijk veel erger?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja maar nagellak > nagellakremover.
Is wel een verschil vind ik. Net alsof wij ooit een potje leeg maken op topcoat en basecoat na
Neinz chanel gebruik ik wel vakerquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is het voor nagellak toch eigenlijk veel erger?
Dan geef je dus 20 euro uit voor een potje dat je waarschijnlijk maar 1 keer gebruikt. Die remover gaat tenminste nog op![]()
Chanel verkoopt tassen van 1700 euro en dat vindt iedereen normaal, nagellakremover van 320 euro per liter valt prima in dat straatjequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja maar nagellak > nagellakremover.
Is wel een verschil vind ik. Net alsof wij ooit een potje leeg maken op topcoat en basecoat na
Ik heb Nubar Diamont en Revlon quickdry gebruikt en toen die op waren heb ik Sally Hansen InstaDry geprobeerd. Die smeert echt superfijn uit (beter dan Nubar Diamont bv) en is op zich ook redelijk sneldrogend, maar wel trager dan Revlon of Nubar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb er positieve dingen over gelezen, nooit zelf geprobeerd, want Revlon
Ja, dat dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is het voor nagellak toch eigenlijk veel erger?
Dan geef je dus 20 euro uit voor een potje dat je waarschijnlijk maar 1 keer gebruikt. Die remover gaat tenminste nog op![]()
20 euro voor 5 keer danquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Neinz chanel gebruik ik wel vaker
,zulksremover is voor dames die eens per week een manicure halen bij hun persoonlijke manicurist. Onderscheid moet er zinn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Neinz chanel gebruik ik wel vaker
Die Essence high gloss top sealer die Debs ook gebruikt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb poshé, revlon en die ene van essence en dat vind ik wel goed
Neen, maar dat is diamont ook niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die high gloss top sealer die Debs ook gebruikt?
Is die ook echt sneldrogend in de zin dat de lak eronder ook sneller uithardt of niet? Ik lak altijd een half uur voor ik naar bed ga
Ik heb daar in ieder geval nog nooit dekbedafdrukken mee gehad, droogt supersnel juist!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen, maar dat is diamont ook niet.
oh, bij mij niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb daar in ieder geval nog nooit dekbedafdrukken mee gehad, droogt supersnel juist!
Zo waar dit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, bij mij niet.
De enige topcoats die ik tot dusver heb geprobeerd die ECHT supersnel drogen zijn Seche en Poshe, met CG Fast Forward als goede tweede. Maar die meurt.
Ik heb wel gehoord dat er met de formule van Diamond een keer gerommeld is en dat het toen voor geen meter meer wilde drogen en zo. Toen ik mijn flesje kocht was het net weer teruggedraaid en had ik er een die volgens 'oud recept' was gemaakt. Het enige nadeel van Nubar vind ik dat ie best wel dik is en je snel moet lakken omdat hij anders al opdroogt terwijl je nog bezig bent, maar omdat hij zo dik is wordt dat heel snel een stroperige bende op je nagels, dus daar had ik even wat oefening voor nodigquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, bij mij niet.
De enige topcoats die ik tot dusver heb geprobeerd die ECHT supersnel drogen zijn Seche en Poshe, met CG Fast Forward als goede tweede. Maar die meurt.
Oh, dan heb ik inderdaad een dud want de mijne is supervloeibaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat er met de formule van Diamond een keer gerommeld is en dat het toen voor geen meter meer wilde drogen en zo. Toen ik mijn flesje kocht was het net weer teruggedraaid en had ik er een die volgens 'oud recept' was gemaakt. Het enige nadeel van Nubar vind ik dat ie best wel dik is en je snel moet lakken omdat hij anders al opdroogt terwijl je nog bezig bent, maar omdat hij zo dik is wordt dat heel snel een stroperige bende op je nagels, dus daar had ik even wat oefening voor nodig
Dat denk ik wel dan inderdaad...quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik inderdaad een dud want de mijne is supervloeibaar
Ik zit er ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zit ik op de a-england site?![]()
*klikt weg*
ik laat eens per jaar een doos base/topcoat komen van TDquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat denk ik wel dan inderdaad...
Die van mij was echt redelijk dik en droogde echt heel snel
Alleen moet je die online bestellen en Revlon/Sally Hansen niet dus vandaar dat het bij 1 flesje is gebleven
Klinkt alsof ik dan net zo goed die Essence kan nemen, als ik toch eens zoiets zou willen proberenquote:I have been using the Essence Better Than Gel Nails Top Sealer for months but for this manicure I picked A England The Shield as my top coat again. It is very close to the Essence top coat in consistency and drying time. I love it.
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik laat eens per jaar een doos base/topcoat komen van TD
Ja die had ik ook net gevondenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier zeggen ze dat hij niet bepaald snel drogend is, maar wel heel goed
http://ommorphiabeautybar(...)elot-swatchesreview/
(onderaan)
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja.
"kiek, ik ga foundation bewerken met m'n mixer"
"Ok, het werk niet echt, maar het is nu iets luchtiger. Maar eigenlijk heb je er heul weinig aan"
"Wat zal ik nog meer gaan mixen?"
Heb je tristan en lady of the lake nog niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb alleen St George en Perceval en die heb ik al meerdere keren gebruikt. Nu wil ik Camelot en Dragon bestellen, maar verder zie ik eigenlijk geen must-haves erbij staan
Tristam had ik, maar geswapt. Daar twijfel ik nog wel een beetje over om hem toch weer terug te kopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je tristan en lady of the lake nog niet?![]()
Omdat het kan en goedkoopquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik eigenlijk wel heel erg op elkaar lijken en de color club heb ik al, dus vraag me af wat Lady of the lake dan toe zou voegen...
huh? Dan verspil je toch keiveel?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja.
"kiek, ik ga foundation bewerken met m'n mixer"
"Ok, het werk niet echt, maar het is nu iets luchtiger. Maar eigenlijk heb je er heul weinig aan"
"Wat zal ik nog meer gaan mixen?"
Ja, daarom heeft ze er ook een matige goedkope foundation voor gepaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Dan verspil je toch keiveel?
Avalon is hetzelfde als Perceval maar dan paarsquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb alleen St George en Perceval en die heb ik al meerdere keren gebruikt. Nu wil ik Camelot en Dragon bestellen, maar verder zie ik eigenlijk geen must-haves erbij staan
David vond ik ook heul niet sneldrogendquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
Seche viteEn sindsdien staat mijn david maar een beetje te staan
Mjah, that happens inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
Seche viteEn sindsdien staat mijn david maar een beetje te staan
Ik heb nooit tijd om te wachten. Op de een of andere manier ben ik altijd om 10 uur/half 11 klaar met lakken en dan wil ik binnen een half uur kunnen gaan slapen zonder de lak te beschadigen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Die essence topcoat vind ik niet echt sneldrogend maar hij is wel fijn
Dan poshé of seche vite kopen, dan gaat die essence niet werken voor je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nooit tijd om te wachten. Op de een of andere manier ben ik altijd om 10 uur/half 11 klaar met lakken en dan wil ik binnen een half uur kunnen gaan slapen zonder de lak te beschadigen.
Of ik lak en een half uur later moeten we weg of zo. Timing skills, I haz em
Perceval gebruik ik regelmatig als ik naar een meeting of zo moet want mooi maar toch representatief. Denk niet dat Ascalon in die categorie valt eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Avalon is hetzelfde als Perceval maar dan paars
Nee daar is de kleur dan weer te heftig voor waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Perceval gebruik ik regelmatig als ik naar een meeting of zo moet want mooi maar toch representatief. Denk niet dat Ascalon in die categorie valt eigenlijk
Nee was ik al bang voor. Met Revlon gaat het nog wel aardig eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan poshé of seche vite kopen, dan gaat die essence niet werken voor je.
+1quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
David vond ik ook heul niet sneldrogend
Iedereen zo ERMAHGERD DAVID GOEDKOOP GOEDEN TOPCOAT SNELDROGEND SNEL GROEPSORDER 1564153 POTJES BESTELLEN.quote:
Ja ik vermoed dat ik mijn laatste ook ga wegdoenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij zijn alle drie mijn potjes David bij Puckzzz beland uiteindelijk
Hij verveelde zich, ik heb net ff hengeltje gepakt en hem ff laten rennen achter het muisje aan het nu is hij weer stilquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter posten wanneer hij níet vervelend is
bedorven gehakt gehad week geleden???quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Blegh sinds een week kan ik geen gehakt meer ruiken![]()
Had net zo'n zin in mijn gehaktbal
Neen, mijn man rook niks vreemdsquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bedorven gehakt gehad week geleden???
gefeliciteerd danquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Neen, mijn man rook niks vreemds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |