En de fruithapjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
He bah. Tussen de bammetjes zeker.
afvalpillenquote:
Echt niemand gebruikt dat woord hierquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
He bah. Tussen de bammetjes zeker.
Tuurlijk lukt dat, ze zijn zo duur, dan moet het wel werken toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen diee zich dik hebben gegeten en denken dat ze daar wel een pilletje voor kunnen slikken en dan weer dun worden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zeg ook altijd bammetje... En ik heb heul geen kantoorbaan
Echt ook al zeker 10 jaarquote:
Ja, van die ultramega geweeeeeeeldige vetverbrandersquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen diee zich dik hebben gegeten en denken dat ze daar wel een pilletje voor kunnen slikken en dan weer dun worden
ken je die afslankbonbons?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, van die ultramega geweeeeeeeldige vetverbranders![]()
Een pil voor de maaltijd absorbeert alle ongewenste vetten, van je eten wordt alleen dat gebruikt wat jij wil en dus val je af! Kilo's!![]()
![]()
![]()
Oeh die wil ik, afvallen en chocoladequote:Op donderdag 10 januari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken je die afslankbonbons?
Slank worden door vetabsorberende chocolade
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken je die afslankbonbons?
Slank worden door vetabsorberende chocolade
ga je je huis kindvriendelijk maken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd dat ze voor mij dan vetabsorberende chips maken![]()
Woei vandaag komt m'n paps langsPa en schoonpa gaan onze trap dichten
![]()
![]()
Ik heb - voor de zekerheid - maar wat bier koud gelegd voor hem
Dit klinkt echt fantastischquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand die al jaren weigert iemand verschuldigd geld terug te geven onder het motto "ik krijg ook wel eens geen geld terug van mensen en dan ga ik ook niet jaren zitten zeiken"
Wat een bazenprogramma
Neenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je je huis kindvriendelijk maken?
maak je dan een deur bovenaan oid?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen
Zorgen dat niet alle warmte verloren gaat naar de zolder toe
Gewoon doorgaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Wil je net ff lekker gaan kakken, loopt de schoonmaakster achter je aan de WC in
Boven aan de trap komt een deur en de bovenste trap; naar de zolder; daar komen planken tegenaan.. Zoiets.. Ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maak je dan een deur bovenaan oid?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja ik heb 4000 euro niet betaald, maar ik ben mishandeld door mijn vriend![]()
![]()
![]()
![]()
wut?
Jij zorgt voor bierquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Boven aan de trap komt een deur en de bovenste trap; naar de zolder; daar komen planken tegenaan.. Zoiets.. Ik heb er geen verstand van![]()
En voor eten vanavondquote:
Gewoon beginnenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En voor eten vanavondDe rest moeten ze maar kijken HOE ze het willen regelen
Als het maar dicht is
oh mèn, ik moet dit zien!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar het is heul niet zoveel geld. En ik was mishandeld dus ik ga er niet alleen voor opdraaien
wutwutwut?![]()
En dan een vent ernaast die maar loopt te roepen "HET IS SCHANDALIG WAT JULLIE HAAR AANDOEN EN JE STAAT NU ZEKER IN JE BROEK TE PISSEN ALS IK ZO DICHTBIJ KOMT HE HE HE HE?"
Het gaat trouwens (onder andere) over een dierenarts-rekening omdat haar rotweiler heeft geprobeerd hun schoothondje aan stukken te scheuren![]()
Ik GENIET enorm
magnetron?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
En kut, vlees vergeten uit te leggen voor eten van vanavond
Vegetarisch is geen optie voor B, maar ik wil ook niet naar de friettent
Zijn maar twee afleveringen in deze trant. Rest schijnt vooral over slachtoffers van zinloos geweld te gaan die hun daders confronteren, dat lijkt me minder grappig... Maar je weet het nooit, ik ga ze proberenquote:
Ben ik nie zo'n fan van, vaak wordt het daar heel taai vanquote:
Wat maak je dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben ik nie zo'n fan van, vaak wordt het daar heel taai van![]()
Misschien kijken of ik bij de AH to go nog iets zie liggen, of B moet nog ff langs de C1000 rijden of zo..
jammer, ik hou wel van eeen goede dosis tokkie-tv.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn maar twee afleveringen in deze trant. Rest schijnt vooral over slachtoffers van zinloos geweld te gaan die hun daders confronteren, dat lijkt me minder grappig... Maar je weet het nooit, ik ga ze proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |