En de fruithapjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
He bah. Tussen de bammetjes zeker.
afvalpillenquote:
Echt niemand gebruikt dat woord hierquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
He bah. Tussen de bammetjes zeker.
Tuurlijk lukt dat, ze zijn zo duur, dan moet het wel werken toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen diee zich dik hebben gegeten en denken dat ze daar wel een pilletje voor kunnen slikken en dan weer dun worden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zeg ook altijd bammetje... En ik heb heul geen kantoorbaan
Echt ook al zeker 10 jaarquote:
Ja, van die ultramega geweeeeeeeldige vetverbrandersquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen diee zich dik hebben gegeten en denken dat ze daar wel een pilletje voor kunnen slikken en dan weer dun worden
ken je die afslankbonbons?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, van die ultramega geweeeeeeeldige vetverbranders![]()
Een pil voor de maaltijd absorbeert alle ongewenste vetten, van je eten wordt alleen dat gebruikt wat jij wil en dus val je af! Kilo's!![]()
![]()
![]()
Oeh die wil ik, afvallen en chocoladequote:Op donderdag 10 januari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken je die afslankbonbons?
Slank worden door vetabsorberende chocolade
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken je die afslankbonbons?
Slank worden door vetabsorberende chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |