Staat er nog wat in het schap?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef Ynske het volgende:
vandaag maar weer eens een lading schoonmaakmiddelen gehaald
Je hebt de Pisces29-syndroom begrijp ik.... ?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef Ynske het volgende:
vandaag maar weer eens een lading schoonmaakmiddelen gehaald
nee, k doe dat 1 keer per jaar, en daar doe ik de rest van t jaar meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt de Pisces29-syndroom begrijp ik.... ?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik voel me nu ineens heel erg gestalkt. Help modje!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leef jij als een student van 18 op kamers, Kloontje?
en wat mag dat zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oh leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef kvd het volgende:
[..]
foto's van de facebook-pagina
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de post die ik quoot nou eens leest en zelf je conclusie trekt?quote:
Ik vind het ook leuk/grappig om ze te zien, ik zou ze echter niet zelf in huis nemen, zo sterk is mijn vrouwelijke kant ook weer niet aanwezig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh leuk
Ik hoop dat ze hier ook in de winkel liggen!
Hier in groningen (zowel 'centrum' als lewenborg) lagen er nog genoegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh leuk
Ik hoop dat ze hier ook in de winkel liggen!
Hier ook niet in de woonkamer. Al koop ik ze alleen al om te makenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk/grappig om ze te zien, ik zou ze echter niet zelf in huis nemen, zo sterk is mijn vrouwelijke kant ook weer niet aanwezig.
Lag het bij de vilten mandjes/borduurkussens/wol enzo of bij het gewone assortiment ergens?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Hier in groningen (zowel 'centrum' als lewenborg) lagen er nog genoeg
op de wc hangenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook niet in de woonkamer. Al koop ik ze alleen al om te maken
Mijn kat zou het wel erg leuk speelgoed vinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook niet in de woonkamer. Al koop ik ze alleen al om te maken
Pics! (of heb je dat nog niet gedaan?)quote:
ik heb ze niet, maar als ik ze zou hebben zou ik ze op de wc hangenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pics! (of heb je dat nog niet gedaan?)
op de wc van een kennis achterlatenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel ook over het te borduren kussen. Ik vind het enig om te maken, maar ze passen niet echt in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
op de wc van een kennis achterlaten
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Specifiek ook een kennis, en geen vriend/in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |