Gedaan, maar dat helpt niet. Daardoor ging mijn laptop uit en hij gaat niet meer aan! Morgen laten repareren dus. Gelukkig was het mijn mini laptop maar. Ik heb er nog 3. Dus ik zit nu achter mijn beste.quote:
Moet je die ouwe je vlam niet even bellen voor een nachtzoentje?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Gedaan, maar dat helpt niet. Daardoor ging mijn laptop uit en hij gaat niet meer aan! Morgen laten repareren dus. Gelukkig was het mijn mini laptop maar. Ik heb er nog 3. Dus ik zit nu achter mijn beste.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Gedaan, maar dat helpt niet. Daardoor ging mijn laptop uit en hij gaat niet meer aan! Morgen laten repareren dus. Gelukkig was het mijn mini laptop maar. Ik heb er nog 3. Dus ik zit nu achter mijn beste.
Je liegt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Geen iPad hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
iPad'squote:Op donderdag 10 januari 2013 03:09 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Geen iPad hebbenwel met je tijd meegaan, he
En 4 laptops zijn niet nutteloos dan ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:12 schreef Compoantje het volgende:
[..]
iPad's
Nutteloze, veel te dure dingen.
1 voor films kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:18 schreef superdrufus het volgende:
[..]
En 4 laptops zijn niet nutteloos dan ?
Ja ja, de eerste keer was het nog grappig dat je zei dat je er vier hebt. Grapje is mooi geweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1 voor films kijken
1 voor studie (gebruik die nauwelijks)
1 kleine die mee in bed kan
1 om mee te nemen op reis
hoezo? ik heb dan wel weer geen tv. wat is er zo raar aan? 4 is toch vrij normaal? de buren hebben er 5....elk gezinslid 1.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja ja, de eerste keer was het nog grappig dat je zei dat je er vier hebt. Grapje is mooi geweest.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1 voor films kijken
1 voor studie (gebruik die nauwelijks)
1 kleine die mee in bed kan
1 om mee te nemen op reis
NEE! als ik dan iemand mee naar huis neem en wil laten genieten dan stoot die zich daar tegen.quote:
Stomme rage man die tablets. Over 2 jaar is iedereen die dingen lang en breed vergeten en gebruikt iedereen weer gewoon desktops. Of eventueel een laptop voor onderweg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:20 schreef sanasoufi het volgende:
en nee ik heb geen ipad! Zeer onhandig ding! Mijn liefste heeft er een paar...ik vind het maar niets zo'n scherm zonder toetsenbord.....
Lol koeliequote:Op donderdag 10 januari 2013 03:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! als ik dan iemand mee naar huis neem en wil laten genieten dan stoot die zich daar tegen.
Die ouwe sok vlam van 80+?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:20 schreef sanasoufi het volgende:
en nee ik heb geen ipad! Zeer onhandig ding! Mijn liefste heeft er een paar..
Nee, van 60+.....volgens mij heeft de man die ik het liefst wil helaas geen enkele laptop/ipad....quote:
Oh neeeeeee, die weer. Werkelijk, ik heb nu 7 maanden psychologische bijstand gehad en alles nt afgerond. Kan ik wr terugquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, van 60+.....volgens mij heeft de man die ik het liefst wil helaas geen enkele laptop/ipad....
[ afbeelding ]
wat is hij toch mooi!
die wil ik zo graag hebben....maar idd dat blijft voor zowel jou als mij onbereikbaar....hij is te mooi voor ons!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh neeeeeee, die weer. Werkelijk, ik heb nu 7 maanden psychologische bijstand gehad en alles nt afgerond. Kan ik wr terug![]()
![]()
Kan je 'm niet ff doorbellen dat ie die spaghetti uit z'n gezicht moet halen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die wil ik zo graag hebben....maar idd dat blijft voor zowel jou als mij onbereikbaar....hij is te mooi voor ons!
dat is een microfoon!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kan je 'm niet ff doorbellen dat ie die spaghetti uit z'n gezicht moet halen?
NIET!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Welnee. Het hangt ook over z'n rechteroor, kijk maar.
Kan ook in de categorie, 'wat kinderachtig, godverdomme'.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:42 schreef Chips_Handon het volgende:
Je bent wel een volhardende troll, sanasoufi, dat moet ik je nageven.
KIJK NOU!!!quote:
Ze doet het al wel bijna een jaar met 4000 posts. Best vermoeiend lijkt me.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ook in de categorie, 'wat kinderachtig, godverdomme'.
Die gitaar heeft ook z'n langste tijd gehadquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
KIJK NOU!!!
Ik mis hem zo erg! Ik heb hem al 3 weken niet gezien! Sinds de voice afgelopen is....
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is Arabisch voor de Josti-The Voice.
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:18 schreef superdrufus het volgende:
[..]
En 4 laptops zijn niet nutteloos dan ?
Wat een vent. Hij wil al die vijf meiden mee naar z'n hotelkamer zeg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:49 schreef sanasoufi het volgende:
hij was perfect bij the voice of arabia!!!
daar kunnen nick en simon en borsato nog wat van leren!
nee! hij is op zijn achtiende uitgehuwelijkt aan zijn nicht....nu al twintig jaar gescheiden en ik geloof er heilig in dat hij maar 2 keer in zijn leven seks heeft gehad mijn zijn ex vrouw (hij heeft twee kinderen)quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat een vent. Hij wil al die vijf meiden mee naar z'n hotelkamer zeg.
Wat heeft dat met die kutservers te maken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! hij is op zijn achtiende uitgehuwelijkt aan zijn nicht....nu al twintig jaar gescheiden en ik geloof er heilig in dat hij maar 2 keer in zijn leven seks heeft gehad mijn zijn ex vrouw (hij heeft twee kinderen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |