Deze zin snap ik niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Waar is het forum waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!
Ik snap je bezwaren en misschien is het ook wel een stukje volwassenheid. Maar ik vond dat juist prachtig. Vooral ook omdat ze het er altijd zelf naar maken. Het is basiskennis van het internet om op te passen met privegegevens. Deze mensen laten zich opnaaien om iets te bewijzen en dat gaat dan mis. Een mooi voorbeeld vind ik het verhaal van anthonyzeus (van voor mijn tijd trouwens, maar die heb ik achteraf gelezen).quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, als het ten koste gaat van anderen (lees dat ze er prive last van gaan krijgen) is voor mij persoonlijk de lol er wel vanaf.
Dat soort dingen inderdaad. Dat is toch mooi?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die chick die ontslagen was bij de Bijenkorf omdat een FOK!er een mail had gestuurd naar d'r baas met haar topic erin waaruit bleek dat ze zich onterecht ziek had gemeld
Inderdaad ik snap dat ook nooit, dat vinden types voornamelijk grappig omdat het anderen zijn, maar waarschijnlijk gaan ze zelf in een hoekje zitten janken als een puisterige sukkel als het bij hen gebeurt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, als het ten koste gaat van anderen (lees dat ze er prive last van gaan krijgen) is voor mij persoonlijk de lol er wel vanaf.
Daarin moet ik je wel een beetje gelijk geven. Het is wel echt klote als je daardoor opeens uitgekotst wordt door je omgeving.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Inderdaad ik snap dat ook nooit, dat vinden types voornamelijk grappig omdat het anderen zijn, maar waarschijnlijk gaan ze zelf in een hoekje zitten janken als een puisterige sukkel als het bij hen gebeurt.
Daar kun je je hele leven last van hebben en dus absoluut niet wenselijk, vooral met topics als die ik aanmaak bijvoorbeeld.
Maar goed zoals Piye aangeeft is het soms ook wel eigen schuld omdat teveel prive info wordt prijsgegeven. Dan "vraag" je er soms ook wel om, vooral bij types die daar op kicken en je maar al te graag de grond in willen stampen.
Waarom moeite doen om shit van haan te onthouden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap je bezwaren en misschien is het ook wel een stukje volwassenheid. Maar ik vond dat juist prachtig. Vooral ook omdat ze het er altijd zelf naar maken. Het is basiskennis van het internet om op te passen met privegegevens. Deze mensen laten zich opnaaien om iets te bewijzen en dat gaat dan mis. Een mooi voorbeeld vind ik het verhaal van anthonyzeus (van voor mijn tijd trouwens, maar die heb ik achteraf gelezen).
[..]
Dat soort dingen inderdaad. Dat is toch mooi?
Stel dat wij hier allemaal nog 5 jaar zitten. Wat voor verhalen hebben wij dan om aan terug te denken? Die keer dat haan33 van z'n fiets viel? Of dat geelman KLB ging naspelen met lego? Het is allemaal wel geinig, maar het is toch anders.
Was slechts een voorbeeld. Maar haan33 z'n topics zijn hier wel vrij bekend. Ik zag dat hij zelfs is verkozen tot leukste topicstarter in de klb-verkiezingen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom moeite doen om shit van haan te onthouden?
Als persoon niet nee, maar met zijn topics welquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Was slechts een voorbeeld. Maar haan33 z'n topics zijn hier wel vrij bekend. Ik zag dat hij zelfs is verkozen tot leukste topicstarter in de klb-verkiezingen.Overigens heb ik zelf geen enkel probleem met haan. Ik mag 'm wel.
Toegegeven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als persoon niet nee, maar met zijn topics wel
Ja, klopt 100% gelijk in ja... dit is btw iets van de laatste tijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Toegegeven.
Ik verbaas me er ook vaak over dat die topics het zo goed doen. Niet alleen bij haan trouwens. Het lijkt wel hoe slechter de topics hoe beter ze het doen.Eerst dacht ik dat het kwam omdat het allemaal meisjes waren (of ze in ieder geval als meisje stonden geregistreerd), maar o.a. haan en ook sjipsjap hebben aangetoond dat het daar niet aan ligt.
Waarschijnlijk is het een beetje als bij justin bieber video's op youtube, die ongelooflijk veel views hebben maar meer negatieve stemmen dan positieve.
Wat beschouw jij dan als laatste tijd? Want jij bent al een heel stuk langer lid dan ik zie ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt 100% gelijk in ja... dit is btw iets van de laatste tijd
Viel op dat de lily's en linda94's ondanks hun treurige topics en klachten altijd een topic vol kregen![]()
Snap er ook niks van.. soms zie je een pareltje gewoon weg faden door al dat soort kuttopics.
Zal ook met het niveau te maken hebben. Lekker even een simpele oneliner plaatsen blijft populair
Denk van de laatste 2, 3 jaar? En iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat beschouw jij dan als laatste tijd? Want jij bent al een heel stuk langer lid dan ik zie ik.Maar dat ik FOK! ontdekte is nu ook al weer een paar jaar terug (nog voor die reorganisatie van KLB) en er staan mij ook nog wel wat vergelijkbare namen bij. Zoals bijvoorbeeld een Goodluck_Charm en een Confession.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop je jezelf goed kunt voelen. Per definitie ben je dan beter dan anderen, dus kraak je anderen ermee af.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:50 schreef madeliefff het volgende:
Mensen die Perse anderen moeten af kraken om zich goed te voelenen mensen die over vroeger praten worden oud!
je kunt ook gewoon jezelf opkrikken ipv anderen naar beneden te halen om beter te zijn dan anderen, dat is minder triest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop je jezelf goed kunt voelen. Per definitie ben je dan beter dan anderen, dus kraak je anderen ermee af.
Als je iedereen een miljoen euro geeft, is dan iedereen rijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon jezelf opkrikken ipv anderen naar beneden te halen om beter te zijn dan anderen, dat is minder triest.
nee..maar in plaats van 1 miljoen te stelen zodat je rijk bent kun je ook een goede baan zoeken zodat je op eigen kracht rijk word.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je iedereen een miljoen euro geeft, is dan iedereen rijk?
picsquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:07 schreef Sophie94 het volgende:
Hhreey ts, ik lever graag een bijdrage om klb leuk te maken
Ben ook een tijdje wegeweest. Ben verrast dat er nog steeds veel van dezelfde maatjes in zitten als een paar jaar terug, en al ben ik niet iemand die een mede-"fokkert" op zijn spelling wil gaan af rekenen, toch moet het me van het hart dat ik je niet helemaal begrijp. Wat bedoel je hiermee: "waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!" Ik ben bijna klaar met mijn inburgeringscursus, maar die uitspraak begrijp ik niet helemaal. Ik ben er van overtuigd dat je me hiermee kunt helpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Na een jaar of 5 afwezig te zijn op Fok, heb ik toch maar weer een nieuw account aangemaakt.
Maar het valt me op dat Fok totaal verpest is, bijna te commercieel geworden..
In mijn tijd werden de "klagers" nog via ip adres achterhaald, en vervolgens openlijk en prive compleet kapot gemaakt!
Zo was het normaal om onthoofdingsfilmpjes,extreme executies en schokkende filmpjes te plaatsen, terwijl TS gewoon de hel in werd geprezen!
De tijd dat topics nog minimaal 5000 kijkers had, en moderators nog openlijk moesten lachen om kapotgeknapte jampotjes in een aarsch,en vervolgens goatse en Daniel Pearl als tegenreactie terugplaatsten![]()
Klacht:
Tegenwoordig heb je de Justin Bieber generatie die op spelfouten letten en zichzelf de hemel in prijzen...
Waar is het forum waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!
Waarschijnlijk heb je niet goed opgelet tijdens je inburgeringscursus..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ook een tijdje wegeweest. Ben verrast dat er nog steeds veel van dezelfde maatjes in zitten als een paar jaar terug, en al ben ik niet iemand die een mede-"fokkert" op zijn spelling wil gaan af rekenen, toch moet het me van het hart dat ik je niet helemaal begrijp. Wat bedoel je hiermee: "waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!" Ik ben bijna klaar met mijn inburgeringscursus, maar die uitspraak begrijp ik niet helemaal. Ik ben er van overtuigd dat je me hiermee kunt helpen.Bij voorbaat dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |