terechte vraag. Waarschijnlijk een permban voor het plaatsen van lemon, goatse en meer. Het was dus niet vrijwillig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef Rezania het volgende:
Hoezo ging je dan vroeger überhaupt weg als het zo geweldig was?
Stond toch 48 uur op?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
terechte vraag. Waarschijnlijk een permban voor het plaatsen van lemon, goatse en meer. Het was dus niet vrijwillig.
jij hebt (ook gezien jouw reacties in de andere topics die je opende) volgens mij wel een beetje last van bewijsdrang.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben eigen ondernemer en vertoef 4/5 maand per jaar in het buitenland.
Tevens eigen onderneming in Nederland
Ik heb geen idee, alsof ik een policy uit mijn hoofd leer als niet-modquote:
Ik vraag me af of TS bij al zijn andere statements ook zoveel fantasie gebruiktquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:45 schreef nikky het volgende:
Ik herken niet zoveel van wat in de OP staat
klopt, als je al een ban kreegquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een meer romantische reply verwacht. Nu ga ik maar naar bed
Dat topic waarin hij ontmaskerd werd was geniaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:51 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Emimich was schaakkampioen.
En nu kan je zelfs de OP quoten zonder afgefikt te wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Na een jaar of 5 afwezig te zijn op Fok, heb ik toch maar weer een nieuw account aangemaakt.
Maar het valt me op dat Fok totaal verpest is, bijna te commercieel geworden..
In mijn tijd werden de "klagers" nog via ip adres achterhaald, en vervolgens openlijk en prive compleet kapot gemaakt!
Zo was het normaal om onthoofdingsfilmpjes,extreme executies en schokkende filmpjes te plaatsen, terwijl TS gewoon de hel in werd geprezen!
De tijd dat topics nog minimaal 5000 kijkers had, en moderators nog openlijk moesten lachen om kapotgeknapte jampotjes in een aarsch,en vervolgens goatse en Daniel Pearl als tegenreactie terugplaatsten![]()
Klacht:
Tegenwoordig heb je de Justin Bieber generatie die op spelfouten letten en zichzelf de hemel in prijzen...
Waar is het forum waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!
Mwah, als het ten koste gaat van anderen (lees dat ze er prive last van gaan krijgen) is voor mij persoonlijk de lol er wel vanaf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:29 schreef Piye het volgende:
Ik zou inderdaad wel weer eens een echt backfire topic willen zien, waarbij werkgevers, familieleden, vrienden en klasgenoten erbij worden gehaald. Tegenwoordig roepen ze al "backfire" als de meesten het niet met de TS eens zijn. Voor de rest is het volgens mij ook grotendeels het ophemelen van het verleden hoor.
Die chick die ontslagen was bij de Bijenkorf omdat een FOK!er een mail had gestuurd naar d'r baas met haar topic erin waaruit bleek dat ze zich onterecht ziek had gemeldquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:29 schreef Piye het volgende:
Ik zou inderdaad wel weer eens een echt backfire topic willen zien, waarbij werkgevers, familieleden, vrienden en klasgenoten erbij worden gehaald. Tegenwoordig roepen ze al "backfire" als de meesten het niet met de TS eens zijn. Voor de rest is het volgens mij ook grotendeels het ophemelen van het verleden hoor.
Deze zin snap ik niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Waar is het forum waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!
Ik snap je bezwaren en misschien is het ook wel een stukje volwassenheid. Maar ik vond dat juist prachtig. Vooral ook omdat ze het er altijd zelf naar maken. Het is basiskennis van het internet om op te passen met privegegevens. Deze mensen laten zich opnaaien om iets te bewijzen en dat gaat dan mis. Een mooi voorbeeld vind ik het verhaal van anthonyzeus (van voor mijn tijd trouwens, maar die heb ik achteraf gelezen).quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, als het ten koste gaat van anderen (lees dat ze er prive last van gaan krijgen) is voor mij persoonlijk de lol er wel vanaf.
Dat soort dingen inderdaad. Dat is toch mooi?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die chick die ontslagen was bij de Bijenkorf omdat een FOK!er een mail had gestuurd naar d'r baas met haar topic erin waaruit bleek dat ze zich onterecht ziek had gemeld
Inderdaad ik snap dat ook nooit, dat vinden types voornamelijk grappig omdat het anderen zijn, maar waarschijnlijk gaan ze zelf in een hoekje zitten janken als een puisterige sukkel als het bij hen gebeurt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, als het ten koste gaat van anderen (lees dat ze er prive last van gaan krijgen) is voor mij persoonlijk de lol er wel vanaf.
Daarin moet ik je wel een beetje gelijk geven. Het is wel echt klote als je daardoor opeens uitgekotst wordt door je omgeving.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Inderdaad ik snap dat ook nooit, dat vinden types voornamelijk grappig omdat het anderen zijn, maar waarschijnlijk gaan ze zelf in een hoekje zitten janken als een puisterige sukkel als het bij hen gebeurt.
Daar kun je je hele leven last van hebben en dus absoluut niet wenselijk, vooral met topics als die ik aanmaak bijvoorbeeld.
Maar goed zoals Piye aangeeft is het soms ook wel eigen schuld omdat teveel prive info wordt prijsgegeven. Dan "vraag" je er soms ook wel om, vooral bij types die daar op kicken en je maar al te graag de grond in willen stampen.
Waarom moeite doen om shit van haan te onthouden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap je bezwaren en misschien is het ook wel een stukje volwassenheid. Maar ik vond dat juist prachtig. Vooral ook omdat ze het er altijd zelf naar maken. Het is basiskennis van het internet om op te passen met privegegevens. Deze mensen laten zich opnaaien om iets te bewijzen en dat gaat dan mis. Een mooi voorbeeld vind ik het verhaal van anthonyzeus (van voor mijn tijd trouwens, maar die heb ik achteraf gelezen).
[..]
Dat soort dingen inderdaad. Dat is toch mooi?
Stel dat wij hier allemaal nog 5 jaar zitten. Wat voor verhalen hebben wij dan om aan terug te denken? Die keer dat haan33 van z'n fiets viel? Of dat geelman KLB ging naspelen met lego? Het is allemaal wel geinig, maar het is toch anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |