abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121381797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:46 schreef Chips_Handon het volgende:

[..]

Nog steeds zat mensen die een foto direct van Facebook posten hoor. :D Je mag er hier alleen niets meer mee doen, dusja.
mwah wel veeel minder.. vroeger was er volgensmij bjina elke week wel zon topic sowieso 1x per 2 weken. Zou niet weten waar ze nu direcht van fb fotos posten? in US misschien?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121381814
quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

mwah wel veeel minder.. vroeger was er volgensmij bjina elke week wel zon topic sowieso 1x per 2 weken. Zou niet weten waar ze nu direcht van fb fotos posten? in US misschien?
Kan me nog wel wat van die topics herinneren ja. :')

Hier vandaag nog in KLB: KLB / Regen

Maar vooral in US ja.

quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Waarom zou je er uberhaubt wat mee willen doen? :')
Dan leren ze er wat van.
pi_121381825
quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

_O_ echt he eerst net zo lang wachten tot iemand foto postte en dan met reverse foto search die lui erbij naaien _O-
Ik heb nooit verstand van computers gehad, maar er waren helden die via een fok profiel of fotoboek iemands IP adres kon uitlezen, en diegeen echt kapot kon maken!

Ooit was er een jongen met een grote bek die achteraf als schaakkampioen werd ontmaskerd ofzo.
Alberto die ´t park checkt..
Mielos en z´n vechtkampen hebben hem toendertijds ook tot ridder op sokken betrapt?
pi_121381837
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:49 schreef Chips_Handon het volgende:

[..]

Maar vooral in US ja.
maar die is toch niet rechtstreeks van fb ofwel :@? komt trouwens inderdaad ook wel hoor wat je zegt als je t nu doet krijg je gelijk een ban.. fok is een politiestaat geworden
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121381838
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:50 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Ik heb nooit verstand van computers gehad, maar er waren helden die via een fok profiel of fotoboek iemands IP adres kon uitlezen, en diegeen echt kapot kon maken!

Ooit was er een jongen met een grote bek die achteraf als schaakkampioen werd ontmaskerd ofzo.
Mielos en z´n vechtkampen hebben hem toendertijds ook tot ridder op sokken betrapt?
Emimich was schaakkampioen.
pi_121381843
quote:

[..]

God ja, emimich ofzo? Wat een legende.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_121381849
quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

maar die is toch niet rechtstreeks van fb ofwel :@? komt trouwens inderdaad ook wel hoor wat je zegt als je t nu doet krijg je gelijk een ban.. fok is een politiestaat geworden
Jawohl. https://fbcdn-sphotos-c-a(...)8844_489694097_n.jpg is een Facebook URL.
  One tough cookie donderdag 10 januari 2013 @ 02:52:53 #68
169210 liesje1979
pi_121381854
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:49 schreef Chips_Handon het volgende:

[..]

Maar vooral in US ja.

[..]

Dan leren ze er wat van.
Wat moeten ze leren dan?
Serieus, ik vraag me af wie er hier nou de kneusjes zijn, de mensen die het lef hebben om hun identiteit achter een profiel te laten zien of de mensen die erop kicken deze mensen "een lesje te leren". Als je zo baas bent heb je wel wat beters te doen, chickies hosselen, chillen met je maten etc.
Ik denk dat het gebash ook minder erg is omdat social media veel meer geaccepteerd. Ga met je tijd mee en stop met janken over vroeger.

Slapen. :W
pi_121381857
Het afzeiken is tot kunst verheven, wat zeik je man.
pi_121381859
quote:

[..]

ja klopt emimich dat was echt mooi topic _O_ detective was dat idd :D en natuurlijk piovan in de draaimolen _O-
pi_121381861
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:52 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat moeten ze leren dan?
Serieus, ik vraag me af wie er hier nou de kneusjes zijn, de mensen die het lef hebben om hun identiteit achter een profiel te laten zien of de mensen die erop kicken deze mensen "een lesje te leren". Als je zo baas bent heb je wel wat beters te doen, chickies hosselen, chillen met je maten etc.
Ik denk dat het gebash ook minder erg is omdat social media veel meer geaccepteerd. Ga met je tijd mee en stop met janken over vroeger.

Slapen. :W
Het is toch grappig als iemand zegt dat ie een dikke hosselbaas is en dat ie dan een gebrilde schaakkoning blijkt te zijn. :')
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 02:54:46 #72
88815 The_Emotion
98.3
pi_121381867
Je kan ook een forum opzoeken waar ze je wel hacken en daarmee compleet belachelijk maken. Als je dat lekker vindt.

Maar zoals met alles, tijden veranderen, als zolderkamer autist zal je er mee moeten leren leven.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_121381869
quote:
maar je kan niet zomaar doorklikken naar dr fb :P?
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef Chips_Handon het volgende:

[..]

Het is toch grappig als iemand zegt dat ie een dikke hosselbaas is en dat ie dan een gebrilde schaakkoning blijkt te zijn. :')
inderdaad _O-
en daar komt bij dat ik zelf me daar nooit druk over zal hoeven maken dus like i give a fuck _O-
pi_121381877
was ik maar schaakkampioen, dan zat ik daarmee hard chickies te hosselen hier
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  One tough cookie donderdag 10 januari 2013 @ 02:56:32 #75
169210 liesje1979
pi_121381881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:53 schreef Chips_Handon het volgende:

[..]

Het is veel grappiger en triester dat mensen de moeite nemen zo'n persoon te "ontmaskeren"Joehoe die en die liegt over wie hij is. Mijn dag is weer goed. Ofzo? Dat je uberhaubt de moeite neemt om mensen te gaan checken, dan ben je vast vrij ongelukkig met je eigen leven.
pi_121381889
quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

maar je kan niet zomaar doorklikken naar dr fb :P?

[..]

inderdaad _O-
en daar komt bij dat ik zelf me daar nooit druk over zal hoeven maken dus like i give a fuck _O-
Nee maar via de URL kun je er wel achter komen, net als met hyves vroeger. :P
pi_121381895
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:56 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het is veel grappiger en triester dat mensen de moeite nemen zo'n persoon te "ontmaskeren"Joehoe die en die liegt over wie hij is. Mijn dag is weer goed. Ofzo? Dat je uberhaubt de moeite neemt om mensen te gaan checken, dan ben je vast vrij ongelukkig met je eigen leven.
Gewoon een beetje detective spelen, leuk toch. Hoef je nog niet meteen ongelukkig te zijn, ik denk dat je eerder ongelukkig bent als je gaat liegen over je leven online.
pi_121381896
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:57 schreef Chips_Handon het volgende:

[..]

Nee maar via de URL kun je er wel achter komen, net als met hyves vroeger. :P
moet je nagaan zolang geleden dat ik al die skills gewoon weer ben kwijtgeraakt ;( :'(
slechte zaak dit
pi_121381905
quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

moet je nagaan zolang geleden dat ik al die skills gewoon weer ben kwijtgeraakt ;( :'(
slechte zaak dit
Facebook heeft het ook alweer veranderd. Vroeger was het altijd het altijd een bepaald rijtje met nummers in de URL maar nu is het alweer anders. ;(
pi_121381909
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:59 schreef Chips_Handon het volgende:

[..]

Facebook heeft het ook alweer veranderd. Vroeger was het altijd het altijd een bepaald rijtje met nummers in de URL maar nu is het alweer anders. ;(
:D dat fb iets aan privcay doet :')
pi_121381915
quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2013 03:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

:D dat fb iets aan privcay doet :')
Idd. :') Mja, het kan nog wel steeds.
pi_121381931
Piovan zie ik nooit meer posten helaas.
pi_121381932

Wait a minute,i have something to discuss about..
pi_121381940
BASTILLA MET KIP EN AMANDELEN
WILLIE IK GA DOOOOOD VOOR BASTILLA O+ O+ O+ O+
pi_121381944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 03:02 schreef Machupicchu het volgende:
[ afbeelding ]

This discussion would take a while..
Kan niet plaatjes posten van Funnyjunk.
  One tough cookie donderdag 10 januari 2013 @ 03:04:12 #86
169210 liesje1979
pi_121381946
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 02:58 schreef Chips_Handon het volgende:

[..]

Gewoon een beetje detective spelen, leuk toch. Hoef je nog niet meteen ongelukkig te zijn, ik denk dat je eerder ongelukkig bent als je gaat liegen over je leven online.
Leuk misschien als je het voor jezelf houdt, Als je het gaat delen ben je op zoek naar nog meer iets. Ik gok aandacht. Mensen belachelijk maken doen meestal de wat onzekere types .Mensen die aan FOK status onlenen. KLB1,0 was all about that, er was zelfs een kaste systeem. :')

@Ts, welkom terug, want FOK!
Doei. Slapen. Nu echt |(
pi_121381947
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 03:03 schreef o.us2.0 het volgende:
BASTILLA MET KIP EN AMANDELEN
WILLIE IK GA DOOOOOD VOOR BASTILLA O+ O+ O+ O+
Slapen lukt nog steeds niet?
pi_121381956
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 03:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Leuk misschien als je het voor jezelf houdt, Als je het gaat delen ben je op zoek naar nog meer iets. Ik gok aandacht. Mensen belachelijk maken doen meestal de wat onzekere types .Mensen die aan FOK status onlenen. KLB1,0 was all about that, er was zelfs een kaste systeem. :')

@Ts, welkom terug, want FOK!
Doei. Slapen. Nu echt |(
Doei.
pi_121381964
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2013 03:04 schreef Chips_Handon het volgende:

[..]

Slapen lukt nog steeds niet?
Kut, verkeerde topic
pi_121381987

[ Bericht 100% gewijzigd door Machupicchu op 10-01-2013 03:07:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo