oh, dat is nog engerquote:Op zondag 17 maart 2013 16:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee een 'vriendin' van de 'echte' Juminelle (die niet wist dat fok! überhaupt bestaat) en zich als haar had voorgedaan. Elk detail van haar leven
Wat is daar dan de reden van? Dat soort topics zijn topvermaak, zeker in de eindeloze zee van treurigheid die ONZ heet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef MAHL het volgende:
ONZ / Lachen om Girlscene
Natuurlijk weer gesloten
Die ken ik niet. Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:49 schreef hmmmz het volgende:
Vroeger was het inderdaad een stuk beter en leuker hier. Die vent die ontslagen werd bij ZiggoPiovan
AnthonyZeus
de zus van huntelaar
. Enige jaren geleden was er nog een goed topic met een live webcam van iemand die z'n auto verkeerd geparkeerd had.
Amerikaans. Google ads.quote:
handen af van brechtjequote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
In die tijd werd jij toch de hel ingeprezen en je dochter richting hemel?
Die blonde toch?
Zit jij nog steeds op dit Forum, ben jij 100% afgekeurd ofzo?!
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef amenth het volgende:
ja man goeie ouwe tijd kon je nog openlijk toris bespreken hiero zonder dat ze allemaal komen zijken over de criminele tuig van tegenwoordig
alleen bij raids god ver domde newfag.quote:
tong80 toen ook al. En nu missen we socios en ritmo en de andere autistenbendequote:Op zondag 17 maart 2013 18:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
nu post amenth en gulmez en tong80
idd toen ik nog helemaal krom kon liggen om die documentaire van jouquote:Op zondag 17 maart 2013 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:
rot op man de echte fokbazen waren bioslock velvetacidchrist, nitespeed en chris2k.
Oh en paultjuhhh en ik natuurlijk, en jogy.
Ok en salvador en coz.
en nog wel meer, ffs nu heb ik weer heimwee naar vroeger ;-;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |