Hij gooide duidelijk expres mis, het was zijn laatste wanhopige uiting van frustratie, zijn laatste roep om hulp.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Rekkie het volgende:
Want dat geeft je het recht andere mensen te beschieten en in de brand (proberen) te steken?
Ik zeg niet dat hij niet gestraft moet worden. Maar ik denk dat hij dat nu inmiddels al wel genoeg is. En ik vind 8 jaar buiten alle proporties. Zeker als je kijkt wat je tegenwoordig voor verkrachting of doodslag krijgt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Rekkie het volgende:
Want dat geeft je het recht andere mensen te beschieten en in de brand (proberen) te steken?
Gast, je post slaat compleet nergens op. Ga anders eerst eens een boek lezen voor je dit soort onzin post. En dan maakt het me niet eens uit welk boek, eigenlijk. Gewoon iets anders doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:48 schreef leeell het volgende:
een fietser doodrijden = 3 maanden cel
mishandelen van omatje = 72 uur schoffelen
wanhoopsdaad na jaren terreur van kamptokkies en een wegkijkende gemeente = 8 jaar cel
Nederland
wat is NWS zonder een ongefundeerde onderbuik post manquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, je post slaat compleet nergens op. Ga anders eerst eens een boek lezen voor je dit soort onzin post. En dan maakt het me niet eens uit welk boek, eigenlijk. Gewoon iets anders doen.
Bijna een normaal subforum.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:50 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is NWS zonder een ongefundeerde onderbuik post man
Echt te treurig voor woorden inderdaad, OM laat zich weer eens kennen onder het idiote VVD-beleid, en die agenten met hun zogenaamde trauma's ga toch weg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:42 schreef Seamonkey- het volgende:
http://www.crimesite.nl/n(...)oier-uit-haelen.html
8 jaar?
Die man is jarenlang geterroriseerd en draait dan misschien wel terecht door en krijgt nu wellicht 8 jaar aan z'n broek. Echt niet te geloven dit
Edit met extra info
http://www.revu.nl/2012/07/05/haelen-en-de-molotov-man/
Niet te vergeten een voetballer die vrijuit gaat na iemand de dood in de rijden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:48 schreef leeell het volgende:
wanhoopsdaad na jaren terreur van kamptokkies en een wegkijkende gemeente = 8 jaar cel
Nederland
Als een groepje kampers (inderdaad jarenlang) iemands huis meermaals probeert af te branden, familie met de dood bedreigd, dieren afslacht, en iemand aanrijden om vervolgens in elkaar te slaan, is ingrijpen schijnbaar teveel gevraagd. De politie en vooral gemeente heeft echt enooooorm gefaald.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:42 schreef Seamonkey- het volgende:
http://www.crimesite.nl/n(...)oier-uit-haelen.html
8 jaar?
Die man is jarenlang geterroriseerd en draait dan misschien wel terecht door en krijgt nu wellicht 8 jaar aan z'n broek. Echt niet te geloven dit
Edit met extra info
http://www.revu.nl/2012/07/05/haelen-en-de-molotov-man/
Op Geenstijl had je nu +200 gehad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:48 schreef leeell het volgende:
Nederland
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:09 schreef DroogDok het volgende:
Wordt er een keer een hoge straf geëist is het weer niet goed. Mensen, wat willen jullie nou?!?!?!?!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:09 schreef DroogDok het volgende:
Wordt er een keer een hoge straf geëist is het weer niet goed. Mensen, wat willen jullie nou?!?!?!?!
quote:
Ach zo is het toch altijd. Er moet strenger gestraft worden, maar dat geldt dan alleen voor mensen die worden uitgekotst door de publieke opinie.quote:
Neen, er moet strenger gestraft worden ja, maar de feiten en omstandigheden spelen ook mee, dat snap je toch wel hoop ik?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
Ach zo is het toch altijd. Er moet strenger gestraft worden, maar dat geldt dan alleen voor mensen die worden uitgekotst door de publieke opinie.
Ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
Ach zo is het toch altijd. Er moet strenger gestraft worden, maar dat geldt dan alleen voor mensen die worden uitgekotst door de publieke opinie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |