abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121379876
http://www.crimesite.nl/n(...)oier-uit-haelen.html

8 jaar?
Die man is jarenlang geterroriseerd en draait dan misschien wel terecht door en krijgt nu wellicht 8 jaar aan z'n broek. Echt niet te geloven dit

Edit met extra info

http://www.revu.nl/2012/07/05/haelen-en-de-molotov-man/

[ Bericht 21% gewijzigd door Seamonkey- op 10-01-2013 00:51:51 ]
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_121379932
Verplichte psychiatrische behandeling mag in ieder geval wel.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121379982
Want dat geeft je het recht andere mensen te beschieten en in de brand (proberen) te steken?
pi_121380019
De tijd die hij in voorarrest heeft gezeten lijkt me persoonlijk al genoeg. Hij is jarenlang door de buurt en gemeente geterroriseerd. Dan kan ik het me voorstellen dat je een keer doordraait. Dat geeft nog niet het recht om iemand bijna in de fik te zetten, daarom lijkt me het voorarrest genoeg. Dan zal hij er wel van geleerd hebben en verhuizen naar een rustige plek oid.

Het was wel een enorme faal trouwens van de politie :')
pi_121380063
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Rekkie het volgende:
Want dat geeft je het recht andere mensen te beschieten en in de brand (proberen) te steken?
Hij gooide duidelijk expres mis, het was zijn laatste wanhopige uiting van frustratie, zijn laatste roep om hulp.

Lees het verhaal wat er aan vooraf is gegaan even. Als ik hem was zou het veeeel en veel harder mis zijn gegaan, dan zouden er doden zijn gevallen.
pi_121380068
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Rekkie het volgende:
Ik zeg niet dat hij niet gestraft moet worden. Maar ik denk dat hij dat nu inmiddels al wel genoeg is. En ik vind 8 jaar buiten alle proporties. Zeker als je kijkt wat je tegenwoordig voor verkrachting of doodslag krijgt.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_121380181
Het OM zet wel erg hoog in met poging tot moord. Ik denk niet dat ze dat kunnen bewijzen. Ik denk meer iets in de trant van poging tot doodslag en dat ie misschien verminderde toerekeningsvatbaar zal worden verklaard.
pi_121380206
Rechter kijkt hopelijk ook naar het verhaal vooraf. Dan zal de straf wel een stukkie minder worden.
pi_121380871
Stelletje amateurs die politie.
pi_121380894
Het is dan ook maar een eis. Ik betwijfel ten zeerste dat die ingewilligd gaat worden.
pi_121381006
Zijn d'r nou eigenlijk ook maatregelen genomen tegen die tokkies daar in de buurt? :o
  donderdag 10 januari 2013 @ 01:48:44 #12
256666 leeell
I know you're lonely
pi_121381152
een fietser doodrijden = 3 maanden cel
mishandelen van omatje = 72 uur schoffelen
wanhoopsdaad na jaren terreur van kamptokkies en een wegkijkende gemeente = 8 jaar cel

Nederland _O_
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_121381165
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:48 schreef leeell het volgende:
wanhoopsdaad na jaren terreur van kamptokkies en een wegkijkende gemeente = 8 jaar cel

Nederland _O_
Gast, je post slaat compleet nergens op. Ga anders eerst eens een boek lezen voor je dit soort onzin post. En dan maakt het me niet eens uit welk boek, eigenlijk. Gewoon iets anders doen.
  donderdag 10 januari 2013 @ 01:50:24 #14
256666 leeell
I know you're lonely
pi_121381173
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gast, je post slaat compleet nergens op. Ga anders eerst eens een boek lezen voor je dit soort onzin post. En dan maakt het me niet eens uit welk boek, eigenlijk. Gewoon iets anders doen.
wat is NWS zonder een ongefundeerde onderbuik post man }:|

tevens hap :9
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_121381176
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:50 schreef leeell het volgende:

[..]

wat is NWS zonder een ongefundeerde onderbuik post man
Bijna een normaal subforum.
pi_121381192
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:42 schreef Seamonkey- het volgende:

8 jaar?
Die man is jarenlang geterroriseerd en draait dan misschien wel terecht door en krijgt nu wellicht 8 jaar aan z'n broek. Echt niet te geloven dit

Edit met extra info

Echt te treurig voor woorden inderdaad, OM laat zich weer eens kennen onder het idiote VVD-beleid, en die agenten met hun zogenaamde trauma's ga toch weg.
pi_121381375
quote:

Nederland _O_
Niet te vergeten een voetballer die vrijuit gaat na iemand de dood in de rijden. :')
pi_121381752
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:42 schreef Seamonkey- het volgende:

8 jaar?

Edit met extra info

Als een groepje kampers (inderdaad jarenlang) iemands huis meermaals probeert af te branden, familie met de dood bedreigd, dieren afslacht, en iemand aanrijden om vervolgens in elkaar te slaan, is ingrijpen schijnbaar teveel gevraagd. De politie en vooral gemeente heeft echt enooooorm gefaald.

En die rechter ook, meneer heeft met benzine gegooid en verdiend een straf, maar om iemand tot acht jaar celstraf te veroordelen eisen zonder bovenstaande ook maar enigszins mee te laten tellen.... bah.

En die kampers lachen zich ondertussen een ongeluk... trieste bedoeling, zou er niet van opkijken als blijkt dat er nooit een agent op is afgestuurd.

[ Bericht 2% gewijzigd door havanagila op 10-01-2013 02:52:08 ]
pi_121382602
quote:

Nederland _O_
Op Geenstijl had je nu +200 gehad.
pi_121382787
Wordt er een keer een hoge straf geëist is het weer niet goed. Mensen, wat willen jullie nou?!?!?!?!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_121382797
quote:
15s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:09 schreef DroogDok het volgende:
Wordt er een keer een hoge straf geëist is het weer niet goed. Mensen, wat willen jullie nou?!?!?!?!
:').
pi_121384093
quote:
15s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:09 schreef DroogDok het volgende:
:')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121384332
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

:').
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:')
Ach zo is het toch altijd. Er moet strenger gestraft worden, maar dat geldt dan alleen voor mensen die worden uitgekotst door de publieke opinie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_121384375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:40 schreef DroogDok het volgende:

[..]

[..]

Ach zo is het toch altijd. Er moet strenger gestraft worden, maar dat geldt dan alleen voor mensen die worden uitgekotst door de publieke opinie.
Neen, er moet strenger gestraft worden ja, maar de feiten en omstandigheden spelen ook mee, dat snap je toch wel hoop ik? ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121384394
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:40 schreef DroogDok het volgende:

[..]

[..]

Ben je echt zo dom? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')