Ik ga bijna denken dat die band misschien iets TE goed was en je achter-achternichtje toch iets dichterbij staat in de stamboom.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef equalized het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ze hadden een hele goede band vroeger. Daarom kijkt haar vader hier ook van op, dat mijn moeder zo doet!
Ik had het niet willen posten, maar ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat die band misschien iets TE goed was en je achter-achternichtje toch iets dichterbij staat in de stamboom.
Beide termen worden gebruikt, en gezien het meisje in kwestie al de achternicht van de moeder van TS is, is het om de afstand aan te geven duidelijker om achter-achternicht te gebruiken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:04 schreef glaciest het volgende:
Aangezien je moeder en haar nicht vroeger erg close waren kan ik me voorstellen dat het raar voor haar is, maar op zich is niet zo veel mis met een achternicht-achterneef relatie. Ik ken mijn achternichten niet eens.
De dochter van de nicht van je moeder heet gewoon achternicht trouwens en geen achter-achternicht zoals hier beweerd wordt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:32 schreef equalized het volgende:
Nou ik denk dat dit de laatste update zal zijn. Mijn familie heeft helemaal geaccepteerd en vinden het nu ook heel leuk voor me. Ze zeggen nu ook allemaal: als jij met haar gelukkig wordt, dan moet je dat ook zeker doen. Ik denk dat ze er eens goed bij hebben stil gestaan en toen hebben gerealiseerd dat dit eigenlijk niet zo raar is, want niemand kijkt er raar van op. Ook buitenstaanders etc. Ik wens Eoki heel veel succes en sterkte in deze situatie, want ik weet hoe het voelt.. gewoon erin blijven geloven en eens een goed gesprek hebben met je vriendin en je ouders over hoe jullie dit gaan aanpakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |