Het is Ik vind het gewoon smerig. Sorry.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:35 schreef equalized het volgende:
[..]
Ik zou daar geen probleem van maken, omdat je op deze leeftijd nog relatief jong bent en de kans dat je voor altijd bij elkaar blijft zeer klein is. Je leeft maar een keer haha!
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:02 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het is Ik vind het gewoon smerig. Sorry.
En het gaat juist om jouw mening. Wat wil je zelf? En kun je ermee omgaan als sommige anderen er moeite mee hebben?quote:
Hey jij bent zeker erg goed in liedjes raden hè :pquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:22 schreef shazaam het volgende:
http://www.voorouders.net/help/verwantschappen/
niets aan de hand lijkt me
Ik zeg toch ook niet dat het erg is? Ik accepteer ieders mening!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef Joris85 het volgende:
[..]
En het gaat juist om jouw mening. Wat wil je zelf? En kun je ermee omgaan als sommige anderen er moeite mee hebben?
Qua argumenten voor je moeder moet je ondertussen wel genoeg hebben gevonden in dit topic...
Dit komt omdat mijn moeder het steeds tegenhield. We zijn al vanaf augustus 2012 zowat bij elkaar, maar doordat mijn moeder ervoor zorgde dat we geen vaste relatie konden beginnen namen we 2x afstand, maar we kwamen steeds bij elkaar terug. Het ligt puur aan de situatie, maar ik snap jou reactie wel hoor:)!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:27 schreef Seven. het volgende:
Dat hele achterneef/nicht verhaal: lekker belangrijk.
Maar jij en je vriendin hebben nogal een dramatische relatie. Bij elkaar, uit elkaar, bij elkaar, uit elkaar. Ik snap dondersgoed dat je moeder daar geen enkel vertrouwen in heeft, ramprecept! Als je een jaar zonder uit elkaar gaan of dreigen daarmee samen bent, dan heb je een soort van stabiele relatie. Op dit soort gedoe zou ik als moeder ook niet staan wachten.
Hmmh we hebben het nu al 3 maanden stiekem uitgehouden, maar we willen ook dat er verandering in komt. In het geheim is ook pijnlijk, want je mist bepaalde dingen. Ik moet namelijk oppassen wat ik zeg tegen mijn ouders en vooral continu liegen tegen mijn moeder..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:34 schreef Seven. het volgende:
Ik zou voorlopig nog even doorgaan met elkaar stiekem blijven zien. Zoals je zegt: relaties op jullie leeftijd houden zelden stand, en waarom zou je een hoop stampij maken over een relatie die in het verleden ook al niet erg stabiel was. Blijf rustig aankijken hoe het gaat en hoe de vlag erbij hangt in de zomer. Wordt je betrapt, dan vertel je het beste mens dat ze maar niet zo had moeten flippen.
Precies! En dat ga ik mijn moeder ook duidelijk maken!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:29 schreef MolFan het volgende:
Al was het je nicht verliefdheid kent geen grenzen en er is niemand die dat kan verbieden. Go for it TS
Dat niet alleen maar ook op haar gedrag dat zij zich hier zo in mengt en vooral dat stukje verbieden. Ik weet niet hoe oud je bent maar je moeder moet volgens mij duidelijk gemaakt worden dat zij niet jouw toekomst gaat bepalen. Zij zou je advies moeten geven en niet dingen verbieden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:41 schreef equalized het volgende:
[..]
Precies! En dat ga ik mijn moeder ook duidelijk maken!
Daar ben ik het ook volledig mee eens. Ik ben 16 jaar, bijna 17. Ik heb hier echt goed over nagedacht en iedereen, op mijn moeder dan na, steunt mij hierin en dat geeft mij ook een goed gevoel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:48 schreef sophie26 het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar ook op haar gedrag dat zij zich hier zo in mengt en vooral dat stukje verbieden. Ik weet niet hoe oud je bent maar je moeder moet volgens mij duidelijk gemaakt worden dat zij niet jouw toekomst gaat bepalen. Zij zou je advies moeten geven en niet dingen verbieden.
Alvast succes voor je gesprek en je relatie.
Owjah: en wees blij met zulke leuke en ondersteunende schoonouders.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:52 schreef equalized het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook volledig mee eens. Ik ben 16 jaar, bijna 17. Ik heb hier echt goed over nagedacht en iedereen, op mijn moeder dan na, steunt mij hierin en dat geeft mij ook een goed gevoel.
En natuurlijk ben ik blij met zulke schoonouders.
Het komt erop neer dat ze dit gewoon niet wil wat ik nu aan het doen ben, maarja er zijn zoveel dingen in het leven die ik niet wil en toch moet accepteren ( denk ik dan ). Wat ook opmerkelijk is, is dat haar familie er volledig achterstaat en bij mijn familie het nogal verdeeld is ( mijn opa, oma en mijn moeder vinden het niet kunnen ).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef Leandra het volgende:
Nee, vooral boos, want dan gaat ze je straffen.
De vraag blijft wat haar belang in deze is, en waarom ze er zo'n drama van maakt.
Nee juist niet. Ze hadden een hele goede band vroeger. Daarom kijkt haar vader hier ook van op, dat mijn moeder zo doet!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef Leandra het volgende:
Maar waarom hebben ze er zo'n probleem mee?
Is er ooit iets gebeurd tussen jouw moeder en haar neef (de vader van je vriendin)?
Het contact is verbroken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:10 schreef Leandra het volgende:
Waardoor is er dan geen goede band meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |