Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:05 schreef Leandra het volgende:
Ze is dus een achternicht van jouw moeder en jij bent een achterneef van haar vader.
Jullie zijn in feite achter-achter neef/nicht van elkaar.
Dat gaat nergens meer over.
Nee, Leandra heeft gelijk, jullie zijn achterneef en achternicht van elkaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef equalized het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.
Ik ben haar achterneef, omdat mijn moeder de nicht is van haar vader en dus is mijn opa de broer van haar oma.
Huh? Dat zei ik toch ook dat wij achterneef en achternicht van elkaar zijn:).quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:09 schreef Roovers het volgende:
[..]
Nee, Leandra heeft gelijk, jullie zijn achterneef en achternicht van elkaar.
Als jouw moeder de nicht van haar vader is dan is zij de achternicht van jouw moeder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef equalized het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.
Ik ben haar achterneef, omdat mijn moeder de nicht is van haar vader en dus is mijn opa de broer van haar oma.
Sorry, ik bedoel achter-achterneef en achter-achternicht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:11 schreef equalized het volgende:
[..]
Huh? Dat zei ik toch ook dat wij achterneef en achternicht van elkaar zijn:).
Ah oke! Bedankt voor de informatie! Ik meende toch echt dat het anders in elkaar zat, maar bedankt voor de verduidelijking.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jouw moeder de nicht van haar vader is dan is zij de achternicht van jouw moeder.
Neequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:58 schreef CristinaYang het volgende:
Nou ben ik vooral nieuwsgierig, komt TS uit Volendam?
Ik vraag mij heel sterk af of de bezwaren van moeders gegrond zijn in de ratio en de risicoafweging. Maar het kan ws geen kwaad om haar even te laten zien dat je zelf wel als een volwassen persoon erover hebt nagedacht dus op zich toch wel goeie tip!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Anyanka het volgende:
Dat hier nog zoveel mensen over incest/inteelt praten! Dit is echt te ver weg om genetisch problemen te veroorzaken. Bij neef/nicht (mits je het niet elke generatie weer doet) is de kans op afwijkingen al erg klein. TS, kun je dat je moeder (laten) uitleggen?
Het komt sporadisch ook nog onder de niet-gereformeerden voor, maar de kans is wel zo klein dat het alleen daarom al dom van moeder is om er zo'n drama van te maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:08 schreef Silenus het volgende:
Dat probleem over kinderen.Ze zijn 16, op een paar gereformeerde debielen na blijft niemand bij zijn relatie die diegene op zijn/haar 16e had.
Gewoon aanduwen en later als je groot bent in de kroeg er nog eens smakelijk om lachen.
Zomaar haten. Zes maanden is een zeer lange tijd!quote:
Dit jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Anyanka het volgende:
Dat hier nog zoveel mensen over incest/inteelt praten!
Preciesquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:08 schreef Silenus het volgende:
Dat probleem over kinderen.Ze zijn 16, op een paar gereformeerde debielen na blijft niemand bij zijn relatie die diegene op zijn/haar 16e had.
Gewoon aanduwen en later als je groot bent in de kroeg er nog eens smakelijk om lachen.
Ja, dat kwam ook omdat ik in die zes maanden tijd ook flink bezig ben geweest met muziek, het is nu ook mijn hobby om met muziek bezig te zijn. Ik heb in die tijd geleerd hoe je house muziek moet produceren/maken en daar ging veel tijd in zitten, wat ik nog steeds regelmatig doe, maar dit ter zake..quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:37 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Zomaar haten. Zes maanden is een zeer lange tijd!
Nou dat niet, alleen mijn achter-achternichtje heeft wel een negatief beeld tegenover mijn moeder zegmaar. Mijn nichtje is tevens 16 en heeft wel eens ruzie met haar gehad, terwijl ze vroeger eigenlijk goed bevriend waren en elkaar ook niet als achterfamilie zagen. En dankzij die negatieve verhalen is zij een beetje verkeerd over dat meisje gaan denken.. Vind ik echt een naaistreek, maarja..quote:TS, is er misschien een ander probleem waardoor ze zich te goed voelt voor die val van de familie?
Ja dat ga ik ook zeker de volgende keer doen. Er had hier iemand al aangegeven dat de kans 1/128 is. Dit zijn hoogstwaarschijnlijk feiten en daarmee kan ik ook aantonen hoe klein de kans is en op een ander forum had iemand dit geschreven:quote:Dat hier nog zoveel mensen over incest/inteelt praten! Dit is echt te ver weg om genetisch problemen te veroorzaken. Bij neef/nicht (mits je het niet elke generatie weer doet) is de kans op afwijkingen al erg klein. TS, kun je dat je moeder (laten) uitleggen?
Ik denk wel dat mn moeder wat door heeft, maar ik wil ook gewoon dat ik nu niets alles stiekem moet doen en gwn kan zeggen van: ik ga nu naar haar toe. Dus ik moet t wel vertellen tegen haar. Alleen dan op een zeer goede manier, maar hoe doe je dat...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:15 schreef Roovers het volgende:
Nou, gewoon, niet! Laat het haar zien. Doe alsof je neus bloedt en vertel gewoon wanneer je iets hebt afgesproken met je vriendin, vertel dat je bij je vriendin blijft slapen, vertel dat je een kadootje hebt gekocht. Dan gaat ze vanzelf door krijgen dat ze er maar beter aan kan wennen.
Komt door vrijheid. Mensen kiezen zelf met wie ze omgaan, en familie heb je zelf meestal niet gekozenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:41 schreef NotGuilty het volgende:
Dus je moeder heeft een neef en die heeft een kind en die ken je gewoon niet? Hoe is het mogelijk dat jullie dat hier verre familie noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |