jaquote:
Tuurlijk. Ik heb standaard enorm veel respect voor dat soort mensen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, je kunt vinden van zo'n vrouw wat je wilt, maar wel knap dat zij uit het niets zo'n imperium heeft opgebouwd.
quote:Rudy Stroink
Vastgoedhandelaar over de ontwikkelingen op de onrustige woningmarkt.
Roeland en Marc Linssen
Broers over hun vastgoedfraudeserie en scenario's schrijven.
Stientje van Veldhoven
TEDx Amsterdam bij Pauw & Witteman met vanavond het D66-Kamerlid.
Een agent op school is wel een cultuurverrijking.quote:Pieter Hilhorst
Het Huygens College, een vmbo-school in Amsterdam, krijgt vanaf volgende week donderdag permanent een hoofdagent van de politie in huis. Hiertoe is besloten wegens de overlast die leerlingen van de school veroorzaken.
Die laatste van Zalando is nog meer aids dan die vorige bij elkaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef alors het volgende:
Die Eilat reclame is ook leugens, het is daar nu 10-15 graden en heul geen 20-25.
maar we gaan nu indikkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef alors het volgende:
Er komen nog wel wat mensen bij hoor tot 2040
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
De beste tot nu toe dat lijkt me duidelijk
Ze doet het uit haar hoofd, vandaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Doe het dan gewoon 2 minuten. Krijg je ook niet van die geforceerde pauze's.
Ik geef ook wel eens presentaties, uit mijn hoofd, maar heb dat niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze doet het uit haar hoofd, vandaaren zo is het ook nog te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |