Spannend hoor dat begrotingsgelul, maar Liverpool doet het matig dit jaar. Zelfde geldt voor Schalke.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Malaga, Atletico, Valencia, Napoli hebben maar nipt een grotere begroting als Ajax
Lazio Roma heeft een lagere begroting als Ajax.
Betere voorbeelden zijn dan Schalke 04 of Liverpool
Als je elke week wedstrijden als Celtic-Ajax en Benfica-Feyenoord hebt wordt ook dat na een tijdje minder boeiend hè. Het leuke van een nationale competitie is toch dat het een nationale competitie is, ongeacht het niveau. De algehele interesse in het voetbal kan dalen waardoor de clubs er uiteindelijk niet zoveel mee opschieten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is even wennen, na 3 jaar weet men niet beter. Wel zullen er wat minder uit-fans zijn neem ik aan.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat men liever RKC-Ajax dan een Celtic -Ajax gaat bekijken.
Er zijn altijd uitzonderingen, op lange termijn komen de ploegen met de hoogste begrotingen echter altijd bovendrijven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spannend hoor dat begrotingsgelul, maar Liverpool doet het matig dit jaar. Zelfde geldt voor Schalke.
Atletico Madrid staat nu 2e met 5 punten los van Real Madrid. Malaga hangt maar 5 punten achter Real Madrid.
Al dat gelul over begroting
Moet de trainer wel een team van smedenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen, op lange termijn komen de ploegen met de hoogste begrotingen echter altijd bovendrijven.
Beste selecties : Real, Barca, Bayern, Manutd
Rijkste clubs : idem.
Als je 5x meer als de concurrentie te besteden hebt is er geen kunst aan natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Op donderdag 10 januari 2013 17:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen, op lange termijn komen de ploegen met de hoogste begrotingen echter altijd bovendrijven.
Beste selecties : Real, Barca, Bayern, Manutd
Rijkste clubs : idem.
Moet de trainer wel een team van smeden
oke manquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je 5x meer als de concurrentie te besteden hebt is er geen kunst aan natuurlijk.
Je hoeft het niet te geloven natuurlijk. Maar prestaties en begroting staan nadrukkelijk in relatie met elkaar.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:06 schreef zoekeenleven het volgende:
ik snap niet waarom iemand hier tegen kan zijn, dit is gewoon de oplossing
Er zijn nog altijd mensen die zich weigeren aan te passen, maar het komt goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:05 schreef Sasman het volgende:
Serieus? Gaat deze discussie nog steeds voort?
Ja, het is immers hard nodig de flutploegjes uit de eredivisie te lozen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:05 schreef Sasman het volgende:
Serieus? Gaat deze discussie nog steeds voort?
De ongelovigen! Jihaaad!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef bojan het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd mensen die zich weigeren aan te passen, maar het komt goed.
Dat onderzoek moet eerst uitsluitsel geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:09 schreef bojan het volgende:
We zullen beginnen met een Beneliga, en eventueel kunnen we er Schotland ook nog bij nemen.
Bang omdat wij Amsterdam zullen slopen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat onderzoek moet eerst uitsluitsel geven.
Waarom ben ik bang als ik zeg dat het onderzoek eerst nog uitsluitsel moet geven?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Bang omdat wij Amsterdam zullen slopen.
Uitvlucht!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik bang als ik zeg dat het onderzoek eerst nog uitsluitsel moet geven?
Je hoopt dat onderzoek negatief zal zijn maar niets is minder waar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik bang als ik zeg dat het onderzoek eerst nog uitsluitsel moet geven?
1000 keer liever NAC, NEC, De Graafschap en VVV dan die kutploegjes uit Belgenland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, het is immers hard nodig de flutploegjes uit de eredivisie te lozen.
Hoe weet jij dan dat het een positief onderzoek zal zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:18 schreef bojan het volgende:
[..]
Je hoopt dat onderzoek negatief zal zijn maar niets is minder waar.![]()
Haa Van Poppel ik vroeg al af waar je bleef.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1000 keer liever NAC, NEC, De Graafschap en VVV dan die kutploegjes uit Belgenland.
marktvergroting, je weet zellufquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat het een positief onderzoek zal zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |