Kore?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik wou nu eignlijk de foto van een bepaalde fokusre plaatsen met de vraag is dit een man
maar die user is eigenlijk verder wel aardig voglensmij dus is misschien btje zieligdenk dat veel wel weten wie ik bedoel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]Foto van user aub via DM of hier lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:12 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Foto van user aub via DM of hier lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mindfuckschreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]Ik zou haar doen, niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mindfuck
Kan t me allemaal niet meer zo goed herinnere idd...quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Seamonkey- het volgende:
Hahahahhahahha.
Begaaid feestje geweest zo te zien
Oh? Linkje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
Dit verhaal hebben we 3 jaar geleden al langs zien komen. En ja dat was een man.
Waar zat je eerst dan Pattaya ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:58 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Kan t me allemaal niet meer zo goed herinnere idd...
maar me matties hadden ook nog fotos van me op hun telefoons in Bankkok gemaakt, dus die vraag k morgen en dan post ik ze hier![]()
Zal ie niet vinden, dit is 100% true storyquote:
Ben ik ook geweest iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:09 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Waar zat je eerst dan Pattaya ofzo?
Haha nice. Ik ben alleen in Phuket geweest maar dat was meer om te trainen al daar ook wel het een en ander meegemaakt ghehequote:Op donderdag 10 januari 2013 01:14 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Zal ie niet vinden, dit is 100% true story
[..]
Ben ik ook geweest idd
Gaaf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:17 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Haha nice. Ik ben alleen in Phuket geweest maar dat was meer om te trainen al daar ook wel het een en ander meegemaakt ghehe
zou raken met de kracht van duizend zonnen, 100% srsquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef TheThinker het volgende:
Altijd oppassen in zulke landen, anno 2013 en ze kunnen zelf zo eruitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef CodeRood het volgende:
Ik heb dus Nieuwjaar in Thailand gevierd met wat flink wat criminele matties en HEUL VEUL drank!
Probleem is dat ik me daar aan de tepels heb laten likken door "een persoon".
En dat is dan ook direct mijn klacht.
Ik heb nu achteraf namelijk het vermoeden, dat het een kerel kan zijn geweest.
Klacht:
Ik weet niet of het een man of vrouw was.
Foto's (LET OP: SCHOKKEND!)Maar het was zeker wel gezellig in Thailand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |