Helemaal met je eens, zat een tijdje best leuk met een meisje te whatsappen, leuke verhalen en zo.. zat ik paar dagen in het buitenland.. dus geen internet. Denk bel haar even op, echt het meest kutte gesprek ooitquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit heb ik zelf ook. Ik vind WhatsApp (en vroeger SMS) geen tering aan. Geeft mij op de één of andere manier ook niet genoeg voldoening en het is zo, zo, verneukt en onpersoonlijk.
Verneukt en onpersoonlijk? Je kunt hele leuke WhatsApp-gesprekken voeren over de meest onzinnige dingen, man. Is juist chill. Beetje feeling + energie erin, woordspelingen, ditdat. Telefoongesprekken zijn in het begin zo awkward, dan praat ik liever in het echt, of op WhatsApp ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit heb ik zelf ook. Ik vind WhatsApp (en vroeger SMS) geen tering aan. Geeft mij op de één of andere manier ook niet genoeg voldoening en het is zo, zo, verneukt en onpersoonlijk.
Hij moet helemaal niets vragen, juist dat afwachtende vragen enzo is juist het probleem. Gewoon actie. Verder haat ik niemand.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk dat hij niet even kan vragen waarom de meid niet meer reageert maar hij moet iets anders doen? En ik heb vooral het idee dat panzer mensen haat hier maar oke jij ook zo je 'inzichtsmomentje' hé
Heb ik ook! Vagerds als ik zijn niet alleen. Woehoeeee!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verneukt en onpersoonlijk? Je kunt hele leuke WhatsApp-gesprekken voeren over de meest onzinnige dingen, man. Is juist chill. Beetje feeling + energie erin, woordspelingen, ditdat. Telefoongesprekken zijn in het begin zo awkward, dan praat ik liever in het echt, of op WhatsApp ofzo.
Ik snap je ergens wel, ik vind het dan niet per se verneukt/onpersoonlijk, maar zaken komen wel vaak anders aan dan bedoeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, naar mijn mening hangt dat ervan af of je een klik met iemand hebt of niet en dat je tenminste weet hoe je het gesprek gaande kunt houden, al is het via de telefoon, met iemand die dat ook kan. Heb een aantal mensen van het internet die goede kennissen waren/zijn, met wie ik zo nu en dan bel, totaal niet ongemakkelijk, ook niet in het begin. Maar als je een (random) persoon van het internet pakt die je 'aardig' lijkt dan kan het erg ongemakkelijk worden uiteraard. Verder vind ik persoonlijk telefoongesprekken met mensen die ik in het echt ken totaal niet ongemakkelijk, nooit gevonden ook, maar dat hangt er ook vanaf of je het met ze kunt vinden of niet in het echt en de aspecten die ik al eerder had genoemd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verneukt en onpersoonlijk? Je kunt hele leuke WhatsApp-gesprekken voeren over de meest onzinnige dingen, man. Is juist chill. Beetje feeling + energie erin, woordspelingen, ditdat. Telefoongesprekken zijn in het begin zo awkward, dan praat ik liever in het echt, of op WhatsApp ofzo.
Vind ik wel man. Misschien komt het wel doordat ik een old fashioned guy ben. Ieder z'n ding, right.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Hij moet helemaal niets vragen, juist dat afwachtende vragen enzo is juist het probleem. Gewoon actie. Verder haat ik niemand.
En dit. In het eggie ervaar je meer. Je voelt meer. Je kan meer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef formerjellybean het volgende:
Een what's app kan je niet aanraken en niet mee praten dus ik snap dat ze waarschijnlijk het echte contact leuker vind
Je snapt het niet. Je miet er niet als een schoothondje achteraan lopen en constant proberen bevestiging te zoeken. Zorg dat je interessant blijft. Onderneem actie, neem dr mee uit eten of een kleinschalig concert ofzoiets. Hapt ze niet weet je genoeg. Hapt ze wel kun je je move maken. Loopt het alsnog mis, jammer maar daar leer je alleen maar van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk dat hij niet even kan vragen waarom de meid niet meer reageert maar hij moet iets anders doen? En ik heb vooral het idee dat panzer mensen haat hier maar oke jij ook zo je 'inzichtsmomentje' hé
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Je miet er niet als een schoothondje achteraan lopen en constant proberen bevestiging te zoeken. Zorg dat je interessant blijft. Onderneem actie, neem dr mee uit eten of een kleinschalig concert ofzoiets. Hapt ze niet weet je genoeg. Hapt ze wel kun je je move maken. Loopt het alsnog mis, jammer maar daar leer je alleen maar van.
Als het zo gesteld wordt kan ik me er al een stuk beter in vindenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Hij moet helemaal niets vragen, juist dat afwachtende vragen enzo is juist het probleem. Gewoon actie. Verder haat ik niemand.
Klopt. Liever face to face. Kan dat niet, dan liever via Whatsapp dan gewoon bellen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |