Dat klinkt allemaal heel logisch als je er objectief in zit, maar dat zit TS wsl niet. Het komt wel vaker voor dat mensen die verliefd zijn dingen zonniger inzien dan ze daadwerkelijk zijn en signalen dat het niet wederzijds is negeren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja kan je best wel gelijk in hebben/wel waarschijnlijk. Maar TS gelooft wel dat ze hem leuk vindt en ze praat nog wel spontaan met hem.. ik zou het toch gewoon even vragen want voor mij is het ook niet zo duidelijk (net als voor TS)En als hij een flauwekulantwoord krijgt weet hij ook wel genoeg.
Klopt wel. Maar ja ik zie gewoon geen reden in om haar op voorhand te negeren of jaloers te maken ofzo. Gewoon vragen lijkt me het bestequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:17 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal heel logisch als je er objectief in zit, maar dat zit TS wsl niet. Het komt wel vaker voor dat mensen die verliefd zijn dingen zonniger inzien dan ze daadwerkelijk zijn en signalen dat het niet wederzijds is negeren.
Is het ook. Never a dull moment with me.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Ik ken er een paar
[..]
Bijdehand vind ik een erg goede eigenschap. Temperamentvol kan dat ook zijn.
Wat dan wel?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:02 schreef 3-voud het volgende:
Het zijn niet de dingen die je leuk vind die je blijft binden aan iemand.
Ja is denk ik wel goed idee, en dan zegt ze waarschijnlijk ja sorry ben een beetje klaar met whatsapp en spreek je liever hier. Type je hele verhalen op whatsapp wat echt echt voor haar weer een klus is om op te reageren en het haar tegen gaat staan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:22 schreef Luxuria het volgende:
Vraag gewoon luchtig (in het echt) of ze je berichtjes heeft gekregen.
Als je na die zin verder leest...quote:
Staat er niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je na die zin verder leest...
Precies.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:18 schreef GeertJan88 het volgende:
Denk ook dat ze klaar is met whatsappen/facebook.. iets gaan sturen terwijl ze nog niks gestuurd heeft is niet verstandig en grote kans dat je haar daar mee wegjaagt. Waarom accepteer je niet gewoon hoe het is en praat je leuk met haar op school, blijkbaar heeft ze daar behoefte aan. Ook niet vragen waarom ze niet meer reageerd maar haar gewoon op date vragen.
Het staat er wat krom inderdaad. Of kan verkeerd gelezen worden.quote:
Ach zo. Ja!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het staat er wat krom inderdaad. Of kan verkeerd gelezen worden.
Ik bedoel ermee dat het belang van irritatie veelal groter is dan wat je aan iemand bind.
Zo beter?
Ging over sommige adviezen/reacties hier. Zij negeert hem inderdaad nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:25 schreef formerjellybean het volgende:
Umm ze negeert hem niet , ze praten toch met elkaar op school ??
Ze is alleen minder actief met facebook
Kan ook best zo zijn ja. Goed bedachtquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:49 schreef Dale. het volgende:
Ik denk dat ze t praten wellicht een beetje beu is en wil dat je actie onderneemt in de trend van dat je haar op een date vraagt.
Wacht wat, je stelt serieus voor dat TS aan dat meisje gaat vragen 'vind jij mij leuk want ik moet dat ff zeker weten'?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja kan je best wel gelijk in hebben/wel waarschijnlijk. Maar TS gelooft wel dat ze hem leuk vindt en ze praat nog wel spontaan met hem.. ik zou het toch gewoon even vragen want voor mij is het ook niet zo duidelijk (net als voor TS)En als hij een flauwekulantwoord krijgt weet hij ook wel genoeg.
Deze inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:49 schreef Dale. het volgende:
Ik denk dat ze t praten wellicht een beetje beu is en wil dat je actie onderneemt in de trend van dat je haar op een date vraagt.
Gewoon pik in haar bek stoppen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:49 schreef Dale. het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit forum.Stel suffe autisten hier ook altijd.
![]()
Iedereen maar autist noemen omdat iemand in jou ogen een rare opmerking maakt komt ook redelijk autistisch over. Maar eigenlijk noem ik jou autistisch omdat ik vind dat jij een rare opmerking maakt, maakt mij dit dan ook weer autistisch? Misschien had je toch gelijkquote:
Rustig aan, man.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:37 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Iedereen maar autist noemen omdat iemand in jou ogen een rare opmerking maakt komt ook redelijk autistisch over. Maar eigenlijk noem ik jou autistisch omdat ik vind dat jij een rare opmerking maakt, maakt mij dit dan ook weer autistisch? Misschien had je toch gelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |