Als allochtoon ben je toch al de sjaakquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb een pec Zwolle dingetje op me achteruti hangen van mijn auto, kan ik gewoon veilig naar de ikea in hengelo of moet ik dat dingetje ff in twente van me auto voor de zekerheid halen
Ik zou er mee oppassen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb een pec Zwolle dingetje op me achteruti hangen van mijn auto, kan ik gewoon veilig naar de ikea in hengelo of moet ik dat dingetje ff in twente van me auto voor de zekerheid halen
Weet nog niet. La Cucina of Kostershoes denk ik.quote:
La Cucina? Dat is toch die veredelde cafetaria?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet nog niet. La Cucina of Kostershoes denk ik.
Hans Klok kon ik ook wel kaartjes voor krijgen. Maar heb em maar overgeslagen. Een 'kennis' van Tukker en mij schijnt een vriend van hem te zijn..
@Tukker: Vraag anders eens of Hans langskomt..
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
La Cucina? Dat is toch die veredelde cafetaria?
Is de werkdruk wat minder vandaag?![]()
Zal Brazil-man zo eens vragen naar Hansie Hansie.
La Cucina ken ik niet.. Kostershoes is dacht ik wel oke.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet nog niet. La Cucina of Kostershoes denk ik.
Hans Klok kon ik ook wel kaartjes voor krijgen. Maar heb em maar overgeslagen. Een 'kennis' van Tukker en mij schijnt een vriend van hem te zijn..
@Tukker: Vraag anders eens of Hans langskomt..
Misschien kan ie een eigen reality show beginnen op Discovery? Daar hebben ze ook altijd van die krappe deadlines. Paint Kings of zo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..].
Nee, de werkdruk is de komende weken/maanden hoog helaas. Zitten vlak voor live en moet nog heel veel doen en den baasch wil te snel live..
We need a freakin' 1000 ounces of paint. Tomorrow! Unfortunately, i disassembled the paint mixer because we might get a new one this freakin' year.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien kan ie een eigen reality show beginnen op Discovery? Daar hebben ze ook altijd van die krappe deadlines. Paint Kings of zo?
De welbekende acquisitiesquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht trouwens dat het door Mr Brasil kwam dat we daar altijd door 1000 telefoontoko's werden gebeld, maar ik krijg hier ook 2, 3 telefoontjes per week met bedrijven die afspraken willen maken. Wat een kansloze business is dat.
Bel maar gewoon niet, kut.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De welbekende acquisitiesBel maar na 18:00, ik ben nu druk
Ik word nooit gebeld, want bel-me-niet registerquote:
Ik ook niet, want geheim nummerquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word nooit gebeld, want bel-me-niet register.
Verbind je ze ook altijd door naar de conciërge?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht trouwens dat het door Mr Brasil kwam dat we daar altijd door 1000 telefoontoko's werden gebeld, maar ik krijg hier ook 2, 3 telefoontjes per week met bedrijven die afspraken willen maken. Wat een kansloze business is dat.
Beld?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen.
En gisteren zijn mijn ouders gebeld door 1 of ander microsoft bedrijf ofzo uit canada echt raar. omdat ze 1 of andere melding naar microsoft zouden hebben verstuurd vanaf de computer, maar lijkt me toch raar dat dan een bedrijf van microsoft uit canada naar nederland beld.![]()
ik dacht dat nederland toch zijn eigen kantoor heeft?
Ik vraag me hoe die lui aan hun nummer zijn gekomen uberhaupt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen.
En gisteren zijn mijn ouders gebelt door 1 of ander microsoft bedrijf ofzo uit canada echt raar. omdat ze 1 of andere melding naar microsoft zouden hebben verstuurd vanaf de computer, maar lijkt me toch raar dat dan een bedrijf van microsoft uit canada naar nederland belt.![]()
ik dacht dat nederland toch zijn eigen kantoor heeft?
Ik vraag me hoe die lui aan hun nummer zijn gekomen uberhaupt.
dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beld?
Het is scam natuurlijk, ze willen je pc overnemen.
Dat dus. Een collega hier was onlangs ook 'de sjaak'. Voor slechts ¤500 zouden ze het corrupte Windows-certificaat vernieuwen. Anders kon ze nooit meer Windows gebruiken. Nooit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is scam natuurlijk, ze willen je pc overnemen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. Een collega hier was onlangs ook 'de sjaak'. Voor slechts ¤500 zouden ze het corrupte Windows-certificaat vernieuwen. Anders kon ze nooit meer Windows gebruiken. Nooit.
Ik zet ze vaak in de wachtstand. "Klein momentje!" Kijken hoe lang ze de panfluitmuziek uithouden voordat ze ophangen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De welbekende acquisitiesBel maar na 18:00, ik ben nu druk
Ja, maar kom opquote:
Wie zijn haar haters dan? en waarom?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Trouwens, volgens mij kan Astrid hier gerust terugkomen. Haar haters komen hier toch zelden tot nooit meer. Ik ga haar appen...
Google het eens. Ik heb het inmiddels al zo vaak gecopy/paste dat het vervelend wordtquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:23 schreef Cue_ het volgende:
Waar komt het uberhaupt vandaan? dat spuit 11? Iemand een idee?
En ik heb geen zin om het uit te leggen. Misschien dat iemand anders zich geroepen voeltquote:
Okquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef Samzz het volgende:
En ik heb geen zin om het uit te leggen. Misschien dat iemand anders zich geroepen voelt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zet ze vaak in de wachtstand. "Klein momentje!" Kijken hoe lang ze de panfluitmuziek uithouden voordat ze ophangen.
Ik zou ook plat gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:35 schreef Kreator het volgende:
Ik haat mensen.
Oh en al onze vestigingen liggen plat. En de telefonie ook.KPN
. Denk dat er nog wel heel wat meer plat ligt in het land nu.
Dank uquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef Kreator het volgende:
De etymologie van deze uitdrukking is niet geheel duidelijk. Vermoedelijk heeft het te maken met het gekkengetal elf. De genoemde spuit wordt genoemd in een oud brandweerliedenkrantje. Er zou slechts water zijn voor tien spuiten, de elfde spuit zou modder oppompen.
Een liefhebberquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ons record met die Indier was toch iets van 45 minuten ofzo?.
Ik haat jou ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:35 schreef Kreator het volgende:
Ik haat mensen.
Bustedquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat jou ook.
En ik heb nergens last van, heb ook KPN (waarom typ ik eerst KPD?).
Dat zou ik niet doen nee. Persoonlijk hoef ik niet zo'n ding, maar zou ik hem mooi op Marktplaats zetten voor een fijne prijs.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar kom op. Je gaat toch met je volle verstand geen iPad afslaan of weggeven
?
Je hebt twee tidden, toch? Hoop ik...quote:
Tientallen minuten ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ons record met die Indier was toch iets van 45 minuten ofzo?.
Vooral Drizzt en Baron volgens mij. Waarom? Omdat Astrid soms een beetje koppig is en een vreemd doch tof gevoel voor humor heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zijn haar haters dan? en waarom?
Gelukkig welquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Je hebt twee tidden, toch? Hoop ik...
Die zijn er alleen na werktijd vooral dacht ik zo.. of pas in de middag.quote:Vooral Drizzt en Baron volgens mij. Waarom? Omdat Astrid soms een beetje koppig is en een vreemd doch tof gevoel voor humor heeft.
Zoiets ja. Het lijkt wel het oude Singles. Verschillende dag- en avondcrew en zo...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:46 schreef Cue_ het volgende:
Die zijn er alleen na werktijd vooral dacht ik zo.. of pas in de middag.
Maakte het wel leukerquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zoiets ja. Het lijkt wel het oude Singles. Verschillende dag- en avondcrew en zo...
Er waren teveel SC's in R&P .. stuk of 6 op een gegeven moment.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker wel.Waarom is die reeks eigenlijk verdwenen? Opgegaan in een andere of zo?
TijnBrein?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zat/zit al hetgeen wat je toch niet wil spreken
oa ja, maar zo zijn er nog meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
TijnBrein?
Ach, vond het altijd wel gezellig daar. Totdat het ophield en toen ben ik het een beetje uit het oog verloren.
?quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen nee. Persoonlijk hoef ik niet zo'n ding, maar zou ik hem mooi op Marktplaats zetten voor een fijne prijs.
Grappige is, ik kijk er nooitquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is stroomt de KPD de mond over
Subjectieve meningenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Net op de radio.. mensen met bruine ogen hebben een mooier gezicht
Waarschijnlijk symetrischer.. en dat wordt beschouwd als mooier.. dus tja, vind het goed genoegquote:
Ik denk niet dat symmetrie door je oogkleur wordt bepaald maar goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk symetrischer.. en dat wordt beschouwd als mooier.. dus tja, vind het goed genoeg
Je moet gewoon op de bruine ogen geloven Sanquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef Samzz het volgende:
Ik zie liever een klein scheef neusje dan een dikke symmetrische gok.
Dat lijkt me ook stug jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef ACT-F het volgende:
Ik denk niet dat symmetrie door je oogkleur wordt bepaald maar goed
Maar mijn ogen zijn groenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet gewoon op de bruine ogen geloven San
Dat mensen met een symmetrisch gezicht vaker bruine ogen hebben dus vaker een mooier gezichtquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oftewel, wat hebben we nu op de radio gehoord? Net zo'n bullshit als horoscopen
Ja hoor. Exhange en alles ligt eruit hier. Gezellig aan de telefoon joh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:35 schreef Kreator het volgende:
Ik haat mensen.
Groene ogen met bruin als accentquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar mijn ogen zijn groen! Wat ik overigens mooier vind dan bruin, bij mij tenminste
.
Bruinogigen zijn de grootste groep, dus niet zo verwonderlijk dat daar ook de meeste symmetrische tussen zitten. Evenals schoenmaat 42, etc. etc.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat mensen met een symmetrisch gezicht vaker bruine ogen hebben dus vaker een mooier gezicht
I don't care!quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bruinogigen zijn de grootste groep, dus niet zo verwonderlijk dat daar ook de meeste symmetrische tussen zitten. Evenals schoenmaat 42, etc. etc.
quote:
Ik ben er wel blij mee. Want:quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent ook al zo'n pigmentloos geval als ik
quote:
quote:
Hoi Tukkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er wel blij mee. Want:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Van naturequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, dat is best apart.Had je toen geblowd of zo?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Guten tag. Sie sprechen mit Tagelaufer vom Hilfetafel. Was ist dein problem? Richtig. Der Exchangeplatform ist kaputt!"
Epacity. Zakelijk netwerk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:43 schreef Samzz het volgende:
En ik heb nergens last van, heb ook KPN (waarom typ ik eerst KPD?).
Ligt Exchange eruit ja? Sterkte....quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Guten tag. Sie sprechen mit Tagelaufer vom Hilfetafel. Was ist dein problem? Richtig. Der Exchangeplatform ist kaputt!"
Als het kon had je wat van mijn pigment gekregen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van natureGebrek aan fatsoenlijk zonlicht
Hier niet, bij Daywalk3r.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt Exchange eruit ja? Sterkte....
Je klinkt nu net als die sanasoufi die altijd janktopics maakt in KLBquote:
Leugens, da's een jeugdfoto van mij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Daywalk3r vanavond.
Geen idee wie het is.. maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je klinkt nu net als die sanasoufi die altijd janktopics maakt in KLB
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leugens, da's een jeugdfoto van mij.
Met mij?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is één grote baggerbende zie ik.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
The curious case of Drizzt DoUrden?
Ow geen idee, ken der niet / kom nooit in KLBquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, die topicpoep van die sanasoufi.
Is zij diegene die een rijke dikke vent zoekt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, die topicpoep van die sanasoufi.
Rijke oude ventquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is zij diegene die een rijke dikke vent zoekt?
That's me! Nou ja, dat dikke dan...quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is zij diegene die een rijke dikke vent zoekt?
That's me! Nou ja, dat oude dan...quote:
Dat weet ik, Jus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil echt eens een foto van jou zien, Tuk
Kan ook per PMquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat weet ik, Jus.Maar ik blijf liever anoniem op het internet en zeker op Fok.
We zullen elkaar ongetwijfeld eens treffen bij een meet als je hier weer in de buurt woont.
Haha wunderbar!quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Huh? Tukker heeft me overtuigd hier weer te komen, maar ik was het wachtwoord van mijn oude account kwijt en ook die van mijn mailbox.quote:
Uhuuuuhquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef jeissA het volgende:
[..]
Huh? Tukker heeft me overtuigd hier weer te komen, maar ik was het wachtwoord van mijn oude account kwijt en ook die van mijn mailbox.
Je weet toch hoe dat werkt als Tukker zijn zeehondenkijkers in de strijd gooit!quote:
Ja, ik moet er 8 maanden om zeuren, maar hier ben je dan...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef jeissA het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat werkt als Tukker zijn zeehondenkijkers in de strijd gooit!
Alles goed hier?
Neequote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef jeissA het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat werkt als Tukker zijn zeehondenkijkers in de strijd gooit!
Alles goed hier?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:04 schreef jeissA het volgende:
[..]
Klein moment, ik zit even te schijten...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:04 schreef jeissA het volgende:
[..]
Is goed, Tukquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:04 schreef jeissA het volgende:
[..]
Kan wel hoor, is best geil om te zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:06 schreef jeissA het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren Justin. Ik kan het moeilijk dagenlang ophouden hè.
Daarom zeg ik: Is goed, Tuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bitch, what?Ik ben een man, ik kan toch niet multitasken!
Even van accountje switchen of 2 browsers tegelijk gebruiken, eitje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bitch, what?Ik ben een man, ik kan toch niet multitasken!
Alles kan Drizzt, koffiekan, theekan, melkkan... maar ik ben het echt niet!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even van accountje switchen of 2 browsers tegelijk gebruiken, eitje.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:08 schreef jeissA het volgende:
Ik lees de hele tijd "third reich" in de TT.
Donder op met die kutopmerkingquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles kan Drizzt, koffiekan, theekan, melkkan... maar ik ben het echt niet!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Donder op met die kutopmerking
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:23 schreef jeissA het volgende:
Nou, ik heb het hier wel weer gezien.
Hee As!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:23 schreef jeissA het volgende:
Nou, ik heb het hier wel weer gezien.
Nath!quote:
Ik heb het daar moeilijk mee. Snappen jullie vrouwen dat dan niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:25 schreef Samzz het volgende:
Maar, Tukker. Serieus, laat As gewoon met rust. Ze wil niet meer FOK!en, let it be.
Fijn dat je het daar moeilijk mee hebt, richt een supportgroep op of zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nath!
[..]
Ik heb het daar moeilijk mee. Snappen jullie vrouwen dat dan niet?Ik ben geen gevoelloos stuk vlees of zo.
Beetje gestrest door mijn ondernemingsplanquote:
Astrid is kwaad op me.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:25 schreef Samzz het volgende:
Maar, Tukker. Serieus, laat As gewoon met rust. Ze wil niet meer FOK!en, let it be.
Het geet z'n gangetje. Het is bijna weekend dus mijn energylevels zijn weer stijgende!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje gestrest door mijn ondernemingsplan
Daar?
Het is vooral het financiële plaatje. En ik en economische dingen gaan echt niet samen. Ik wil het graag leren, maar op de een of andere manier wil mijn hoofd daar niet aan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het geet z'n gangetje. Het is bijna weekend dus mijn energylevels zijn weer stijgende!
Hoezo stress dan? Moeilijk? Tijdsdruk?
Je bent wat sadistisch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat je het daar moeilijk mee hebt, richt een supportgroep op of zo.
Nee, je kan het zelf prima oplossenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Astrid is kwaad op me.Kan jij het even voor me downplayen Samzz?
Hoezo dat nu weerquote:
Gewoon niet jouw ding. Dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is vooral het financiële plaatje. En ik en economische dingen gaan echt niet samen. Ik wil het graag leren, maar op de een of andere manier wil mijn hoofd daar niet aan.
Ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je kan het zelf prima oplossen.
Omdat je het fijn voor me vindt dat ik het daar moeilijk mee heb.quote:Hoezo dat nu weer.
Moet voor school. Anders was ik er nooit aan begonnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon niet jouw ding. Dat kan natuurlijk.
Maar hoezo een ondernemingsplan?Heb ik wat gemist?
Zoiets doe je niet voor de hobby nee. Op internet zijn er geen voorbeelden/uitleg te vinden die je wat op weg helpen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet voor school. Anders was ik er nooit aan begonnen
Ik heb iemand weten te strikken die me erbij helptquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zoiets doe je niet voor de hobby nee. Op internet zijn er geen voorbeelden/uitleg te vinden die je wat op weg helpen?
Dat is altijd handig!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb iemand weten te strikken die me erbij helpt
Nee, iemand die er wel goed mee is en het leuk vind om te doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is altijd handig!Heet ie Google?
[ afbeelding ]
"Die Nathalie help ik graag..."
Freaks zullen er altijd zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, iemand die er wel goed mee is en het leuk vind om te doen
Maar daardoor heb ik hem nu wel zo goed als af. Alleen nog de bijlages erbij gooien, de voorkant, inleiding en inhoudsopgave maken, en ik kan hem inleverenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Freaks zullen er altijd zijn.
Ja, jij ook?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi schatjes!
Allemaal weer goed te pas?
Geloof er niets meer van,, dat Astrid bestaat dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Alleen jammer dat Astrid me sinds gisteren best wel haat.En ik bedoelde het nog zo goed!
Kats en zekerquote:
Ze bestaat, dat kan ik je verzekeren. Ik heb haar laatst een glas cola gegeven!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geloof er niets meer van,, dat Astrid bestaat dus...
[..]
Kats en zeker.
Ow, dacht dat ze vertrokken was, per direct overal zeg maar...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Ze bestaat, dat kan ik je verzekeren. Ik heb haar laatst een glas cola gegeven!
Op FB is ze soms nog actief!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, dacht dat ze vertrokken was, per direct overal zeg maar...
Moagh.. heb de boel weer verklootquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi schatjes!
Allemaal weer goed te pas?
Owh dan moet ik gouw naar huis en hem er in laten anders komt hij/ zij misschien nog om van de kouquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima! Het weekend staat voor de deur!Nog plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geloof er niets meer van,, dat Astrid bestaat dus...
Gaat lekker de laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Werkzooi.. stom geweest.. nu proberen te fixen
Als het geen Marokkaans weekend is, gewoon doen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Owh dan moet ik gouw naar huis en hem er in laten anders komt hij/ zij misschien nog om van de kou![]()
Samzz!quote:
Dit is mijn eerste echte fout deze weekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Gaat lekker de laatste tijd.Ben je er wel helemaal bij met je hoofd?
Wat jij zeggen man?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Owh dan moet ik gouw naar huis en hem er in laten anders komt hij/ zij misschien nog om van de kou![]()
Dat weet je niet. Wellicht manifesteren andere fouten zich op een later moment.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste echte fout deze week
Met mij natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met wie heb ik toen staan zingen in het café?
Metquote:
Klopt.. maandag wordt vast verschrikkelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Wellicht manifesteren andere fouten zich op een later moment.![]()
Fijn weekend alvast!
Van Giel? Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Metiedereen!
Achteraf viel het me mee dat ik niet een pak slaag heb gekregen van dat volk naast ons.
Ik wist niet of het kwartje zou vallen bij iemand. Ik ben vandaag zo scherp als een japans keramisch mes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Scherp. +100000000000000000000000000000000
Ik zeg niet eens meer hallo. Men zegt toch alleen hoi tegen Tukker. Want dat is tenslotte de TOF alpha-man.quote:
Dus je hebt het al opgegeven?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg niet eens meer hallo. Men zegt toch alleen hoi tegen Tukker. Want dat is tenslotte de TOF alpha-man.
Niet echt van Giel, maar meer van dat volk wat er daarna ging zitten. Tenminste, daar zat Giel niet bij meen ik mij te herinneren...quote:
Toen was ik al weg denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet echt van Giel, maar meer van dat volk wat er daarna ging zitten. Tenminste, daar zat Giel niet bij meen ik mij te herinneren...
Er is er maar één met een grote niet bijgewerkte bos borsthaar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg niet eens meer hallo. Men zegt toch alleen hoi tegen Tukker. Want dat is tenslotte de TOF alpha-man.
Maar door hen heb ik werk he.. vergeet dat ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Liever niet. De gebruikers van jouw zooi, die moet je hebben!
Soms doe je iets fout, kan gebeuren toch. En je kan het weer oplossen, toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar door hen heb ik werk he.. vergeet dat ook niet
Al is alles wat ik vandaag doe/ga doen m'n eigen stomme schuld
Klopt, kan gebeuren. Maar dit was een kip zonder kop actie. en tis best veel herstel actiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:41 schreef Samzz het volgende:
Soms doe je iets fout, kan gebeuren toch. En je kan het weer oplossen, toch?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, kan gebeuren. Maar dit was een kip zonder kop actie. en tis best veel herstel actie
Da's kutquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, kan gebeuren. Maar dit was een kip zonder kop actie. en tis best veel herstel actie
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of ik het wel binnen de werkuren afkrijg.. anders moet ik thuis nog door
Ja alles werkt weer. KPN he met hun storing.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Exchange weer in de lucht, jongen?
Al die zielige mensen in de kroeg die op me zitten te wachtenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar gaat je vrijdagavond.
RIP aan de nabestaanden.
Ik hoop voor je dat dat lukt!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die zielige mensen in de kroeg die op me zitten te wachten
Maar ben al bezig met een snellere manier te bedenken
Ik moest er vanmorgen om 7:10 al uit, luilak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, morgenochtend om half 9 al uit bed omdat er mensen ons huis willen bekijken. Om 10u... op zaterdag...
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef Kreator het volgende:
Er brak een stukje kies af tijdens de lunch, maar de tandarts is er niet meer..
gelukkig was het een kies die voor 98.3% al uit vulling bestond.
Z'n paddo's zijn taai geworden.quote:
mijn vriendin klaagt ook altijd dat ze er 'al' om 9 uur uit moet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moest er vanmorgen om 7:10 al uit, luilak.
Besides, het is voor een goed doel!
In het weekend hoor je om 9 uur nog lekker te slapenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn vriendin klaagt ook altijd dat ze er 'al' om 9 uur uit moet.
maar ze klaagt ook als ik er doordeweeks om 6.45 uit moet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In het weekend hoor je om 9 uur nog lekker te slapen
Ze klagen altijd, Heerscher.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ze klaagt ook als ik er doordeweeks om 6.45 uit moet.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed man! Jij hebt wel een wijntje verdiend vanavond!
Ben er pas rond een uur of 2200 gok ik zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga heel toevallig wel een daghapje doen in de stad. Waar hang je uit dan?
Nog geen idee. Gaan we zo even naar kijken op www.hapdedag.nlquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben er pas rond een uur of 2200 gok ik zo.
Waar ga je eten?
Dan kom ik wel even langs bij de Mollyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Nog geen idee. Gaan we zo even naar kijken op www.hapdedag.nl
Hmmm, 22:00 pas. Dan moet ik wel erg lang 'wachten'. Zo lang dat ik waarschijnlijk tegen die tijd een epische Karaoke-sessie doe op de bar van Molly.
Je krijgt wel plaatsvervangende schaamte hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kom ik wel even langs bij de Molly
Geeft niet, ik doe wel alsof ik je niet ken danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je krijgt wel plaatsvervangende schaamte hoor.
EN WAAROM BEN IK DAAR NIET BIJ !>??!@<e2j4quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga heel toevallig wel een daghapje doen in de stad. Waar hang je uit dan?
Mijn baas wil vanavond door. En zondag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
half uurtje later naar huis denk ik.. maar als dat alles is en het is dan goed .. dan zijn we blij
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In het weekend hoor je om 9 uur nog lekker te slapen
Omdat jij vanavond niks wil doen en wilt relaxen. Daarom.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
EN WAAROM BEN IK DAAR NIET BIJ !>??!@<e2j4
Omdat je nooit betaalt en altijd het duurste van het duurste vreet/zuipt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
EN WAAROM BEN IK DAAR NIET BIJ !>??!@<e2j4
Ik weet waar hij woont, dus als ik hem even op z'n bakkes moet stompen, laat het me weten!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn baas wil vanavond door. En zondag.. Maar ik weet het nog niet. Want ik ben verrot.
Kerel! Bouwjaar '86!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
...daarna gelijk m'n bed in want weinig/geen puf
Bouwjaar 86quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kerel! Bouwjaar '86!Wat is deze?
Eet zelden grieks. Maar hoop dat t lekker wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thessaloniki, dus.
Grieks.Vind jij dat ook zo lekker?
Goh, Nath, nieuwe make-up gekocht?quote:
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goh, Nath, nieuwe make-up gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |