Als allochtoon ben je toch al de sjaakquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb een pec Zwolle dingetje op me achteruti hangen van mijn auto, kan ik gewoon veilig naar de ikea in hengelo of moet ik dat dingetje ff in twente van me auto voor de zekerheid halen
Ik zou er mee oppassen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:31 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb een pec Zwolle dingetje op me achteruti hangen van mijn auto, kan ik gewoon veilig naar de ikea in hengelo of moet ik dat dingetje ff in twente van me auto voor de zekerheid halen
Weet nog niet. La Cucina of Kostershoes denk ik.quote:
La Cucina? Dat is toch die veredelde cafetaria?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet nog niet. La Cucina of Kostershoes denk ik.
Hans Klok kon ik ook wel kaartjes voor krijgen. Maar heb em maar overgeslagen. Een 'kennis' van Tukker en mij schijnt een vriend van hem te zijn..
@Tukker: Vraag anders eens of Hans langskomt..
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
La Cucina? Dat is toch die veredelde cafetaria?
Is de werkdruk wat minder vandaag?![]()
Zal Brazil-man zo eens vragen naar Hansie Hansie.
La Cucina ken ik niet.. Kostershoes is dacht ik wel oke.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet nog niet. La Cucina of Kostershoes denk ik.
Hans Klok kon ik ook wel kaartjes voor krijgen. Maar heb em maar overgeslagen. Een 'kennis' van Tukker en mij schijnt een vriend van hem te zijn..
@Tukker: Vraag anders eens of Hans langskomt..
Misschien kan ie een eigen reality show beginnen op Discovery? Daar hebben ze ook altijd van die krappe deadlines. Paint Kings of zo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..].
Nee, de werkdruk is de komende weken/maanden hoog helaas. Zitten vlak voor live en moet nog heel veel doen en den baasch wil te snel live..
We need a freakin' 1000 ounces of paint. Tomorrow! Unfortunately, i disassembled the paint mixer because we might get a new one this freakin' year.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien kan ie een eigen reality show beginnen op Discovery? Daar hebben ze ook altijd van die krappe deadlines. Paint Kings of zo?
De welbekende acquisitiesquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht trouwens dat het door Mr Brasil kwam dat we daar altijd door 1000 telefoontoko's werden gebeld, maar ik krijg hier ook 2, 3 telefoontjes per week met bedrijven die afspraken willen maken. Wat een kansloze business is dat.
Bel maar gewoon niet, kut.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De welbekende acquisitiesBel maar na 18:00, ik ben nu druk
Ik word nooit gebeld, want bel-me-niet registerquote:
Ik ook niet, want geheim nummerquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word nooit gebeld, want bel-me-niet register.
Verbind je ze ook altijd door naar de conciërge?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht trouwens dat het door Mr Brasil kwam dat we daar altijd door 1000 telefoontoko's werden gebeld, maar ik krijg hier ook 2, 3 telefoontjes per week met bedrijven die afspraken willen maken. Wat een kansloze business is dat.
Beld?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen.
En gisteren zijn mijn ouders gebeld door 1 of ander microsoft bedrijf ofzo uit canada echt raar. omdat ze 1 of andere melding naar microsoft zouden hebben verstuurd vanaf de computer, maar lijkt me toch raar dat dan een bedrijf van microsoft uit canada naar nederland beld.![]()
ik dacht dat nederland toch zijn eigen kantoor heeft?
Ik vraag me hoe die lui aan hun nummer zijn gekomen uberhaupt.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen.
En gisteren zijn mijn ouders gebelt door 1 of ander microsoft bedrijf ofzo uit canada echt raar. omdat ze 1 of andere melding naar microsoft zouden hebben verstuurd vanaf de computer, maar lijkt me toch raar dat dan een bedrijf van microsoft uit canada naar nederland belt.![]()
ik dacht dat nederland toch zijn eigen kantoor heeft?
Ik vraag me hoe die lui aan hun nummer zijn gekomen uberhaupt.
dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beld?
Het is scam natuurlijk, ze willen je pc overnemen.
Dat dus. Een collega hier was onlangs ook 'de sjaak'. Voor slechts ¤500 zouden ze het corrupte Windows-certificaat vernieuwen. Anders kon ze nooit meer Windows gebruiken. Nooit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is scam natuurlijk, ze willen je pc overnemen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. Een collega hier was onlangs ook 'de sjaak'. Voor slechts ¤500 zouden ze het corrupte Windows-certificaat vernieuwen. Anders kon ze nooit meer Windows gebruiken. Nooit.
Ik zet ze vaak in de wachtstand. "Klein momentje!" Kijken hoe lang ze de panfluitmuziek uithouden voordat ze ophangen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De welbekende acquisitiesBel maar na 18:00, ik ben nu druk
Ja, maar kom opquote:
Wie zijn haar haters dan? en waarom?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Trouwens, volgens mij kan Astrid hier gerust terugkomen. Haar haters komen hier toch zelden tot nooit meer. Ik ga haar appen...
Google het eens. Ik heb het inmiddels al zo vaak gecopy/paste dat het vervelend wordtquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:23 schreef Cue_ het volgende:
Waar komt het uberhaupt vandaan? dat spuit 11? Iemand een idee?
En ik heb geen zin om het uit te leggen. Misschien dat iemand anders zich geroepen voeltquote:
Okquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef Samzz het volgende:
En ik heb geen zin om het uit te leggen. Misschien dat iemand anders zich geroepen voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |