PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Zometeen komt Jay_Snakequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
De verheerlijking van iemand die een goede speler uit een pakje trekt
Jaja, jarenlange training dit dat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
Wat snapte je precies niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
Alsof je er zoveel skill voor moet hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat snapte je precies niet?Van die grap nog, vorig topic.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef BDIL het volgende:
Pack opening van 100k :!!! check channel hieronder
Dat is meer dan 99,9% van de mensen, niet jankenquote:
Ja dat wel.quote:
Jij krijgt al vaak goede spelersquote:
Is niets oneerlijk aan hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens ben ik niet jaloers dat iemand hier TOTY Iniesta in een pack kreeg. Ik vind het alleen oneerlijk dat ik 1.2 miljoen kwijtraak waar ik hard voor heb moeten werken (nu lijk ik net Joey) en dat iemand dan 1 pack opent en TOTY Iniesta in een pack krijgt.
Ik zie het verband niet..quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens ben ik niet jaloers dat iemand hier TOTY Iniesta in een pack kreeg. Ik vind het alleen oneerlijk dat ik 1.2 miljoen kwijtraak waar ik hard voor heb moeten werken (nu lijk ik net Joey) en dat iemand dan 1 pack opent en TOTY Iniesta in een pack krijgt.
Geluk hebben enzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik ben falliet door pakjes, koop ze daarom ook NOOIT meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is maar een spelletje he kerelquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
dat gaik niet zeggen dan kom je ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef ThadCastle het volgende:
Thorb hoe heet ik ook alweer op twitch? iets met realthadcastle ofzo
Ik ben anders wel 120 euro of meer kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje he kerel
nee want jij verkoopt het toch nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben anders wel 120 euro of meer kwijtgeraakt.
En nee, ik open geen packs omdat ik dan toch niks goeds krijg.
Dat je bent opgelicht is natuurlijk je eigen schuld...quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar dat is toch ook wel een heel klein beetje je eigen schuld, niet waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vergeet m'n username daar altijd. Maak steeds een nieuwe aan als iemand van hier gaat streamen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef ThadCastle het volgende:
Thorb hoe heet ik ook alweer op twitch? iets met realthadcastle ofzo
Ik word zo moe van mensen die hier telkens die coins omrekenen in euro's , je moet het eerst nog maar is veilig om zien te zetten (koper vinden, niet opgelicht worden) etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Eens kijken of ik nu een leuk team kan maken.
Nee ik had laatst veel ongeluk met pakjes waardoor ik een kutteam heb gemaaktquote:
Het is uiteraard balen, maar het komt natuurlijk wel door je eigen naïviteit..quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o 5-1 gewonnen, viel wel meequote:
Dat is allang besproken, dat hoef ik niet nog een keer te horenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je bent opgelicht is natuurlijk je eigen schuld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iedereen koopt pakjes nu dus prijzen dalen.quote:
Oh ik voel me domquote:
is nu makkelijkers te krijgen he , de if versie is/was zeldzamer.. in pakjesquote:
Goh, echt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:52 schreef quer het volgende:
[..]
is nu makkelijkers te krijgen he , de if versie is/was zeldzamer.. in pakjes
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ik voel me dom. Ik dacht dat je nieuw was en merk nu pas op wie je bent
Hoeveel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef BDIL het volgende:
Niks in packsTim damn you match coins
Nigga stay focussed at school
550kquote:
chelsea fanquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Reemi het volgende:
Iemand heeft mijn UP Sturridge gekocht en gediscard.
Ik speel geen clubs en geen andere spellen, dat scheelt wel heel veel tov de rest hierquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef BDIL het volgende:
Niks in packsTim damn you match coins
Nigga stay focussed at school
Meteen CAM>CM om op Canesin te gebruikenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad.. (i.t.t die andere 5 packs die ik geopend heb)
Liverpool fan die boos is dat ze hem gekocht hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Reemi het volgende:
Dat rode kaartje komt ook als de koper hem heeft doorverkocht (of getrade naar ander account).quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Reemi het volgende:
Kom maar gaan we grief town onlinequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo iemand Zombies? Maakt niet uit wat?
quote:
Oh, misschien weer met winst doorverkocht. Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat rode kaartje komt ook als de koper hem heeft doorverkocht (of getrade naar ander account).
Ik had het zelfs met IF Kone laatst.
Wist ik ook niet, maar dat zei iemand hier laatst en het lijkt me wel logischer dan een discard (want ik zie het echt vaak bij de spelers die ik verkoop)quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, misschien weer met winst doorverkocht. Dat zou kunnen.
Ja klopt, je kunt die spelers helemaal tracken. Zelfs zien wanneer ze ingame zijn en of ze op de bank zitten of in de basisquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, maar dat zei iemand hier laatst en het lijkt me wel logischer dan een discard (want ik zie het echt vaak bij de spelers die ik verkoop)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja klopt, je kunt die spelers helemaal tracken. Zelfs zien wanneer ze ingame zijn en of ze op de bank zitten of in de basis
/liev dagboekquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
winstreak ten einde![]()
rageeeeeeeeeeee finale 7.5k cup. Ik verdedig dom uit tegen gast die alleen op balbezit speelt, zware kut wedstrijd, pass ik hem zo in voeten van zn spits
echt zo fucking dom en onnodig want ik was beter, en dan zo uitverdedigen fvhs9hfq 90wyfhq90ahyf
had alle tijd om hem weg te schieten maar nee hoor ik druk weer op passen
Had 59 potjes op rij gewonnen. En dan zo dom weggeven blehhhhhhhhhh
59 op rijquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
winstreak ten einde![]()
rageeeeeeeeeeee finale 7.5k cup. Ik verdedig dom uit tegen gast die alleen op balbezit speelt, zware kut wedstrijd, pass ik hem zo in voeten van zn spits
echt zo fucking dom en onnodig want ik was beter, en dan zo uitverdedigen fvhs9hfq 90wyfhq90ahyf
Nee. Of wel. Even checkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
59 op rij![]()
![]()
Hoeveel matchcoins heb jij dan al wel niet? Daar zitten die toernooibonussen ook bij toch?
veel en veel minder dan een hoop anderen. Geen idee of die erbij zitten, maar 2.5k bonus schiet weinig opquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
59 op rij![]()
![]()
Hoeveel matchcoins heb jij dan al wel niet? Daar zitten die toernooibonussen ook bij toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
veel en veel minder dan een hoop anderen. Geen idee of die erbij zitten, maar 2.5k bonus schiet weinig opGing stuk sneller toen ik divisies speelde. 67k maar
[ afbeelding ]
Maar er zijn toch ook veel lucratieve toernooien geweest? Die 11 leagues in starting 11 bijv had 10k bonus en die heb ik 7/8 keer gewonnen ofzo..dat tikt wel lekker aan. Nu deze van 7.5k ook welquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
veel en veel minder dan een hoop anderen. Geen idee of die erbij zitten, maar 2.5k bonus schiet weinig opGing stuk sneller toen ik divisies speelde. 67k maar
[ afbeelding ]
Bonussen tellen niet volgens mij hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar er zijn toch ook veel lucratieve toernooien geweest? Die 11 leagues in starting 11 bijv had 10k bonus en die heb ik 7/8 keer gewonnen ofzo..dat tikt wel lekker aan. Nu deze van 7.5k ook wel
WTF je hebt echt weinig gespeeld
ja ik speel niet zoveelquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar er zijn toch ook veel lucratieve toernooien geweest? Die 11 leagues in starting 11 bijv had 10k bonus en die heb ik 7/8 keer gewonnen ofzo..dat tikt wel lekker aan. Nu deze van 7.5k ook wel
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WTF je hebt echt weinig gespeeld
Hmm dan weet ik het ook niet. Snap sowieso weinig van al die stats van EA..trade profit is ook onnavolgbaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bonussen tellen niet volgens mij hoor.
lucker!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste 4 minuten zijn ingegaan. Nu op 1.221.000
Badminton je soms ook?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben net GJE. Veel lullen, weinig spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben net GJE. Veel lullen, weinig spelen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Badminton je soms ook?niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Benieuwd waar die op uit gaat komen, als Iniesta 1m is koop ik em wel, die is wel echt baasquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste 4 minuten zijn ingegaan. Nu op 1.221.000
Dan nog is het wel ziek hoor..er gebeurt zoveel random shit in wedstrijden...als je die factor pech/geluk zoveel wedstrijden op rij in je voordeel uit kan laten vallen doe je toch echt iets goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik speel niet zoveelLang divisies gedaan en toen tijdje gestopt met fut en toen dus die gold cup/7.5k cup winstreak.
idd@ je edit
[..]valt heel heel erg mee hoor
vriendloos dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ook niet klein en ook niet dik. gelukkig.
quote:
Ik wist niet dat je de silver Jones had van UT10, wat heb je daar nog meer dan? Of is dit van iemand andersquote:
Hoe chill het ook is, valt me eigenlijk nog tegenquote:
Tamperbanned...quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je de silver Jones had van UT10, wat heb je daar nog meer dan? Of is dit van iemand anders
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan nog is het wel ziek hoor..er gebeurt zoveel random shit in wedstrijden...als je die factor pech/geluk zoveel wedstrijden op rij in je voordeel uit kan laten vallen doe je toch echt iets goed.
Als ik 20 potjes op rij echt heel goed speel verlies ik er altijd wel minimaal 1 door pure, botte pech.
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan komt dit zeker van het EA forum?
twitter:BoarChuz twitterde op woensdag 09-01-2013 om 16:19:20#FUT Before Lukaku, there was Kenwynne: http://t.co/SCw4RI2r reageer retweet
59 op rij is wel een zieke reeksquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef poker4lifee het volgende:
winstreak ten einde![]()
't is nu goedkoper dan toen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef JochemP het volgende:
Hier nog tips voor een beginner met maar een paar muntjes? Waar moet ik op letten bij het handelen? Wat zijn goede deals? Ik kan geen geld verdienen door wedstrijden te spelen want ik heb nog geen teamAl die tutorials zijn van een paar maanden terug en zijn nogal outdated (bepaalde spelers/kaarten die ze aanraden zijn niet meer zo goedkoop te krijgen)
Zie UDBquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef TBakkert het volgende:
voor hoeveel ging Pepe voor de crash?
Ik zag ergens een tip uit oktober 2012 waar ze zeggen dat je formation cards met 4 verdedigers moet kopen voor ongeveer 300 munten en dan voor het dubbele kan verkopen. Maar dat soort kaarten zijn nergens meer te vinden voor die prijs. Maar ik geloof je graag hoor, zoals ik al zei heb ik geen ervaring met FUTquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef JochemP het volgende:
Hier nog tips voor een beginner met maar een paar muntjes? Waar moet ik op letten bij het handelen? Wat zijn goede deals? Ik kan geen geld verdienen door wedstrijden te spelen want ik heb nog geen teamAl die tutorials zijn van een paar maanden terug en zijn nogal outdated (bepaalde spelers/kaarten die ze aanraden zijn niet meer zo goedkoop te krijgen)
Nice man jezelf quoten. In de gekte van nu kan je proberen shiny golds voor 600 of 550 te kopen en morgen weer te verkopen. Voorderest zorg eerst dat je een team hebt zodat je kan spelen en wat coins kan sparen om te handelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik zag ergens een tip uit oktober 2012 waar ze zeggen dat je formation cards met 4 verdedigers moet kopen voor ongeveer 300 munten en dan voor het dubbele kan verkopen. Maar dat soort kaarten zijn nergens meer te vinden voor die prijs. Maar ik geloof je graag hoor, zoals ik al zei heb ik geen ervaring met FUT
Haha ik wilde de reactie op mij quotenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Nice man jezelf quoten. In de gekte van nu kan je proberen shiny golds voor 600 of 550 te kopen en morgen weer te verkopen. Voorderest zorg eerst dat je een team hebt zodat je kan spelen en wat coins kan sparen om te handelen.
Ik heb zo iets van 20k profit gemaakt. Je moet alleen wel snel zijn. Helaas die 20k verneukt aan een pack maar dat doet er voorderest niet toe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef JochemP het volgende:
[..]
Haha ik wilde de reactie op mij quotenIk heb net een Afellay gekocht voor 650 en verkocht voor 1000, dus ik ben al blij
quote:
Let's hope soquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef DutchSL het volgende:
Armero dus inderdaad Napoli zoals ik vanmiddag schreef, zijn getransfereerde kaart zal dan wel LM worden misschien.
nee link!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
hebben jullie dat filmpje gezien van die rus die in die bal van de piste af ging en naar beneden storthoe dom kan ej zijn
Hoe ga jij die 7/8/9 miljoen bij elkaar harken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
ooit zal ik dit team hebben: http://www.futhead.com/fifa/squads/3549854/#squad-player
Spannendquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
ooit zal ik dit team hebben: http://www.futhead.com/fifa/squads/3549854/#squad-player
ik heb al 3,5mquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe ga jij die 7/8/9 miljoen bij elkaar harken?
quote:
Hmk, was nog niet bekend bij mn normale bronnen blijkbaarquote:Elyaniv Barda legt morgen medische tests af bij de Nederlandse club Heerenveen, een transfer van de Israëlische Genkenaar is dus nakend.
Ik moet er niet echt om lachen, maar het is wel stom ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Fuszy het volgende:
NWS / Rus stort met zorbing afgrond in
topic
en video
ik moest lachen zo stom was het
Dan heb jij echt onder een steen gelegen -_-quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Oh.. Dat heb je nog nooit gepost.![]()
Dan moet je nog minimaal 3,5 miljoen bij elkaar handelen.
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Fuszy het volgende:
deze is ook al zo dom. Kan schokkend zijn als je er niet tegen kan
beter gezegd is schokkend want er gaat iemand dood
Ha, schokkendquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Fuszy het volgende:
Eens kijken wat EA gaat doen. Als ze m CF laten zijn ze dom of lui. Wss, het laatste.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk naar Heerenveen.
zo grappigquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moet er niet echt om lachen, maar het is wel stom ja.
[b]Het moment dat je ziet dat je de berg afgaat en wacht op de klap[/b]
Ik vind met bijvoorbeeld schaatsen het moment waarop je weet dat je gaat vallen maar nog niet op het ijs ligt al kut, laat staan als je leven eraan gaatquote:
Die mensen er omheenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Fuszy het volgende:
Gozer beklimt zo'n paal en dan gaat ie bungelen aan iets daar. Blijkbaar raakt hij de kabel met zijn voet en dan BOEM PIEW PAW game overquote:
lol briljantquote:
Later vanavond? 11 uur?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo iemand Zombies? Maakt niet uit wat?
Udinese moet hem kopen als opvolger van Daniloquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgend jaar hopelijk weer terug in FUT
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 09-01-2013 om 21:14:15Internazionale accepteert bod Galatasaray op Wesley Sneijder. "Het is nu aan hem." Later meer. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 09-01-2013 om 21:14:15Internazionale accepteert bod Galatasaray op Wesley Sneijder. "Het is nu aan hem." Later meer. reageer retweet
die zien we nooit meer te-rugquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die had al iets getwittert dat ze Turkije mooi vond of zoiets las ik ergens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Dat was te verwachten toch..vraag is of Wesley Yo ook wil..
Istanbul is wel een mooie stad. Lekker klimaatje, goed eten, prima omstandigheden voor Wes en Yoquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Dat was te verwachten toch..vraag is of Wesley Yo ook wil..
Ga je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leuk, daar word van 's avonds tot 's ochtends vroeg ge-quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:21 schreef DutchSL het volgende:
Constantinopel is een mooie stad, daar loopt Yolanthe in haar blote
Waarom zou hij ergens 191k op bieden als hij coins had verkocht.quote:
Hehequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef Zhano het volgende:
Haha, een of andere sukkel kocht mijn squad fitness voor 191k
Postte ik laatst ook al ja. Aan de andere kant Aguero, Nasri, Yaya, Maicon, Kompany en Hart wellichtquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil denk ik nog wel een 4222 team dit jaar met
Ibra
Lucas
Ik moest lachenquote:
"Het is maar een spelletje jongen" - Mamaquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij bent veel te relaxt.
Waar zijn de pinorages
Waarom nou weer compleet Man Cityquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Postte ik laatst ook al ja. Aan de andere kant Aguero, Nasri, Yaya, Maicon, Kompany en Hart wellicht
het is wel 20 euroquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
"Het is maar een spelletje jongen" - Mama
Weet ik ook niet, ben nog aan het denken over een toffe tweede spits die een beetje complementair is voor naast Zlatan..en dan ook een dubbele link heeft met een toffe CAM.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom nou weer compleet Man City(De helft jaja okok)
Nee, maar Sturridge wel die nooit speeltquote:
Muriel ST - di Natale CAMquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, ben nog aan het denken over een toffe tweede spits die een beetje complementair is voor naast Zlatan..en dan ook een dubbele link heeft met een toffe CAM.
En Toure wil ik nog steeds in een team
Onbegrijpelijk weer jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar Sturridge wel die nooit speelt
Muriel heb ik al bij mijn Colombianen, maar Di Natale en bijv Miccoli kan wel leuk zijnquote:
Suarez en Sturridgequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, ben nog aan het denken over een toffe tweede spits die een beetje complementair is voor naast Zlatan..en dan ook een dubbele link heeft met een toffe CAM.
En Toure wil ik nog steeds in een team
die heb ik voor mijn div1 B team gehaaldquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Dat er nog niemand Welliton en Emenike heeft gepost joh
Ja, kan nu wel een controller of laptop kapot gooien maar dat lost ook weinig op.quote:
Goejen CAM ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
heel verstandigquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja, kan nu wel een controller of laptop kapot gooien maar dat lost ook weinig op.
IF Neymarquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Pato en El Sha is ook nog wel geinig, maar Aguero + Nasri + Yaya is wel veruit de beste optie die ik kan bedenken..
Best sick ja, al ben ik helemaal geen skillerquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
IF Neymar
Cor. Pato
Kun je de achterzijde helemaal los doen
Ik ken geen één 5* skillquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best sick ja, al ben ik helemaal geen skiller
wat ga je mathijs' filmpjes posten danquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:52 schreef Thorb het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148071661
Hazard speelt wide CAM dus hij moet er gewoon een keer twee of drie makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop dat er nog een IF Hazard als CAM komt dit jaar
quote:PotS schreef:
Wil jij de heren misschien even laten weten dat ik mijn eerste jumbo pack (of uberhaupt mn eerste pack open trouwens): Hazard en Pepe![]()
Goejen pack he?
gr gr aan een ieder die het lezen wil
Laten we het hopen..al is het bij wide cams ook altijd maar de vraag wat EA ervan maakt..zijn niet echt consequent..dan is het weer een winger, dan weer CAMquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hazard speelt wide CAM dus hij moet er gewoon een keer twee of drie maken
bakkes epicdudequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ga je mathijs' filmpjes posten dan
Volgens EA is de winger bij 4231 een CAM dus dan brengen ze hem maar ook gewoon uit als een CAM.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laten we het hopen..al is het bij wide cams ook altijd maar de vraag wat EA ervan maakt..zijn niet echt consequent..dan is het weer een winger, dan weer CAM
Ja, dat doen ze dus lang niet altijd.. PSG vorig jaar al die Nene's en Menezjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Volgens EA is de winger bij 4231 een CAM dus dan brengen ze hem maar ook gewoon uit als een CAM.
die Menez was geen CAM vorig jaar maar STquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze dus lang niet altijd.. PSG vorig jaar al die Nene's en Menezjes.
Behalve die ene Menez die ineens wel CAM was.
Oja kloptquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:02 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
die Menez was geen CAM vorig jaar maar ST
Idd maar klopt net waar ea maar zin in heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja kloptik had hem zelf CAM gemaakt.
In elk geval al die clubs die 4-2-3-1 spelen laten ze de LW en RW gewoon wingers (terecht eigenlijk, maar verander die formatie dan ook).
In het eerste nog welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef vandermar het volgende:
Ik gaf drie keer een speler op training een panna die jaren in het eerste heeft gespeeld (ok, hij gaat nu wel richting de 40) vond hij niet zo leuk
STquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja kloptik had hem zelf CAM gemaakt.
In elk geval al die clubs die 4-2-3-1 spelen laten ze de LW en RW gewoon wingers (terecht eigenlijk, maar verander die formatie dan ook).
Ja, hoe raad je hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In het eerste nog welvan fc fierljeppen zeker
moet wel, je kan hem niet gebruiken in een opstelling met maar 1 spitsquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat samen met IF Cavani in de spits
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft hij die zebra mond op mond beademing? Dat beest is allang dood, wat een mongolquote:
Better drink your own piss.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geeft hij die zebra mond op mond beademing? Dat beest is allang dood, wat een mongol
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef quer het volgende:
[..]
moet wel, je kan hem niet gebruiken in een opstelling met maar 1 spits
Dat ben ikquote:
als je ze discard verdwijnen ze jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef DaggerOne het volgende:
Wat ik me afvraag he, verdwijnen die IF's ook een keer of blijven ze altijd bestaan?
IF's zijn legendes, die blijven decennia bestaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef DaggerOne het volgende:
Wat ik me afvraag he, verdwijnen die IF's ook een keer of blijven ze altijd bestaan?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
Rijke tatta in FUT meldt zich zie ik !
Jammer dat je verder een pauper bent.
snel en kan koppen en ook nog is fatsoenlijk koppen dus ik zeg jaquote:
zoals felip meloquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
IF's zijn legendes, die blijven decennia bestaan
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Que?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:
Als je hier altijd zo overduidelijk komt patsen met je FUT coins ben je overduidelijk niks meer dan een pauper. Of je hebt iets te compenseren. Ik denk dat het beiden is in het geval van Confetti.quote:
Sommigen kunnen ook echt niet tegen een grapje hier zeg, de teringquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef Kamikazie het volgende:
Als je hier altijd zo overduidelijk komt patsen met je FUT coins ben je overduidelijk niks meer dan een pauper. Of je hebt iets te compenseren. Ik denk dat het beiden is in het geval van Confetti.
Met Gerrard win je geen titels, Lampard welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
Ik vind IF Gerrard trouwens niet eens zo heel erg goedHij kan wel voetballen maar komt er niet echt aan te pas, Lampard komt veel meer in het spel voor. Ik vrees dat ik Stevie G moet verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |