SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naamtopicverkapt dat wel
Oequote:
Twijfel jij aan mijn stoerheidquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vorige topicquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Alleen morgenochtend nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Naamtopicverkapt dat wel
[..]
Oe
[..]
Twijfel jij aan mijn stoerheid.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef Royco1 het volgende:
Nou, er mag nog wel een paar kilo af voordat ik trots op mijn lichaam ben.quote:![]()
Ja, je hebt wel een grote bek maar stiekem ben je niet zo stoerquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Naamtopicverkapt dat wel
[..]
Oe
[..]
Twijfel jij aan mijn stoerheid![]()
![]()
quote:![]()
Heb je al een sleutel?
Ik ben voorzichtig trotsquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef Royco1 het volgende:
Nou, er mag nog wel een paar kilo af voordat ik trots op mijn lichaam ben.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Op mijn lichaam?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Heb je al een sleutel?
[..]
Ik ben voorzichtig trots![]()
![]()
Waar kan ik dat leren trots zijn op jouw lichaam?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Op mijn lichaam!! Op dat van jou ben ik pas trots als ik het samen met GvsE heb bewerkt met diverse martelwerktuigenquote:
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan dat bevestigen, en Vin ook.. Alleen dan vermoord ze ons in onze slaapquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel een grote bek maar stiekem ben je niet zo stoer
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn lichaam!! Op dat van jou ben ik pas trots als ik het samen met GvsE heb bewerkt met diverse martelwerktuigen![]()
![]()
MANNEN!! IK KRIJG NET IN DE DM EEN SIXPACK FOTO!!
MEER HALFNAAKTE FOTO'S IN MIJN DM/PM AUB!!
UND SCHNELL!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn imago, wat doen julliequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan dat bevestigen, en Vin ook.. Alleen dan vermoord ze ons in onze slaap
[b]AirwiN schreef [/b]
En dragen jullie dan van die latex pakjes?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn lichaam!! Op dat van jou ben ik pas trots als ik het samen met GvsE heb bewerkt met diverse martelwerktuigen
[..]![]()
Ik kom wel even langs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
UND SCHNELL!!![]()
You wish!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dragen jullie dan van die latex pakjes?Dat kan niet, je moet morgenochtend in Kampen zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen bevestiging nodig hoor, ken hups al wat langer dan vandaag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan dat bevestigen, en Vin ook.. Alleen dan vermoord ze ons in onze slaap![]()
Ojaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You wish!
[..]
Dat kan niet, je moet morgenochtend in Kampen zijn![]()
![]()
Hertog jan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
UND SCHNELL!!![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen bevestiging nodig hoor, ken hups al wat langer dan vandaag.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Helemaal nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt na twee keren trainen al een sixpack ja.
![]()
Die wil ik gewoon in mijn hand!!quote:
Een volle welteverstaan! Ik leeg hem wel
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt na twee keren trainen al een sixpack ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel kut, want bankquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Myraela het volgende:
Een maand zonder bank zitten, zwaar leven wel.![]()
![]()
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitnessquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker met twi in bed blijven liggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Myraela het volgende:
Een maand zonder bank zitten, zwaar leven wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Had ik trouwens al verteld dat ik een schuur voorzien heb van elektra en dat het werkt en de boel niet afgefikt is![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness![]()
![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:17 schreef Royco1 het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een schuur voorzien heb van elektra en dat het werkt en de boel niet afgefikt is
[b]AirwiN schreef [/b]
Faxie!! Klootzak!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nogal jaquote:Ik voelde mijn bovenste buikspieren wel jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness.
Nicequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:17 schreef Royco1 het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik een schuur voorzien heb van elektra en dat het werkt en de boel niet afgefikt isZo moeilijk is dat ook niet
![]()
![]()
Je was niet in het piemeltopic gisterenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Myraela het volgende:
Een maand zonder bank zitten, zwaar leven wel.![]()
![]()
Shit, toch de verkeerde hobby dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voelde mijn bovenste buikspieren wel ja .
Vakkenvuller is ook een vakquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, je hebt het hier wel tegen een vakman he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, maar blijf het kutwerk vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal ja
[..]
Ik voelde mijn bovenste buikspieren wel ja.
[..]
NiceZo moeilijk is dat ook niet
Trauma uit mijn jeugd, die opleiding.![]()
Ik moest wel lachenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt, dat kan ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Vakkenvuller is ook een vak![]()
Rival is al de man die van alle markten thuis is in deze topicreeks hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Stiekem wel voorspelbaar jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Deze topicreeks is groot genoeg voor ons beide.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rival is al de man die van alle markten thuis is in deze topicreeks hoor![]()
Dat is het wel, ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar blijf het kutwerk vinden.
Trauma uit mijn jeugd, die opleiding.
Mijn VMBO-examen was een paar draden trekken van verzameldoos, naar schakelaar en lampEn dan zo'n lasdoos er tussen
![]()
![]()
WAT HEB IK EEN PIEMELTOPIC GEMIST?!?!/1!?1?!/!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je was niet in het piemeltopic gisteren![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze topicreeks is groot genoeg voor ons beide.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En TBBT!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog te veel films die ik moet kijken (en downloaden)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ik ik!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh gaaf!!
Daar wil ik heen heb ik besloten!!
Wie wil er met mij naar de film?![]()
![]()
Heb jij wel tijd?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
In mijn tijd deed ik mavo gemengd geprofileerd, was 1 of andere proef.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het wel, ja.
Mijn VMBO-examen was een paar draden trekken van verzameldoos, naar schakelaar en lamp
Normale mavo lesuren, en dan als extra nog 10 uur in de week elektrotechniek.
Helaas was van die 10 maar 2 uur praktijk, en dat sloot niet helemaal op elkaar aan.![]()
Weet je hoeveel ik nog moet kijken en downloaden danquote:. Mag ik eerst wel investeren in een zooi harde schijven
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
WAT HEB IK EEN PIEMELTOPIC GEMIST?!?!/1!?1?!/!![]()
![]()
Heeft nooit meer tijd voor ons enzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Drinkt amper meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft nooit meer tijd voor ons enz![]()
Schat, jij loopt te ver achter op iedereen. Kleine investering en dan ben je verlost an je steenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ik nog moet kijken en downloaden dan. Mag ik eerst wel investeren in een zooi harde schijven
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt he. Walgelijk gewoon.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft nooit meer tijd voor ons enz![]()
Ze zat hier zaterdag aan de thee!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehe, dat is dan doorgevoerd, want ik had namelijk VMBO-gemend met 6 uur elektrotechniek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn tijd deed ik mavo gemengd geprofileerd, was 1 of andere proef.
Normale mavo lesuren, en dan als extra nog 10 uur in de week elektrotechniek.
Helaas was van die 10 maar 2 uur praktijk, en dat sloot niet helemaal op elkaar aan.
De werkelijke praktijk was inderdaad bar weinig.![]()
Ik was al op zoek naar een andere steenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, jij loopt te ver achter op iedereen. Kleine investering en dan ben je verlost an je steen.
![]()
Ik zei wel dat ik aan de racekak was, maar ik kon het gewoon niet aan om c_a nuchter te zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zat hier zaterdag aan de thee!!![]()
Ik maak tijd! Ik heb nog tot 28-01 mijn pathe pasquote:
En daar wil ik nog wel gebruik van maken
Silent Hill wil ik echt zien in de bios!Ja echtquote:
Pffffff ben kapot! Maar straks als de winkel opengaat zal het allemaal wel mee gaan vallen denk ik![]()
![]()
Jup.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Vinnie staat mijn computer nog aan?![]()
In Gorinchem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een andere steen.
Logisch!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zei wel dat ik aan de racekak was, maar ik kon het gewoon niet aan om c_a nuchter te zien.Dan moeten we ff afspreken!! Maar je gaat niet eng lopen doen hoor want dan ga ik ergens anders zitten!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maak tijd! Ik heb nog tot 28-01 mijn pathe pas
En daar wil ik nog wel gebruik van maken
Silent Hill wil ik echt zien in de bios!
[..]
Ja echt
Pffffff ben kapot! Maar straks als de winkel opengaat zal het allemaal wel mee gaan vallen denk ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geef maar een gil als de winkel open gaat, dan komen wij eens langs. Hebben nog een tafel en kast nodig.![]()
Hou je wel alle leuke brocante landelijke witte eet-, salon- en bijzettafeltjes, leuke whitewash kastjes en tv-meubels apart voor ons, c_a?![]()
![]()
Ja tot nu toe wel goed hoorquote:
Zwaar en vermoeiend, en ik lig voor half 11 te slapen
Kan niet wachten tot de winkel opengaat. Maar leuke groep mensen om aan te sturen, en mijn bedrijfsleidster is ook een tof mens
Wij krijgen de mooiste en schoonste! kringloopwinkel van Rataplan![]()
![]()
eng lopen doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten we ff afspreken!! Maar je gaat niet eng lopen doen hoor want dan ga ik ergens anders zitten!![]()
Programma'tje installeren dat je 'm via je laptop kan afsluiten (Teamviewer oid?).quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die hoeft niet aan te staan, want ik zit op de bank met laptop![]()
Ik wil zo'n toffe picknicktafel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:29 schreef twi het volgende:
Oh, en een leuke houten tuinset kunnen we in het voorjaar ook wel gebruiken!![]()
![]()
Traplopen is gezondquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Programma'tje installeren dat je 'm via je laptop kan afsluiten (Teamviewer oid?).![]()
Wat zoeken jullie? Wat voor soort hout/fineer?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:27 schreef Myraela het volgende:
Geef maar een gil als de winkel open gaat, dan komen wij eens langs. Hebben nog een tafel en kast nodig.
We hebben vandaag weer mooie meubels binnengekregen
(ow en kleding!![]()
)
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:29 schreef twi het volgende:
Oh, en een leuke houten tuinset kunnen we in het voorjaar ook wel gebruiken!Ik weet niet of we die binnenkrijgen
Zal eens navragenWe verkopen ook restpartijen op
![]()
![]()
Wat heb je nu weer gedaan?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Fok!slet van 2013 ring a bellquote:14 SHADES OF GREY
We wilden binnenkort al eens een keertje langs komen, zijn toch regelmatig in Hoogvliet voor boodschappen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik weet niet of we die binnenkrijgen
Zal eens navragenWe verkopen ook restpartijen op
![]()
Wat lekker burgerlijk Twi, samen boodschappen doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
We wilden binnenkort al eens een keertje langs komen, zijn toch regelmatig in Hoogvliet voor boodschappen.![]()
![]()
Waar wil je zelf naartoe? Wat vind je leuk?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maar ik was nog steeds een vakantiebestemming aan het zoeken14 SHADES OF GREY
1 Februari is de openingquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:34 schreef twi het volgende:
[..]
We wilden binnenkort al eens een keertje langs komen, zijn toch regelmatig in Hoogvliet voor boodschappen.![]()
![]()
Ik wil ergens naartoe waar ik wat kan zien (niet zon, zee, strand). Steden zijn erg leuk, maar heb er al veel gehad..quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar wil je zelf naartoe? Wat vind je leuk?![]()
Ja zo typisch vrouwelijk. Je weet welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben blij dat ik nooit een vakantiebestemming moet zoekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maar ik was nog steeds een vakantiebestemming aan het zoeken
Standaard elk jaar richting Tenerife![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo typisch vrouwelijk. Je weet wel
Nee ik weet nietGillen enzo omdat de film eng is?
![]()
Onderweg naar mijquote:![]()
Oh wacht...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja datquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik weet nietGillen enzo omdat de film eng is?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht ik maak hem zelf maarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel in 3Dquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow maar het is niet zo enge film
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed gedaan wel, niemand maakte er verder een opmerking over.
[b]AirwiN schreef [/b]
Trektocht maken met de auto door Europaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil ergens naartoe waar ik wat kan zien (niet zon, zee, strand). Steden zijn erg leuk, maar heb er al veel gehad..14 SHADES OF GREY
Omdat het oud wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed gedaan wel, niemand maakte er verder een opmerking over.
14 SHADES OF GREY
Mja, dan moet je eigenlijk drie weken ofzo gaan. Ik dacht aan ongeveer een week (meivakantie).quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trektocht maken met de auto door Europa![]()
Oh, dat is te laat hoor, laat dan maar zitten!quote:
Nee hoor, we krijgen onze bank en een nieuw bed ook pas half februari binnen, maar dibs op alles in Riviera Maison-stijl. Vooral een eettafel en TV-meubel![]()
![]()
Dat roepen wij ook al een paar dagenquote:
Uhm zondag?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OwIk zal wel schrikken dan, maar ik gil nooit
Denk ik
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad serieus nu![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad serieus nu_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Scherpquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad serieus nu![]()
Wandeltocht maken, fiesttochtquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dan moet je eigenlijk drie weken ofzo gaan. Ik dacht aan ongeveer een week (meivakantie).14 SHADES OF GREY
Limburg hoef je ook niet wegquote:
14 SHADES OF GREY
Te scherp zelfsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe laat zondag?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat roepen wij ook al een paar dagen
[..]
Uhm zondag?
En dan moet ik nog even aan R vragen of hij nog plannen heeft![]()
![]()
Geen idee, ik dacht ik roep een dagquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe laat zondag?
En dan moet ik nog even aan R vragen of hij nog plannen heeft
[b]AirwiN schreef [/b]
Pff lastigquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Maar ik wil weg
Ben niet zo'n toeristenfietser trouwens
14 SHADES OF GREY
dat word morgen spierpijn in mijn benen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Kan je het Noordwesten van Spanje ook aanradenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Spaanse binnenland lijkt me wel mooi..
Maar dan moet je ook langer gaan.![]()
Aan 1,5-2 weken heb je genoeg
A Coruna, santiago de compostella etc.....![]()
*wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Giertje het volgende:
dat word morgen spierpijn in mijn benen
Waarom?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is een goed tekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Giertje het volgende:
dat word morgen spierpijn in mijn benen. Hoe lang heb je wel niet gesport?
![]()
![]()
ben begonnen met sporten voor het eerst in mijn levenquote:
Det Som En Gang Var
Waar is Albino eigenlijk? Hebben we die weggejaagd?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zal zo even aan R vragen wat zijn plannen zijn dit weekendquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht ik roep een dag![]()
![]()
Te modern, we houden wel van echt hout. En het hoeft nog niet wit te zijn, we zijn tegenwoordig ook erg goed in schilderen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is tof! Vind die stijl zo mooi
We hebben alleen deze binnengekregen vandaag in het wit/zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
20 minuten maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een goed teken. Hoe lang heb je wel niet gesport?
![]()
toen verging ik van de pijnLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Disneyfilms kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is Albino eigenlijk? Hebben we die weggejaagd?![]()
Wat ook alweer?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
20 minuten maar![]()
toen verging ik van de pijn![]()
En nu ff een uurtje wachten.
Fok of aan Game of Thrones boek beginnen??Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ligt vast te neuken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is Albino eigenlijk? Hebben we die weggejaagd?![]()
Hahahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
20 minuten maar![]()
toen verging ik van de pijn. Naja het begin is er
.
![]()
Tijdens het kijken van een disneyfilmquote:14 SHADES OF GREY
op zon hometrainer lopen in een behoorlijk tempoquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Mja... grr.. lastigquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je het Noordwesten van Spanje ook aanraden![]()
Aan 1,5-2 weken heb je genoeg
A Coruna, santiago de compostella etc.....![]()
![]()
Met dat boek ben je wel ff zoet, vooral die laatste is een behoorlijke pil. Maar wel erg tof.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
En nu ff een uurtje wachten.
Fok of aan Game of Thrones boek beginnen??![]()
Mag niet van het geloofquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te modern, we houden wel van echt hout. En het hoeft nog niet wit te zijn, we zijn tegenwoordig ook erg goed in schilderen.
We krijgen elke dag een vrachtwagen vol binnen. Ik zet veel foto''s ook op Facebook, mapje Rataplan![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
op zon hometrainer lopen in een behoorlijk tempo![]()
Welke snelheid?![]()
Op zijn simba's.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijdens het kijken van een disneyfilm
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Stiekem wil ik ze ook nog wel lezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met dat boek ben je wel ff zoet, vooral die laatste is een behoorlijke pil. Maar wel erg tof.![]()
![]()
Ik wil namelijk eerst de boeken lezen alvorens ik aan de serie begin.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met dat boek ben je wel ff zoet, vooral die laatste is een behoorlijke pil. Maar wel erg tof.
Ik heb ze denk ik allemaal nu een keer of 4 gelezen. Nu even wachten tot ik er weer 1 pak, ben nog wel ergens bezig geloof ik. Ter afwisseling nu bezig in een boek over Tempeliers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem wil ik ze ook nog wel lezen.![]()
meest lichtstequote:![]()
ik heb nog nooit gesport he dus ik moet het stapsgewijs opbouwen
mijn conditie is slechter dan ik had verwachtLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
meest lichtste![]()
mijn conditie is slechter dan ik had verwacht
Goed opbouwen is inderdaad belangrijk. Ook de tijd voor nemen, niet te snel willen gaan. Raak je alleen maar geblesseerd van![]()
![]()
Keer of vier?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb ze denk ik allemaal nu een keer of 4 gelezen. Nu even wachten tot ik er weer 1 pak, ben nog wel ergens bezig geloof ik. Ter afwisseling nu bezig in een boek over Tempeliers.Jeetje dat zijn wel aantallen dan. En waarom juist Tempeliers?
![]()
Succesquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
meest lichtste![]()
mijn conditie is slechter dan ik had verwacht
14 SHADES OF GREY
doe ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goed opbouwen is inderdaad belangrijk. Ook de tijd voor nemen, niet te snel willen gaan. Raak je alleen maar geblesseerd vangewoon rustig aan en dan kom ik er vanzelf wel
Det Som En Gang Var
De serie wijkt wel af van de boeken, ook een beetje omdat het teveel is om in die serie kwijt te kunnen. De boeken vind ik ook leuker door meer personen en meer detail, maar de serie kijkt evengoed prima weg. Je merkt alleen wel dat de serie af en toe dingen echt mist, dat bepaalde uitleg er niet is, maar misschien zou ik dat weer niet gemerkt hebben als ik de boeken niet gelezen had. Heb je de Engelse of Nederlandse versie?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil namelijk eerst de boeken lezen alvorens ik aan de serie begin.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe ik ookgewoon rustig aan en dan kom ik er vanzelf wel
Goed bezig![]()
![]()
whahaha vette shitquote:
Det Som En Gang Var
Ik kon vanmorgen moeilijk mijn bed uit komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen van gister?
Maar eenmaal op de werkvloer ging het weer.
Maar wennen hoor, weer werkenKijk wel uit naar het weekend
![]()
![]()
Ik hou sowieso van geschiedenis en het waren toch een soort van ridders, alleen met een behoorlijke opvatting qua geloof er achter. Het heeft wel iets mysterieus en dan wil ik er meer van weten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Keer of vier?Jeetje dat zijn wel aantallen dan. En waarom juist Tempeliers?
![]()
Heb je dat met meer onderwerpen gehad als ze iets mysterieus hadden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hou sowieso van geschiedenis en het waren toch een soort van ridders, alleen met een behoorlijke opvatting qua geloof er achter. Het heeft wel iets mysterieus en dan wil ik er meer van weten.![]()
Ik doelde op de aflevering van gtst.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen moeilijk mijn bed uit komen
Mijn timeline stond vol met berichten van jankende vrouwen.![]()
Geeft je wel voldoening toch? Ik zit hier maar als een luie doos thuis te kijken... dat is ook niksquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen moeilijk mijn bed uit komen
Kwam pas om half één uit bed rollen![]()
Owquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doelde op de aflevering van gtst.
Mijn timeline stond vol met berichten van jankende vrouwen.
Tja Bing.... ik heb een hekel aan hem, van mij mag hij dood
Ik kon er niet om huilen ofzo![]()
![]()
Ja zeker wel! Maar na 1,5 jaar thuis te hebben gezeten, is het best zwaar om van 09:00-18:00 uur op je benen te staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geeft je wel voldoening toch? Ik zit hier maar als een luie doos thuis te kijken... dat is ook niks
Kwam pas om half één uit bed rollen
Maar gaat wel wennen denk ik![]()
![]()
Engels natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De serie wijkt wel af van de boeken, ook een beetje omdat het teveel is om in die serie kwijt te kunnen. De boeken vind ik ook leuker door meer personen en meer detail, maar de serie kijkt evengoed prima weg. Je merkt alleen wel dat de serie af en toe dingen echt mist, dat bepaalde uitleg er niet is, maar misschien zou ik dat weerf niet gemerkt hebben als ik de boeken niet gelezen had. Heb je de Engelse of Nederlandse versie?ik lees geen vanuit het engels naar Nederlands vertaalde boeken. Dat is pure afbraak.
Je gaat nu toch niet opeens jezelf mysterieus gedragen hè.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je dat met meer onderwerpen gehad als ze iets mysterieus hadden?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Went wel jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker wel! Maar na 1,5 jaar thuis te hebben gezeten, is het best zwaar om van 09:00-18:00 uur op je benen te staan
Maar gaat wel wennen denk ik![]()
![]()
Bij tempeliers denk ik trouwens altijd aan van die bierbrouwende monniken.vlaamse roots waarschijnlijk.
Als ik mij niet mysterieus gedraag, wil je dan nog steeds meer van mij weten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet opeens jezelf mysterieus gedragen hè.ACquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat zijn tempeliers? Assasins creed enzo toch?Ik ben een beetje gamenerd geworden
![]()
![]()
Niets mis meequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Bij tempeliers denk ik trouwens altijd aan van die bierbrouwende monniken.vlaamse roots waarschijnlijk.
14 SHADES OF GREY
dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat zijn tempeliers? Assasins creed enzo toch?
Det Som En Gang Var
Chicka ben je ook he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik mij niet mysterieus gedraag, wil je dan nog steeds meer van mij weten?
[..]
ACIk ben een beetje gamenerd geworden
Vooral die cistercienzers namen het toen ook al wat minder nauw met de "regels", waren voornamelijk zakkenvullers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Maarja.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik verslind sowieso veel over de Tweede Wereldoorlog. Van algemene boeken tot specifiek over de Gestapo, Nederland in WO2, Slag bij Arnhem, slag om Stalingrad. Ook zoiets:quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je dat met meer onderwerpen gehad als ze iets mysterieus hadden?
Soort reisgids van de 17e eeuw in Amsterdam. Met uitleg over de Amsterdammers zelf, feesten, markten en logies. 'Goedkoop overnachten kan bij Blauw Jan, de bedden zijn wat klein maar het eten is uitstekend'. Dat soort teksten (lijkt er iig op). Heerlijk.
Helemaal voorstellen hoe alles dan was en zo, ik kan daar wel in opgaan.![]()
ik heb alle delen echt enorm vette spellen zijn datquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
ACIk ben een beetje gamenerd geworden
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik verslind sowieso veel over de Tweede Wereldoorlog. Van algemene boeken tot specifiek over de Gestapo, Nederland in WO2, Slag bij Arnhem, slag om Stalingrad. Ook zoiets:
[ afbeelding ]
Soort reisgids van de 17e eeuw in Amsterdam. Met uitleg over de Amsterdammers zelf, feesten, markten en logies. 'Goedkoop overnachten kan bij Blauw Jan, de bedden zijn wat klein maar het eten is uitstekend'. Dat soort teksten (lijkt er iig op). Heerlijk.
Helemaal voorstellen hoe alles dan was en zo, ik kan daar wel in opgaan.![]()
![]()
Ik ben vergeten om bier te kopen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze mochten niet alcohol drinken (dat was wereldlijk leven) maar scheen dat ze het desondanks toch best konden en dat daarom ook wel eens de uitdrukking 'drinken als een tempelier' viel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
ik lees ook enorm veel over wo2quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik verslind sowieso veel over de Tweede Wereldoorlog. Van algemene boeken tot specifiek over de Gestapo, Nederland in WO2, Slag bij Arnhem, slag om Stalingrad. Ook zoiets:
[ afbeelding ]
Helemaal voorstellen hoe alles dan was en zo, ik kan daar wel in opgaan.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hahahaquote:Leuk toch
Tof dat dat je interesseert.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal voorstellen hoe alles dan was en zo, ik kan daar wel in opgaan.
Ja ik ben hard op weg om alle delen uit te spelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb alle delen echt enorm vette spellen zijn dat![]()
![]()
In het boek over de Gestapo vertelt een medewerker over zijn kantoor. Bij afwezigheid stroomdraden bij de ramen die bij onderbreking een alarm af lieten gaan. Knop bij het bureau voor een alarm. Machinegeweren IN zijn bureau die zo gericht stonden dat het pad richting het bureau vol in de vuurlinie stond. Microfoons overal. Bizar. Klein in verhouding tot wellicht concentratiekampen en zo, maar ook dit soort details trekken mijn aandacht wel.quote:![]()
dat vind ik ook machtig intressantquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In het boek over de Gestapo vertelt een medewerker over zijn kantoor. Bij afwezigheid stroomdraden bij de ramen die bij onderbreking een alarm af lieten gaan. Knop bij het bureau voor een alarm. Machinegeweren IN zijn bureau die zo gericht stonden dat het pad richting het bureau vol in de vuurlinie stond. Microfoons overal. Bizar. Klein in verhouding tot wellicht concentratiekampen en zo, maar ook dit soort details trekken mijn aandacht wel.
moet je colditz eens lezen is een van mijn favoriete boeken gewordenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
![]()
Hoi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
helloquote:
Det Som En Gang Var
Weet alleen uit vluchtige stukjes tekst in het algemeen dat de Nederlanders aldaar nooit echt de credits hebben gehad die ze verdienden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik ook machtig intressant
moet je colditz eens lezen is een van mijn favoriete boeken geworden
En films en zo hebben dan vaak ook sneller aandacht. Hoewel je dan wel een beetje pissed raakt als bij een remake van U zoveel (bemachtigen Duitse codeermachine) ze in Hollywood het verhaal verkrachten.![]()
Waar is jezus als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom van water je favoriete drinken maken14 SHADES OF GREY
Ik ben geen plant.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom van water je favoriete drinken maken
Ik word helemaal gek van die vriendin met haar chihuahua. Gekregen voor kerst en elke Facebook update gaat over haar Sooki. De nieuwe kleertjes die hij heeft, het nieuwe jasje wat hij heeft, hoe schattig hij wel niet is, dat hij mee is wezen winkelen in zijn nieuwe Snoopytas.
HONDEN HOREN TE LOPEN.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jaapie aan de rekstokquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is jezus als je hem nodig hebt?![]()
![]()
Joh ik laat het atm groeien. Het is nog nooit zo lang geweestquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is nog zwak uitgedrukt, niet zo bescheiden. Zolang je maar niet zo kort als Miley gaat.![]()
![]()
Chihuahua een hond noemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Fera het volgende:
Ik word helemaal gek van die vriendin met haar chihuahua. Gekregen voor kerst en elke Facebook update gaat over haar Sooki. De nieuwe kleertjes die hij heeft, het nieuwe jasje wat hij heeft, hoe schattig hij wel niet is, dat hij mee is wezen winkelen in zijn nieuwe Snoopytas.
HONDEN HOREN TE LOPEN.![]()
![]()
Mja. Vanaf school ben ik met 1 minuut lopen thuis..quote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Thee.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En anijs?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef xFriendx het volgende:
Ik pak ook maar ff wat water, met gerstemout en hop.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Fera het volgende:
HONDEN HOREN TE LOPEN.![]()
"Weergeven in nieuwsoverzicht" uitvinken.![]()
colditz is het boek echt goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet alleen uit vluchtige stukjes tekst in het algemeen dat de Nederlanders aldaar nooit echt de credits hebben gehad die ze verdienden?
En films en zo hebben dan vaak ook sneller aandacht. Hoewel je dan wel een beetje pissed raakt als bij een remake van U zoveel (bemachtigen Duitse codeermachine) ze in Hollywood het verhaal verkrachten.
de nederlanders daar wisten op een vrij simpele manier weg te komen terwijl dat kamp als ontsnappingsproof bekend stond
er zijn daar een paar schitterende pogingen ondernomen
de schrijver zelf heeft er ook gezeten en is weg gekomenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joh ik laat het atm groeien. Het is nog nooit zo lang geweest![]()
![]()
![]()
Altijd al een zwak voor Flippiee gehad.![]()
Scherpquote:
14 SHADES OF GREY
Je moet wel een klein beetje mysterieusiteit overhouden hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is geen hond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Fera het volgende:
HONDEN HOREN TE LOPEN.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het is meer een rat, maar ook ratten horen te lopen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Haha lief van je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Altijd al een zwak voor Flippiee gehad.Nou vooruitquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel een klein beetje mysterieusiteit overhouden hoor.![]()
![]()
Die moeten ze kapotslaan. Net als die chi-nogwatdingenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is meer een rat, maar ook ratten horen te lopen.![]()
Hallo Koenquote:
14 SHADES OF GREY
Sooki? Bedoel je Snooki?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Fera het volgende:
HONDEN HOREN TE LOPEN.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja oké, maar het is een goede vriendin verder en andere updates lees ik graag. Ik hoop dat dit een fase is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
"Weergeven in nieuwsoverzicht" uitvinken.
goedenavondquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Niks mis met ratjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die moeten ze kapotslaan. Net als die chi-nogwatdingen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Lekker.quote:Ik heb nu Turkse Appel. Yum.
koekje?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wacht maar dat ze kind(eren) krijgtquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké, maar het is een goede vriendin verder en andere updates lees ik graag. Ik hoop dat dit een fase is.
14 SHADES OF GREY
Subway?quote:
Dat hoop ik voor jequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké, maar het is een goede vriendin verder en andere updates lees ik graag. Ik hoop dat dit een fase is..
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dierenhaterquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die moeten ze kapotslaan. Net als die chi-nogwatdingen![]()
![]()
Daar dacht ik wel aan, ja. Maar het heet Sooki. Arm dier.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mwhehe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar dacht ik wel aan, ja. Maar het heet Sooki. Arm dier.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
3 dagen lukt wel dan.quote:
Visum, ticket is al 400, en alles daar is stervensduur
de keffer van mijn zusje heet whiskyquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar dacht ik wel aan, ja. Maar het heet Sooki. Arm dier.
Det Som En Gang Var
Dat vind ik nog wel een leuke naam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
de keffer van mijn zusje heet whisky
Dacht ik al. Zit er niet in dit jaar dus, aangezien ik wss ook nog naar Afrika 'moet'/ga.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3 dagen lukt wel dan.
Visum, ticket is al 400, en alles daar is stervensduur![]()
Waar?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Fixed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
de beffer van mijn zusje heet whisky
jawel maar voor zon klein hondjequote:et is wel grappig hoor
Det Som En Gang Var
Anders ga je gewoon naar oekraïne/moldavie, daar heb je geen visum voor nodig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Zit er niet in dit jaar dus, aangezien ik wss ook nog naar Afrika 'moet'/ga.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik snap niet dat mensen met zo'n rat ook echt durven te roepen dat ze een hond hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef Faxie het volgende:
Buren op de hoek hebben ook een chihuahua...
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat klinkt al veel beterquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
de keffer van mijn zusje heet whisky
14 SHADES OF GREY
Ik heb zo'n zin in chocola.
Normaal heb ik er nooit zin in, alleen wanneer ik wil afvallen.
quote:
Det Som En Gang Var
Gelukkig welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb al op vandaag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef Fera het volgende:
Normaal heb ik er nooit zin in, alleen wanneer ik wil afvallen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De vrouwen zijn er goedkoopquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3 dagen lukt wel dan.
Visum, ticket is al 400, en alles daar is stervensduur, en knap
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Lekkere timing.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef Fera het volgende:
Normaal heb ik er nooit zin in, alleen wanneer ik wil afvallen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
dikke woekerprijzen daarquote:
voor dat bedrag vind ik dat je het glas mag houden als je em leeg hebtLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: