Slecht hequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een matigen feestboekgroep zeg
ik moet denken aan de southpark rednecksquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dom volk dat niet verder kijkt dan de neus lang is, meer is het niet. Volk waarvan je je wel af mag vragen of het stemrecht zou moeten hebben![]()
En waarschijnlijk wonen ze allemaal in durpen waar nog nooit een allochtoon geweest is
ze maken constant spelfouten in hun eigen url ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze krijgen het voor elkaar om te huilen dat de gulden terugmoet. Ja, want dan ineens zou alles veel goedkoper worden, natuurlijk![]()
Simpele zielen...
Ik zag net zo'n tegeltje met "IK WIL NIKS MEER BETALEN"quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze maken constant spelfouten in hun eigen url ook
waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Ik zat zo die FB te lezen:![]()
![]()
. Wie post er een emoslinger?
Haha bowlen kan anders killing zijn voor je bovenarm! Wat sport je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou, het sporten is weer gedaan
Dat wordt weer genieten van de spierpijn morgen en overmorgen
En dan vrijdag nog lekker burgerlijk bowlen. Wat ik ook als sporten tel, want bewegen, maar daar waren mijn collega's het niet mee eens![]()
Nicequote:
UNFRIEND. Had je nog gemaild naar a england trouwens?quote:
uh-huh!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
UNFRIEND. Had je nog gemaild naar a england trouwens?
Dat klopt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha bowlen kan anders killing zijn voor je bovenarm! Wat sport je?
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat klopt!
Ik heb een sportkaart bij studentensportcentrum van de TU/e en daar doe ik een groepsles Cardio Core. Is zo ontzettend leuk! Steeds 1 liedje met een oefening voor 1 specifiek lichaamsdeel en dat afgewisseld met Cardio stukken en na een uur ben je dood.
Alleen gaat de instructrice volgende maand met zwangerschapsverlof, das dan weer een beetje jammerquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
volbloed
Hoewel ik de ghetto aardig ben ontstegen
Een keetquote:
en geitjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een keetZonder wielen. Maar dat is niet uit levensovertuiging ofzo, dat kwam gewoon op ons pad.
We hebben er 2100 m2 grond omheen en amper buren, vandaar
Amper buren is altijd een voordeelquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een keetZonder wielen. Maar dat is niet uit levensovertuiging ofzo, dat kwam gewoon op ons pad.
We hebben er 2100 m2 grond omheen en amper buren, vandaar
Ik heb dus ook een studentensportkaart, als medewerker. Scheelt echt zooooveel geld met een reguliere sportschool thuisquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben eens gaan kijken voor een sportabbo in Amsterdam want student en goedkoop, en dat scheelt echt veel geld in vergelijking met hier
Bij Bijlmer Arena zit Fit for Free, die is ook wel goedkoopquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben eens gaan kijken voor een sportabbo in Amsterdam want student en goedkoop, en dat scheelt echt veel geld in vergelijking met hier
Pehehequote:
Niiiicequote:
Ja alleen is van het USC echt heel goedkoopquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bij Bijlmer Arena zit Fit for Free, die is ook wel goedkoop
Maar elke keer als ik er langs loop is het wel vet druk daarMaar ze hebben ook andere vestigingen geloof ik.
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja alleen is van het USC echt heel goedkoopen als ik dan vroeg klaar ben met school na m'n operatie kan ik daar gaan sporten en daarna naar huis
![]()
Duur Cat. I
Jaar ¤ 147,-
Halfjaar ¤ 109,-
Kwartaal ¤ 66,50
Ja ik vind deze prijzen echt meevallenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Misschien moet ik ook eens naar de sportschool ofzo. Ik loop dan wel hard, mja, mijn armen enzo mogen ook wel wat training gebruiken
Ja ze hebben meerdere lokaties, zit er ook eentje vlakbij mijn locatiequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef Mss het volgende:
Het USC op Science Park? Dat is echt heel mooi, en heel nieuw ook!
Voglens die site moet ik meer als 8 kilo aankomen voor ideale gewichtquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ging teruglezen.
Debs, jij bent echt heel licht!
Zelf vind ik dit een fijne BMI-website trouwens, want die geeft ook nog een 'ideaal gewicht'.
Er was een website die zei dat mijn ideale gewicht onder de 70 kilo was. Dacht het niet he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwahahaha. Mijn ideale gewicht 67kg. Garpers.
Het idee dat ik 80 kilo moet wegen vind ik engquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo ideaal gewicht vaststellen aan de hand van alleen lengte.
Ik zei toch dat je dun was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
Volgens die site moet ik 6,1kg aankomen. Uhhh... nee.
Hoezo is dat eng?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je dun was.
Maar serieus, het idee dat je bijna even lang bent als ik maar 10 kilo minder weegt vind ik eng.
bij mij 60quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
57 valt bij mij ook nog onder een gezond gewicht. Dat lijkt me hilarisch.
Klinkt ook hilarisch.quote:
Wij schelen nog wel wat hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je dun was.
Maar serieus, het idee dat je bijna even lang bent als ik maar 10 kilo minder weegt vind ik eng.
Dat is zo licht! Maarja, volgens die website is 60 kilo ook nog een gezond gewicht. Dat weeg ik echt al jaaaaaren niet meer.quote:
Mwah. Hangt ook van dingen als bouw en spieren af natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is zo licht! Maarja, volgens die website is 60 kilo ook nog een gezond gewicht. Dat weeg ik echt al jaaaaaren niet meer.
hier nog eenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
prettehhhh
hoe lang moet je wachten?
True.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Hangt ook van dingen als bouw en spieren af natuurlijk.
Ennn hoe lang zou het duren tot volgende lading danquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier nog een
[ afbeelding ]
weet ik niet, ze krijgen in feb weer binnen maar weten niet hoeveel, dus misschien zit ik bij deze lading miss bij de volgnde
Ik gok dat dat ook de laatste keer was dat ik zoiets woog.quote:
Jullie zijn zo grooottttquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je zei dat jij 1,79 was. De laatste keer dat ik heb gemeten was ik 1,80.
ze weten niet wanneer en hoeveel ze binnen krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ennn hoe lang zou het duren tot volgende lading dan
Chanelquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze weten niet wanneer en hoeveel ze binnen krijgen
Hmmz, dan schelen we minderquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je zei dat jij 1,79 was. De laatste keer dat ik heb gemeten was ik 1,80.
Bakkes, je bent nog steeds fucking dunquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was wel heel mooi dun toen ik nog 65 kilo woog.
Maar ook nauwelijks curves.
is echt niet alelen bij chanel hoor, heel veel winkels hebben dat, ze weten ongeveer wanneer er binnen komt maar krijgen niet te horen hoeveel of wanneerquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ChanelEn ze komen er nog mee weg ook
Het langste wat ik ooit gemeten heb was 1,82. Maar de laatste keer was 1,80 en dat vind ik leuker, dus die zeg ik nu maar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmz, dan schelen we minderof jij bent langer, of ik heb fout gemeten ooit
.
Kom maar bij mij in het fatty mcblob-hoekjequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wil ook niks horen van sjaan en debs en en en en
IK ZEG NIX!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
dezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
*insert die winkels*quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is echt niet alelen bij chanel hoor, heel veel winkels hebben dat, ze weten ongeveer wanneer er binnen komt maar krijgen niet te horen hoeveel of wanneer
Mag ik ook?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kom maar bij mij in het fatty mcblob-hoekje
Mag ik voorzitter zijn?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik mag nu wel meedoen, maar ik hoop dat ik niet zo lang lid hoef te zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bakkes, je bent nog steeds fucking dun
zo erg ish et toch niet? als je het niet weet kun je het moeilijk zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*insert die winkels*, en ze komen er nog mee weg ook
Dan sluit ik me daar ook bij aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
je bent ook geen 14 meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True.
Ik mis alleen wel mijn buik van toen, maar die ga ik toch niet meer terugkrijgen. Behalve als ik echt 6 ā 7 kilo af ga vallen. Maar dat slaat nergens op.
Want eh... hoeveel kost dit nouquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo erg ish et toch niet? als je het niet weet kun je het moeilijk zeggen
plus t is niet zo alsof ik hem nu al betaald. En met tassen in deze prijsklasse gaan ze ook geen speciale shippingen doen ofzo, dan moet je echt een tas nemen van 5000+
Ik vind het zo raar dat ze het niet weten, de fabriek weet toch wat ze maken. Het is echt zo'n apple truc om mensen het meer te laten willen omdat het zo vaag is rondom het proces om het te krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo erg ish et toch niet? als je het niet weet kun je het moeilijk zeggen
plus t is niet zo alsof ik hem nu al betaald. En met tassen in deze prijsklasse gaan ze ook geen speciale shippingen doen ofzo, dan moet je echt een tas nemen van 5000+
Ik wil eerst eens richting 80.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iig onder de 70, 60 is een beetje te hoog gegrepen denk ik
Tis net als met aids. Eens je lid van de club bent zul je er altijd bijhorenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag nu wel meedoen, maar ik hoop dat ik niet zo lang lid hoef te zijn
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik stem voor, want jij hebt bestuurservaring
Die had ik nog toen ik 17 was!quote:
Lid voor het leven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tis net als met aids. Eens je lid van de club bent zul je er altijd bijhoren
Jij toch ook?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik stem voor, want jij hebt bestuurservaring
truequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zulks een diepgangquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Deze is 1670quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want eh... hoeveel kost dit nou?
Pfoe... velen geld! Maar goed, dat ding houdt z'n waarde wel natuurlijk.quote:
Ze heeft ook nog eens dikke boobiesquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan verkoopt haar kontje achter het station, dat kán niet anders
Wordt alleen maar meer waard zelfsquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pfoe... velen geld! Maar goed, dat ding houdt z'n waarde wel natuurlijk.
En dan hier met al die ziektes gooien terwijl ze gewoon velen soa's heeftquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werk!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
die artsyquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wordt alleen maar meer waard zelfs
Mijn vuittons zijn ook gestegen! Mijn artsy helemaal!
ook gekochtquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens dikke boobies.
ik heb dan ook geen bruiloft waar ik voor hoef te sparenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, en ik kan dat ook niet kopen!
ook dan nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen bruiloft waar ik voor hoef te sparen
je gouden reclame logo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn ketting was trouwens uitverkocht btw dus het is maar goed dat ik die laatst gehaald heb
jaquote:
rosé goud?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja
het is geen goud btw, daarom is hij juist zo mooi, t is meer een antiek achtige kleur, hoe noem je dat? t is ook niet echt bronzig
Wij weten in de winkel ook nooit wat en wanneer we binnen krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ChanelEn ze komen er nog mee weg ook
antique bronze?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dat is meer roze
het lijkt meer alsof t oud is
Ja zoiets zal t wel zijn, iig ik vind hem daarom juist mooi omdat hij beetje antieke stijl heeftquote:
gewoon doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik weer nagels lakken? Gister ook al gedaan mehe
jaaquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik weer nagels lakken? Gister ook al gedaan mehe
Dan blurple.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb al paarsig roze dinges op
Die is fijn he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
kruidvat remover
ik ga nooit meer stinkremover van essence gebruiken
Dat is al snel ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja bijna net zo fijn als opi. Iig fijn genoeg om niet 7.95 te betalen voor 120 ml
Rustig aan doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog tips voor nagels lakken zonder alles onder te smeren?
Ik kan alleen standaard truien online kopen, de rest durf ik niet aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef megamandy het volgende:
Ik word gewoon chagrijnig van online shoppenDan zie ik weer iets leuks en dan past het mij weer niet.
Of dan zie ik een leuke combinatie op lookbook of waar dan ook maar kan ik zelf nooit zoiets vinden
Rustig aan doen en goed licht hebben scheelt echtquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb een filmpje gemaakt jonge kijk die danquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja ja ja had ik even geen zin inquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb een filmpje gemaakt jonge kijk die dan
nee joh was maar grapje je hoeft niet te kijken hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ja ja had ik even geen zin in![]()
![]()
Morgen, promise
Ja d'uh.... Het bevat sjaanquote:
IJs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Top of the ice-stream
zij heeft iets met ijsjes
Ik ben geīntrigeerd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, weer voor de zombies gerend, samen met de poetel![]()
Het is een vaag trainingsprogramma, ben benieuwd hoe het gaat opbouwen.
Maar de zombie-dinges is heul vermakelijk
lol 15 sec maar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zombies, run of iets dergelijks. En dan de training variant.
https://www.zombiesrungame.com/
De training is een beetje apart. Nu was het eerst steeds 15 seconde rennen en dan een minuut lopen. Ze zei in eerste instantie dat je rustig moest joggen, maar daarna begon ze over dat je je voor moest stellen dat er een zombie achter je zat. Maar ik vond rustig joggen te weinig inspanning, dus heb maar gewoon sneller gerend. Ben dus erg benieuwd hoe het gaat opbouwen.
Ze noemen het walk en slow run, ik ga ervanuit dat walk ook daadwerkelijk gewoon lopen betekent. En slow run heb ik dus maar een fast run van gemaakt
.
15 seconden en een minuut, is het dan niet andersom?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zombies, run of iets dergelijks. En dan de training variant.
https://www.zombiesrungame.com/
De training is een beetje apart. Nu was het eerst steeds 15 seconde rennen en dan een minuut lopen. Ze zei in eerste instantie dat je rustig moest joggen, maar daarna begon ze over dat je je voor moest stellen dat er een zombie achter je zat. Maar ik vond rustig joggen te weinig inspanning, dus heb maar gewoon sneller gerend. Ben dus erg benieuwd hoe het gaat opbouwen.
Ze noemen het walk en slow run, ik ga ervanuit dat walk ook daadwerkelijk gewoon lopen betekent. En slow run heb ik dus maar een fast run van gemaakt
.
Ik vind het daarvan zo'n extreem groot nadeel dat je niet je eigen muziek kan gebruikenquote:
Zekerquote:
Whutquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
David bowie of niet
Of bon jovi, CONFUSED
welkon is dat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik laat vriendinnetje nieuwe essence LE zien, zegt ze: 'ERMAHGERD DIE ENE MOET IK ALLEEN AL HEBBEN VOOR DE NAAM'.
lulz
quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
Stomme weegschaal gaat al drie dagen omhoog en ik secret eat niet eens
(bijna) tijd van de maand?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
Stomme weegschaal gaat al drie dagen omhoog en ik secret eat niet eens
Is net geweest; toch?quote:
Dat kan ik allemaal niet onthouden johquote:
Thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt ook niet best Sjaanbeterschap!
Isabel is veel leukerquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Bb zei gisteren, ja, ik vind anouschka echt een leuke naam!
Ik: huh?
Bb: ja zo heet de baby van Trix toch??
En toen was ie teleurgesteld dat ze niet echt anouschka heette ook
Mijn man heeft geen smaak
quote:
Klinkt niet chillquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga denk ik ook maar ff langs de dokter, gister ging t weer wat beter en vannacht weer koorts en wakker van nachtmerries en keel is weer dik :/
ik vrees vijf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ hoeveel postzegels zullen er op die 3 opi lakjes moeten? rag k die ook ff op de bus als k vandaag bij de dok terecht kan
Bwehehehehe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan geen kinderen meer nemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er bang voorquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan geen kinderen meer nemen
geen rupturen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:49 schreef Incantrix het volgende:
Naamtopic voor trollbaby![]()
Dank jullie wel voor de felicitationes! Bevalling was een stuk beter te behappen als die van Stef Missging wat slomer en geleidelijker..
Overigens, die 3 minuten was alleen het persen he? Er zit nog iets van 9 uur voormaaaar 3 minuten voor persen is niet slecht, degene die Isabel opving zei toen ze wegging'dan ga ik nu even over je opscheppen bij mijn collega's'
Haha, hij was in de war met een reagerende collega van me denk ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat zal wel iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, hij was in de war met een reagerende collega van me denk ik
Dat was dus de naam die is blijven hangenquote:
Agreequote:Op donderdag 10 januari 2013 08:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die baby begint zo goed! Inleiden? Ik bepaal zelf wel wanneer ik geboren word![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zolang je niet zegt dat ze goed raadde maakt dat niet uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat was dus de naam die is blijven hangen
Mandy is er nu niet he? Die zat aardig in de buurt met haar startreknamen als 2e naam, ik was nog ff bang dat ze serieus zou gaan zoeken en het zou raden
je moet ze ook niet anaal ter wereld brengenquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
3 hechtingen
Eerlijkgezegd heb ik meer last van mijn aars![]()
trosje muskaat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
3 hechtingen
Eerlijkgezegd heb ik meer last van mijn aars![]()
Hahaha! Jammer dat we die nooit bedacht hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik las eerst Kees als tweede naam en vond je al een held trix
Jah, ik heb van die andere zooi, zalf met pillen gecombineerd. Volgens de kraamzorg van gisteren wonderspul (we zullen zien).quote:
Fijn dat het nu een stuk geleidelijker ging!quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:49 schreef Incantrix het volgende:
Naamtopic voor trollbaby![]()
Dank jullie wel voor de felicitationes! Bevalling was een stuk beter te behappen als die van Stef Missging wat slomer en geleidelijker..
Overigens, die 3 minuten was alleen het persen he? Er zit nog iets van 9 uur voormaaaar 3 minuten voor persen is niet slecht, degene die Isabel opving zei toen ze wegging'dan ga ik nu even over je opscheppen bij mijn collega's'
Do tellquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Kantoorergernissen, ik heb ze gemist
quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat was dus de naam die is blijven hangen
Mandy is er nu niet he? Die zat aardig in de buurt met haar startreknamen als 2e naam, ik was nog ff bang dat ze serieus zou gaan zoeken en het zou raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |