Slecht hequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een matigen feestboekgroep zeg
ik moet denken aan de southpark rednecksquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dom volk dat niet verder kijkt dan de neus lang is, meer is het niet. Volk waarvan je je wel af mag vragen of het stemrecht zou moeten hebben![]()
En waarschijnlijk wonen ze allemaal in durpen waar nog nooit een allochtoon geweest is
ze maken constant spelfouten in hun eigen url ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze krijgen het voor elkaar om te huilen dat de gulden terugmoet. Ja, want dan ineens zou alles veel goedkoper worden, natuurlijk![]()
Simpele zielen...
Ik zag net zo'n tegeltje met "IK WIL NIKS MEER BETALEN"quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze maken constant spelfouten in hun eigen url ook
waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Ik zat zo die FB te lezen:![]()
![]()
. Wie post er een emoslinger?
Haha bowlen kan anders killing zijn voor je bovenarm! Wat sport je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou, het sporten is weer gedaan
Dat wordt weer genieten van de spierpijn morgen en overmorgen
En dan vrijdag nog lekker burgerlijk bowlen. Wat ik ook als sporten tel, want bewegen, maar daar waren mijn collega's het niet mee eens![]()
Nicequote:
UNFRIEND. Had je nog gemaild naar a england trouwens?quote:
uh-huh!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
UNFRIEND. Had je nog gemaild naar a england trouwens?
Dat klopt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha bowlen kan anders killing zijn voor je bovenarm! Wat sport je?
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat klopt!
Ik heb een sportkaart bij studentensportcentrum van de TU/e en daar doe ik een groepsles Cardio Core. Is zo ontzettend leuk! Steeds 1 liedje met een oefening voor 1 specifiek lichaamsdeel en dat afgewisseld met Cardio stukken en na een uur ben je dood.
Alleen gaat de instructrice volgende maand met zwangerschapsverlof, das dan weer een beetje jammerquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
volbloed
Hoewel ik de ghetto aardig ben ontstegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |