quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En als je er ijskoud water tegenaan doet? Is het dan minder? Dan weet je het zeker namelijk.
Tandarts vertelde een keer dat ie een patient in de wachtkamer had zitten met een fles water met ijs erin en die nam telkens een slokje om de pijn te verminderenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:08 schreef anna82 het volgende:
Koud is idd een stuk minder erg. Damnit! Maar kunnen mijn voortanden pijn doen van een ontstoken wortel in een kies in mijn onderkaak? Nah ja, morgen weten we het
Haha, niets persoonlijk, maar ik had besloten facebook te gebruiken voor mensen die ik echt ken. In het verleden was ik iets minder consequent dus ik moet nog wat mensen meetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:59 schreef MaJo het volgende:
Ai sterkte AnnaKiespijn is zo verrot
En voeg me eens toe op Facebook zodat ik ook weet wie jij bent
Ik word een beetje naar van deze post!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, net een wortel in 6 verschillende soorten geraspt. grof, fijn, dunne plakjes, dikke plakjes, julienne, en nog fijner.
Dat snap ik welquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, niets persoonlijk, maar ik had besloten facebook te gebruiken voor mensen die ik echt ken. In het verleden was ik iets minder consequent dus ik moet nog wat mensen meeten
Dat wordt dan flink speuren in Viz vriendenlijst!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik welMaar ik blijf het oneerlijk vinden dat je nu weet wie ik ben en ik niet wie jij bent
Als je naam lijkt op je naam hier dan heb ik je gevondenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat wordt dan flink speuren in Viz vriendenlijst!
Tot zover de anonimiteit van de betreffende FOK!kerquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je naam lijkt op je naam hier dan heb ik je gevonden
Grappig, we schelen 2 weken
Het grappige is dat ik jou bedoelde zie ik nuquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tot zover de anonimiteit van de betreffende fokker
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik jou bedoelde zie ik nu![]()
Dan heb ik anna nog steeds niet gevonden
Jij had het al doorquote:
Neuh... Ben daar niet zo mee bezigquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij had het al door![]()
Weet je nu ook wie ik ben?
Maakt niet uit hoorquote:
SPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Oeh!
Gister lopen wokken thuis, dus moest woksaus komen, zo'n lekkere gevonden!
En zo pittig dat het de Hepies tijdens het eten ruim uit de buurt blevenSPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oeh!
En zo pittig dat het de Hepies tijdens het eten ruim uit de buurt blevenWat zijn hepies?SPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oeh!
En zo pittig dat het de Hepies tijdens het eten ruim uit de buurt blevenSPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Poes blijft hier altijd netjes op het eindstuk van de chaise longue zitten als we eten. Ik kan niet wachten tot we niet meer op de bank hoeven te eten..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
De Hepies:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De Hepies:Ik snap de naam Hepies nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zien er wel heel cute uitIk heb zelf een rood exemplaar rondlopen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oeh!
En zo pittig dat het de Hepies tijdens het eten ruim uit de buurt blevenSPOILER: Normaal is het eerder zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morgen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:40 schreef _aurum_ het volgende:
kan je niet gewoon een plantenspuit op dat beest zetten? Ik zou dat niet zo tof vinden dat gedrag
Wanneer mag je naar de tandarts Anna? De vorige keer dat ik een wortelkanaalbehandeling had gehad trok het van mijn bovenkaak richting mijn onderkaak naar mijn oorEn wat een opluchting was het toen ik de behandeling gehad had, instant relief
Sterkte ermee.quote:
Hepie en Hepie zijn twee dames en dit zijn twee dames. Meer logica schuilt er ook niet achterquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap de naam Hepies niet
Ik vind het ook altijd wel meevallenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Sterkte ermee.Ik heb een jaar geleden ook een wortelkanaalbehandeling gehad, de kiespijn die ik had was verschrikkelijk, maar de behandeling zelf vond ik heel erg meevallen, ik voelde er bijna niks van. Kan ook komen doordat hij heel onverwacht was (het was met kerstmis dus ik moest naar een noodtandarts die maar gelijk besloot om zo'n wortelkanaalbehandeling uit te voeren
) en ik me er niet op kon voorbereiden ofzo, maar ik voelde bijna geen pijn, hopen dat dat bij jou ook het geval is!
Ah okquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Het valt dan ook best mee, aurumMeer dat ze op de stoel naast me zitten en me ijskoud aanstaren terwijl ik eet
[..]
Hepie en Hepie zijn twee dames en dit zijn twee dames. Meer logica schuilt er ook niet achter
Sorry je te informeren dat dat kanquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:08 schreef anna82 het volgende:
ntstoken wortel in een kies in mijn onderkaak? Nah ja, morgen weten we het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:52 schreef the85mc het volgende:
Ik zag vandaag nog een meisje met hoepeloorbellen, of eigenlijk waren het hoepeloorbellen met een meisje er aan vast. Moest even grinniken omdat ik gelijk aan Viz met zn hoepeloorbellenfilie moest denken.
Net wat staan kokkerelen en niet zo handig bezig geweest. Verder smaakt het wel goed..Koop een doosje met van die latexhandschoentjes. Kost bijna niks bij de Action.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je slim bent doe je ze aan bij het pepersnijden, als je wat dommig bent dan maar als je de slurf uit de broek haalt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik zag vandaag nog een meisje met hoepeloorbellen, of eigenlijk waren het hoepeloorbellen met een meisje er aan vast. Moest even grinniken omdat ik gelijk aan Viz met zn hoepeloorbellenfilie moest denken.
Net wat staan kokkerelen en niet zo handig bezig geweest. Verder smaakt het wel goed..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop een doosje met van die latexhandschoentjes. Kost bijna niks bij de Action.
Als je slim bent doe je ze aan bij het pepersnijden, als je wat dommig bent dan maar als je de slurf uit de broek haalt.![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Thanks, liefquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:48 schreef Xennia het volgende:
Majo, ik vind het knap hoe je de discipline kunt opbrengen om je aan het dieet te houden. Dat geeft goede hoop om ook in de toekomst een goede levensstijl te kunnen ontwikkelen.
XM, hoe is het met je? Eet je nog steeds goed en gezond?
Lijstje:
O: smoothie banaan/sinaasappel/griekse yoghurt/kaneel
T: grillworst, amandelen
L: 3 roereieren met een geroosterde witte boterham
T: leverworst
B: half uur wandelen
D: spaghetti bolognese met parmezaanse kaas, erbij courgette en tomaat van de grill met oregano
T: ?
Net wat staan kokkerelen en niet zo handig bezig geweest. Verder smaakt het wel goed..AutsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een keer hetzelfde gehad met mijn lenzen indoen, ook niet fijn
Aw beterschapquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Snothoofd present.Sinds gisteren ineens helemaal snotverkouden met keelpijn en hoofdpijn. Zelfs een rijstwafel eten doet zeer, kwam ik net achter.
Vandaag wezen werken, maar ik was echt een partij afwezig.. Morgen een snipperdagje genomen, hopelijk gaat het dan gauw over.
Ik ga nog even een tukkie doenVriendlief komt pas over 3 uur thuis en ik hoef alleen nog te koken dus kan ik mooi wat slaap inhalen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik had al goed mijn handen gewassen. Dacht ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je slim bent doe je ze aan bij het pepersnijden, als je wat dommig bent dan maar als je de slurf uit de broek haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik had al goed mijn handen gewassen. Dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal helpt melk drinken enzo. Gewoon je zaakie in de melk dopen![]()
Af te raden. Dat spul heeft wel meer bijwerkingen en dan is je huidige dieet een gezondere methode. Teminste, ik merk bij mezelf dat ik geen honger heb tot ik sterretjes zie en dan snel iets pak wat in de buurt is (chocolade, koekjes, alles wat geen tijd kost om te maken) en dat is niet echt gezondquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan houdt het wel lang aan! Is dat hongergevoel continu weg of steeds als je na een periode weer opnieuw begint? Ik zit er wel eens aan te denken om weer ritalin te slikken puur voor het afvallenScheelt in mijn geval bijna 25 kilo, maar toen was ik wel ongezond dun (59 kilo bij 1m83) Bovendien gaat het op ADD gebied ook best wel goed en kan ik eigenlijk best zonder inmiddels
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je slim bent doe je ze aan bij het pepersnijden, als je wat dommig bent dan maar als je de slurf uit de broek haalt.
Bedankt voor de mental image.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Normaal helpt melk drinken enzo. Gewoon je zaakie in de melk dopen
Dat zal ook wel werken ja.. Ik ben maar even gaan douchen. Werkte ook wel aardig. En dat is wat minder bizar dan door de melk te roeien..quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
En wordt het dan een wiskey (met of zonder h) glas of een long drink glas? *GB-smiley*quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De Hepies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
En wordt het dan een wiskey (met of zonder h) glas of een long drink glas? *GB-smiley*
Een heel lang drinkglas?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
En wordt het dan een wiskey (met of zonder h) glas of een long drink glas? *GB-smiley*
Ik ben er geloof ik erg gevoelig voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef anna82 het volgende:
Ha, niet een, maar twee onterechte spaties!
Ik kan het begrijpen dat je er nu vanaf wilt, en dat je in staat bent hem weg te gooien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Bleuh, me flink gesneden aan de messen van m'n nieuwe keukenmachine terwijl ze op het afdruiprek lagen. Echt, dat kan alleen mij maar gebeuren. Twee flinke japen in twee vingers...
neehoor, hij is nog steeds mooi.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen dat je er nu vanaf wilt, en dat je in staat bent hem weg te gooien.
Maar dat hoeft niet.
Ik vang hem wel op.
Ik ken MC verder niet, dus dat impliceerde ik er niet meequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben er geloof ik erg gevoelig voor, soms moet ik echt nadenken over woorden, en de zin die ze vormen, totdat er plots een kwartje valt en ik wat spaties wegstreep.
Ik zag opeens een heeeeeeeeeeeeeeeeel lang glas voor me.
Ivm foute opmerkingen had ik nooit een rooie gekozen, in jouw plaats.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap de naam Hepies niet
En ze is ook nog een poes dus de grapjes zijn niet van de luchtquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ivm foute opmerkingen had ik nooit een rooie gekozen, in jouw plaats.
Wat is een rammenas? Een gedeelte van een ram ofzo? Geit lijkt me niet bepaald lekker.. Net als schaap, lamsvlees gaat nog maar schaap is een nogo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef sigme het volgende:
lijst
• yoghurt met pompoenpitten en gedroogde cranberries
• pond rauwe groente
• ½ kokosnoot
• hand nootjes/pinda's/rozijnen
• haringkoninkje
• ½ rammenas
• glas karnemelk
• pond rauwe groente
• avondeten: bloemkool en spruitjes met wat geraspte kaas, gebakken zalmmoot met mosterdroomsaus
• toe: custardamandelpudding
Vermoedelijk ken je het wel onder de naam 'rettich'.quote:
Dat boek heb ik echt helemaal stukgelezen toen ik klein was. Op basis daarvan heb ik zelfs mijn ouders verboden mijn broertje Steven te noemenquote:Nicolaas Eduard Rammenas
Nicolaas Eduard Rammenas,
die had er een jas,
een prachtige jas,
een winterjas met knopen,
en toen de winter over was
zei Nicolaas Eduard Rammenas:
Nu ga ik die jas verkopen.
Voor een paar duiten
een jas met ruiten
en zakken van binnen
en zakken van buiten
en zeventien knopen,
kan helemaal dicht en helemaal open.
Wie wil hem kopen?
Niemand? Dan geef ik hem gratis present
aan de minister-president!
(Vind je niet, dat dat aardig was
van Nicolaas Eduard Rammenas?)
En als je nu iemand op straat ziet lopen
in een jas met ruiten en zeventien knopen,
dan weet je, als je snugger bent:
dit is de minister-president
en dat is de jas … (ssst)
die vroeger was … (stil nou!)
van Nicolaas Eduard Rammenas.
Uit: Annie M.G. Schmidt (1969), De spin Sebastiaan. De Arbeiderspers, Amsterdam
JIj verveelt je nog meer dan ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben cookie cutters aan het uitzoeken. Heb ze al gevonden in de vorm van robots.
Ho cool is dat.
Hehehe, koekjes bakken is mijn nieuwste hobby. En hoe cool zijn koekjes in de vorm van een robot?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
JIj verveelt je nog meer dan ik
Fijn lijstje Perr... en nitella is niet erg
Nou, dat gaat pas de laatste minuut hardquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef Nallie het volgende:
Ik heb op iets geboden op vakantieveilingen... ik doe dat nooit. Moet ik nu 1,5 uur gaan wachten tot ik m heb gewonnen?Straks kaapt iemand m weg!!
In de laatste seconde wordt er nog regelmatig gebodenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef Nallie het volgende:
Ik heb op iets geboden op vakantieveilingen... ik doe dat nooit. Moet ik nu 1,5 uur gaan wachten tot ik m heb gewonnen?Straks kaapt iemand m weg!!
Oeh ik hou daar wel vanquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Er komt kou. Van mij hoeft het niet eigenlijk.
veel veilingen komen dagelijks terug, soms zelfs meer dan eens per dag, dus je kunt het ook een andere keer proberen als je geen zin hebt anderhalf uur te wachten.quote:
Waarschijnlijk wel net te kort om te kunnen schaatsen. Das wel jammer, maar ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Er komt kou. Van mij hoeft het niet eigenlijk.
Ik ben nu gefascineerd. Wat briljant ditquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
veel veilingen komen dagelijks terug, soms zelfs meer dan eens per dag, dus je kunt het ook een andere keer proberen als je geen zin hebt anderhalf uur te wachten.
Oe ja jij hebt twee ouders uit Verweggistan he, dan wordt het lastiger!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef _aurum_ het volgende:
Nitella? Ik vind rijstwafel met nutella smaken naar een penny wafel van vroeger![]()
Ik heb de boeken van Annie nooit gelezen/ wappert met allochtonenkaart
Ik sla schaatsen deze winter ff over. Ook al ligt er het mooiste ijs van de wereld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel net te kort om te kunnen schaatsen. Das wel jammer, maar ja.
Hele dag geen echte compu gezien tot nu, dus ik heb even gemist waar dit precies over gaat. Verder is sport altijd goed en ook tegen suikergerelateerde problemen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef V1z0R het volgende:
Even snel gelezen, want filmavond en niet hele grote boodschap...
Ligt misschien aan gesprek dat ik laatst had, maar Chico bekruipt mij enig gevoel dat jij met je suiker zou kunnen zitten?
Li,, misschien oordeel?
Dat zou ik in jouw geval ook doen jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik sla schaatsen deze winter ff over. Ook al ligt er het mooiste ijs van de wereld.
Pas op, het is verslavend. En wel de kleine lettertjes blijven lezen. Ik zie soms mensen 100 euro bieden op een hotelbon. Zo'n bon die je heel goedkoop elders kunt kopen, want je bent met die bon hoe dan ook verplicht het (betaalde) diner in het hotel te nuttigen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben nu gefascineerd. Wat briljant ditZit te kijken naar de veilingen die aflopen en hoe die laatste seconden gaan
Ja, inderdaad! Maar ik bied niet hoor, vind het leuk om die laatste seconden te kijken. Klinkt t alsof ik me verveel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pas op, het is verslavend. En wel de kleine lettertjes blijven lezen. Ik zie soms mensen 100 euro bieden op een hotelbon. Zo'n bon die je heel goedkoop elders kunt kopen, want je bent met die bon hoe dan ook verplicht het (betaalde) diner in het hotel te nuttigen.
En soms kun je maar uit 1 of een paar data kiezen waarop je naar een bepaald hotel kunt gaan. Dus lees goed de omschrijving erbij.
Hier mis ik ook achtergrond. Drink je veel omdat 17 dagen dieet of omdat veel dorst?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:02 schreef MaJo het volgende:
Ik word wel een beetje moe van al dat water drinken trouwensIk moet altijd al veel plassen maar nu is het wel heel extreem
Misschien toch maar weer eens naar de nierspecialist
Vanwege het dieet inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier mis ik ook achtergrond. Drink je veel omdat 17 dagen dieet of omdat veel dorst?
Bij scheikunde heb ik geleerd "ophoping = in - uit + productie", oftewel wat erin gaat plus wat er geproduceerd wordt, is gelijk aan wat er achterblijft + wat eruit gaat. Ik doe de aanname dat je geen vocht vasthoudt of produceert, dus als je veel drinkt, is het normaal dat je ook veel plast.
Wat vond je van Preston Palace? Heb er nog gewerkt... 10 jaar geleden ongeveer, ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
rig jaar met ontbijt (het was plotseling 25 graden, heerlijk) voor 22 euro
1 nacht 10 km hier vandaan met ontbijt voor 16 euro
1 nacht in Nijmegen met ontbijt voor 22
de Bonte wever in Assen (ook zoiets) vond ik toch leuker, wat kleiner.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Wat vond je van Preston Palace? Heb er nog gewerkt... 10 jaar geleden ongeveer, ofzo.
Je moet er van houden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
de Bonte wever in Assen (ook zoiets) vond ik toch leuker, wat kleiner.
Preston was wel erg erg... groot. Overdag niet zo.
Ontbijt was echt overweldigend, daar hou ik van!!
Ideaal trainingsvoer, heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Mufasa208 het volgende:
T: moot snickertaart, 25g whey, 5g creatine
Je doet er goed op stuiteren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ideaal trainingsvoer, heb ik me laten vertellen
Naah, groeihormoon is afgekort GH, iets wat je injecteert en dus extern toedient. Iets waar ik mij niet aan waag. Je inwendig groeihormoonaanmaak is te beinvloeden door je insulinespiegel te beinvloeden op de momenten waartoe het doet, vandaar dat ik de carbs in de avond en rondom het trainen neem.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:05 schreef the85mc het volgende:
Dat bcaa is toch een groeihormoon achtig iets?
Ik heb nooit zoveel tijd voor dat soort lijstjes, ziet er goed uit zeker in combi met KT. En ik doe niet aan supplementen dan.
Jep! Bloednerveus. Thnxquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen SEO, toch, XM? Veel succes!.
Creatine zorgt ervoor dat mijn korte energiesystemen in de spieren het wat langer volhouden, resulteert in 2 repetities meer kunnen doen van een oefening.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef the85mc het volgende:
Oh nee, bcaa is vrij standaard eiwit..was in de war. Al die afkortingen ook.. Waarom eet je supplementen en niet bijvoorbeeld tonijn op waterbasis?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:33 schreef Probability het volgende:
zo dit zou wel fijn zijn:
[ afbeelding ]
verder wel alles ok.
Waarschijnlijk train jij ook een tandje fanatieker dan ik. Ik doe ook meer cardio dan kracht. Al schiet cardio er bij in de laatste tijd..quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Creatine zorgt ervoor dat mijn korte energiesystemen in de spieren het wat langer volhouden, resulteert in 2 repetities meer kunnen doen van een oefening.
Whey isolaat is voor wat extra en makkelijke eiwitten, voornamelijk voor het trainen. Vitargo is een carbloader voor snellere complexe carbs tijdens het trainen, dit heeft voor mij meer resultaat dan snelle carbs voor of na het trainen. BCAA's gelijk na het trainen om mijn lichaam na het trainen nog meer te voorzien van eiwitten en bouwstenen.
Tijdens en na het trainen ligt de nadruk veel meer op je energieverbruikende stofwisseling (catabool), met genoeg voedingsstoffen en het timen van de koolhydraten kun je snel weer naar een meer opbouwende stofwisseling schakelen. Dan heb je nog een tijdsduur waarin je lichaam meer voedingsstoffen kan opnemen voor herstel en het hervullen van spierglycogeen.
Tonijn op water is gewoon een normale eiwittenbron die prima is, ik gebruik het zelden vanwege de stank voor mijn omgeving. Mijn voorkeur gaat uit naar vast voer, en supplementen zijn iets aanvullends.
Uhm ja ik heb nu wel veel structuur - maar dat is nog niet genoeg voor mij nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb jij niet meer structuur nodig? Zo werkt het ook niet echt toch?
Ik zou wel wat meer cardio mogen doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk train jij ook een tandje fanatieker dan ik. Ik doe ook meer cardio dan kracht. Al schiet cardio er bij in de laatste tijd..
STructuur??quote:
Ja hoor ik loop fulltime stage en werk in het weekend werk ik. Er is niet echt vrije tijd verder om in te delenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
STructuur??
Da's wel structueel iig.
Maar prob, heb je voor jezelf wel een duidelijke dagindeling?
Okido.. Jij bikkelt veeeel harder dan ik, heb jou er niet over gehoord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:35 schreef loveli het volgende:
Anna, vorige maand is bij mij met vergelijkbare klachten een vulling vervangen (tandarts gaf me voordat hij de vulling had verwijderd 80% en toen hij de kies zonder vulling gezien had 95% kans dat het eigenlijk een wortelkanaalbehandeling moest worden), de wortel leeft nog en ik heb de indruk dat de 5% kans het toch gered heeft.
Bottomline, tandarts afwachten en niet googelen
Een paar dagen stond er ibu op m'n eetlijstje, heb het low profile gehouden ivm herkenbaarheid.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Okido.. Jij bikkelt veeeel harder dan ik, heb jou er niet over gehoord.
aha, is mufasa een bekende van een bekende?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ideaal trainingsvoer, heb ik me laten vertellen
Je weet iig dat je messen wel scherp zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen, verder. Puf, welterusten voor zo, Anna sterkte bij de tandarts en xm bij de seo.
Ik zou vandaag naar de sportschool, maar gezien de sneden die ik gister in m'n vingers gemaakt heb vanmorgen nog bloedden onder de douche stel ok dat nog maar een dagje uit...dan morgen maar...geen zin om de sportschool onder te bloeden...
had je t niet moeten laten plakken/hechten dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen, verder. Puf, welterusten voor zo, Anna sterkte bij de tandarts en xm bij de seo.
Ik zou vandaag naar de sportschool, maar gezien de sneden die ik gister in m'n vingers gemaakt heb vanmorgen nog bloedden onder de douche stel ok dat nog maar een dagje uit...dan morgen maar...geen zin om de sportschool onder te bloeden...
Druk in onderhandeling! Hoop dat we vandaag horen dat onze reactie op het tegenbod geaccepteerd is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:30 schreef _aurum_ het volgende:
Succes morgen XM!
daD hoe staat het met de aankoop van jullie huis?
mja, ik heb t denk ik ook gekregen van al die zieke kinderen op school. echte griep zou ik het niet willen noemen, daarvoor is t niet plotseling en lamlendig genoeg, maar vervelend is t wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:33 schreef MarMar het volgende:
* MarMar duimt voor DaD!
En beterschap Kwak, mijn jongste hangt al een paar dagen met hetzelfde op de bank. Gelukkig had ik ALLE kerstkinderfilms opgenomen in de kerstvakantie, maar ben er nu wel bijna doorheen
inderdaad! En dat ik ze altijd voorzichtig moet afwassen en afdrogen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Je weet iig dat je messen wel scherp zijn
Ergens is dat ook niet eens zo sociaal, lekker op je werk iedereen aansteken..quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik heb t denk ik ook gekregen van al die zieke kinderen op school. echte griep zou ik het niet willen noemen, daarvoor is t niet plotseling en lamlendig genoeg, maar vervelend is t wel.
ik heb veel collega's die gewoon met koorts voor de klas gaan staan, maar ik vind het belachelijk om naar school te gaan als ik écht koorts heb. dan maar een watje.
Toffe bioscoop zat er ook in! Gewoon bediening tijdens de filmquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Je moet er van houden.De Bonte Wever ken ik alleen nog van de locatie voordat het afgebrand was.
ik neem heul geen snipperdag...quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:14 schreef Perruche het volgende:
Viz, snipperdag gaat toch van je vrije dagenen ik neem vrije dag om gewoon FF te chillen
Dat ontstaat niet in 1 dag, wanneer was je voor het laatst bij de tandarts?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:25 schreef anna82 het volgende:
Prob
Ik heb te veel op internet gelezen en nu ben ik bang dat ik paradontitis heb. Meh.
Mijn suiker? Wat zou mijn suiker moeten doen dan? Buiten dat ik er meestal aan verslaafd benquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef V1z0R het volgende:
Even snel gelezen, want filmavond en niet hele grote boodschap...
Ligt misschien aan gesprek dat ik laatst had, maar Chico bekruipt mij enig gevoel dat jij met je suiker zou kunnen zitten?
Li,, misschien oordeel?
Laatst zo ineens misselijk en moeten kotsen, trilhanden, sterretjes zien...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn suiker? Wat zou mijn suiker moeten doen dan? Buiten dat ik er meestal aan verslaafd ben.
Vandaag begon de dag in ieder geval goed, met een enorme kom magere kwark met muesli(enorm, echt 350 gram kwark minstens). En nog meer goed nieuws, uitstel van een deadline ('want ziekte is een goede reden'). Wel jammer dat ik zo ongelooflijk bagger geslapen heb vannacht
.
Ahw stiekem vind ik het wel een beetje lief dat je je zorgen maakt. Stelt het je gerust als ik vertel dat dit de eerste keer in ~5 jaar was dat ik moest overgeven? (1x van drank niet meegeteld) Verder is duizelig zijn toch niet heel gek, als je bijna niet gegeten hebt? Dat heb ik wel echt altijd, net als mijn vader. Enorme dip als je niet op tijd eet en daar dan duizelig/chagrijnig/trillerig van worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laatst zo ineens misselijk en moeten kotsen, trilhanden, sterretjes zien...
Van 't weekend bij een kameraad geweest die net bericht had dat 'ie suikerziekte heeft en die had ook vaak van dat soort dingen
Kan ook wel spoken zien natuurlijk want was best geschrokken dat hij het heeft omdat hij eigenlijk best gezond leeft...
Was niet in paniek of zo hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ahw stiekem vind ik het wel een beetje lief dat je je zorgen maakt. Stelt het je gerust als ik vertel dat dit de eerste keer in ~5 jaar was dat ik moest overgeven? (1x van drank niet meegeteld) Verder is duizelig zijn toch niet heel gek, als je bijna niet gegeten hebt? Dat heb ik wel echt altijd, net als mijn vader. Enorme dip als je niet op tijd eet en daar dan duizelig/chagrijnig/trillerig van worden.
Ik dacht dat suikerziekte altijd was voor mensen die heel veel moeten plassen en moe zijn? Waarbij ik niet ontken dat er misschien iets mis is met mij, maar dat weet ik liever niet op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helemaal goedgekeurd
En kiek nou
LachebekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal goedgekeurd
En kiek nou
Ahw, hij/zij lacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Helemaal goedgekeurd
En kiek nou
Jouw neusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lag lekker in de placenta te boksen ja![]()
.
Andere zalm, ander stukje van de zalm.. klopt wel denk ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fijn dat alles goed is XM!
Anna, wat vervelend dat ze geen aanleiding voor de pijn konden vinden.
Tevens een vraag!
Ik haal net 2 stukken zalm uit de vriezer en volgens de verpakking heeft de ene 103 calorieen per 100 gram en de andere 202 calorieen per 100 gram
http://iglo.nl/nl-nl/assortment/vis/rode_pacific_zalm_nl/
http://iglo.nl/nl-nl/assortment/vis/atlantische_zalm_nl/
Ik snap niet waar dat verschil in calorieen vandaan komt.Het zijn toch allebei zalmfilets?
Die van mij zei net als die van jou meteen knarsetanden! Maken ze daar afspraken over ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef Perruche het volgende:
Ah gelukkig XM!
Anna, bij mij was ook niets te zien vorig jaar. Alleen toen ze het openmaakten barstte er zo'n putlucht los dus tja. Sterkte enzo
Heeft ze ook met een lepel ofzo op je tanden getikt om te kijken waar het pijn doet? Dat en warm/koud water was bij mij een goede indicator!
Vandaag precies op de helft! 20 weken dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:48 schreef the85mc het volgende:
Wat leuk XM!Het (wat klinkt dat raar..) lijkt wel al te lachen! Hoe veel weken ben je nu?
Ze zien er wel anders uit idd. Ik heb per ongeluk de kabeljauwhaasjes 1 ster gegeven, waarmee hun notering flink is gekelderd /vrije dagquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tevens een vraag!
Ik haal net 2 stukken zalm uit de vriezer en volgens de verpakking heeft de ene 103 calorieen per 100 gram en de andere 202 calorieen per 100 gram
http://iglo.nl/nl-nl/assortment/vis/rode_pacific_zalm_nl/
http://iglo.nl/nl-nl/assortment/vis/atlantische_zalm_nl/
Ik snap niet waar dat verschil in calorieen vandaan komt.Het zijn toch allebei zalmfilets?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ze zien er wel anders uit idd. Ik heb per ongeluk de kabeljauwhaasjes 1 ster gegeven, waarmee hun notering flink is gekelderd /vrije dag
Zijn dan ook andere geslachten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig Anna!
Het ene stuk heeft meer vet dan het andere stuk. Dus dat zal het verschil wel veroorzaken.
Ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat er met zalm ook zo'n groot verschil in voedingswaarde kon zijn.
Maar ik zal beide stukken eten en jullie laten weten welke lekkerder is.
Gerookte zalm ook nog!quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef V1z0R het volgende:
Twee weken dezelfde kleren aan gaat mij dan ook een beetje te ver
[..]
Zijn dan ook andere geslachten.
Roze zalm:
[ afbeelding ]
Atlantische zalm:
[ afbeelding ]
Mijn favoriet, Sockeye zalm:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef V1z0R het volgende:
Twee weken dezelfde kleren aan gaat mij dan ook een beetje te ver
[..]
Zijn dan ook andere geslachten.
Roze zalm:
[ afbeelding ]
Atlantische zalm:
[ afbeelding ]
Mijn favoriet, Sockeye zalm:
[ afbeelding ]
Coldfeet had ooit een geweldig recept voor een spinaziesalade met mango, rosbief, koriander en nog meer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:16 schreef Nallie het volgende:
Zalm.. ook een goed plan voor vanavond.
Heb spinazie die op moet en weet niet wat ik er mee moet/wil... misschien een wrap ofzo, of pasta..
Heb met een vriendinnetje een challenge, dat we twee weken geen enkele dag hetzelfde eten! Beetje de inspiratie weer boosten ofzoOh en we mogen ook twee weken niet dezelfde outfit aan
Ik ga zo even een verjaardagsuitnodiging rondsturen.quote:
Bowl! Uit zo'n blikquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga zo even een verjaardagsuitnodiging rondsturen.![]()
Kan ik voor mezelf nog meer redenen verzinnen waarom ik echt heel erg dringend een kitchenaid nodig heb.
Ook mooi, dan kan ik mijn aardewerken aardbei gebruiken!Nu alleen nog even verzinnen wat ik er dan in ga doen.
Ik zat te denken aan iets lekkers!quote:
Koekjes in de vorm van een aardbeiquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan iets lekkers!
Dat is wel een goede!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Koekjes in de vorm van een aardbei
moodswings?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:44 schreef uniekhoorn het volgende:
S: 12.7 km hardlopen in 1.09 uur met 3 buien
Ik heb nog niks binnen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga zo even een verjaardagsuitnodiging rondsturen.![]()
Dan zet ik gewoon je updates uit en moet je het maar zeggen als je iets anders post!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: 2 kaiserbroodjes met ham
L: omelet (die ga ik zo maken)
T: druiven
D: nog geen idee, iets gezonds
T: cashewnootjes
[..]
moodswings?Ik moet nodig weer gaan werken, mijn gevoel voor 'humor' begint een absoluut dieptepunt te naderen
He, Co, wat doe jij eigenlijk voor werk naast het schilderen? Bedoel je dan de galerij beheren? Of doe je nog iets heel anders, dan heb ik dat namelijk gemist/altijd weten te missen.
Ik begin in een babyfoto's-op-facebook-spammende-moeder te veranderen, geloof ikAls het een absolute overkill is, laat iemand het me dan aub weten
Ik lach mee hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet nodig weer gaan werken, mijn gevoel voor 'humor' begint een absoluut dieptepunt te naderen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan zet ik gewoon je updates uit en moet je het maar zeggen als je iets anders post!
Had jij niet een app die alle babies in katten veranderde?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan zet ik gewoon je updates uit en moet je het maar zeggen als je iets anders post!
Tink is ook een moederquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Dat kan natuurlijk ook
Maar dan nog he! Ik wil gewoon niet veranderen in zo'n moeder-moeder. Voor je het weet ren ik rond met een kort en pittig kapsel. Enzo.
If only.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Had jij niet een app die alle babies in katten veranderde?
Yup, ik heb een galerie in het centrum van A'dam, samen met nog iemand. Als ik zeg werken, dan ben ik daar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: 2 kaiserbroodjes met ham
L: omelet (die ga ik zo maken)
T: druiven
D: nog geen idee, iets gezonds
T: cashewnootjes
[..]
moodswings?Ik moet nodig weer gaan werken, mijn gevoel voor 'humor' begint een absoluut dieptepunt te naderen
He, Co, wat doe jij eigenlijk voor werk naast het schilderen? Bedoel je dan de galerij beheren? Of doe je nog iets heel anders, dan heb ik dat namelijk gemist/altijd weten te missen.
Ik begin in een babyfoto's-op-facebook-spammende-moeder te veranderen, geloof ikAls het een absolute overkill is, laat iemand het me dan aub weten
Zegt mevrouw-met-de-echo-foto-op-facebookquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien wat afwisselen Coco? Zodat het niet zo'n baby-overkill wordt?
Ah, okies. Dan had ik het toch goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:00 schreef conleche het volgende:
Yup, ik heb een galerie in het centrum van A'dam, samen met nog iemand. Als ik zeg werken, dan ben ik daar.
Ik hoop ook altijd dat mensen dat niet worden, want dan stop ik echt gewoon met het lezen van hun updatesquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Dat kan natuurlijk ook
Maar dan nog he! Ik wil gewoon niet veranderen in zo'n moeder-moeder. Voor je het weet ren ik rond met een kort en pittig kapsel. Enzo.
Oh, ja, nou, dat valt gelukkig nog mee. Plaats sowieso zelden/nooit updates. Als, dan meestal alleen een foto, eventueel met tekst. Gewoon alleen blabla doe ik vrijwel nooit. Dus je zult in ieder geval vrijwel nooit iets hoeven te lezenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd dat mensen dat niet worden, want dan stop ik echt gewoon met het lezen van hun updates![]()
Het moet voor mij gewoon in balans zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ja, nou, dat valt gelukkig nog mee. Plaats sowieso zelden/nooit updates. Als, dan meestal alleen een foto, eventueel met tekst. Gewoon alleen blabla doe ik vrijwel nooit. Dus je zult in ieder geval vrijwel nooit iets hoeven te lezen![]()
Ah johquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het allereerste wat ik erover heb gezegd op Facebook.
Ja leuk, hè? Vooral zomers, dan mag ik nog weleens op het bankje zitten wat we dan voor de galerie hebben staan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:07 schreef Ewelina het volgende:
Ha Co, ik ben vanochtend nog langs de galerie gefietst! Mooie plek hoor
Wacht maar tot Fleur straks geboren is. Dan passen die bloemetjes ineens prima!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een paar mensen op ignore staan die bij HEEL veel kinderfoto's posten. En dan ook nog bewerkt met bloemetjes eromheen enzo. En dan niet 1, maar wel een stuk of 4 per dag. Daar kan ik niet zo goed tegen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef V1z0R het volgende:
Co-muziekjesIs bijna geen enkel nummer voorbij gekomen die ik niet leuk vond.
Die mensen ken ik niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een paar mensen op ignore staan die bij HEEL veel kinderfoto's posten. En dan ook nog bewerkt met bloemetjes eromheen enzo. En dan niet 1, maar wel een stuk of 4 per dag. Daar kan ik niet zo goed tegen.
quote:
Ja, hè?quote:
nee niet gezienquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, hè?![]()
Had je mijn tip gezien over de kaascracker-sandwich? Echt best lekker! Wel een bordje onder je snoet houden, het kruimelt nogal.
Bij mijn lijstje van vandaag. De O.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Skoap het volgende:
[..]
nee niet gezienMaar klinkt heerlijk
Kan ik het ergens terug vinden?
Ja, volle kwark en dan net zoveel citroensap en zoetstof erdoor dat het precies goed is. En dat zal voor een ieder anders zijn, maar ik doe wel een halve citroen op een bakje van 150 gram kwark, want die hoeveelheid neem ik meestal. Ook lekker: diepvries fruit daar weer door. Kan je ook heel goed in bevroren toestand meenemen naar je werk en dan na een paar uur is het ontdooid, maar nog wel koud.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:12 schreef Ewelina het volgende:
Co, hoe maakte jij je kwark altijd lekker? Met citroensap en zoetstof toch?
En nu ben je hyper?quote:
Broccoli-op-de-smoelfoto's mogen wel?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind foto's ook leuk! Behalve spaghetti-op-de-smoel-foto's, die moeten wel een bijzonder hoge koddigheidsgraad hebben wil ik dat waarderen![]()
Maar idd, tekstuele "Marietje-zat-vandaag-eindelijk-op-het-potje"-posts vind ik ook minder. Maar foto's zijn dikke prima
Ach, you can't please them allIk post ook niet bijzonder diepgaande dingen, vooral lollige plaatjes, muziekjes en updates die ik meestal vrolijk houd
[..]
Ja!quote:
Alles mag van mij, ik kan alleen niet garanderen dat ik er persoonlijk heel happy van wordquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Broccoli-op-de-smoelfoto's mogen wel?![]()
Ik communiceer op FB voornamelijk in foto's en linkjes. Ik hoop maar dat er ook een zekere balans is tussen kind- en niet-kindupdates.
Mooi Co. Daar wil ik ook wel heen!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:34 schreef Chicolate het volgende:
Iemand hier toegang tot Nature artikelen uit 1944? Jagar?
Misschien ik wel, als ze op science direct staan.. Wat voor artikelen zoek je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:34 schreef Chicolate het volgende:
Iemand hier toegang tot Nature artikelen uit 1944? Jagar?
Die zitten misschien al aan de Ritalin?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja!
Viel mij wel op dat iedereen heel sloom en langzaam en traag van begrip was! Beetje teleurstelling.
Nee 2 maar van de 10! En 2 hadden add.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zitten misschien al aan de Ritalin?
Oh, heerlijkheid. Je bent te benijden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dusssssss. Hier ga ik heen voor mijn eerste paar dagen. Heb net een binnenlandse vlucht geboekt en bus en ferry. En nu mag ik van mezelf dus géén hutje boeken. Omdat je pas als je daar bent kan zien wat de mooiste hutjes zijn. Bovendien de goedkoopste kan je niet eens online boeken. Maar de control freak in me vindt dat best moeilijk. Terwijl ik wéét dat het altijd wel goedkomt.
Dat weet ik wel zeker van niet. Op science direct staan alleen tijdschriften van uitgever Elsevier en Nature wordt niet door Elsevier uitgegevenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Misschien ik wel, als ze op science direct staan.. Wat voor artikelen zoek je?
En erg uitverkoop Go for it!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef Xennia het volgende:
Ik ga nu de stad in, kleding shoppen. Erg lang geleden en hoognodig.
Ik moet nog een paar keerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, op mijn lijstje mag nog: stukje versgebakken gevulde koek, 4 zelfgedopte walnoten (die izjn het lekkerste van allemaal)
Ben je geslaagd Prob?
Wat een heerlijk vooruitzicht Co, veel plezier(waar is het eiks?)
Hier ga ik alleen naar toe. Heb met T. (ommy) in Ho Chi Minh stad afgesproken de 2e februari, dus ik ga eerst een paar dagen chillen op dit eiland, dan waarschijnlijk naar Khao Sok, dat is een natuurpark met allerlei wilde dieren en een heel oud rainforest, en dan via BKK door naar Vietnam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, heerlijkheid. Je bent te benijden.
Ga je alleen, of met hoe-heet-ie-ook-al-weer?
Nee ik zag het net. Dan waarschijnlijk ook niet op scopus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker van niet. Op science direct staan alleen tijdschriften van uitgever Elsevier en Nature wordt niet door Elsevier uitgegeven![]()
/beroepsdeformatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |